Postitatud: 29 Mai 2006, 14:27
kas kellegil videosid tagarattal sõitmisest pole?
Teile müüks lõdvalt kasvõi MTZ-82 istmeamortisaatori tuuningamordi pähe. Vaja ainult punaseks värvida ja väike kleeps peale. Täiesti piisaks kleepsust SPORT. Tõesõna nohhklemm kirjutas:Kui teda müüakse "TuningKit'i" nime all, siis on see ilmselgelt tuuningosa(d)..
stage6:Kas sa osalesid Stock klassis?
Ma seletan veelkord ja hästi aeglaselt - need konkreetsed detailid on rolleri standardvarustuses ja ei parenda mootori tööd (nagu teevad igasugused tuning- ehk perfomace osad), tegu on sissesõidu ajaks paigaldatud lisapiirajate eemaldmisega. Paljudel rolleritel lihtsalt ei ole neid "pikakaare torusid" alguses paigaldatud vaid tulevad kohe lühikesega, mida te siin kõik tuuningosaks üritate tituleerida.klemm kirjutas:Seda küll, aga tegu siiski tuuningug
Sain isegi vb aruoldmoped kirjutas:Ma seletan veelkord ja hästi aeglaselt - need konkreetsed detailid on rolleri standardvarustuses ja ei parenda mootori tööd (nagu teevad igasugused tuning- ehk perfomace osad), tegu on sissesõidu ajaks paigaldatud lisapiirajate eemaldmisega. Paljudel rolleritel lihtsalt ei ole neid "pikakaare torusid" alguses paigaldatud vaid tulevad kohe lühikesega, mida te siin kõik tuuningosaks üritate tituleerida.klemm kirjutas:Seda küll, aga tegu siiski tuuningug
Kui tal on üks tagaratas all,ja teine parem müügis siis see on tuuning!oldmoped kirjutas:Vaidlen lolli järjekindlusega edasi - sõltub sellest, kuskohast roller osta, on need osad kas rolleri komplektis või mitte.stage6 kirjutas:No igatahes need korjatakse edasimüüja poolt ära ja pannakse tuuningosana müüki,niiet on küll tuuningosa.
Kas kui mõni pood müüks rollereid nii, et hind hinnakirjas, et baashind võimalikult väike tunduks, on toodud see toodud ilma tagarattata ja tagaratas oleks väljatoodud eraldi hinnaga, kas siis tagaratas oleks tuuningosa? Kas pagasikohver on tuunigosa?
Ma saan ikkagi aru sellest, et nii s**** hinge, et mõni roller olenemata oma hinnast on liiga hea käitumisega ja tehasekoplektsusega.
Asi on ikkagi põhiliselt tehaste erinevates ideoloogiates - paljudel masinatel ikkagi vaid peotäis seibe erinevates kohtdes, mis mootori hinge kinni poovad ja nende eemaldamine on reglemendi järgi legaalne kuna ei parenda mootori tööd vaid eemaldab segajad... aga näiteks ühegi ditech'iga ei ole mõtet standartklassi sõitma minna, kui tahatmine ka mingit tulemust saavutada - ilma aju ümberprogrammeerimata see masin lihtsalt ei liigu oma ökoloogia ja euronormidele vastavate setingutega ilma piirajateta karburaatoritega võrdselt... aga racingtarkvara ei ole mittekuidagi sportlikult täiustamata masin... kuna muudab mootori tööreziime. Igal asjal on oma head ja halvad küljed ja erinevad sobivuskohad. Tihti millegipärast ongi kollased rollerid peale piirajate eemaldamist suurema potensiaaliga... eks see väljendub ka kahjuks seljuhul elueas, kui kogu seda vabanendud resurssi ära kasutama hakata.
standard jahstage6:Kas sa osalesid Stock klassis?
Vabandan siis türivendade ees sest mingi tüüp viljandist ütles et see keeway vend türilt. Ülbed tondid olete te igatahesvalmar kirjutas:hehe.. kuule Stage6 sulle teadmiseks siis stockidest sõitis türilt ainult 1 inimene... ja ta sõitis 50-70 klassis.... oma stockiga... keeway venda meie eitea vähemalt... ja kui niisuur probleem on kellel mis tuuningujupp siis ma ütleks sellepeale et õpi sõitma ise kõigepealt , stockidega luges seal kül praktiliselt julgus ja sõiduoskus... vähem kobinat , rohkem tegusi!!!aa ja seda kaa et kui sulle eimeeldi et keegi sust kiirem on ja sulle kogematta kõxu teeb siis anna aga minna tee omale teistest kõvem 70cc masin ja oled kõigist ees niiet keegi sind eipuudu... edu sulle!!!![]()
![]()
![]()
See väike sinine haige elukas vist oli mingisugune Honda Dio versioon. Kunagi börsis oli see müügis. Ma ei mäleta kas ZX või mis mudel ta oli.stage6 kirjutas:Vabandan siis türivendade ees sest mingi tüüp viljandist ütles et see keeway vend türilt. Ülbed tondid olete te igatahesvalmar kirjutas:hehe.. kuule Stage6 sulle teadmiseks siis stockidest sõitis türilt ainult 1 inimene... ja ta sõitis 50-70 klassis.... oma stockiga... keeway venda meie eitea vähemalt... ja kui niisuur probleem on kellel mis tuuningujupp siis ma ütleks sellepeale et õpi sõitma ise kõigepealt , stockidega luges seal kül praktiliselt julgus ja sõiduoskus... vähem kobinat , rohkem tegusi!!!aa ja seda kaa et kui sulle eimeeldi et keegi sust kiirem on ja sulle kogematta kõxu teeb siis anna aga minna tee omale teistest kõvem 70cc masin ja oled kõigist ees niiet keegi sind eipuudu... edu sulle!!!![]()
![]()
![]()
Kuigi tõesti masinad olid teil vinged,misasi see väike sinine loom oli kes tagarattal lasi nii haigelt?
![]()
Ja sõita ma oskan ka,kui siis oli asi julguses,aga tõesti mul hakkas oma ultraneoon värvist kahju
speed fighter kirjutas:sellepärast et teisi seal ei tundnudvideo: ftp://ftp.datanet.ee/incoming/tagarattal.mpg
varuge veel kannatust, laen täispikka videot(1,5gb)
Ma arvan, et ööseks on tal kohal kahemegane nett juba.Rollerboy kirjutas:speed fighter kirjutas:sellepärast et teisi seal ei tundnudvideo: ftp://ftp.datanet.ee/incoming/tagarattal.mpg
varuge veel kannatust, laen täispikka videot(1,5gb)
Kui kiire sul nett on ööseks kohal??
haiged tondid võib hästi kah öelda=haiged-haigelt hästi sõidate ja tondid sellepärast et teid ei tea....piis!valmar kirjutas:stage6 sul on ikka mingid probleemid.... meie tulime sinna sõitma sina käisid sõitmas ja nüüd vingud siin... selline on motosport kellel kangem masin se võidab+oskused... sina meid eitea sellepärast ütlen sulle kohe et hoia suuvärki vaos ( haiged tondid )