Elektrooniline "Turbo"

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Piipz kirjutas:

Natuke rohkem infot oleks võinud nii minut.ee kui ka originaalallika lehel olla.
Tootja ise on nii kütusesäästust kui ka võimsuse tõusust rääkinud. Muidugi võrreldud on tavalist mootorit VTES-ga, mitte turbomootorit. Aga siiski. Tulemused on päris head.
mõni normaalne link kasvõi.
Aga see vidin ise on muidu siin: http://www.cpowert.com/products/vtes.htm

Current small naturally aspirated Otto engine (<1.6l)
Applying VTES to a small capacity Otto engine results in up to 40% torque/performance enhancement with no CO2 penalty on NEDC.
Pilt

ja veel

Alternatively, the extra torque can be used to downsize and downspeed to give up to 13% CO2 reduction without loss of performance*.
*Source SAE SETC-2003-32-0039
Pilt

Kui kaua? Kaua sa lased oma 1.8kw mootorit 12voldi süsteemi peal?

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

ei väsi kordamast: igasugune lisaõhk ilma ümber programmeeritud ajuta ei anna mitte mingisugust lisa võimsust, vaid hoopis vähendab seda ning rikub mootorit ja katalüsaatorit. Vabalthingav mootor tarbib täpselt niipalju õhku, kui tal vaja on ning lisa õhu surumine mootori modifikatsioonideta ei anna positiivset efekti.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas korke »

Palju toodab siis tsikli genekas ?
Või siis ,et kas tsikli genekas suudab seda fööni ära toita ja kõike muud ?

Näiteks hayabusa genekas ei suuda ära toita kahte venti, kahte kütuse pumpa ja solenoide ning muid klappe.....

kidd kirjutas:
korke kirjutas:

Huvitav oleks teada ,et kui palju ta voolu tarbib :roll:
quote]

http://www.cpowert.com/products/vtes.htm väidab

Current Draw – Idle 1.5 Amps
Current Draw – Acceleration 350 Amps
Current Draw – Steady State 220 Amps

350 A ja efekt ainult madalatel ja kesmistel pööretel... numaitea..
Positiivne on väidetav lagi puudumine. Koos tava turboga tööle oleks nagu miski point...

Priit

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas ping »

Minu tsiklil on võimas genekas 35A lubatud koormusega mootori pööretel üle 3500 rpm.
Autodel 55A (VAZ,Golf1) kuni 120A (täiselektrilisadega masinad). On ka 150A vesijahutusega genekad. Bussidel pannakse suurema voolu vajadusel 2või 3 genekat paraleeli.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”