Saare maakond
Moderaator: Moded
Kas mina siis olen ainus kaherattaline naishing saares, kes endast elumärki on andnud???
Hämming. Või noh - kohaliku A-kat kursuse meespersoonide reaktsiooni meelde tuletades vist ei imesta.
Pikkemate trippidega on nagu on - suht olematud kogemused - ja kuna praegu sõidan ratast sisse alles, siis ei liigu eriti üle 80km/h (kõrgemat sorti pöörded pole uuele mootorile head). Kummide sisse sõitmise maa on ka veel läbimata - kuigi ratas näeb tänu enduromeeste poolt tellitud ilmastikutingimustele juba välja nagu tõeline porikäkk.
Eks sõiduriist ole ka pisut võõras veel ja harjumise aega vaja.
Grupis liigelda veel ei kannata eriti ilmselt - kisuks lihtsalt teiste tempo alla. Nii et minu puhul nii plaan A kui ka B küsimärgi all.
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 06 Jaan 2007, 20:20
- Asukoht: Kuressaare
- Kontakt:
[quote="kair"]Kas mina siis olen ainus kaherattaline naishing saares, kes endast elumärki on andnud???
Hämming. Või noh - kohaliku A-kat kursuse meespersoonide reaktsiooni meelde tuletades vist ei imesta.
Ei ole nii-ku ainuke ma tean vähemalt 4 naisratturit aga Biker-si foorumis ned näha pole. Söidavad kroomidega ja natuke teises seltskonnas kus minagid enne ja ka praegu tiksun (ÖSEL MC Saaremaa motomatkajad). Aga Piker-sitega on ka tätsa kena ajaviiteks ringi kargutada, tored- noored- hakkajad mehed köik.
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 06 Jaan 2007, 20:20
- Asukoht: Kuressaare
- Kontakt:
Ametlikku ja korralikku rada minu teada ei ole. Külajutud räägivad, et kuskil midagi nagu oleks. Kui hea ja kus jne, ei tea. Külajutud räägivad ka seda, et muhulased pidavat plaani korralik rada teha. Elu näitab, kas tegu on "linnalegendidega" või on jutul tõsi taga.
Tore oleks küll üks korralik rada siia saada ja seeläbi ka tegijate sõitjate sõitusid publikuna vaadata.
kair kirjutas:Pikkemate trippidega on nagu on - suht olematud kogemused - ja kuna praegu sõidan ratast sisse alles, siis ei liigu eriti üle 80km/h (kõrgemat sorti pöörded pole uuele mootorile head). Kummide sisse sõitmise maa on ka veel läbimata - .
Oi-oi. Ega päris madalatel pööretel toristamine ei ole ka sugugi parem kui mootori piinamine kõrgetel pööretel. Minu teada võiks sissesõidul ilusti maanteekiiruseid ja rohkemgi arendada. Kui pööretest rääkida, siis sel rattal on vist mingi 10...11 000 pööret lubatud? Kui tahad nii öelda madalatel pööretel sisse sõita, siis kuni mingi 6...7000 ongi need madalad pöörded ju. Sellise pöördega lendad juba liiklushuligaanide seas Ja moodsamad sissesõiduteoreetikud räägivad tänapäeval ka sellest, et sissesõidu ajal tuleks aeg ajalt ka põhjagaasiga kiirndada ja tugevat mootoripidurdust samuti aeg ajalt rakendada ( ettevaatust, et tagaratast plokki ei lase). Aga nende moodsate meeste arvamust ma ei julge propageerida ega ka mitte maha laita.
Rehvide sissesõit tähendab pigem seda, et kuskil kurvides ei tasu päris põlve peale end kallutada ja pidurdamisel, kiirendamisel peab ettevaatlik olema. Aga minu teada käib selles osas jutt ainult sellest, et pealmine ilus läikiv must kiht tuleb ettevaatlikumalt maha kulutada, kuna see võib libastumist põhjustada ja kukkumisega lõppeda. Muud ei tohiks olla.
