Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
Ka ATV mehed võivad hälvikud olla.
Kuigi ma nüüd ei saa 100% kindel olla et kellega täpselt tegu võis olla.
Nimelt suvel müütasin oma vana Nissani KingCab kastikat, mul oli neid tol hetkel lausa 2 tükki, põhjuseks väike offroad pisik ja harv veoki vajadus. Ostuhuvilisega tegin proovisõitu kuid autol laadimine puudus, aku oli juba suht tühi ning auto suri välja metsateel Männiku karjääri ja Viljandi maantee vahel ning aku starterit enam ei vedanud. Sama huviline ostis hiljem auto ikka ära.
Ok, saatsin huvilise minema ning vantsisin jala kodu poole, kuhu oli 10min tee et tuua teine täisakuga kastikas ja "krokodillid". Eemaldudes mööda metsateed kodu pool tuli vastu ATV. Mõtlesin, et väikese süümekaga, et mu koolnud kastikas ilmselt jääb tollele ette ja peab ümber hakkama manööverdama.
Tõin kodunt terve auto ära ajasin ninapidi koolnu vastu, ühendasin juhtmed ja jätsin korras autol mootori tööle, et laeks natuke. Tervel autol käsipidur töötas kehvasti ja too hakkas ninapidi teisele otsa vajuma. Otsisin ümbruskonnast kive või midagi ratta ette panekuks. Kive polnud, leidsin mingi juurika. Sain lõpuks hädalise käima, panin tervel autol uksed kinni ja signa ka igaks-juhuks peale ning sõtsin vigasega koju ja siis jala jälle vant-vants metsa tagasi.
...hetkeks jäin metsa jäänud autot silmitsema, et midagi nagu valesti, lähemalt uurides selgus, et suur munakivi oli läbi juhiakna sisse vistatud,
kusjuures makk paneeliga koos oli alles ja midagi muud polnud puututud. "Miks, kellele mu auto siin metsas 20min jooksul ette jäi" keerles peas. Rahvast ikka seal liigub, koerajalutajad, vahest ratturid. Kust kurat see kivi tuli, ma ju ennist otsisin just sellist autode ümbert taga, kuid oli vaid puud, sammal ja mõned oksad/juurikad. Ainus mõte oli, et auto jäi metsateel seistes kellelgi ette. Ringi sõites eemal jalutajate käest kuulsin, et peale minu nähtud ATV, kes täpselt sama rada kasutas liikus ka mingi krossitsikkel siin ringi...
Jalgratastega nolgid, keda tookord näha küll polnud, poleks viitsinud sellist 3-4 rusika suurust kivi ometi suht kaugelt siia tassida...
Kimasin ise ka lähadalolevad metsateed ja karjääriteed koheselt läbi, ratturid või jala liikuvad huligaanid oleks ilmselt silma hakanud. Vaid mootoriga liikuja võisid suht väledalt piirkonnast kaduda.
Kõige tõenäolisem teooria ongi, et tollele ATV mehel ajas sita keema, et ta täisgaasiga läbi metsa liikuda ei saanud vaid pidi ümber ukerdama(mis minu arust lisaski sellele liiga lihtsale rajale natuke ekstreemi), ning tõi eemalt kusagilt, karjäärist näiteks, kivi.
Tegelikult tõendeid pole kes tegi - kivi võis ka kosmosest kukkuda kuid inimest ligimesearmastus ikka suudab kohati tõsiselt üllatada. Mul on ikka ette tulnud kus "kopli narkar" keerab öösel ukselukud puruks ja viib maki ära, kuid too polekski mind väga üllatanud ja masendanud, kuid et täiesti ilma põhjuseta või et kuna auto lihtsalt ette jäi...
Masendav!
Et, siis mulgid mädas nagu mustlane hädas, meie 7 mulgi "kangelasteod". Sellised asjad ajavad ikka vanduma küll. http://www.epl.ee/uudised/412864
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
66912 kirjutas:Ka ATV mehed võivad hälvikud olla.
Kuigi ma nüüd ei saa 100% kindel olla et kellega täpselt tegu võis olla.
Tegelikult tõendeid pole kes tegi - kivi võis ka kosmosest kukkuda !
põhjus võib olla isegi uskumatum või ulmelisem või labasem
Ma nimelt olin Olümpia hotellis ühel üritusel umbes 6 aastat tagasi.
Toimus väike jõulusöömine naps jne.
Kuna hakkasin hilinema siis ei võtnud taksot vaid tulin autoga sinna.
