5. leht 6-st

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 24 Juul 2014, 21:15
Postitas Tuono

Sai siis Vaigla abiga (omal käsi veel hell) seda staatorit paigaldatud, krdi paska need järgitegijad ikka teevad, muidugi liiga hilja lugesin soome foorumist, et ühel kestis see järgitehtud staator nõks alla 1000km. ehk siis 1000km. pärast peab olema valmis aku pealt koju sõitma :wack:

Õli tuli siiski välja lasta. Mõned pildid tänasest tööst: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/107027301/


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 25 Juul 2014, 11:15
Postitas Tuono

Väga imelik, et see on sellise kujuga ja kõik teised teise kujuga keskelt, kas võib olla, et see on siiski vale http://www.ebay.com/itm/aprilia-1000-rs ... 2590a97077
Siin kõik keskelt ilusti ümmargused, ei mingeid hambaid http://www.ebay.com/sch/6000/i.html?_nk ... tor&_rdc=2

:roll: :wack:
Ei vaadanud enne ka netist teisi, siin nad nüüd on http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/107027559/


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 27 Juul 2014, 15:45
Postitas Tuono

Hetkel siis võrr korras ja Vaigla läks proovisõidule :D
Sai ka välja vahetatud tehase poolsed jahutussüsteemi voolikute klambrid kuna üks hakkas läbi laskma.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 01 Aug 2014, 15:50
Postitas Kulu

Tervitus,
Mure selles, et need 3 legendaarset kollast juhet lähevad nii kuumaks, et käega kinni hoida ei taha. Kogemata avastasin. Enne pingeregulaatorit on pruun pistik, mis iseenesest on korras. Pole sulamise märke, aga sellises olukorras kauaks. Mootori juures on ümmargune 5 klemmiga pistik. Kuumaks läheb just see kahe pistiku vaheline osa. Laadimispinge oli 13,8, kui korra lahti võtsin pistikud ja kontakti sprayga kokku lasin tõusis 14,0 peale. Kuumaks lähevad ikkagi kui töötava mootoriga katsuda. Iseenesest see ümmargune pistik vist juba on asendatud, algselt oli seal vist samuti pruun eksole? Kas peaks mõlemad pistikud neil kollastel juhtmetel vahelt võtma ja otse kokku jootma? Läheks siis asi paremaks?


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 01 Aug 2014, 16:43
Postitas Tuono
Kulu kirjutas:

Tervitus,
Mure selles, et need 3 legendaarset kollast juhet lähevad nii kuumaks, et käega kinni hoida ei taha. Kogemata avastasin. Enne pingeregulaatorit on pruun pistik, mis iseenesest on korras. Pole sulamise märke, aga sellises olukorras kauaks. Mootori juures on ümmargune 5 klemmiga pistik. Kuumaks läheb just see kahe pistiku vaheline osa. Laadimispinge oli 13,8, kui korra lahti võtsin pistikud ja kontakti sprayga kokku lasin tõusis 14,0 peale. Kuumaks lähevad ikkagi kui töötava mootoriga katsuda. Iseenesest see ümmargune pistik vist juba on asendatud, algselt oli seal vist samuti pruun eksole? Kas peaks mõlemad pistikud neil kollastel juhtmetel vahelt võtma ja otse kokku jootma? Läheks siis asi paremaks?

Algselt on seal sellised pistikud, ise juhtmeid ei katsunud kunagi ja pistikud ka ei olnud sulanud ega hapendunud, ise lasin kontakti puhasit pistikutesse ja panin vaseliini täis.
http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/107047311/


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 11:08
Postitas Tuono

Kas keegi on saanud oma 2gen Tuonoga 290km/h kiiruseks, ise üle 256 pole saanud siis oli ka esiratas juba õhus?

Küsimus tekkis seda kuulutust vaadates: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=844469


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 13:51
Postitas Kirs

No nii sinisilmne sa kindlasti ei ole, et köike loetut töena vötad :)


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 14:04
Postitas Tuono
holma kirjutas:

No nii sinisilmne sa kindlasti ei ole, et köike loetut töena vötad :)

No kõik ju räägivad suure suuga kuidas nende tsiklid jooksevad 300 välja aga ise küsivad minult, et miks ma 80 ala 120km/h., kuigi minu tsikkel näitas 100km/h ehk siis need tsiklid millel kiiruse mõõtmine tuleb mootorist ja ülekanne on muudetud jooksevad 300 välja, Aprilial tuleb tagarattast ja jookseb tunduvalt vähem :roll:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 17:03
Postitas reimps
Tuono kirjutas:

Kas keegi on saanud oma 2gen Tuonoga 290km/h kiiruseks, ise üle 256 pole saanud siis oli ka esiratas juba õhus?