Ja ära unusta käia järgmisel suvel Veldi koolitusel ja EMMK Motosurvivali nimetusega üritusel.
spinna kirjutas:Oi-oi. Ega päris madalatel pööretel toristamine ei ole ka sugugi parem kui mootori piinamine kõrgetel pööretel. Minu teada võiks sissesõidul ilusti maanteekiiruseid ja rohkemgi arendada. Kui pööretest rääkida, siis sel rattal on vist mingi 10...11 000 pööret lubatud? Kui tahad nii öelda madalatel pööretel sisse sõita, siis kuni mingi 6...7000 ongi need madalad pöörded ju. Sellise pöördega lendad juba liiklushuligaanide seas
Ja moodsamad sissesõiduteoreetikud räägivad tänapäeval ka sellest, et sissesõidu ajal tuleks aeg ajalt ka põhjagaasiga kiirndada ja tugevat mootoripidurdust samuti aeg ajalt rakendada ( ettevaatust, et tagaratast plokki ei lase). Aga nende moodsate meeste arvamust ma ei julge propageerida ega ka mitte maha laita.
Rehvide sissesõit tähendab pigem seda, et kuskil kurvides ei tasu päris põlve peale end kallutada ja pidurdamisel, kiirendamisel peab ettevaatlik olema. Aga minu teada käib selles osas jutt ainult sellest, et pealmine ilus läikiv must kiht tuleb ettevaatlikumalt maha kulutada, kuna see võib libastumist põhjustada ja kukkumisega lõppeda. Muud ei tohiks olla.Ja ära unusta käia järgmisel suvel Veldi koolitusel ja EMMK Motosurvivali nimetusega üritusel.
Noh - kiiruse ja pöörete osas usaldan OWNER's MANUAL-i, kus selgelt kirjas, et esimesed 800km ei ole soovitav lasta pöördeid üle 4000 r/min. Sellele järgenval 800-l kilomeetril mitte üle 6000 r/min. Max lubatud pöörded 11000r/min. Ma arvan, et ratta tootjad peaks teadma, mida ja kuidas nad on ehitanud - nii et selles osas kavatsen järgida ettekirjutusi. Kummidega soovitatakse ettevaatlik olla esimesed 160km.
Spidokal pole mul veel sada täis tiksunud.
Ratturikoolituste kohta olen juba uurinud (kes Saaremaal load teinud, see ilmsesti teab, mismoodi siin kursustel asjad käivad) ja enne järgmist kevadet ei ole lootust eriti. Selle aasta viimane Velt'i koolitus toimus paraku siis, kui mul veel millegagi sõita polnud. EMMK-l ka järgmine koolitus olevat kevade poole taas.
Üritan hoida silmad - kõrvad lahti.
Küsimus?
Mina olen "seljakott" Kaidi. Ma sooviksin teada, kellel saaremaalt on hallikas Kawasaki Ninja
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
spinna kirjutas:HOOAJA LÕPUSÕIT:
Plaan A - Vaatame hommikul taevasse ja kui ilm on ilus siis :Kogunemine Laupäeval 6. oktoobril kell 12:00 ROONIMÄE TANKLA juures. 12:30 Start marsruudile Kuressaare - Masa ristist paremale - Pöide -Tornimäe - Orissaare ( Kohvipaus ?) - Leisi (Kohvipaus?) - Kuressaare. Kui ilm ei ole ilus, siis rakendub plaan B.
