41. leht 49-st

Re: RE: Re: Milline kiiver?

Postitatud: 18 Mai 2017, 16:51
Postitas Margusxx
Maaks kirjutas:
Piipz kirjutas:

Kui ma enda kiivrile (HJC RPHA Max Evo) panen kõrvaklapid sinna, kus nende pesa on, siis on klapid vales kohas. Pidin klapid hoopis põsepatjade sisse õmblema. Võibolla on mul väärakas pea lihtsalt :D

Rõõm kuulda, et ma pole üksi "vääraka" pea-kõrvade komboga [emoji38]
Aga pean selle töö enda kiivril kah ilmselt ette võtma - lihtsalt ei kuule mis heli klappidest tuleb sest klapid asuvad kõrvade suhtes "mujal".

Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 18 Mai 2017, 18:24
Postitas Ain
AzA kirjutas:
Piipz kirjutas:

Heh, "The microphone, speakers and antenna are already integrated into the C4 and R2 helmets as standard." see on küll hea lüke. Isegi E1 puhul, mis ka alles välja tuli, antakse sulle see kraam eraldi kaasa. Ning nagu ma saan aru, ei ole enam Cardo, vaid on Sena poolt toodetud comm-süsteem. Tahaks lausa proovida seda kiivrit nüüd (koos hands-freega muidugi), et kui hea see tehase paigaldatud kõrvaklapp on.

M1-l on see juba kaua kaua nii, mikrid mõlemal pool. Ma olen küll vaid katsetanud, aga lahtise kohta ikka uskumatult vinge. Kaugelt parem kui dildo nina ees .... isegi cardoga.
Jääb M2-te ootama :bsmile:

Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 18 Mai 2017, 21:38
Postitas AzA
Ain kirjutas:

Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.

Ma ei tea, mismoodi see seal tehtud on või kelle poolt, aga linnas ilma visiirita ei olnud ühtki probleemi, maanteel kuskil 80 kandis hakkas kehvaks minema, visiir ees 110 kella järgi täiesti toimis.
Eks sõltub sõiduasendist ka ilmselt.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 08:42
Postitas Ain
AzA kirjutas:
Ain kirjutas:

Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.

Ma ei tea, mismoodi see seal tehtud on või kelle poolt, aga linnas ilma visiirita ei olnud ühtki probleemi, maanteel kuskil 80 kandis hakkas kehvaks minema, visiir ees 110 kella järgi täiesti toimis.
Eks sõltub sõiduasendist ka ilmselt.

Eks seda kuidas toimib saavad ütelda teised kellega koos sõidad. Cardoga on nii et sõites 100ga ja rääkides teloga ei saa teine pool aru et sõidad tsikliga.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:05
Postitas Motomarket
Ain kirjutas:
AzA kirjutas:
Ain kirjutas:

Aga huvitav kuidas teistel kuuldavus on nende küljemikritega? Cardol on küll nii et kui mikker on ilusti suu ees siis teised kuulevad ka väga hästi ja selgelt. Nagu mikker kaugemal siis kuuldavus ka kehvavõitu. Samuti on kuuldavus kohe kehvem kui kasutatakse seda kleebitavat juhtmeotsas mikkrit. Loogiliselt võttes kui sõita lahtise kiivriga siis ei saa nende külgedelolevate mikkritega heli olla sama hea mis varrega mikkrigal.

Ma ei tea, mismoodi see seal tehtud on või kelle poolt, aga linnas ilma visiirita ei olnud ühtki probleemi, maanteel kuskil 80 kandis hakkas kehvaks minema, visiir ees 110 kella järgi täiesti toimis.
Eks sõltub sõiduasendist ka ilmselt.

Eks seda kuidas toimib saavad ütelda teised kellega koos sõidad. Cardoga on nii et sõites 100ga ja rääkides teloga ei saa teine pool aru et sõidad tsikliga.

