Sinu tee bikeriks...
Moderaator: Moded
Njah, mul on see vist veres isa ja isaisa kaudu. Vanaisa eluaeg tehnikaga sina peale olnud juba sõjaväe ajast peale. Oli nimelt seal autojuht-mehaanik nagu tol ajal ikka. Kuskil 80-ndate keskel sai kusagilt lagunenud BMW R35 aastast '47 mida siis jõudumööda taastama hakkas, tänaseks ta neid juba kaks tk väääga korralikuks putitanud.
Isa mul ka juba noorusest huvi tundnud tsiklite vastu aga kuna ta 2, 14 pikk siis ega vene aeg eriti millegagi sõita ei saanud. Täna sõidab Yamu Wildstariga. Ise olen kaherattalistega sõitnud kuskil 10 eluaastast peale kui sain oma esimese Delta, millel 2 käiku ei olnud:) Järgmisel suvel tõi isa mulle Kovrovetsi, mis sellise vanuse kohta oli ikka jube suur ja kõva pill, sellega ma siis maal sõitsin/putitasin oma 5-6 suve kuni lõpuks käiguhoob purunues ja ratas seisma jäi. Tööle läheb muuseas "Jänestega Jawa" tänaseni;) Las seisab ja kogub väärtust:)
Keskkooli aeg ja peale keskkooli sai ka Jõgevatrefil ja Unic Moto suvistel kokkutulekutel käidud igast pillidega, aga ega rohkem ei sõitnud ka, ei viitsinud enam nende vanade nõuka ratastega jamada ja uuema väljamaalase jaoks raha ei olnud, ehk siis oli väike vaikus mõned aastad. Nüüd see aasta septembris tegin siis selle "vea" , et läksind koos ülemusega Depoosse ja sealt see kõik jälle alguse saigi:)
Isa mul ka juba noorusest huvi tundnud tsiklite vastu aga kuna ta 2, 14 pikk siis ega vene aeg eriti millegagi sõita ei saanud. Täna sõidab Yamu Wildstariga. Ise olen kaherattalistega sõitnud kuskil 10 eluaastast peale kui sain oma esimese Delta, millel 2 käiku ei olnud:) Järgmisel suvel tõi isa mulle Kovrovetsi, mis sellise vanuse kohta oli ikka jube suur ja kõva pill, sellega ma siis maal sõitsin/putitasin oma 5-6 suve kuni lõpuks käiguhoob purunues ja ratas seisma jäi. Tööle läheb muuseas "Jänestega Jawa" tänaseni;) Las seisab ja kogub väärtust:)
Keskkooli aeg ja peale keskkooli sai ka Jõgevatrefil ja Unic Moto suvistel kokkutulekutel käidud igast pillidega, aga ega rohkem ei sõitnud ka, ei viitsinud enam nende vanade nõuka ratastega jamada ja uuema väljamaalase jaoks raha ei olnud, ehk siis oli väike vaikus mõned aastad. Nüüd see aasta septembris tegin siis selle "vea" , et läksind koos ülemusega Depoosse ja sealt see kõik jälle alguse saigi:)
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Aasta võis olla 1975, kui maal vanaema juures sai esimest korda võrriga sõidetud. Peale seda tekkis ka endal kange isu selline võrr muretseda. Kuid vanemad olid kategooriliselt vastu. Aastaid hiljem sai klassivenna Panoniat piinatud. 1992 a. sai "väike" õhulend sooritatud, mis lõppes 8 kuud ratastooliga. Haiglas olles sai palatikaaslasega ratastoolides aja peale sõidetud ( määravaks sai hea kurvitehnika ). 2004 a. ostsin rolleri 180cm3. See oli mu esimene mootoriga kaherattaline. Kange tahtmine oli muidugi soetada mootorratas, kuid kartsin, et ei saa käiguvahetamisega hakkama. Vasak jalg pole just parimas vormis. Sõbrad küll andsid omi tsikleid proovida, et saaksin õige "tunde" sisse. Kuid kõik takerdus käiguvahetuse taha. Kui 2 kuud tagasi mu töökaaslane endale 1100 Virago soetas, siis murdusin lõplikult. Saagu mis saab, saagu või hullem, aga endale pean ka chopperi soetama. Nii olengi alates 21.okt. õnnelik Suzuki Intruder 800 omanik. Käiguvahetus sai kah jala järgi kohendatud, nii et kõik klapib. Suur lapsepõlve unistus on täitunud !!!