Plaan B - Vaatame hommikul taevasse ja kui ilm on ilus siis :Kogunemine Pühapäeval , 7. oktoobril kell 12:00 ROONIMÄE TANKLA juures. 12:30 Start marsruudile Kuressaare - Masa ristist paremale - Pöide -Tornimäe - Orissaare ( Kohvipaus ?) - Leisi (Kohvipaus?) - Kuressaare
keski, tõmbas reversit!
tuleks õhinaga (ilm), aga siin läks jutt rohkem kõrvale
her.spinna, sobiks. B igasuguse graafikuga kooskõlas, koguks siin päeva jooksul mõtte/sõidu kaaslasi.
veel, kui toimub siis minupärast võib iga 10-nda. verstaposti juures jalga tõsta (ei ole koht, kus 150-200km/h.) touring läbi teha.
saare tydrukutele, võtke "härjal" (tsiklil) sarvist ja andke tasa-targu piitsa
Kui ilm on selline nagu oli tänane - siis ma tulen - aaga kas nüüd siis tegu laupäevase või pühapäevase üritusega? Sõltub vaid ilmast või ka sellest, kui palju rahvast kokku korjab?
Võin ju ka viimasena finišeerida lihtsalt mingisse kontrollpunkti või lühema tripi teha.
Ja kui kuskil vahepeatuses toimub miski söömaaeg, siis ma meelsasti saabun ju just magustoidu ajaks!
Orissaare pool otsas pressib hetkel pilvemass kirde poolt peale, aga vihma kuskil silmaga näha ei ole. Kuressaares ilmselt paistab alles päike?
Ma arvan, et peame siis ikkagi
PLAAN A
ära tegema, sest miski ei granteeri, et homme ilm parem on.
Kui plaan A alguseks on ilm täitsa käest ära läinud, siis teeme Roonimäel "otboi" ja proovime homme uuesti plaan b-ga.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
kõik on samaselge kui EMHI ilmaennustus, et midagi kindlat pole, võimalikud kõik on võimalused, kui siiski teha saare ring, homme s.o. 7.okt. kas oleks sõidukaaslasi, siit minemas (v.t vasak aken) ja sealpool olemas?
kui jaa, paneks treff punktid paika.
homme omik, jookseks 10`ne paiku tsikli käima, et 11 oleks, Sõidu-Soe!või hilja äketse?
Plaan B-d selle teema mõttes ei tule, kuna Plaan-A sai mõnusalt korda saadetud, aga mitte keegi ei keela veel ja veel ja veel sõita
Minul on homseks teised (pere)plaanid, seega ei saa osaleda. Kuigi kodutee vaevaline lõik hakkas plaan-a'lt tagasi jõudes juba enduroraja asemel pisut teed meenutama.
Mootorimüra kuulan pühapäeval küll, aga hoopis paadimootori pirinat.
Ja oma kasutajanime õigustuseks pean ütlema, et kaasas on terve kimp spinninguid ning nende vibutajaid ka.
Aga kui sõitma lähete, siis sättige ikka asjad nii, et speedvana ka kampa haagitud saate. Näiteks tehke treffpoint kuskil Orissaares või Muhus vms.
Vahetage tel nr. ka privaatsõnumites.
speedvana kirjutas:teeks 12- 12.30 trefi virtsu sadamas, kui ilm natukene, tsikli sõber!
harjupoolt, kui huvilisi teeks trefi, näit. laagri statis kl.10-10.30
Tehke siis ikka 11.30 - 12.00 ja seda sel lihtsal põhjusel, et kl 12 läheb praam. Tõsi, praegu vist käivad veel igal täistunnil.
Graafiku leiad www.laevakompanii.ee
speedvana kirjutas:muhklile,
hetke seisuga mina ja minu-ratas, oleks homseks valmis![]()
oled ehk seda vahemaad (tall-virtsu)rohkem, kui mina mõõtnud, et mis kl. oleks parim aeg, et startida pässa statist, et jõuda"kesk-päeva" väljasõidule?
rattur, spinna ... kas täna siis tegite või ei![]()
ja kas homme 07. teete jälle
Autoga sõidab 1,5 tunniga rahulikult ära ning jääb pool tundi ka Virtsu sadamat nautida ja rahulikult piletit osta. Tsikliga peaks vist isegi kiiremini saama, aga omal kogemus puudub. Load sai augustis tasku, aga ratta ost lükkub järgmisse hooaega.
Spinna jutust võib arusaada, et täna ikkagi tehti ametlik lõpp ära saares hooajale.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.