Schuberth M1-e kahe mikriga sidesüsteem on samuti Cardo poolt tehtud ja ju nad juba teavad, kuidas asjad toimima saada. Küll aga tuleks arvesse võtta seda, et kiiver ise on Schuberthi poolt disainitud kui linnakiiver. Seda ütleb ka tema nimi- Metropolitan. Ja kui sõita 100 + kiirustel ja side kuuldavus veel igati toimib, siis on tegelikult kõik ju väga hästi.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:15
Postitas AzA
Ain kirjutas:

Eks seda kuidas toimib saavad ütelda teised kellega koos sõidad. Cardoga on nii et sõites 100ga ja rääkides teloga ei saa teine pool aru et sõidad tsikliga.

Teised või õigemini teine seda ütleski.

Motomarket kirjutas:

Schuberth M1-e kahe mikriga sidesüsteem on samuti Cardo poolt tehtud ja ju nad juba teavad, kuidas asjad toimima saada. Küll aga tuleks arvesse võtta seda, et kiiver ise on Schuberthi poolt disainitud kui linnakiiver. Seda ütleb ka tema nimi- Metropolitan. Ja kui sõita 100 + kiirustel ja side kuuldavus veel igati toimib, siis on tegelikult kõik ju väga hästi.

Isegi uskumatult hästi. Aga muljet avaldas hoopis miski muu, visiirid. Megavinge optika, raudselt parim, mida proovinud olen. Kapsa otsas tundub nagu ilma lõuaosata C3 Pro. Ilmselt parim lahtine, millega sõitnud olen va. disain. Vaikne on ka. Katsetasin fz6-fazeri ja zrx1200r-iga - 182cm pikk, mul enamus kiivreid möirgavad päris tublisti.
Kaks viga .... hind ja disain :bsmile:


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:39
Postitas Motomarket
AzA kirjutas:

Kaks viga .... hind ja disain :bsmile:

Konservatiivne disain on Schuberthi üks põhiomadusi olnud läbi aegade kõikide kiivrimudelite puhul. Sihtgrupiks inimesed kellele selline mõõdukalt, samas maitsekalt tagasihoidlik välimus meeldib. Ja neil inimestel tavaliselt raha ei ole suurimaks mureks ;) Schuberth on seda rõhutatult isegi maininud, et nad ei hakka kunagi tootma kirevaid ja ägedaid jõulumunasid. No mine tea, äkki ajad ühel päeval siiski muutuvad.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:50
Postitas oldbanana

Kas motomarketi kodulehel olevatest kiivritest poes kohapeal, suuremaid mudeleid ka on alates xxl?


Re: RE: Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:53
Postitas Margusxx
Motomarket kirjutas:
AzA kirjutas:

Kaks viga .... hind ja disain :bsmile:

Konservatiivne disain on Schuberthi üks põhiomadusi olnud läbi aegade kõikide kiivrimudelite puhul. Sihtgrupiks inimesed kellele selline mõõdukalt, samas maitsekalt tagasihoidlik välimus meeldib. Ja neil inimestel tavaliselt raha ei ole suurimaks mureks ;) Schuberth on seda rõhutatult isegi maininud, et nad ei hakka kunagi tootma kirevaid ja ägedaid jõulumunasid. No mine tea, äkki ajad ühel päeval siiski muutuvad.

Schubertil on neid pühademunasi ka päris palju tootevalikus.
Pilt
Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:55
Postitas Motomarket
oldbanana kirjutas:

Kas motomarketi kodulehel olevatest kiivritest poes kohapeal, suuremaid mudeleid ka on alates xxl?

No ikka on, kuidas muidu siis :) Loodetavasti jutt käib ikka Schuberthist, sest paljud tootjad XXL-st edasi suuremaid numbreid ei tunnista.


Re: RE: Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 09:59
Postitas Motomarket
Margusxx kirjutas:

Schubertil on neid pühademunasi ka päris palju tootevalikus.

No need on ikka väga tagasihoidlikud kahe- kolme värviga triibutõmbed :bsmile: Võtame nüüd korraks näiteks Arai kollektsiooni lahti, siis saab edasi arutada ;)


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 10:02
Postitas urmas66

See kuidas kuuldavus on teises otsas sõltub ikka mitte ainult seadmest ja ka mitte ainult kiivrist.Peamised tegurid on siin ikka eelkõige ratas(klaas,gondel jne)+isteasend+kiiver+siis viimane lüli ahelas ilmselt seade.