Panin auto hotelli ette parklasse, vahepeal käis üks töökaaslane mu autoga ära ja tagasitulles sai lausa peaaegu ukseette koha.
kui ära läksime uurisn hotellitöötajatelt et kas pole mingit jama et auto jääb sinna aga ma ise ei ööbi hotellis. Kõik oli ok, viskasime veel lahtised viinapudelid püsti esiistmele ja cd plaadid autosse ja edasi lällama taksoga.
Kui järgmine lõuna laekusin siis autot polnud parklas, natsa ringi vaadates leidsime auto sõiduteelt ninaga vastu äärekivi saabuvate turismibusside jaoks eraldatud kohast kus räme kollane joon.
Pudelid ilusti püstijapuha esiistmel
Süüdistasime vandaale ufosid ja pahatahtlikku hotellipersonali kes auto meelega sinna viis (kuidas ei tea) et se ära teisaldatakse kuna segab liiklust.
Tegime rämeda skandaali ja jätsime oma telefoni nr et meile tagasi helistatks ja antaks hotellipoolne selgitus.
Põhjus oli ülilabane - turvavideolt selgus et hommikupoole nii 07 00 paiku hakkas auto kerge tormitõttu veereme ( töökaaslane polnud kässarit peale tõmmanud) kuna rool lukus tegi elegantse kaare üle äärekivi ja risti üle kõigi sõudridade, läbi hõreda liikluse ja maabus vaikselt sinna kust ta leidsime.
täitsa reaalne et sinu puhul võis ka juhuslik kivi atv või krosseri rattaalt lennata aknasse ilma et põhjustaja seda oleks aimanudki
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
rolex kirjutas:Et, siis mulgid mädas nagu mustlane hädas, meie 7 mulgi "kangelasteod". Sellised asjad ajavad ikka vanduma küll. http://www.epl.ee/uudised/412864
irw, ATV nagu Abi Traktor Vaimupuudelisele. Ei ole muud kui nõustuda.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
jackson kirjutas:Sellel laupäeval, päikselisel keskpäeval, Püünsi külas, majadevahelisel 1,5 auto laiusel teel, 30 km/h piirangu ala.
Tuleb tsikkel madallennule piki tänavat, silmaradari järgi oluliselt üle lubatu. Õnneks ei välju ühestki väravast ema lapsevankriga või last jalgrattal... Aga tänava teises otsas seisab keset teed käed laiali külamehest isehakanud "liiklusreguleerija". Tsikkel pidurdab aga mitte piisavalt. "Reguleerija" ei astu kõrvale. Tsikkel põikab kõrvale, satub liivasele teepinnale ja käib külili. Maruvihane tsiklist tõuseb püsti ja virutab "reguleerijale" otse pasunasse, see kukub nagu tikk selili, kuklaga asfaldisse ja jääb liikumatult lamama. Tsiklist pöörab selja ja lahkub sündmuskohalt.
Külarahvas tormab kohale, üritab mulksuvale verise näo ja kuklaga teadvusetule tüübile esmaabi anda, kohale kutsutakse kiirabi. "Reguleerija" õnneks avab silmad ja tuleb teadvusele, kiirabi saabub kohale. "Reguleerija" antakse üle ja viiakse minema. Hiljem saabub kohale politsei, pärast veel mingid uurijad. "Reguleerija" edasine staatus teadmata, loodame parimat.
Minu jaoks õppetund all-in-one:
- Linnatänavad ei ole madallendamiseks.
- Kui ikka mingi jama ees on siis ära trügi tsikliga, jää kasvõi seisma. Tsiklistil oli selleks ruumi ja maad küll.
- Enne loe kümneni kui ütled, lajatad vms. Meditsiinis on teada juhtumeid kus pealtnäha toibunud patsient ikkagi läheb. On seda jama siis paari tsiklikriimu pärast vaja. Jõuga ei saavuta midagi, tsiklil ikkagi kriimud peal, süüdimatu tüübi tümitamine seda ei paranda.
- Hädaolukorras meenuvad 3 aasta tagusest esmaabikoolitusest vaid osad nõuanded. Peab vist mälu värskendama.
Tsiklist, ära üllatu kui su uksele koputatakse. Nägijaid oli rohkem kui tegijaid.
Raisk, te rikkusite mu päeva.
Madallend madallennuks, kuid teepeale käed jalad laiali pole ka vaja ette ronida.
