46. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Okt 2021, 18:21
Postitas RasmusL

Alumine traavers valmis, ühel pildil koos vanaga mis ise sai tehtud, päris hea näide kui suur vahe on oskustel :lol: :lol: Uue tüki kaaluks tuli siis 1.8kg. Ülemine on ka masinas juba.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Okt 2021, 14:15
Postitas RasmusL

Valmis nad saidki. Nüüd anodeerimisse ja siis laseks vbla teraga uuesti üle mustri nähtavaks eest. Ùlemise kaaluks tuli 1kg.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Okt 2021, 14:26
Postitas Irual

(w)
Huvi pärast, mis marki alumiiniumist tegid?

Edu, L


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Okt 2021, 16:46
Postitas RasmusL
Irual kirjutas: 22 Okt 2021, 14:26

(w)
Huvi pärast, mis marki alumiiniumist tegid?

Edu, L

6082-T6 , vanad olid Alumec89


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 10 Nov 2021, 17:08
Postitas RasmusL

Traaversid valmis ja küljes, nüüd siis algab suurematsorti elektritööd, vaja uus lenks paigaldada, sealt seest kõik juhtmed vedada ning trossid jne läbi traaversite jooksma. Ning siis loodaks dünosse minna 8)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 11 Nov 2021, 19:05
Postitas urmas66

Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 11 Nov 2021, 20:57
Postitas Tuuletallaja
urmas66 kirjutas: 11 Nov 2021, 19:05

Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe :)

Jah, krt, olenemata asjaolust, et seda tüüpi ratas kohe kuidagi minu "teetassi" ei mahu, naudin seda kunsti siin juba pikemat aega.
Lausa lust vaadata, kuidas inimene kasutab oma pead, käsi ja muid ressursse millegi loomiseks. Kahjuks kipub selline tegevus olema tänapäeval paras atavism, erinevatel põhjustel.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Nov 2021, 11:56
Postitas RasmusL
Tuuletallaja kirjutas: 11 Nov 2021, 20:57
urmas66 kirjutas: 11 Nov 2021, 19:05

Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe :)

Jah, krt, olenemata asjaolust, et seda tüüpi ratas kohe kuidagi minu "teetassi" ei mahu, naudin seda kunsti siin juba pikemat aega.
Lausa lust vaadata, kuidas inimene kasutab oma pead, käsi ja muid ressursse millegi loomiseks. Kahjuks kipub selline tegevus olema tänapäeval paras atavism, erinevatel põhjustel.

Eks taolise stiili ehitamine tänapäeval on juba hääbuvas toonis aga ma kunagi lubasin endale, et teen need kõik ideed sellega teoks ja samas siin foorumiski välja karjutud igast asju, nii et pooleli jätta oleks piinlik. Kuigi ratsionaalselt mõeldes oleks selle pidand juba ammu ära lõpetama 😀 Ja eks erinevatel põhjustel ole sel aastal see veninud ka, kuna huvid kandusid jälle korraks rasketehnika peale ning sai ühe Scania ehitamisega alustatud peale Rootsi Nordic Trophy näitusel käimist, mis oli minu messidel käimise ajaloo jooksul kõige vingem kogemus.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Nov 2021, 12:31
Postitas urmas66
RasmusL kirjutas: 12 Nov 2021, 11:56

Kuigi ratsionaalselt mõeldes oleks selle pidand juba ammu ära lõpetama 😀

No huvitavad ja ilusad projektid ei saa vast kunagi ratsionaalsele mõttemaailmale vastuvõetavad olema :) Ehk pauguta edasi ja ole ebaratsionaalne, me igaljuhul saame sellest päris hea naudingu ning kui ise ka veel saad, on kõik hästi