Minu kiivri,seadme ja muu juures ei tohiks vist üldse kuuldavust olla.Kiivrer Probiker KX4 avatav või lahtine Held,seade hiinast 31€tk,klaas rattal Givi+isetehtud spoiler.Komplekt kräppi mõne jaoks,aga minul toimib kõik ideaalselt.

Saan lahtise lõuaga või lahtise kiivriga visiir üleval, telefoniga rääkida kuni 70,et midagi vastaspoolel pole aru saada.Kinnise lõuaga saan kuni 100 tel rääkida ,et pole aru saada ja omavahel seljakotiga saab ilma kohinata suhelda kuni 120-ni.Üle selle peab juba valjemini rääkima või kiirust alandama.Linnas ma sõidan põhimõtteliselt enamuse ajast lõug üleval ja saan ka 90-100 juures lõua üles tõsta,et tuul pead ära ei rebi.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 12:43
Postitas AzA
Motomarket kirjutas:
AzA kirjutas:

Konservatiivne disain on Schuberthi üks põhiomadusi olnud läbi aegade kõikide kiivrimudelite puhul. Sihtgrupiks inimesed kellele selline mõõdukalt, samas maitsekalt tagasihoidlik välimus meeldib. Ja neil inimestel tavaliselt raha ei ole suurimaks mureks ;) Schuberth on seda rõhutatult isegi maininud, et nad ei hakka kunagi tootma kirevaid ja ägedaid jõulumunasid. No mine tea, äkki ajad ühel päeval siiski muutuvad.

Oh ei, ega ma kiununud. Isiklik arvamus ei muud.
Mulle meeldivad klassikalised 3/4-ikud ei muud. Isiklik prableem. Vaatamata disainile ... ootan M2-te.
Hinna küsimus on nii ja naa, integreeritud mikker ja klapid ... võiks olla ilma nendeta versioon tüki odavam, lihtsalt ei vaja seda lahendust, või vajaks kui oleks kindel, et elektroonika osa sobib ka järgmisele kiivrile ... üleüldse meeldiks selline lahendus, kus too elektroonika (ka nö vingemate omadustega, rohkemate nuppudega kallim versioon) oleks ringi klõpsatav ütleme C4 pro-sse jne. jne.
Jahedaga ja maanteel sõidan lihtsalt avatavaga. Vat kui oleks taoline järjepidevus, siis vajutaks kohe nuppu.
Seniks aga paraku sena ja c3 pro :bsmile:


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 12:46
Postitas AzA
urmas66 kirjutas:

See kuidas kuuldavus on teises otsas sõltub ikka mitte ainult seadmest ja ka mitte ainult kiivrist.Peamised tegurid on siin ikka eelkõige ratas(klaas,gondel jne)+isteasend+kiiver+siis viimane lüli ahelas ilmselt seade.

Jutt käis Schuberti M1-st, tal on integreeritud 2 mikrit ja klapid ning elektroonika saab eraldi juurde osta ja klõpsab kuklasse pessa.
Mikrid paiknevad põsepadja äärtes. Ehk ei ole dildot nina ees.
Sellest see kuuldavuse küsimus.

Minul oli kamplektil vastas c3 pro SRC XXS.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 19 Mai 2017, 20:23
Postitas oldbanana
Motomarket kirjutas:
oldbanana kirjutas:

Kas motomarketi kodulehel olevatest kiivritest poes kohapeal, suuremaid mudeleid ka on alates xxl?

No ikka on, kuidas muidu siis :) Loodetavasti jutt käib ikka Schuberthist, sest paljud tootjad XXL-st edasi suuremaid numbreid ei tunnista.