Mõistus oleks pidanud mõlemal peas olema, mitte ainult siklijuhil.
Siinkohal lõuga sõitmine asjaeest oli.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Sai enda nahalgi kogetud nn hälvik mootorrattaurit/-reid.
Eelmine suvi, kuupäeva ei mäleta. Läksime sõpradega Verevi rannapeole. Elva mnt peal möödusime kahest tsiklist - üks neist tume, vanem, Kawa gpz (või midagi sarnast), teine kollane cruiser. Möödusime neist umbes nii 120 km/h, aga GPZi vennal viskas vist üle. Sooritas möödasõidu, hakkas takistama, kiirus langes kuskil 80km/h, soovisime teha möödasõitu, kõrvale sõites hakkas gpzi vend ka kiirendama.
Sõitsime kõrval nii 160km/, autoks oli VW Sharan, mis ei ole just ma ei tea mis kiire auto. Nii-siis jäi möödasõit sooritamata, kuid sellega asi ei piirdnud. Bikevend kordas seda vähemalt kolm korda. Jälgides koguaeg peeglit. Lõpuks jõudsime juba Elvasse ja tsiklid suundusid teisel suunal.
Kahjuks numbrimärki ei taibanud meelde jätta.
Igatahes, sellised hälvikud võiks tõesti tänavatelt kaduda.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
terall kirjutas:Sai enda nahalgi kogetud nn hälvik mootorrattaurit/-reid.
Eelmine suvi, kuupäeva ei mäleta. Läksime sõpradega Verevi rannapeole. Elva mnt peal möödusime kahest tsiklist - üks neist tume, vanem, Kawa gpz (või midagi sarnast), teine kollane cruiser. Möödusime neist umbes nii 120 km/h, aga GPZi vennal viskas vist üle. Sooritas möödasõidu, hakkas takistama, kiirus langes kuskil 80km/h, soovisime teha möödasõitu, kõrvale sõites hakkas gpzi vend ka kiirendama.
Sõitsime kõrval nii 160km/, autoks oli VW Sharan, mis ei ole just ma ei tea mis kiire auto. Nii-siis jäi möödasõit sooritamata, kuid sellega asi ei piirdnud. Bikevend kordas seda vähemalt kolm korda. Jälgides koguaeg peeglit. Lõpuks jõudsime juba Elvasse ja tsiklid suundusid teisel suunal.
Kahjuks numbrimärki ei taibanud meelde jätta.Igatahes, sellised hälvikud võiks tõesti tänavatelt kaduda.
no aga surunud ta lihtsalt põõsasse? ja siis veel peksa ka pakkunud pärast
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
see ei ole muidugi hea kui asi sinnamaani lägeb et keegi kummuli käib...yx sõber mul nägi kui tsikkel sebis ennast linnas ette ja sai pahameele osalisex...tsiklimees näitas keskmistsõrme millepeale ta mõni hetk hiljem rammiti tsiklimees kummuli...kahju kui nii asjad lõppevad
Nii selle külamehe kui ka kummulirammija puhul saanuks kasutada politsei abi.
Külamees pole volitatud kellegi sõidukiirust hindama ning oma hinnangu alusel liiklust takistama. Õnnetuse põhjustajana vedas tal, et pasunassesaamisega pääses. Tuli odavam, kui tsiklilappimise kinnimaksmine.
Rammija autonumbri oleks võinud meelde jätta ja asjale ametliku käigu anda. Kui tsiklimehel oli ruumi autoga samas sõidureas asetsemiseks, siis oli tal ka põhjust sõrme vibutada. Kui tolgendas ridadevahelise pidevjoone peal, siis tasunuks sõrmed lenksul hoida. See aga ei tähenda, et keegi omaks õigust teisi liiklejaid õnnetusse saata. Mis siis, kui antud sõrmenäitaja olnuks östrogeeni mõju all tiba agressiivsem kolmandat kuud rase piiga?
Arvan, et nii mõnigi siinne foorumikülastaja saaks pea iga päev kellegi kaasliikleja kolu või klaasi/pleki sisse lüüa, kui liikluses tehtav lollus oleks tsiviilisikutena karistatav. Paraku on meil olemas vastavad seadused ja instantsid sellega tegelemiseks.
Ise loodan siiralt ja väga naiivselt, et kunagi jõuab EUsse samasugune määrus, mis LA's ehk juhiloa omanikud peavad iga 5 aasta tagant sõidueksami uuesti sooritama. Mina paneks sinna juurde veel teooriaeksami taassoorituse.