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
Mul siis selline teistsugune teekond:
Mäletan kui olin selline pisi-pisi, aastaid 5-12, siis jubedalt kartsin mootoriga kaherattalisi. Minu tahte vastaselt tehti mulle Riga mopeediga sõitu tihti, ise jubedalt kartsin seal seljas. Hirmu lisas veel 1 vahejuhtum, kus tulin sellesama mopeedi pealt maha ja suutsin jala vastu silindrit korralikult ära põletada. Üldiselt hoidsin neist kaherattalistest asjandustest eeemale, eelistasin autosid. Kuskil 12-aastaselt sain sõbra Honda monkey`ga sõita, ise küll värisesin adrenaliinist maha ronides aga hakkas vaikselt tekkima tunne, et nüüd saan aru miks nad nendega sõidavad. Tuli mõte see sama Riga maalt ära tuua ja restaureerida ta (14 aastaselt siis kuskil). Sõitsin temaga maksimum kuskil 20-30km. Ei viitsinud nokitseda peale igat sõitu. Siis oli vähe pausi ja eelmise aasta suvel (16-aastaselt) andsid sõbrad oma 125ccm CŽ-te proovida. Jälle ronisin maha, värisedes nagu haavaleht. Sai natsa harjutatud ja hirm hakkas vaikselt taanduma. Nüüd see suvi ostis sama CŽ sõber omale CB500. Esimesed sõidud jälle ronisin värisedes maha. Anti võimalus praegusel suvel kuskil 4000 km maha vurada ja sõidutunnetust koguda. Kogu suve ise sõites ja oma motikat ihaldades, kogusin raha ja nüüd siis sai 17 aastasena YZF750R ostetud. Seekord siis maha ronides enam mingit adrenaliinivärinat polnud.
Mäletan kui olin selline pisi-pisi, aastaid 5-12, siis jubedalt kartsin mootoriga kaherattalisi. Minu tahte vastaselt tehti mulle Riga mopeediga sõitu tihti, ise jubedalt kartsin seal seljas. Hirmu lisas veel 1 vahejuhtum, kus tulin sellesama mopeedi pealt maha ja suutsin jala vastu silindrit korralikult ära põletada. Üldiselt hoidsin neist kaherattalistest asjandustest eeemale, eelistasin autosid. Kuskil 12-aastaselt sain sõbra Honda monkey`ga sõita, ise küll värisesin adrenaliinist maha ronides aga hakkas vaikselt tekkima tunne, et nüüd saan aru miks nad nendega sõidavad. Tuli mõte see sama Riga maalt ära tuua ja restaureerida ta (14 aastaselt siis kuskil). Sõitsin temaga maksimum kuskil 20-30km. Ei viitsinud nokitseda peale igat sõitu. Siis oli vähe pausi ja eelmise aasta suvel (16-aastaselt) andsid sõbrad oma 125ccm CŽ-te proovida. Jälle ronisin maha, värisedes nagu haavaleht. Sai natsa harjutatud ja hirm hakkas vaikselt taanduma. Nüüd see suvi ostis sama CŽ sõber omale CB500. Esimesed sõidud jälle ronisin värisedes maha. Anti võimalus praegusel suvel kuskil 4000 km maha vurada ja sõidutunnetust koguda. Kogu suve ise sõites ja oma motikat ihaldades, kogusin raha ja nüüd siis sai 17 aastasena YZF750R ostetud. Seekord siis maha ronides enam mingit adrenaliinivärinat polnud.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kunagi koolipoisina sai sõidetud algul Riga-22-ga ning hiljem Jawa-ga ja peale selle oli tükk tühja maad kuni nüüd suve lõpus sõber ostis endale ratta. Ehh,.. hammas läks verele... "mul oli just täpselt samasuguseid rohelisi potikuid tarvis" - tsitaat ühest filmist..
Nüüd meil ongi täpipealt ühesugused rattad all..
Nüüd meil ongi täpipealt ühesugused rattad all..

-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Lisingfirmast ikka edasirentimiseks luba küsisid?digger kirjutas:Hea lihtne stoori:
1962/mai-2006/mai... ei ühtegi motoriseeritud kahe(ega kolme)rattalist
2006/mai... uitmõte
2006/juuni lõpp... Yamaha XJR1300
2006/juuli... eelmisel sügisel liisitud auto rentisin edasi kui ebavajaliku asja
Ja nüüd lasedki ka talvel xjr-ga ringi?

