Milline kiiver?
Moderaator: Moded
Vaat sellel poodides vaatamisel on teadupärast 1 suur miinus. Testimine. Sobivust võin ju proovida aga müra ei saa ikkagi proovida.Rider*RR kirjutas:
No siis vaata ikka erinevaid mudeleid poodides.
Aga minu küsimus oligi rohkem põhimõtteline...kas eelistada Araid sellepärast, et ta on Arai või on võrdluses AGV-ga midagi asjalikku vahet
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Nii ta on, kui keegi kahtleb, siis loomulikult saab proovida ! Ja ka see peab paika, et tagasi pole tahtnud siiani veel keegi midagi tuua, eeldame siis, et on sobinud.joel kirjutas:Motomarketis öeldi küll, et pane kiivri raha lauale ja mine testi, kui tahad. Mulle kiiver sobis ja nii see raha sinna lauale jäigi, aga ma eeldan, et kui poleks sobinud, siis nad oleks selle vast ikka tagasi andnud :)
Rider*RR, tõstsin meie väga sisuka arutelu fleimi alla, jätkame seal ja säästame teisi http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=14687
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Kuna siin Arai-st ja ka odavamate kiivrite võrdlusest on juttu olnud, siis mind isiklikult huvitaks Arai Condor'i ja Nolan N93'e võrdlus teiste sarnaste, ligikaudu samast hinnaklassist kiivritega. Kui keegi teab kiivritesti kus oleks need kiivrid sees, siis palun näidake, ise pole senini sellist testi veel leidnud.
www.louis.de lehel oli üks sooduspakkumine Arai Condorile (299 EURi), see teeks ligikaudseks hinnaks ca 5k ja kui Nolan N93 või N93 Replica on ca 3-3,5 k siis vahe oleks ikka üsna suur. Hetkel on kaalule jäänd selline valik, mis ei tähenda, et see muutuda ei võiks. Ootan bikerlaste kommentaare.
www.louis.de lehel oli üks sooduspakkumine Arai Condorile (299 EURi), see teeks ligikaudseks hinnaks ca 5k ja kui Nolan N93 või N93 Replica on ca 3-3,5 k siis vahe oleks ikka üsna suur. Hetkel on kaalule jäänd selline valik, mis ei tähenda, et see muutuda ei võiks. Ootan bikerlaste kommentaare.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Veel üleeile maksis nimetatud Condor lousis 249 EUR. On tunda, et kevad lähenemaspaarn kirjutas:www.louis.de lehel oli üks sooduspakkumine Arai Condorile (299 EURi), see teeks ligikaudseks hinnaks ca 5k ja kui Nolan N93 või N93 Replica on ca 3-3,5 k siis vahe oleks ikka üsna suur.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Jah, täpselt see oli üleeile
.
Must ühevärviline oli 249.- ja mitmevärvilised 299.-

Must ühevärviline oli 249.- ja mitmevärvilised 299.-
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Minul hoopis selline küsimus Arai/Shoei, Shuberti ja teiste kallimate kiivrite austajatele - kas need kiivrid PEAVADKI nii kuradi ebamugavad olema??? Asi selles, et käsin hiljuti Louis'es ja kuna need kiivrid seal üpris normaalsete hindadega, siis mõtlesin et luban endalegi ühe kõva kaubamärgiga kiivri. Hakkasin siis järjest neid erinevaid Shoei'sid ja Schuberteid pähe proovima ja avastasin oma suureks üllatuseks, et väga ebamugavad on... Muidu kannan M number Nolanit ja see oli ostes kohe (ja on ka praegu) väga mugav ja istub samas ka kindlalt peas. Need, mida seal proovisin aga ei tahtnud kuidagi pähe minna ja kui kuidagi L numbri pähe vägistasin (nii et kõrvad punased), siis oli ka peas väga ebamugav ja samas loksus ka veel...
Mis te selle peale ütlete?
Fazer
PS! Ja ärge hakake rääkima, et mul on kandiline pea. Nolan on ka ümar...
Mis te selle peale ütlete?
Fazer
PS! Ja ärge hakake rääkima, et mul on kandiline pea. Nolan on ka ümar...

