Re: Müristaja 2004a. Suzuki sv650s
Jube ilus tsikkel, võtaks tead kasvõi endalegi järgmiseks sikkliks.
Jube ilus tsikkel, võtaks tead kasvõi endalegi järgmiseks sikkliks.
Rattal algas puhkus! Enne sai veel pandud uus tagarehv enne oli 170 nüüd 180. Sissepritse häälestati ära vastavalt väljalaskele. Ja uued jalarauad panin ka. Kahe näpu siduri ja piduriheeblid peaksid ka varsti kohale jõudma, siis saab need ka külge kruttida.

Kas pärast sissepritse häälestust oli muutus ka kuidagi tuntav?
Sul sepa käed:) Mina ikkagi kolme näppu nende regullivate heeblitega kasutan. 180 ne rehv
Jäi ikka normaalselt või?
Sebi kokkuklapidav tagapidurihoob ka. Kukkudes saab see originaal koheselt viga(kõveraks või kohe ots läinud). Naisel õnnestus eelmine aasta see kohe puruks kukkuda:) Palju hooajaga läbi uhasid?
180ne rehv sobib sellisele ratale nagu valatud, enda SV'l on sama mõõt. Sõidumugavuses kaotust küll ei ole.
rebane18 kirjutas:Kas pärast sissepritse häälestust oli muutus ka kuidagi tuntav?
Nagu öö ja päev! 35€ ja elu kohe huvitavam.
holma kirjutas:Sul sepa käed:) Mina ikkagi kolme näppu nende regullivate heeblitega kasutan. 180 ne rehv
Jäi ikka normaalselt või?
Sebi kokkuklapidav tagapidurihoob ka. Kukkudes saab see originaal koheselt viga(kõveraks või kohe ots läinud). Naisel õnnestus eelmine aasta see kohe puruks kukkuda:) Palju hooajaga läbi uhasid?
Kui ma neid heebleid proovisin siis 2 näppu oli paras. Läbisõit jäi väga tagasihoidlikuks 7000km. kanti.
Pilt rehvist
Kuidas rattal see pukade peal talvehooaja üleelamine mõjub? Kas paremini kui ainult tagapuka peal?
Kri§to kirjutas:Kuidas rattal see pukade peal talvehooaja üleelamine mõjub? Kas paremini kui ainult tagapuka peal?
Esiamortide vedrudelt on pinge maas niimoodi. Mul nagunii vaja talvel esimesed amordid küljest ära võtta ja hooldusesse viia, sellise pukiga on hea lihtne.
Pea kaks kuud on möödas ja nüüd on lõpuks käes.
reinz kirjutas:kust tellid ja mis hinnaga kui saladus pole?
usun, et ebayst tellis: http://www.ebay.com/itm/Clutch-Brake-Le ... es&vxp=mtr
müristaja kirjutas:Pea kaks kuud on möödas ja nüüd on lõpuks käes.
endale tellisin reguleeritava pikkusega: http://www.ebay.com/itm/Folding-Foldabl ... es&vxp=mtr
müristaja kirjutas:Kri§to kirjutas:Kuidas rattal see pukade peal talvehooaja üleelamine mõjub? Kas paremini kui ainult tagapuka peal?
Esiamortide vedrudelt on pinge maas niimoodi. Mul nagunii vaja talvel esimesed amordid küljest ära võtta ja hooldusesse viia, sellise pukiga on hea lihtne.
Aga kuidas Sa pinge klapivedrudelt jmt maha võtad
![]()
yeekim kirjutas:müristaja kirjutas:Kri§to kirjutas:Kuidas rattal see pukade peal talvehooaja üleelamine mõjub? Kas paremini kui ainult tagapuka peal?
Esiamortide vedrudelt on pinge maas niimoodi. Mul nagunii vaja talvel esimesed amordid küljest ära võtta ja hooldusesse viia, sellise pukiga on hea lihtne.
Aga kuidas Sa pinge klapivedrudelt jmt maha võtad
![]()
Eks sa ise tead kuidas oma ratast talvel hoiad
Olen kuulnud, et külili on päris arvestatav variant. ![]()
Kolvirõngad tasub ka talvel kolbide ümbert ära võtta. Lisaks veel tasuks veokett lahti harutada ja need O-ringid kilekotikestega tuppa radika peale panna, kui nad soojas on, siis on nad kauem pehmed ja nii peab kett kauem vastu.
müristaja kirjutas:rebane18 kirjutas:Kas pärast sissepritse häälestust oli muutus ka kuidagi tuntav?
Nagu öö ja päev! 35€ ja elu kohe huvitavam.
Kas su tsiklil on progetav aju , või tehti tehaseajule seda ?
ma millegipärast arvan, et originaal ajule tehti flashimine, muud moodi see väga võimalik ei ole.
Piipz kirjutas:tasuks veokett lahti harutada ja need O-ringid kilekotikestega tuppa radika peale panna, kui nad soojas on, siis on nad kauem pehmed ja nii peab kett kauem vastu.