Kõik minu tuttavatest autojuhilubade omanikud on tsiklilube tehes teooriat korrates avastanud lünki enda teadmistes ja mälus. Kordamine ja õppimine ei tohiks olla häbiasi.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Esimene kogemus hälvik papiga oli väga ammu- CZ-250 ga kooli sõites vihastus teadmata põhjustel üks luuaga hälvik ja äsas mulle sõidupealt luuaga vastu kukalt nii et tolmu lendas. Siiamaani ajab muigama Aga see siinne näide, kus poolteist rida laial "külatänaval" madallendur ei saa enne papit pidama ja paneb külje maha... no mida pe*rset, kuidas ta oleks pidama saanud siis, kui kari lapsi oleks hoovist talle rattaette hüpanud? Kuidas teie soovitaksite oma kodutänavat hälvikratturite (juhul, kui silmamõõt oli õige ja too gagarin tõesti ületas oluliselt kiirust) eest kaitsta?
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
terall kirjutas:Sai enda nahalgi kogetud nn hälvik mootorrattaurit/-reid.
Eelmine suvi, kuupäeva ei mäleta. Läksime sõpradega Verevi rannapeole. Elva mnt peal möödusime kahest tsiklist - üks neist tume, vanem, Kawa gpz (või midagi sarnast), teine kollane cruiser. Möödusime neist umbes nii 120 km/h, aga GPZi vennal viskas vist üle. Sooritas möödasõidu, hakkas takistama, kiirus langes kuskil 80km/h, soovisime teha möödasõitu, kõrvale sõites hakkas gpzi vend ka kiirendama.
Sõitsime kõrval nii 160km/, autoks oli VW Sharan, mis ei ole just ma ei tea mis kiire auto. Nii-siis jäi möödasõit sooritamata, kuid sellega asi ei piirdnud. Bikevend kordas seda vähemalt kolm korda. Jälgides koguaeg peeglit. Lõpuks jõudsime juba Elvasse ja tsiklid suundusid teisel suunal.
Kahjuks numbrimärki ei taibanud meelde jätta.Igatahes, sellised hälvikud võiks tõesti tänavatelt kaduda.
Ise oleks selle peale mööda pannud ja kuskil ärapöörde peal pidur plokki, kui nad mul taga nõeluvad, ja oleks JOKK olnud, milleks hakata tõmblema
Iial ei tsau seda põõsasse ja peksa taktikat kasutada, pärast on parem lööja, aga lahtise käeluumurruga just eriti enam vehkima ei tule...
Pärast rahulikult kiirabisse ja politseisse helistanud...
Hakkab tunuduma et enam teistmoodi ei saa
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Cyberdyne kirjutas:Ise oleks selle peale mööda pannud ja kuskil ärapöörde peal pidur plokki, kui nad mul taga nõeluvad, ja oleks JOKK olnud, milleks hakata tõmblema
Iial ei tsau seda põõsasse ja peksa taktikat kasutada, pärast on parem lööja, aga lahtise käeluumurruga just eriti enam vehkima ei tule...
Pärast rahulikult kiirabisse ja politseisse helistanud...
Hakkab tunuduma et enam teistmoodi ei saa
Ja siis kirume, et autojuhid on pahad-pahad. Ise ju samasugune "siga".
Kõige targem on säilitada rahu ja mitte välja teha teisepoole üritamisest ja see mõjub kõige paremini. Mõelge ise, kui tahate teist poolt vihale ajada ja teda ei koti mitte üks asi, mida sa ka ei ürita. Vend annab ise varsti alla ja tunnistab oma idiootsust.
Let the good times roll.
ishijupp kirjutas:kuidas ta oleks pidama saanud siis, kui kari lapsi oleks hoovist talle rattaette hüpanud? Kuidas teie soovitaksite oma kodutänavat hälvikratturite (juhul, kui silmamõõt oli õige ja too gagarin tõesti ületas oluliselt kiirust) eest kaitsta?
See laste näide on tõesti hea.
Aga olukorra lahendamisest - kõne politseisse.
Ise kunagi hälvikrattur olnud - naabripoisid käisid pinda, et tee sõitu ja tee sõitu. Võtsin siis tagaistmele ja tegin pisemal tänaval kiirendust. Õhtusel ajal olid umb 9 meetrit laia teed ääristavad kõnniteed ja nende järel veel haljasalad kenasti tühjad. Inimesed seega olulises ohus polnud, kui, siis ehk mõni koer või kass, kes oleks võinud ette joosta.