-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Oled järelikult harjunud odavama otsa kiivritega, mis kärmelt pähe/ära käivad ja millel paks sisepolster. Ja ega iga kiiver ei peagi iga peanupu otsa sobima. Mõnel listsalt on selline peakuju, mis kannatab vaid mõnda konkreetset mudelit. Muide, vabalt võid olla sina see "ohver"
kuna tean, et inimestele, kellel on veidi kõrgem otsmik, sobib pähe vaid mingi teatud Nolani mudel. Kui ma ei eksi, siis mingi 2-3 tuhhi vahel hinnaga avatav. Kõik ülejäänud rõhuvad kuskiltpoolt.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
ausaltöelda ei viitsi seda teemat läbi lapata ja otsida, kas see pole juba läbi käinud...
üks mitte just kõige värskem (aga kindlasti ka mitte nii vana, et taolisi enam kasutuses poleks) artikkel kiivritest ja ka testimise metoodikast ning erinevatest turvsertidest:
http://www.motorcyclistonline.com/gearb ... index.html
PS.
kui see link siit on juba läbi käinud, siis palun modedel see post kustutada!
üks mitte just kõige värskem (aga kindlasti ka mitte nii vana, et taolisi enam kasutuses poleks) artikkel kiivritest ja ka testimise metoodikast ning erinevatest turvsertidest:
http://www.motorcyclistonline.com/gearb ... index.html
PS.
kui see link siit on juba läbi käinud, siis palun modedel see post kustutada!
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ilmselt mul see Nolan siis ongiStreetMoto kirjutas:Oled järelikult harjunud odavama otsa kiivritega, mis kärmelt pähe/ära käivad ja millel paks sisepolster. Ja ega iga kiiver ei peagi iga peanupu otsa sobima. Mõnel listsalt on selline peakuju, mis kannatab vaid mõnda konkreetset mudelit. Muide, vabalt võid olla sina see "ohver"kuna tean, et inimestele, kellel on veidi kõrgem otsmik, sobib pähe vaid mingi teatud Nolani mudel. Kui ma ei eksi, siis mingi 2-3 tuhhi vahel hinnaga avatav. Kõik ülejäänud rõhuvad kuskiltpoolt.

Aga tegelikult sobis ühe sõbra krossi Arai mingi 10k hinnaga mudel ka hästi

-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Pean natuke vastu vaidlema Arai-de pähe istumise kohapealt, mulle isiklikult istus küll Arai Condor L väga hästi pähe, nagu valatud, võibolla oli asi selles, et teadsin, et proovitav kiiver on Arai
. Aga väga hästi istus ka Nolan N93 Replica. Voodrimaterjalid olid mõlemad väga head, ja nii sisult kui välimuselt meeldisid mulle mõlemad, Arai hind ehk veidi vähem ...

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Ma ei teagi, kas pean teie süvenemist-erilist peakuju kadestama, aga tähelepanuväärne entusiasm ja asjatundlikkus erinevate kiivrite võrdlusel.
Ise ma küll ei oskaks kiivreid võrrelda - sai kõigepealt Astro J pähe proovitud - sobis, ostsin ära ja siiamaani ta mu kuppu ka kaitseb/ehib.
Aga äkki andestatakse see võhiklikus - ikkagi esimene kiiver...
Jannes@loeb huviga
Ise ma küll ei oskaks kiivreid võrrelda - sai kõigepealt Astro J pähe proovitud - sobis, ostsin ära ja siiamaani ta mu kuppu ka kaitseb/ehib.
Aga äkki andestatakse see võhiklikus - ikkagi esimene kiiver...
Jannes@loeb huviga