Jamajutt
- kumm vananeb-kõveneb soojas kiiremini! O-ringid ikka sügavkülma! Ma just nuputan, kuidas rehvid ka külmikusse mahutada. Peab vist osa moose välja jätma
.
Minu meelest lastakse talvel ka rehvirõhud väiksemaks, et mõrasid ei tuleks. Minu arvamus on ikka, et see sügavkülm on natuke vale värk.
jegesmesh kirjutas:Minu meelest lastakse talvel ka rehvirõhud väiksemaks, et mõrasid ei tuleks. Minu arvamus on ikka, et see sügavkülm on natuke vale värk.
![]()
jegesmesh kirjutas:Minu meelest lastakse talvel ka rehvirõhud väiksemaks, et mõrasid ei tuleks. Minu arvamus on ikka, et see sügavkülm on natuke vale värk.
Miks vale värk, kas Sa filme ei vaata? Filmis "Demolition man" Sylvester Stallone ja Wesley Snipes külmutati ju aastakümneteks! Kui üles sulatati olid sellised nagu külmutadeski!
Loff kirjutas:jegesmesh kirjutas:Minu meelest lastakse talvel ka rehvirõhud väiksemaks, et mõrasid ei tuleks. Minu arvamus on ikka, et see sügavkülm on natuke vale värk.
Miks vale värk, kas Sa filme ei vaata? Filmis "Demolition man" Sylvester Stallone ja Wesley Snipes külmutati ju aastakümneteks! Kui üles sulatati olid sellised nagu külmutadeski!
ahh, mis ma siis ikka passin, hüppan ise ka külmikusse ![]()
Just! Niimoodi saad ka 40 aasta pärast noori naisi!
Ma ei ole ise 100% oma jutus kindel, aga kui õigesti mäletan siis nägin seda vist mingis Dr.Neeme saates.
jegesmesh kirjutas:Ma ei ole ise 100% oma jutus kindel, aga kui õigesti mäletan siis nägin seda vist mingis Dr.Neeme saates.
et dr.neeme hüppas külmikusse ja siis 40 aasta pärast grillis koos väinziga vorste ?
![]()
Ei
Torch kirjutas:müristaja kirjutas:rebane18 kirjutas:Kas pärast sissepritse häälestust oli muutus ka kuidagi tuntav?
Nagu öö ja päev! 35€ ja elu kohe huvitavam.
Kas su tsiklil on progetav aju , või tehti tehaseajule seda ?
Tsiteerin: Täpselt nii, Suzuki mootorrataste originaal ECU (aju) pritsungisüsteemi häälestamine.
Võimalik teostada 1997-2005 aastatel toodetud KÕIKIDELE Suzuki mudelitele.
Mistahes muudatuste korral, mis mõjutab sisselasset(õhku või kütust) ning väljalaset (summutaja) tuleb efektiivsuse saavutamiseks teha muudatusi pritsungisüsteemile - lisada ja vähendada kütusekoguseid kindlates vahemikes. Minul on olemas teadmised ning oskused originaalaju ümberhäälestamiseks. Tehaseseaded on võimalik alati taastada.
Ise liigun Pärnu-Tallinn liinil pea iga nädal. Pärnus saan asja ära teha nädala sees ning Tallinnas nädalavahetustel.
Kontaktid on all - lepime aja ning koha kokku ja saame asja tehtud. Aega võtab see toimetamine tavaliselt mitte rohkem kui 10 minutit.
Rahaliselt kulub selleks €35 ning kui peaks hiljem soov olema taastada tehaseseaded või veel muuta, siis selle eest juurde ei küsi.
Sekundeerin - sai ka kuu-paar tagasi hr Niggal lastud rahus toimetada mu SV kallal. Toimib küll, nüüd käib veel jõudsamalt rutskat keerates tagarattasse ![]()
Yerba kirjutas:Sekundeerin - sai ka kuu-paar tagasi hr Niggal lastud rahus toimetada mu SV kallal. Toimib küll, nüüd käib veel jõudsamalt rutskat keerates tagarattasse
Just pööretel 4500- 6000 on tunda vahet ja tagarattasse ülikergelt!
müristaja kirjutas:Yerba kirjutas:Sekundeerin - sai ka kuu-paar tagasi hr Niggal lastud rahus toimetada mu SV kallal. Toimib küll, nüüd käib veel jõudsamalt rutskat keerates tagarattasse
Just pööretel 4500- 6000 on tunda vahet ja tagarattasse ülikergelt!
assa raisk, sellist nalja mu naisele rakendada ei saa?
hannes1337 kirjutas:müristaja kirjutas:Yerba kirjutas:Sekundeerin - sai ka kuu-paar tagasi hr Niggal lastud rahus toimetada mu SV kallal. Toimib küll, nüüd käib veel jõudsamalt rutskat keerates tagarattasse
Just pööretel 4500- 6000 on tunda vahet ja tagarattasse ülikergelt!
assa raisk, sellist nalja mu naisele rakendata ei saa?
Kardad, et hakkab sinust paremini tagarattal sõitma? ![]()