Hetkel jäävad schuberti omad kalliks, muude tootjate XXL mudeleid ka kohapeal saada ? Motodepoos sai proovitud scorpioni 510 ja 1200 mudeleid neist sobisid XXL versioonid, HJC IS17 XL ja scorpioni 510 XL ei mahtunud isegi pähe mitte :roll:


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 01:09
Postitas Põhja Siil
Motomarket kirjutas:
Põhja Siil kirjutas:

Suuremat kogemust veel jagada ei saa, kuid üks negatiivne moment on - uuel sidevandil on väga väiksed nuppude ja nende leidmine, kui kätes on paksud kindad, on üsna keeruline. Ütleme nii, ma ei tunne et nupp on seal, ma arvan et ta seal on ja vajutan. Kui õnnestub, siis süsteem annab märku piiksuga. Tihti, esimese korraga ei leia...
Eks hiljem armub ära, ja kui ilmad soojemad siis kindad õhemad. Nii et pole üli kriitiline.

Kõige peale on mõeldud ja neid nuppusid kasutavad nutikamad vennad ainult sisse ja välja lülitamiseks. Kõik muud funktsioonid lahenevad aga väikese lisapuldi abil http://motomarket.ee/product/schuberth- ... te-control

Puldist olen teadlik. Kindlasti, kellegi jaoks on see asi väga mugav ja vajalik. Mina isiklikult ei näe selle enda jaoks vajadust. Vähemalt antud ajahetkel :)

Nagu ka arvasin, siis nüüdseks olen harjunud, ja leian uue SC1 nuppud palju kergemini üles. Kuid kordan, paksu kindaga neid pole tunda vaid ma lihtsalt tean kus nad on. Kuid enam seda probleemi minu jaoks pole. Lisaksin veel, et SC1 on vägagi hea häälvalmise funktsioon. Võiksin öelda, et see esimene seade, kus ma saan sead reaalselt kasutada. Ja mis helistab just sellele inimesele, kellele ma tahan helistada, vaatamatta minu mitte perfektsele diktsioonile ja hääldamisele. Seda muidugi inglise keeles.

Schuberth C4 kohta, võiksin öelda nüüd et on üsna vaikne, kuid mitte SUPER vaikne. Täitsa OK, kuigi manteel sõites kasutan ikka kõrvatroppe. Kahjuks pole eriti võrrelda, sest 10 aasta jooksul on see minu 3 kiiver, millest 2 on Schubertid ja üks Nolan.

Natukene Schuberthi kriitikat kaa...
Visiir läks pidevalt uduseks, kuigi pinlock on peal. Otsustasin siis vaadata lähemalt, et milles point - pinlock polnud korektsekt paigaldatud. All äärest oli vahe, kuhu vabalt mahtus hambatikk. Lükkasin siis paika, et pinlock kõik servad oleksid ilusti vastu klaasi, ja kõik on nüüd OK. Ega polnud keeruline viga kõrvaldada, kuid jama et sellise kalli kiivri tootmisel, selline lohakust esineb.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 09:14
Postitas franz125

Kas pinlock oli juba poes paigaldatud,C3pro-l küll ei olnud.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 09:32
Postitas AzA

Vat kui juba tehasest pinlock pannakse, siis se eon jama.
Ei taha hästi uskuda.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 11:23
Postitas Põhja Siil

C4 oli pinlock juba ostes ees, kui ostsin selle (mitte motomarketis)
Ja ma pean tunnistama, et ma ei tea, kas selle pandi ette poes või tehases. Schuberth R1 oli pinlock lisavarustus, Nolan oli pinlock kaasas kuid mitte ees...
Hmm... Võimalik, et pretensioon tehase suhtes on põhjendamatu, ja hoopis poes pandi viltu ette...


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 18:31
Postitas kent

Mis pinlocki puudutab siis selle kohta on öeldud et see pannaksegi tehases nõrgalt ette. Ka enda hetkel just kätte saadud C4-l oli sama asi. See on teiste kiivritega sama olnud (näiteks PRO puhul). Põhjus selles et kui tehasest väljuv kiiver läheb poes omanikule alles 1 aasta pärast siis on pinlocki pehme silikoon juba surnud. On ette nähtud pinlocki ka veidi pingutada pinlock holderite tsentri muutmisega. Kui piisab ülesse lükkamisest siis on hästi. Minul samuti piisas. Seda ei saa kuidagi veaks pidada.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 18:32
Postitas kent