Sui generis
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
[quote="Fazer"] Hakkasin siis järjest neid erinevaid Shoei'sid ja Schuberteid pähe proovima ja avastasin oma suureks üllatuseks, et väga ebamugavad on... Muidu kannan M number Nolanit ja see oli ostes kohe (ja on ka praegu) väga mugav ja istub samas ka kindlalt peas. Need, mida seal proovisin aga ei tahtnud kuidagi pähe minna ja kui kuidagi L numbri pähe vägistasin (nii et kõrvad punased), siis oli ka peas väga ebamugav ja samas loksus ka veel...
Mis te selle peale ütlete?
quote]
Omanud ja sõitnud Nolaniga (tõsi mitte mingi tippmudeliga) ja nüüd kasutan Scuberthi ja Cabergi. Tõsi Nolan mahtus paremini pähe (st pähe sikutamine oli vähem valutum), kuid müra ja tuul olid sõidu aeg suuremad. Scuberti venitasin tõesti tugevasti pähe, kuid tulemus oli ka vaiksem.
Helsingi messil sai proovitud nii uut Araid kui Schuberthit ja mõlemat tuli pähe venitada. S1 ja C1 oli küll kohutavad - kõrvad kohe ära tulemas.
Oma pää numbrit tuli kõvasti pähe tõmmata, sest avause järgi oleks vaid lapse pea sealt läbi mahtunud.
Seevastu mõlema tootja kiivrid tõeliselt mugavad peas ja vaiksed. Kõrvad ei litsutud vastu polstrit, Arail oli ehk pisut enam ruumi (hää näiteks sinna kõrvaklapid paigutada). Schuberth ehk jällegi grammi võrra vaiksem, kuna tal kiivri all servas selline paks polsterdus, mis peaks takistama müra (tõsi takistab ühtlasi ka pähe sikutamist ja loomulikult ka ära võtmist). Samas on Schuberthil ja Cabergil väga hea lisa vidin, mida ei tasuks kahe silma vahele jätta - integreeritud päikesevisiir. Kui oled sellega harjunud, igatsed seda igal teisel kiivril samuti.
Cabergi kiivril küll päikesevisiir terake suurem (seega pakub rohkem kaitset päikese eest), samas nahutaks tootjat natuke mürarikama keskkonna ja tuulutuse eest (nimelt antud kiivrimudeli puhul, mida oman toimib miskipärast visiirituulutus pidevalt, hoolimata sellest kas on avatud või suletud asendis).
Aga see on igaühe maitse millega sõidab ja kui sulle sobib Nolan, palun väga. Ei anna kallimad kiivrid mulle paremaid sõiduoskusi, ega tee mind sinust paremaks (küll nad võivad muuta teekonna punktist A punkti B mõnikord mugavamaks). Ei soovi viimaste mõtetega kedagi solvata, ega pahanda vaid julgustada lugupidama teiste maitsest ja arvamusest.
Mis te selle peale ütlete?
quote]
Omanud ja sõitnud Nolaniga (tõsi mitte mingi tippmudeliga) ja nüüd kasutan Scuberthi ja Cabergi. Tõsi Nolan mahtus paremini pähe (st pähe sikutamine oli vähem valutum), kuid müra ja tuul olid sõidu aeg suuremad. Scuberti venitasin tõesti tugevasti pähe, kuid tulemus oli ka vaiksem.
Helsingi messil sai proovitud nii uut Araid kui Schuberthit ja mõlemat tuli pähe venitada. S1 ja C1 oli küll kohutavad - kõrvad kohe ära tulemas.
Oma pää numbrit tuli kõvasti pähe tõmmata, sest avause järgi oleks vaid lapse pea sealt läbi mahtunud.
Seevastu mõlema tootja kiivrid tõeliselt mugavad peas ja vaiksed. Kõrvad ei litsutud vastu polstrit, Arail oli ehk pisut enam ruumi (hää näiteks sinna kõrvaklapid paigutada). Schuberth ehk jällegi grammi võrra vaiksem, kuna tal kiivri all servas selline paks polsterdus, mis peaks takistama müra (tõsi takistab ühtlasi ka pähe sikutamist ja loomulikult ka ära võtmist). Samas on Schuberthil ja Cabergil väga hea lisa vidin, mida ei tasuks kahe silma vahele jätta - integreeritud päikesevisiir. Kui oled sellega harjunud, igatsed seda igal teisel kiivril samuti.
Cabergi kiivril küll päikesevisiir terake suurem (seega pakub rohkem kaitset päikese eest), samas nahutaks tootjat natuke mürarikama keskkonna ja tuulutuse eest (nimelt antud kiivrimudeli puhul, mida oman toimib miskipärast visiirituulutus pidevalt, hoolimata sellest kas on avatud või suletud asendis).
Aga see on igaühe maitse millega sõidab ja kui sulle sobib Nolan, palun väga. Ei anna kallimad kiivrid mulle paremaid sõiduoskusi, ega tee mind sinust paremaks (küll nad võivad muuta teekonna punktist A punkti B mõnikord mugavamaks). Ei soovi viimaste mõtetega kedagi solvata, ega pahanda vaid julgustada lugupidama teiste maitsest ja arvamusest.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Ehk veelkord on saanud tõestust fakt - kiivrit tuleb enne ostmist proovida, kasvõi ilma sõitmata lihtsalt pähe panna. Inimeste peakujud lihtsalt on nii erinevad ...
Nolani avataval oli minul näiteks lõug pidevalt vastu kiivrit. Ei taha mõeldagi mis kukkumisele järgneks ... Schubert Conceptil jääb väike pilu vahele. Ja konkreetselt minu puhul on see olulsim näitaja.
Samas Nolani lisatav uduvisiir toimis nagu parmini kui Schuberti udukaitse - praegu pean niiske ilmaga sõites aeg-ajalt pea klaasi tagamt välja pistma, muidu kisub uduseks. Aga customid polegi mõeldud kinnise kiivriga sõitmiseks
.
terv
Kris.XVZ-13 TF - Big Blue Light
Nolani avataval oli minul näiteks lõug pidevalt vastu kiivrit. Ei taha mõeldagi mis kukkumisele järgneks ... Schubert Conceptil jääb väike pilu vahele. Ja konkreetselt minu puhul on see olulsim näitaja.
Samas Nolani lisatav uduvisiir toimis nagu parmini kui Schuberti udukaitse - praegu pean niiske ilmaga sõites aeg-ajalt pea klaasi tagamt välja pistma, muidu kisub uduseks. Aga customid polegi mõeldud kinnise kiivriga sõitmiseks

