Elektrooniline "Turbo"
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
Piipz kirjutas:Natuke rohkem infot oleks võinud nii minut.ee kui ka originaalallika lehel olla.
Tootja ise on nii kütusesäästust kui ka võimsuse tõusust rääkinud. Muidugi võrreldud on tavalist mootorit VTES-ga, mitte turbomootorit. Aga siiski. Tulemused on päris head.
mõni normaalne link kasvõi.
Aga see vidin ise on muidu siin: http://www.cpowert.com/products/vtes.htmCurrent small naturally aspirated Otto engine (<1.6l)
Applying VTES to a small capacity Otto engine results in up to 40% torque/performance enhancement with no CO2 penalty on NEDC.
ja veel
Alternatively, the extra torque can be used to downsize and downspeed to give up to 13% CO2 reduction without loss of performance*.
*Source SAE SETC-2003-32-0039
Kui kaua? Kaua sa lased oma 1.8kw mootorit 12voldi süsteemi peal?
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Elektrooniline "Turbo"
ei väsi kordamast: igasugune lisaõhk ilma ümber programmeeritud ajuta ei anna mitte mingisugust lisa võimsust, vaid hoopis vähendab seda ning rikub mootorit ja katalüsaatorit. Vabalthingav mootor tarbib täpselt niipalju õhku, kui tal vaja on ning lisa õhu surumine mootori modifikatsioonideta ei anna positiivset efekti.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Elektrooniline "Turbo"
Palju toodab siis tsikli genekas ?
Või siis ,et kas tsikli genekas suudab seda fööni ära toita ja kõike muud ?
Näiteks hayabusa genekas ei suuda ära toita kahte venti, kahte kütuse pumpa ja solenoide ning muid klappe.....
kidd kirjutas:korke kirjutas:Huvitav oleks teada ,et kui palju ta voolu tarbib
![]()
quote]http://www.cpowert.com/products/vtes.htm väidab
Current Draw – Idle 1.5 Amps
Current Draw – Acceleration 350 Amps
Current Draw – Steady State 220 Amps350 A ja efekt ainult madalatel ja kesmistel pööretel... numaitea..
Positiivne on väidetav lagi puudumine. Koos tava turboga tööle oleks nagu miski point...Priit
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Elektrooniline "Turbo"
Minu tsiklil on võimas genekas 35A lubatud koormusega mootori pööretel üle 3500 rpm.
Autodel 55A (VAZ,Golf1) kuni 120A (täiselektrilisadega masinad). On ka 150A vesijahutusega genekad. Bussidel pannakse suurema voolu vajadusel 2või 3 genekat paraleeli.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.