Niipalju veel et alates C3PRO mudelist on kõik pinlockid põhivarustuses ja karbis kohe küljes.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 21:17
Postitas AzA

Märtsis ostetud c3pro-l küll polnud.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 21:43
Postitas ranel

Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 21:49
Postitas kaimex

Eks asi maitses, aga mina võtsin RXA oma. Kõige vaiksem pole maanteel tuulega. Samas üksi sõites mul intercomist muusika, et ei kuule tuult nagunii. Ja muidu ka igati norm. Vähemalt kurta ei saa. :) Ise ei otsinud küll avatavat. Samas aga kuna välimus meeldis, siis miks mitte. :)
Link siis.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/4013227 ... valkomusta

Ja nende pakutud pinlock ei istu sinna. On mitu cm liiga pikk. Et ise sain tasuta kaasa, aga muidu osta ei soovita. :)


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 20 Mai 2017, 22:04
Postitas simp
ranel kirjutas:

Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?

kuna schubert C4 tuli just välja, siis C3 pro hind on normaalseks kukkunud, kui peakujuga sobib julgen soovitada..


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 21 Mai 2017, 00:17
Postitas ranel
simp kirjutas:

siis C3 pro hind on normaalseks kukkunud,

Vaatasin jah seda jube "normaalselt" hinda :?

Mida arvata scorpion ja cabergi omadedest? Hind tundub 2x-3x normaalsem.

Või oskab keegi öelda, et kas äkki sellisele saab kuidagi sisse lisaks panna päiksevisiiri nn tehaselahendusest? Või kui mitte, siis missugused visiirid ja kust sellele sobivad? Päikese asi häirib, eriti kui pikem sõit, aga kiiver istub pähe nagu valatult ja ei uduta ka midagi. Või suudab äkki mõni tark inimene pildi järgi lausa öelda mu kiivri mudeli nime? :D
Pilt


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 21 Mai 2017, 01:18
Postitas franz125

Igasugu matkaendurode kohta öelda ei tea aga sport ja sport-touringu rataste koha pealt on Schubert C3pro raha raiskamine-tuule müha sama mis igasugu muu pottidega.Vaikus tekib ainult naked ratastega.


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 21 Mai 2017, 01:21
Postitas Põhja Siil
kent kirjutas:

Mis pinlocki puudutab siis selle kohta on öeldud et see pannaksegi tehases nõrgalt ette. Ka enda hetkel just kätte saadud C4-l oli sama asi. See on teiste kiivritega sama olnud (näiteks PRO puhul). Põhjus selles et kui tehasest väljuv kiiver läheb poes omanikule alles 1 aasta pärast siis on pinlocki pehme silikoon juba surnud. On ette nähtud pinlocki ka veidi pingutada pinlock holderite tsentri muutmisega. Kui piisab ülesse lükkamisest siis on hästi. Minul samuti piisas. Seda ei saa kuidagi veaks pidada.

No see tegelikult on üsna loogiline seletus. Kuid kiivriga kaasas olnud paberitest ega karbi peal ma seda infot ei leidnud - just vaatasin järgi.
Paistab et oma rumala mõistusega, ei saanud Schuberthi kavalast nippist aru :)


Re: Milline kiiver?

Postitatud: 21 Mai 2017, 08:45
Postitas Macintosh
ranel kirjutas:

Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?

HJC RPHA Max Evo.

  • vaikne
  • mugav
  • kerge
  • hea ventilatsiooniga

https://www.motodepoo.ee/catalogue/709-hjc-rpha-max-evo

rpha_ma_evo.jpg
rpha_ma_evo2.jpg
rpha_ma_evo2.jpg (68.53 KiB) Vaadatud 6588 korda

Re: Milline kiiver?

Postitatud: 21 Mai 2017, 11:58
Postitas Põhja Siil
kent kirjutas:

Mis pinlocki puudutab siis selle kohta on öeldud et see pannaksegi tehases nõrgalt ette.

Kus on öeldud? Võiksid suunata?
Vaatasin põhjalikult kõik karbi, kaitsekile "quick guide" ja "safety instruction" tekstid läbi - ühtegi sõna pinlocki kohta pole.