terv
Kris.XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Nolanil ja X-lite kiivritel on tõesti selline omadus, et lõug pidevalt vastu lõua venti. Natuke klaustrofoobiline tunne.... aga x-lite 901 on selles suhtes parem ning samuti on tal mingi XY visiiri süsteem mis linnas sõites klaasi pea 100% selgena hoiab ( Sepp võib jutustada kui viitsib) Minu X-lite 801 istub peas ilusti aga... lõug lömmis tuulutus kogu aeg pooleldi avatud ja otsaesine tiba madal. Samuti kipub uduklaas vastu kiivri äärt käima avamisel
Sellepärast otsingi uut kiivrit

Sellepärast otsingi uut kiivrit
Mina ka peakujuga hädas, enamus kiivritel jääb lõug alt välja või on kõvasti vastu kiivrit surutud. Ühes asutuses kunagi avaneva lõuaosaga kiivrit proovides oli kõik seni ilus, kuni lõuaosa sulgema hakkasin. Lõuaosa maandus huulte alla ja jäi lõuale pidama
:D.
On pakutud erinevaid variante, kas põseosale paksenduste lisamine, et pea sügavamale kiivrisse suruda või suisa polsterduse maha lõikamiseni peakuju järgi spetsialisti poolt. Hetkel kasutusel oleva kiivriga olen pikematel sõitudel lõuaosa pisut irvakile jätnud, muidu peavalu kiire tulema. Ohutu see just pole.

On pakutud erinevaid variante, kas põseosale paksenduste lisamine, et pea sügavamale kiivrisse suruda või suisa polsterduse maha lõikamiseni peakuju järgi spetsialisti poolt. Hetkel kasutusel oleva kiivriga olen pikematel sõitudel lõuaosa pisut irvakile jätnud, muidu peavalu kiire tulema. Ohutu see just pole.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Mis tulemus on siis, kui võtta xxl kiiver (ehk sinu õigest suurusest kõvasti suurema koorega) ja loksumise vältimiseks lihtsalt chinpad-id suuremad sisse ja lõug peaks kah sisse mahtumaBick kirjutas:Mina ka peakujuga hädas, enamus kiivritel jääb lõug alt välja või on kõvasti vastu kiivrit surutud. Ühes asutuses kunagi avaneva lõuaosaga kiivrit proovides oli kõik seni ilus, kuni lõuaosa sulgema hakkasin. Lõuaosa maandus huulte alla ja jäi lõuale pidama:D.
On pakutud erinevaid variante, kas põseosale paksenduste lisamine, et pea sügavamale kiivrisse suruda või suisa polsterduse maha lõikamiseni peakuju järgi spetsialisti poolt. Hetkel kasutusel oleva kiivriga olen pikematel sõitudel lõuaosa pisut irvakile jätnud, muidu peavalu kiire tulema. Ohutu see just pole.