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Isa Jawa 360. Aasta siis oli 83, ise olin 16 - lubasid läksin tegema sünnipäeval. Sinnamaani oli masin läbinud mingi 45 000 km. Mina sõitsin ta'ga veel mingi 55-60 000. Masin siiani alles ja nüüd ka jälle korras. Äärmiselt hea masin. 1996. aastast enam ei sõitnud, aga uuesti tahtmine tuli peale. Aasta eest sai siis GPZ 550 (ka eakas, aga palju seisnud - läbisõit väike (tean, mis räägin, pistsin nina mootorisse, samas seisnud masina vead). Ei julgenud suuremat ja hea oli, et nii sai tehtud - peab ütlema, et uuesti alustamine osutus raskemaks kui arvasin. Käikude lülitamisega siiani jama - vana Jawa käigud käisid ju teistpidi ja ei saagi harjumusest lahti, vaatamata 10-aastasele pausile. Aga hammas on verel, emand ka asjaga päri - tuld siis.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Mina pole veel bikeriks saanud aga arvatavasti olen mina väikese pisiku saanud päris noorelt umbes 7-9 aastaselt kui kunagi ema mehel oli kuuri all paarkend ratast alates jawast kuni võrrini ja üks roller tuula oli ka sinna kadunud,selle pidin endale saama aga jah ei saanud see soov teoks.
Aga see eest sai deltaga proovitud sõita paarkend meetrit ja kuivalt ümber maja tõugatud.Nüüd on sellest nii palju aastaid möödas vanust ka 22 ja oman nüüd esimest mopeedi zid-i
veits piinlik aga hea ratas on,pole mind alt vedanud.
Aga see eest sai deltaga proovitud sõita paarkend meetrit ja kuivalt ümber maja tõugatud.Nüüd on sellest nii palju aastaid möödas vanust ka 22 ja oman nüüd esimest mopeedi zid-i

-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Piinlikust pole nüüd küll millegi üle vaja tunda! Mina olen "Suurus pole oluline!" pooldaja.turtlez kirjutas:vanust ka 22 ja oman nüüd esimest mopeedi zid-iveits piinlik aga hea ratas on,pole mind alt vedanud.
Samas Darvini evolutsiooniteooriat eriti ei toeta, et vastvalt aastatele peaksid kubatuur ja kw'd progresseeruvalt kasvama, et ka mopedistist saaks ükskord inimene.
EDU!
P.S. - ma 36
hälvik
Ok lühidalt siis nagu ikka alguses erinevad jalgrattad ja siis mootoritega olid juba minimopeed 50cc--Moskva 125cc--Voshod 3M 175cc-- CZ250--Jawa 638--paus kuskil 5a ja siis edasi tasapisi Yamaha YZF 450 ja hetkel Honda CBR 600.
Põhilise sõidu sai Jawa ,sest siis oli vanust just niipalju vähe ,et autoga sõita üksi ei saanud veel.
Põhilise sõidu sai Jawa ,sest siis oli vanust just niipalju vähe ,et autoga sõita üksi ei saanud veel.
Viimati muutis Manfeld, 01 Mai 2011, 10:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 94
- Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52
Kõige pealt oli sääreväristaja.siis oli rinka viiekümneseraamile ehitatud mopeed. Kui trennis kalevi motoklubiskäisin oli rinka minsk125.Edasi oli paus sai teiste jaawadega ja krossikateg ringi kimatud.Esimene lääne tsikkel oli susuki gsx-r 400.sellega sai kolm aastat sõidetud ja siis ostsin 1000 fzr yamaha.Praegu aga on kawasaki ninja zx-9r. 

Kawasaki ZX-9R
Ei tahaks küll öelda et tee bikeriks, see nagu seob teatud ratta tüübiga, rohkem tahaks öelda et tee ratturiks(lemmikud on classikud). Alustuseks jätaks ära tõukkerattad, jalgrattad ja punnvõrrid, algus sai siiski sellest hetkest kui näpud ja hing peatumatu jõuga mootorratta poole vedama hakkas, see millega sa sel momendil mööda emakest maad kulgesid ei omanud mingit erilist tähtsust kui see just ei plärisenud.
Pärnumaal oli 40 aastat tagasi Poistelaager kus vana võidusõitja Ants Laretei(mälestus temast on raske kustuma) õpetas poistele Minsk 125´tega esimesi võtteid kuidas olla teistest kiirem. Edasi kulges juba nagu enamikul, rida erinevaid rattaid mis ei mõjuta sinu saamist tõeliseks ratturiks küll aga balsam sinu hingele. Kui oled hinges rattur siis kõik muu (rattad - riided - kiivrid - saapad) tuleb paratamatult.
Pärnumaal oli 40 aastat tagasi Poistelaager kus vana võidusõitja Ants Laretei(mälestus temast on raske kustuma) õpetas poistele Minsk 125´tega esimesi võtteid kuidas olla teistest kiirem. Edasi kulges juba nagu enamikul, rida erinevaid rattaid mis ei mõjuta sinu saamist tõeliseks ratturiks küll aga balsam sinu hingele. Kui oled hinges rattur siis kõik muu (rattad - riided - kiivrid - saapad) tuleb paratamatult.
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
- Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
- Asukoht: Saverna
kõik sai alguse sellest...
Ei hakka jalgrattaid nimetama.Oli siis ikka oma võrr,siis delta,järgnes jänkudega jawa(voshod3).Ehitasin endale ise iz planeta.Selle müüsin maha mida ma kahetsen ,sest ikka väga hea pill oli.siis ostsin teise iz planeta 5.Ja elu unistus oli omada krossikat ning kui ma sellega ükskord sõita sain proovida,siis magada küll ei saanud.Nüüd on ta mul siis olemas- Honda 250CR.Ei ole olemas ilma millega mina sõitma ei lähe.Mul ikka jube tsikli viirus sees 

Puurija Tšäkkkkk!!!!
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Esimesed motoriseeritud sõidud sai tehtud juba väga varases nooruses Stella nimelise mopiga. Sealt edasi algas võrride ajastu. Sai sõbraga neid mitmeti ehitatud ja lapitud - neist kõige võimsam omas 125cc CZ väljalset, kohustuslikku traktori magneetot, gaasitross-rutskat ja jalgmaha pidurit - see oli vinge masin
Siis mingi hetk soetas vend endale voshod 3-e millega sai siis ka piisavalt ringi kärutatud. Samal ajal siis ka sõprade panonia 250, Iz J3, jawa 634, cz 500 jne.
Ja alles siis tuli aeg ka päris enda masin soetada ja selleks õnnelikuks sai minsk.
Siis sai jälle palju sõprade ratastega ringi sõidetud, kui siis ükskord tuli ette see saatuslik hetk kui ma Primo gsxf selga istusin, sellega väikse kuid oi kui meeldejääva ringi tegin - siit siis ka loogiline järeldus. Nüüdseks istun ka ise bike seljas, asjade huvitava kokkulangemise tõttu küll hoopis cbr1000F - aga rõõmsa motomehe sääski täis naeratus on ikka ees

Siis mingi hetk soetas vend endale voshod 3-e millega sai siis ka piisavalt ringi kärutatud. Samal ajal siis ka sõprade panonia 250, Iz J3, jawa 634, cz 500 jne.
Ja alles siis tuli aeg ka päris enda masin soetada ja selleks õnnelikuks sai minsk.
Siis sai jälle palju sõprade ratastega ringi sõidetud, kui siis ükskord tuli ette see saatuslik hetk kui ma Primo gsxf selga istusin, sellega väikse kuid oi kui meeldejääva ringi tegin - siit siis ka loogiline järeldus. Nüüdseks istun ka ise bike seljas, asjade huvitava kokkulangemise tõttu küll hoopis cbr1000F - aga rõõmsa motomehe sääski täis naeratus on ikka ees

Minu tee mitte baikeriks, aga tsiklimeheks oli pikkajaline ja praegu pooleli. Alustasin motojalgrattest Riga pihta. Esimene sõit oli sõbra Riga-13. Pärast ehitasin endale siukene chopper:) - raam mopedilt, palju varuosi tsiklitest.. esituli kollase värvi jne. See oli esimene "mopechoper" minu linnas. Paljud kiitsid mõtte eest.
Pärast olid ka kahekäigulised võrrid. Karpatõ, Riga-16 jt. Oligi mini-mokik. Oli olukord, mäletate kõik muidugi, pandi uut asfaltkate kogu Tallinn-Narva maantel, ja vot sel ajal sõita standaartsel mokikil polnud juba jõudu! Kui võeti vana asfalt ära, sõites tundsin tugev vibratsiooni, sest esi hark, nagu see oli tehasest paigaldatud, üldse ei töötanud. Ja seda proovisin parandama - tegin Kovrovetsi harki ümber ja paigaldasin standartse asemel. http://photofile.ru/users/kuzen/156862/ siit võite peamised muutustemomendid näha.
Pärast ilmus Honda MB8, mille mootor panin Karpatõ raamile, et kõik oleks, politsei pilgust - legaalne, ehk seaduslik. 80 ccm ikka.
Ja nüüd omandan Minski, mida ehitan ise enduroks ümber. Tõsist baiki mul, kahjuks, ei ole. Aga perspektiivis ikka on! Juhiload saan, kui leian natuke aega.
Pärast olid ka kahekäigulised võrrid. Karpatõ, Riga-16 jt. Oligi mini-mokik. Oli olukord, mäletate kõik muidugi, pandi uut asfaltkate kogu Tallinn-Narva maantel, ja vot sel ajal sõita standaartsel mokikil polnud juba jõudu! Kui võeti vana asfalt ära, sõites tundsin tugev vibratsiooni, sest esi hark, nagu see oli tehasest paigaldatud, üldse ei töötanud. Ja seda proovisin parandama - tegin Kovrovetsi harki ümber ja paigaldasin standartse asemel. http://photofile.ru/users/kuzen/156862/ siit võite peamised muutustemomendid näha.
Pärast ilmus Honda MB8, mille mootor panin Karpatõ raamile, et kõik oleks, politsei pilgust - legaalne, ehk seaduslik. 80 ccm ikka.
Ja nüüd omandan Minski, mida ehitan ise enduroks ümber. Tõsist baiki mul, kahjuks, ei ole. Aga perspektiivis ikka on! Juhiload saan, kui leian natuke aega.
Tsiklivennad ja bikerid
Seni veel tsiklivend.
Aga muidu 1971 Jawa 350
1973 Jawa 350
1985 Jawa 638
2006 Honda NT 650 V
50..60 -tel Velocette 350 cm3 (põhiliselt tagaistmel),BMW 650(sõjaväe oma).
Aga muidu 1971 Jawa 350
1973 Jawa 350
1985 Jawa 638
2006 Honda NT 650 V
50..60 -tel Velocette 350 cm3 (põhiliselt tagaistmel),BMW 650(sõjaväe oma).
Minul asi nii et juba väiksena olnud suur huvi mootorsõidukite vastu ja eks suurelt vennalt võibolla ka see motopisik sisse saadud. Mõned aastad tagasi oli plaanis hoopis mingi zaz osta et siis superkrossiga tegeleda aga kuna toimus siis elukohavahetus siis jäi asi katki ja käisin papsile motika ostmise plaani kaua kaua peale ja püüdsin isegi raha koguda ja lõpuks nüüd siis jõuludeks sain oma esimese motika ja kuigi see pole nüüd mingi väga suur masin aga sellegipoolest sellega väga väga rahul ja kui ikka vaadata neid suurte tsiklite hindu siis jah selle 50-70k juures uus krossikas on ikka suht kirves.
Praegu maja ehitust ka alustatud siis vist praegu suuremat masinat endale lubada ei saa. 


-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Jorma88 kirjutas:Minul asi nii et juba väiksena olnud suur huvi mootorsõidukite vastu ja eks suurelt vennalt võibolla ka see motopisik sisse saadud. Mõned aastad tagasi oli plaanis hoopis mingi zaz osta et siis superkrossiga tegeleda aga kuna toimus siis elukohavahetus siis jäi asi katki ja käisin papsile motika ostmise plaani kaua kaua peale ja püüdsin isegi raha koguda ja lõpuks nüüd siis jõuludeks sain oma esimese motika ja kuigi see pole nüüd mingi väga suur masin aga sellegipoolest sellega väga väga rahul ja kui ikka vaadata neid suurte tsiklite hindu siis jah selle 50-70k juures uus krossikas on ikka suht kirves.Praegu maja ehitust ka alustatud siis vist praegu suuremat masinat endale lubada ei saa.
motika ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.