Sõidutasin kõik 3 naabripoissi siis ära ning läksin lähedale poodi hambaaluse järele. Tagasitulles ootas tänava otsas rõõmsalt patrullauto. Seega kui oleksin veel neljanda naabripoisi otsa sattunud, oleks see kiirendus päris kibedaks kogemuseks osutunud.
Enda hinnangul oli patrull vähem kui 5 minutit pärast kiirenduse algust kohal, seega samas piirkonnas lendavad Gagarinid võib täitsa edukalt seaduslikul moel rajalt maha saada.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
harimal kirjutas:Ise loodan siiralt ja väga naiivselt, et kunagi jõuab EUsse samasugune määrus, mis LA's ehk juhiloa omanikud peavad iga 5 aasta tagant sõidueksami uuesti sooritama. Mina paneks sinna juurde veel teooriaeksami taassoorituse.
Mul jäi B ja A kat.-i vahele täpselt 5 aastat ja peab tõdema, et oli värskendav asi uuesti läbi seedida. Kuid kas see korduseksam seal teispool gloobust on tasuta või mitte?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Vidget kirjutas:Ja siis kirume, et autojuhid on pahad-pahad. Ise ju samasugune "siga".
Kõige targem on säilitada rahu ja mitte välja teha teisepoole üritamisest ja see mõjub kõige paremini. Mõelge ise, kui tahate teist poolt vihale ajada ja teda ei koti mitte üks asi, mida sa ka ei ürita. Vend annab ise varsti alla ja tunnistab oma idiootsust.
Ma ei pooldagi "ära tegemist" ja vägivaldset käitumist, aga sellised "inimesed" ajavad minul isiklikult seljakarvad turri!
Aa ja tead et idioodid ei tunnista oma idiootsust, kogemused sellega, isegi kui üritad viisakalt selgitustööd teha!
Ja kokkuvõttes on see jah nüüd pisut äärmuslik varant, aga lihtsalt vastikutele inimestele tahaks vahel väga vastikuid asju teha... kuda küla koerale, nõnda koer külale. Ja see oli minu poolt ekstreemsema tsenaariumi välja pakkumine, pigem see et need mehed mõtlema hakkaks, kes oma riisikaga mingi sõiduautoga tõmblema hakkavad, siis iial ei tea mis maniakk autoroolis on, ja kui seisuks läheb, jääb igatahes sikklimees alla, olgu ta nii kõva mees kui tahes.
Tsikkelröövel kirjutas:Ehh, ei poolda neid korduseksameid. Küsimus pole ju mitte selles, et hälvik ei teaks. Hälvik teab, aga ignoreerib. Eksam ei ole ju ometi karistus. Load hälvikul ära mingiks ajaks - ainus mis aitab.
Ka minul jäi natuke rohkem kui viis aastat autojuhi lubade ning tsiklisti omade saamise vahele. Äärmiselt värskendav kogemus. Soovitan teile ka
Olen kahe käega poolt sellele, et iga viie aasta tagant peaks just sõidueksami tegema, sest sõidueksam on ainus asi, mis näitab, kas oskad sõita või mitte. Teooria on võimalik tuimalt pähe tuupida.
Linn on täis juhte, kes sõidavad juhindudes harjumusest, mitte märkidest. Võtame kasvõi Tallinna Vabaduse platsi ristmik.
Tulles viru keskuse poolt keerates Kaarli kiriku poole. oi oi kui mitu korda oleks mul külg maha sõidetud, sest ei jälgita( või ei osata jälgida) "suunad sõiduradadelt" märki.
Ma siiski arvan, et meil jääb see iga viie aasta tagune uuendamine ARKi järjekordade taha... kui nad ei suuda uutele juhtidele eksamiaegu tekitada, siis mis olemasolevatest rääkida
Lihtsalt otsa targutades - kui mu vend, kes kohati sõitis autoga 5000 km nädalas, tsiklilube tegi, siis instruktor küsis talt, kuidas ta endale esimesed load üldse kätte sai.
Teine näide oli ühest tüübist, kes Remmelguga lube tegi - tal olid kõik kategooriad peale tsikli omade ja ikka kukkus ARKi eksami mitu korda läbi.
Ehk tõesti - suur sõidukogemus ei tähenda, et inimene seda korrektselt teeks, eriti kui tal jonnakas seisukoht, et "oskan niigi sõita".
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.