Enamustel tootjatest on kiivrite valmistamisel nö. rassi põhised mudelid. Euroopa mudelid on keskmise eurooplase järgi tehtud, Usa mudelid keskmise ameeriklase järgi tehtud jne. Kuna minu pea erineb tunduvalt keskmisest eurooplasest siis ei ole eriti lootust ideaalset sobivust euroopa mudelitest leida. Küll aga sobivad näiteks usa kolba järgi tehtud mudelid. Kui leiad kuskilt mitte-euroopa mudeli siis proovi, võid leida ideaalse sobivuse. Osadel tootjatel on ka kodulehel kolba kujud ära toodud.Bick kirjutas:Täpselt nii ongi. Kui võtan L suuruse, siis istub kiiver ilust peas, aga lõug vastas. Kui võtan XL suuruse, siis lõug eemal aga mängi või vurri, loksub raip:D.
Iseasi kuidas ilma E tähiseta kiivriga sõita..... aga noh kes see ikka kontrollib
Informatsiooniks teistele minu tüüpi kaalikaga sõitjatele....
Kui teie kõrvad asuvad üksteisele suhteliselt lähemal kui kukal ja otsaesine teineteisele siis on teil mitte euroopa standard "OVAL" vaid "BIG OVAL" kiivrit tarvis. Näit Arai pakub USA turule... kindlasti ka AGV aga teiste tootjate kohta ei oska öelda..
Poest ostes pole vahet aga tellides tuleks kindlasti uurida "head shape"
Et teil laiskadel lihtsam oleks
Kui teie kõrvad asuvad üksteisele suhteliselt lähemal kui kukal ja otsaesine teineteisele siis on teil mitte euroopa standard "OVAL" vaid "BIG OVAL" kiivrit tarvis. Näit Arai pakub USA turule... kindlasti ka AGV aga teiste tootjate kohta ei oska öelda..
Poest ostes pole vahet aga tellides tuleks kindlasti uurida "head shape"
Et teil laiskadel lihtsam oleks

-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Bick, sulle sobib Aafrika turule tehtud kiiver.Bick kirjutas:Kameeleon, su jutt õige ja hetkel loodan, et tellitud kiiver just USA turule tehtuna minu kolbale sobilik oleks.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Aafrika turule tehakse ju ainult selliseid nagu sina tellisid http://crispierry.typepad.com/applepie/ ... helmet.jpg Kuna aga ma pole kroomimees, erinevalt sinust, siis ei saa sellist tellida (suured kiirused, turvalisus-oled ehk kuulnud). Kurb küll aga pean kinnisega leppima, ehk vahest palavaga laenad.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Arai'd on saada ka 4500 ja 5500 eest - tellides USA'st netipoest pole väga keeruline see lugu, talv on ju ees.
See kiiver kestab sul täpselt poole kauem turvalisena. ehk arvuta, kas osta 3000 eest mingi imeliku kookoni või sõidad 5500 eest kaks korda kauem ja sinu peast ei tehta lömastatud melonit, kui midagi peaks juhtuma. Ega kiiver pole naljaasi, see peab ikka kaalikat ka kaitsma. ei saa hoida selliste asjade pealt kokku mingit 500 või 1000 krooni - pärast on nutt.
- sama siin
Schuberth aga näeb nii rõve välja ju, kuigi see kallis mudel on mugav ja hea kiiver tõesti.
- tõsi, välimus ei ole kiita
Kuid pöördudes tagasi alguse juurde: Osta endale nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea.
[/quote]
- täpselt sama põhimõte
Lisaks juurde ka, et ise algaja ja rohelisest rohelisem. Raha ka liiga palju ei ole, aga Shoei ma ära ostan. Proovitud soomes ja vaadatud mitme kandi pealt ka üle ja võrreldud odavamatega. Mugavus ja turvalisus - kaks asja, mille pealt ma raha kokku ei hoia.
terv.
See kiiver kestab sul täpselt poole kauem turvalisena. ehk arvuta, kas osta 3000 eest mingi imeliku kookoni või sõidad 5500 eest kaks korda kauem ja sinu peast ei tehta lömastatud melonit, kui midagi peaks juhtuma. Ega kiiver pole naljaasi, see peab ikka kaalikat ka kaitsma. ei saa hoida selliste asjade pealt kokku mingit 500 või 1000 krooni - pärast on nutt.
- sama siin
Schuberth aga näeb nii rõve välja ju, kuigi see kallis mudel on mugav ja hea kiiver tõesti.
- tõsi, välimus ei ole kiita

Kuid pöördudes tagasi alguse juurde: Osta endale nii kallis kiiver, kui kallis on sinu pea.