Ma oma esimese genratsiooni Tuonoga olen saanud ka 250, edasi keris veidi veel, aga mul oli rohkem tegemist kinnihoidmisega kui spidopiilumisega. Kippusin ise lipuna lehvima (ja mitte vähe), gondlit ju pole. Pead rebis ka loomamoodi. Taga oli (vist) 4 hammast väiksem hammakas ka. Hirm oli igastahes jõhker (crash)

Aga kõik üle 200 kiirused on selle rattaga jube hirmsad - gondlite puudumine annab ikka tõsiselt tunda. Millel oli 270 suht OK 8)

NB! Kinnisel alal proovitud, poliitkorrektsuse huvides :)


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 17:29
Postitas Burn7

Need tuonod ikka lahjad pillid :D Kunagi kui mul Z1000 oli siis ükskord vaatasin ka kiirust. 270-280 oli kellal. Ei ole aimugi palju see spido valetas. Ise kaalun 80 kg ja seljakott kaalus 50kg. Võibolla olid soodsad ilmatikutingimused. Ei tea.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 17:47
Postitas kristjan128
Tuono kirjutas:

Kas keegi on saanud oma 2gen Tuonoga 290km/h kiiruseks, ise üle 256 pole saanud siis oli ka esiratas juba õhus?

Küsimus tekkis seda kuulutust vaadates: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=844469

Kiiruste kohta ei oska öelda, aga see mu sõbra venna ratas ja igati korralik pill,,,


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 18:00
Postitas Kirs

Päris kaua müüb. Ja hindki algsest kövasti madalamaks läinud. Oli vist 5k vöi isegi veidi peale alguses? :roll:
290 selle nakediga? Loba!
Üle 240 oli jube ettevötmine :twisted: Nagu reimps ütles, siis on tegu enda kinnihoidmisega ja löbus see ei ole. 290...jutt vöi asi.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 18:07
Postitas Tuono

Hind on liiga kõrge, muidu ostaks ise ära aga 200 saab rahulikult tuulevaiksel ilmal sirgeseljaga sõita :D
Reimpsi omal on mingigi klaas tuult suunamas aga 2 gen omaga on vähe raskem.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 18:21
Postitas Kirs

4600 pole ju körge. Vaata palju sama aastakäigu ja läbisöidu Tuonod saksas maksavad. Ise tükk aega kammisin inglise ja saksa turge enne ostu. Löpuks loobusin, sest sealt ei oleks olulise vöiduga saanud. Inglise omadel veel kogu esituleteema vahetada vaja. Endise Suzuki puhul oli hinnavöit meil turul pakutavatega ligi 15k krooni. Tuonod on sealpool hinnas vist rohkem. :roll:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 18:46
Postitas Burn7

Minuarvates kaa. See on soodne hind. Väike läbisõit. Hooldusraamat. Üks omanik. Korralikud rehvid. Väga odav kindlustus ja "290" läheb välja :D No mis sa veel tahad.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 19:49
Postitas Tuono

3a. müügis ja ikka pole ära ostetud, seisnud pillid võivad tuua palju üllatusi (vähene läbisõit tähendab masina seismist), tehnika on loodud liikuma, seistes laguneb (kummiosad pragunevad ära jne.), kui saaks teada, et sellel pole seda staatori läbipõlemis riski siis ostaks ehk ära. :bsmile:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 19:57
Postitas Burn7

Vähene läbisõit tähendab pigem seda, et ratas on sõitnud iga suvi mõned otsad. Olen ise see aasta ainult 1000km sõita saanud kuna tööd ja teisi tegemisi nii palju. Kahjulikult võib mõjuda see kui ratas seisab mitu aastat. Siis võivad amordi simmerid jooksma hakata näiteks. Itaalia tsiklite puhul oluline, et ratas ei puhkaks kuskil niiskes, vaid talvituks kamina kõrval või kuskil soojas garaazis. Omanikult võid ju lisainfot küsida.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 20:02
Postitas Tuono
Burn7 kirjutas:

Vähene läbisõit tähendab pigem seda, et ratas on sõitnud iga suvi mõned otsad. Olen ise see aasta ainult 1000km sõita saanud kuna tööd ja teisi tegemisi nii palju. Kahjulikult võib mõjuda see kui ratas seisab mitu aastat. Siis võivad amordi simmerid jooksma hakata näiteks. Itaalia tsiklite puhul oluline, et ratas ei puhkaks kuskil niiskes, vaid talvituks kamina kõrval või kuskil soojas garaazis. Omanikult võid ju lisainfot küsida.