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Aug 2022, 14:32
Postitas RasmusL
Hellou, viimasest postitusest omajagu aega möödas aga palju toimunud arengus ja toimub edasigi veel. Kevadel siin maikuus Wheelsup Racing tartust aka Joosep Järv siis dynotas ratta ära mingilmääral tänavakonditsiooni, plaan oli bensuga yle 310hp mis teeks ta siis maailma võimsaimaks z1000-ndeks, võtsime veits varuga siis ca 330hp. See on ikka müstika, kuidas puhtalt süütekaarti näppides tuleb kümneid hobuseid juurde, hetkel see jõud tuli vist seal 1,4 bariga. Meie joogise peaga garaasi peol öösel/hommikul kell 5 nuputatud vesiplenum töötab nagu unelm, temp yle 65 ei tõuse ka pika tõmbega, ilma vesijahutuseta oli kohe laksust 80c tuuri ning sellega väga jõudu ei tee kahjuks enam ning üleüldse muutub ohtlikuks turbomootorile. Mis aga erilist tulemust ei andnud spool-upi näol oli väiksemate runneritega kolle ning väiksem kuumakoda turbole. Praktiliselt null muutust varasemaga. Ainuke, et sai turbo nii kõrgele ja kadus ära õliprobleem, pumpa vahele enam ei pidand toppima, valgub ise kenasti karterisse. Ainuke mõte, et kas ikka plokikaane väljalase on liiga väike et turbo ja kaas ei tee niiöelda koostööd, teine variant et vbla peaks panema ikkagi selle tänavaturbo ehk siis garretti discopotato et teha ta tänavale ideaalsels kuid eks näis, õnneks on käigud olemas millega saab pöördeid kõrgemale :mrgreen: On ka muid anomaaliad olnud veel seoses ülekande ja veljega aga tundub, et nüüdseks need ka eemaldatud. Ei mäletagi kas ducatil velg 1 või 2 tihvti otsas, kuid sellele ei piisand ka kahest, sain tehtud nelja peale ja 10mm paksusega. Nüüd ei tohiks ära murduda. Iste sai ka vahepeal uus tehtud. Hetkel siis tegeleb väikese elektrimurega, nimelt motogadgeti mini relee andis lihtsalt otsad ja suunatuled ning muu elektrikräpp ei tee koostööd. Muidu sõita on ülivinge, 250 vs 330hp vahe on ikka räige, mootorrattal vähemalt. Potentsiaali kõike pole suutnud proovile panna, kuna krt lihtsalt tahab alt ära tõmmata rõhu alasse minnes 😀

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Aug 2022, 14:46
Postitas peetersell
hea lugemine, tundub, et on fun :mrgreen:
võib-olla veits loll küsimus, puudub kogemus turbomootoritega, aga kuidas selline turbokas gaas maha lastes käitub, võrreldes vabalthingavaga? Mootoripidurduse poolest siis, just kui tagarattasse ajada, siis kui kiiresti nina tagasi alla tuleb?
selge see, et jalg peab piduri peal valmis olema :D

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Aug 2022, 15:57
Postitas RasmusL
peetersell kirjutas: 22 Aug 2022, 14:46
hea lugemine, tundub, et on fun :mrgreen:
võib-olla veits loll küsimus, puudub kogemus turbomootoritega, aga kuidas selline turbokas gaas maha lastes käitub, võrreldes vabalthingavaga? Mootoripidurduse poolest siis, just kui tagarattasse ajada, siis kui kiiresti nina tagasi alla tuleb?
selge see, et jalg peab piduri peal valmis olema :D
Pole sellega tagarattasse ajand, kuna selle esiots kaalub nii palju et suht harva üldse kergitab, pigem ajab ratta ringi :mrgreen: Mootoripidurdus on suht sama nagu vabalthingaval