- täpselt sama põhimõte
Lisaks juurde ka, et ise algaja ja rohelisest rohelisem. Raha ka liiga palju ei ole, aga Shoei ma ära ostan. Proovitud soomes ja vaadatud mitme kandi pealt ka üle ja võrreldud odavamatega. Mugavus ja turvalisus - kaks asja, mille pealt ma raha kokku ei hoia.
terv.

Haaa - Muuseas pärast pikka piiksumist käisin ja proovisin Arai Corsairi ära. Usu või mitte aga polegi vaja USA mudelit. Võtsin M-i aseme L-i ja nagu valatud
Seega kõik lähetsi asuvate kõrvade ja kilomeetrise otsmiku ning kukla vahega inimestel tasub proovida kui mujalt abi ei saa.....
....ah jaa Tartus on vist se Peep Pree kliinik ju kaa

....ah jaa Tartus on vist se Peep Pree kliinik ju kaa

lahtikäivad kiivrid
kas keegi oskab kommenteerida lahtikäivate kiivrite kestvust maha kukkumise suhtes - vahest harva ikka juhtub, et kiiver kukub maha, ei jõua seda kogu aeg nii hoolega hoida.
Ma ostsin eelmisel suvel Nolani lahtikäiva ja nüüd selleks, et müts peast ära saada peab kahe käega lahti sikutama, kinni panemiseks peab endale rusikaga vastu nägu taguma
kas see on konkreetse kiivri eripära või on nad kõik nii õrnad?
Ma ostsin eelmisel suvel Nolani lahtikäiva ja nüüd selleks, et müts peast ära saada peab kahe käega lahti sikutama, kinni panemiseks peab endale rusikaga vastu nägu taguma

kas see on konkreetse kiivri eripära või on nad kõik nii õrnad?
Seda posti lugedes soovitaks tutvuda Arai koduleheküljega. Seal ilusti kirjas, et Arai teeb kahe kujuga kiivreid - üks variant ümarama pea jaoks ja teine natuke piklikuma pea jaoks.Kameeleon kirjutas:Haaa - Muuseas pärast pikka piiksumist käisin ja proovisin Arai Corsairi ära. Usu või mitte aga polegi vaja USA mudelit. Võtsin M-i aseme L-i ja nagu valatudSeega kõik lähetsi asuvate kõrvade ja kilomeetrise otsmiku ning kukla vahega inimestel tasub proovida kui mujalt abi ei saa.....
....ah jaa Tartus on vist se Peep Pree kliinik ju kaa
Edit: Lisan ka lingi http://www.araihelmet-europe.com/site/s ... ecsIII.pdf
Selles dokumendis lehekülg 14 (kirjas olevate numbrite järgi 37).
Re: lahtikäivad kiivrid
See on Nolani erip'raudu kirjutas:kas keegi oskab kommenteerida lahtikäivate kiivrite kestvust maha kukkumise suhtes - vahest harva ikka juhtub, et kiiver kukub maha, ei jõua seda kogu aeg nii hoolega hoida.
Ma ostsin eelmisel suvel Nolani lahtikäiva ja nüüd selleks, et müts peast ära saada peab kahe käega lahti sikutama, kinni panemiseks peab endale rusikaga vastu nägu taguma
kas see on konkreetse kiivri eripära või on nad kõik nii õrnad?

Ma olen mitmes erinevas poes uurinud ja puurinud erinevaid kiivreid. Silma hakkas selline asi, et Arai kiivrite sisu ja kinnitus on täpselt samasugune nagu Lazer kiivritel ning mõlemal on ka samad näitajad (pildikesed, mida see kiiver suudab, mis tal erilist on jne.). Kas Lazer on siis Arai teise nimega? Isegi nime (märgi) kujundus on väga sarnane.
Ette tänades!
Chaos
Ette tänades!
Chaos
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.