Kolm korda juba küsinud aga vastust ei ole, meili teel sellepärast, et siis saaks mootori nr saata aga ju ei ole tal huvi müüa, kui ei vasta :roll:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 20:23
Postitas Kirs

Pole seda väikest läbisöitu vaja karta. Ise ostsin kevadel 2008 aasta ja 4700km söitnud ratta. Ei leki kuskilt. Isegi aku tiptopp.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 07 Aug 2014, 22:53
Postitas marko233

Offtopic, aga kas kellegi II gen Tuonot oleks võimalik Tallinnas proovida. Tahaks teada kuidas I gen rattaga võrreldes tundub. Vastu loomulikult saab mu I gen proovida.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 08 Aug 2014, 09:14
Postitas Maaks
holma kirjutas:

Pole seda väikest läbisöitu vaja karta. Ise ostsin kevadel 2008 aasta ja 4700km söitnud ratta. Ei leki kuskilt. Isegi aku tiptopp.

Arvan, et kui sa oleks omanikuga natuke rääkinud, siis oleks ka 2700km näiduga ratta saanud :lol:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 08 Aug 2014, 09:28
Postitas renXx

Ei teagi, mida nendest läbisõitudest arvata. Paar aastat tagasi ostsin 2006 aasta Tuono, millel oli ees 2900 km.
Omanik tehnilises passis oli mingi 55a. Italiano. Pill nägi välja nagu tutikas. Mitte ainsalgi poldil-mutikal polnud peal lahtikeeramise märki.
Välimus ja olemus täpselt nagu salongis. Vahetasin rehvid värskema kuupäeva vastu ja siiani olen ainult õli vahetanud ja sõitu nautinud.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 08 Aug 2014, 10:06
Postitas Tuono

Selle sinise Tuono mootori nr on 8137998 NG ja tundub, et see on ka riskirühmas, millega võid kusagil metsavahel istuda :cry:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 08 Aug 2014, 12:25
Postitas Kirs
Maaks kirjutas:
holma kirjutas:

Pole seda väikest läbisöitu vaja karta. Ise ostsin kevadel 2008 aasta ja 4700km söitnud ratta. Ei leki kuskilt. Isegi aku tiptopp.

Arvan, et kui sa oleks omanikuga natuke rääkinud, siis oleks ka 2700km näiduga ratta saanud :lol:

Eestist ostetud ja hoolduses käinud. Ja silmagagi näha, et kulumisjäljed puuduvad.

Tuono, kui just kodust kaugel, siis laadimise ärakadudes jah tiba nutune, aga 100km sõidab ilusti aku pealt ära. Kisu tuledepistikud lahti siis äkki rohkemgi.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 08 Aug 2014, 16:16
Postitas reimps
holma kirjutas:

Kisu tuledepistikud lahti siis äkki rohkemgi.

Või ole ettenägelik ja pane tuledelüliti. Ma vahetasin selle ploki kohe lülitatava vastu.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 09 Aug 2014, 07:23
Postitas lebokas
reimps kirjutas:
holma kirjutas:

Kisu tuledepistikud lahti siis äkki rohkemgi.

Või ole ettenägelik ja pane tuledelüliti. Ma vahetasin selle ploki kohe lülitatava vastu.

Või tuleb paar 9 voldist patareid tasku pista, saab kõik sõidud ära teha remonti tegemata. Ainult see käimalükkamine on tüütu...


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 11 Apr 2015, 11:11
Postitas Kirs

Kindlasti on keegi asja ise läbi teinud. Uuriks ise täpsemalt maad. Sai külge kruvitud järelturu kattideta otse-läbi summutid. Järgmine samm on MAP-2. Küsimus, kas õhufiltrikopsiku sisendi nn "julla" (pildil detail nr. 27) eemaldamine käib ka asja juurde? Mõistus ütleb, et nagu võiks. Väljalase nüüd vaba, siis võiks ju sisselaset ka vabamaks aidata :roll:

Pilt


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 11 Apr 2015, 12:43
Postitas franz125

See ilmselt ainult müra normide sisse mahtumiseks topitud sinna.


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 11 Apr 2015, 13:38
Postitas Kirs

Sain juba ühest välismaisest foorumist vastuse kätte. Omanik sai mehhaanikult väikese kilekotikiese peale teeninduses MAP-2 programeerimist. Pakis oli õhufiltri küljest eemaldatud "julla". "Map-2 ga pole sul seda enam vaja".

Müra pärast ma üldse ei muretse, hullemaks küll peale selle vidina eemaldamist enam minna ei saa :twisted:


Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Postitatud: 29 Mai 2015, 20:25
Postitas imps.74

Terv.Kas on kogemusi,2006a ratas tühikäigul, eriti külmalt jätab vahele,90+ kiirusel sõidab ilusti, aga maha keerates sama jama.Õhufilter ja küünlad uued.Kui piibud kordamööda maha võtta,siis ühe pütaga ei jäta vahele.ls 18 000km.
Tnx.Imps