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Sept 2023, 15:42
Postitas RasmusL
Tere üle pika aja. Mõtlesin et viin siin ka ikkagi selle 10a kestnud topicu võiduka lõpuni ja teatan teile, et see krdi 10 aastane peavalu sai lõpuks valmis :mrgreen: Teekond oli pikk ja kivine, lugematu arv roppsõnu. Jõud jäi samaks, mis eelmine aasta sai võetud, sellest tänavale täitsa piisab. See aasta sai veel natuke kohendatud, elektrisüsteemi ning esisuunakad said vahetatud eestis toodetud suunakate vastu. Aa ja ratas sai uuesti ka veel üle värvitud Ingo Kikase poolt, värviks jäi siis ikka minu lemmik punane, kuid natuke “sügavam” toon ja ilma flaketa. Fredyl seisis seda värvi riiulis ning tal oli ka mingisugune vrod sellega värvitud seega sai sesa teed mindud. Ceramic boss Tartus tõmbas veel keraamika selga ning sai ka bomber magazine jaoks pildistamas käidud- nende poliitika on see, et samat ratast 2 korda ajakirjas ei esitleta, aga kuna see ratas on totaalselt muutund aastast 2015 kui ta viimati ajakirjas oli siis tänu sellele sain ka lausa esikaanele 8) Lisan ka mõned pildid siia vaatamiseks, tore 10a “tripp” oli selle rattaga, mille käigus leidsin ka väga häid sõpru endale. See aasta jäi sõidud küll maru lühikeseks aga noh samas hooaeg pole lõppend ja järgmine aasta vast algab uuesti :bsmile: Mõnusat sügist teile kõigile.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Okt 2023, 20:53
Postitas urmas66
Rsk, kadetaks tegevalt ilus töö.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2023, 10:03
Postitas joel
Mis tross seal istme all ripub?

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2023, 10:18
Postitas RasmusL
joel kirjutas: 03 Okt 2023, 10:03
Mis tross seal istme all ripub?

Sealt tõmmates tuleb iste lahti. Peaks ta vist kuidagi peitu panema vms.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Okt 2023, 10:34
Postitas Macintosh
Vinge! Mõnel on ikka kannatust ja järjekindlust. Ma oleks ammu 10 aastase projekti maha kandnud ja edasi liikunud.
:bsmile:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Okt 2023, 00:01
Postitas Bruno
Hästi tehtud streetfighter! Võiks lausa sõnada, et väga ilus ja agressiivselt mõjuv tänavamöllaja!
Hea töö.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Okt 2023, 15:06
Postitas Jazzyl
Kas mõnda video pole, kus ratta häält ka kuulda oleks? Muidu väga vinge!

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Okt 2023, 17:32
Postitas Piipz
joel kirjutas: 03 Okt 2023, 10:03
Mis tross seal istme all ripub?
Norm värk. Sinu lihtsa küsimuse peale peab mees nüüd jälle 3 kuud cadis istuma ja cnc pingiga 14 erinevat toorikut tegema, et lõpuks ideaalne peidus tross teha.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 12 Okt 2023, 18:07
Postitas RasmusL
Piipz kirjutas: 04 Okt 2023, 17:32
joel kirjutas: 03 Okt 2023, 10:03
Mis tross seal istme all ripub?
Norm värk. Sinu lihtsa küsimuse peale peab mees nüüd jälle 3 kuud cadis istuma ja cnc pingiga 14 erinevat toorikut tegema, et lõpuks ideaalne peidus tross teha.
Heh, hakkas lausa kripeldama küll korra, aga tuleb rohkem kärakat panna siis pole aega lollustele enam mõelda. :bsmile: Unustasin veel mainida eelmises jutus, et ratas sai tagasi ka originaal laiuses paagi, kuna eelmine sai laiendatud 12cm siis selle kitsama rehviga nagu ei läind kokku enam.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 13 Okt 2023, 09:15
Postitas RasmusL
Jazzyl kirjutas: 04 Okt 2023, 15:06
Kas mõnda video pole, kus ratta häält ka kuulda oleks? Muidu väga vinge!
Mul telefonis mingi MOV formaadis video, kus launch controli testimine aga siia seda faili lisada ei saa, muuta ma ka midagi ei oska, pole selliseid it alaseid teadmisi, äkki saab Piipz või Mac aidata :mrgreen:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Okt 2023, 13:59
Postitas cossie
Nagu näha siis ratas on ka müügis... Sai isu täis? :D

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/30 ... iSNus9bmVw

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Nov 2023, 13:42
Postitas RasmusL
cossie kirjutas: 29 Okt 2023, 13:59
Nagu näha siis ratas on ka müügis... Sai isu täis? :D

https://www.nettimoto.com/kawasaki/z/30 ... iSNus9bmVw

10a on ju pikk aeg ka, et isu täis saada :mrgreen: Huvid on muutund, ja ega tegelikult sõita ka väga enam ei viitsi, kas on liiga kuum, liiga külm, liiga märg või pole kellegagi sõita just sel hetkel, kui endal soov :lol: