Re: Suzuki Intruder 1800
kui suur töö see on et sirgelt need saaks paigaldada
kui suur töö see on et sirgelt need saaks paigaldada
stev666 kirjutas:kui suur töö see on et sirgelt need saaks paigaldada
..seal on puksid ja pulgad kuhu kinnitub, et vaja mingi lisatugi või vahelüli teha..midagi keerulist pole aga selline ülepõlve töö..
Keegi tundis huvi kohvrite vastu M1800 peale.
Need kohvrid on pärit selle ratta pealt http://web.zone.ee/qqlgur/Kyljekotid.html
Müügis ka.
Priit
tere
kust kohast otsida intruderile margikohast custom numbrialust, seda poritiiva juppi kuhu kinnituvad ka suunad. või peab originaali tellima, täna õnnestus yhel tädil mulle tagant sisse sõita
ise tellisin kasutaja Eikki käest siit:
http://directlineparts.com/product.asp?pid=8079&str=290
sisaldab ka numbri led valgustust.
praktiliselt tasuta ja koju kätte..
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-M109R-M1 ... d7&vxp=mtr
Mida tuleks vahetada ja mida kontrollida 5000km hooldusel
ja mis õli peaks panema
stev666 kirjutas:Mida tuleks vahetada ja mida kontrollida 5000km hooldusel
ja mis õli peaks panema
tegelt küll hooldus 6000km..vahetad õli ja -filter (SAE 10W-40..misiganes rahakott lubab, reaalset vahet pole) vaatad üle: õhufilter, küünlad, kõik toitevoolikud ja trossid.
millal seda diffri õli peab vahetama
Soe soovitus on iga mootoriõli vahetuse ajal vahetada ka difri õli, seda läheb sinna väga vähe. Need suuremad V2 mootorid väänavad päris tugevalt ja hea värske õli säästab difrit paremini. Jube tobe on sellise uuema pilliga liikuda ulguva difri helide satel
kui paigaldada m1800r sellised jubinad, kas siis f1 tuli ei hakka põlema? või on vaja mingit plokki vahele
..ainult nende paigaldamisega ei hakka, küll aga läheb segu sassi ja mõistlik oleks PC, Powrpro vms lisada (tuli läeb sul põlema kui eemaldad sumpsi EXCV mootori)
stev666 kirjutas:kui paigaldada m1800r sellised jubinad, kas siis f1 tuli ei hakka põlema? või on vaja mingit plokki vahele
http://www.metricfats.com/product-p/109-tip1.htm
http://www.kapscomoto.com/product_p/mt236.htm
mida soovitate kas pc3 või cobra powrpro autotuner?
pc3 peab veel lisa kulutama timmimise peale
..kui just rallit ei sõida ja eriseadistust ei vaja siis powrpro teeb kõik su eest ära ja seda igakord kui miskit vahetad või muudad..
stev666 kirjutas:mida soovitate kas pc3 või cobra powrpro autotuner?
pc3 peab veel lisa kulutama timmimise peale
kuidas nende lamdaanduritega on, kas peab ära võtma?
ikka jah, hakkavad "üksteise" juhtimist segama (pc autotuner versioonil paned tema jubinad sinna asemele)
stev666 kirjutas:kuidas nende lamdaanduritega on, kas peab ära võtma?
Kui mul on soov paigaldada cobra powerpro, mida ma peaksin juurde ostma? Oskad m6ne lingi panna.
..peale powrpro ainult o2 eliminaatorid ebayst vm..http://www.ebay.com/itm/Suzuki-M109R-C1 ... 57&vxp=mtr
stev666 kirjutas:Kui mul on soov paigaldada cobra powerpro, mida ma peaksin juurde ostma? Oskad m6ne lingi panna.
Pritsige eesti iludustest pilte siia, väga sümpaatne tundub see ratas
teab keebi kas selliseid analoogseid asju inimlikuma hinnaga leidub
Ega ei ole ümberehituse korras kellegil sellist asja üle jäänud:tootekood 47511-48G00
tegu siis radiaatori kattenurk alumine kroomitud (vasak)
ja jalga lasi üks summuti plekk (alumise toru küljest) äkki seda ka kellegil.
Soov eemaldada servo klapp väljalaskelt, kuidas protsess välja näeb. Olen lugenud et osad tõmbavad mingi seitsmenda juhtme aju tagant ja osad ostavad mingi EXHAUST SERVO ELIMINATORi. On keegi seda teinud, kuidas toimida?
Vaatatsin seda õpetust. Aga mul jääb iseenestest see klapp ratta külge( on paigaldatud scorpion tipid) kas siis ka lihtsalt yhendan juhtme lahti. Ja lugesin kusagilt et see klapp annab ajule tagasi sidet. Kas juhtme lahti ühendamisel võib juhtuda et aju mõtleb et klapp kinni ja ei anna piisavalt kütet.
elimineeri O2 sensorid, lõika klapp välja, tee juhtmevärk ja pane PC või Powrpro (kui pole juba) sest muidu nagunii ei hakka normaalselt toimima
stev666 kirjutas:Vaatatsin seda õpetust. Aga mul jääb iseenestest see klapp ratta külge( on paigaldatud scorpion tipid) kas siis ka lihtsalt yhendan juhtme lahti. Ja lugesin kusagilt et see klapp annab ajule tagasi sidet. Kas juhtme lahti ühendamisel võib juhtuda et aju mõtleb et klapp kinni ja ei anna piisavalt kütet.
o2 sensorid läinud ja powrpro on peal. Lihtsali ma ei tahaks seda klappi välja lõigata. Kui seda juhtme asja teen kas siis saan jätta selle klapi oma kohale(jääb ta sinna avatuks?)
Ja siis küsiks kas selle klapi avatuks jätmisega muutub ka midagi (võimsus, küttekulu, hääl jne)
..juhtmevärk "võtab" servo mootori veateate ja tehakse aftermarket sumpside puhul kus sul seda klappi pole. Klapi mõte on kirja siin http://www.skutr.net/exhaust-valves-and ... explained/
..siis sul seda klappi nagunii miski enam ei juhi ja lihtsalt kolakas ees ja ei lase powrpro'l "max" tulemust sul anda...kõik 3 sul muutuvad mingi määral
stev666 kirjutas:o2 sensorid läinud ja powrpro on peal. Lihtsali ma ei tahaks seda klappi välja lõigata. Kui seda juhtme asja teen kas siis saan jätta selle klapi oma kohale(jääb ta sinna avatuks?)
Ja siis küsiks kas selle klapi avatuks jätmisega muutub ka midagi (võimsus, küttekulu, hääl jne)
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-M1800R-2 ... bd&vxp=mtr
on keegi seda kasutanud, mida ta reaalselt teeb peale käikude näitamise
Tere
Koha pealt ära minnes vahest hakkab midagi hirmsasti raputama. Ei saagi aru mis asi. Sõber on öelnud, et taga rattas hüppab siis. Millest selline asi võib olla?