Re: Kasutatud krossika ost
See on küll natuke imelik jutt.
Et, kui naistesse minek, siis olgu taskus estiko plastar kondoomid.
Ja, transport toimub Tartus tehtud TA (Gaz baasil) veoautodega.....
[/quote]
No näed, saad aru küll kui tahad.
See on küll natuke imelik jutt.
Et, kui naistesse minek, siis olgu taskus estiko plastar kondoomid.
Ja, transport toimub Tartus tehtud TA (Gaz baasil) veoautodega.....
[/quote]
No näed, saad aru küll kui tahad.
KoVaL73 kirjutas:Kõige odavam on üldse mitte sõita
kuldsed sõnad ! aga ikkagi mis ratta siis peaks/võiks soetada millega sõita kannatab
HONDA!
Aga tegelt ilma naljata (või siis naljaga), kui porgandeid poleks olemas, siis ma ilmselt sõidaks ka Hondaga, sest need näevad neljast japsist kõige paremad välja
kaval kirjutas:KoVaL73 kirjutas:Kõige odavam on üldse mitte sõita
kuldsed sõnad ! aga ikkagi mis ratta siis peaks/võiks soetada millega sõita kannatab
fotek kirjutas:HONDA!
Aga tegelt ilma naljata (või siis naljaga), kui porgandeid poleks olemas, siis ma ilmselt sõidaks ka Hondaga, sest need näevad neljast japsist kõige paremad välja
Et sa käid siis näitamas ennast, mitte sõitmas?
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Kõige odavam krossikas Eestis? Sama firma müüb Yamud 90000ga
Eks krossiratta ostu puhul peaks jälgima fakti,et millele varuosi võimalik on tellida.selles suhtes tundub praegusel hetkel yamaha esirinnas olevat siis vast ktm.Suzukile on võimalik ka nänni saada kui natuke ette tellida(kusjuures originaalosade kohapealt ei saa viimasel ajal nuriseda) Mis hondat puudutab siis ei kujuta ettegi kuis neil asi käib võibolla uus esindus suudab normaalselt varustada aga bikeworld oli küll täielik õnnetus.
Ahjaa kawasaki kohapealt olen täitsa vait kuna ei oska midagi arvata rattast mis roheline ja sangadega ehk võta ja viska võssa.
Yamu esindust peab küll kiitma. Nad viitsivad tegeleda sinu probleemidega ka siis, kui sa neilt otseselt midagi ei osta. Ja siinkohal ei julge seda küll lubada mingite 78a. rataste varuosade kohta.
See, et catwees jakkab hondasid hooldama, ei tähenda, sellega probleemid lahendatud on. Kuulu järgi hakkab krossereid hooldama/remontima keegi kolmas.
KTM jupid on ka kõik riiuli peal olemas, kuid minuteada eriti ei liigu B- kategooria varuosasid.
2stroketaliban kirjutas:Eks krossiratta ostu puhul peaks jälgima fakti,et millele varuosi võimalik on tellida.selles suhtes tundub praegusel hetkel yamaha esirinnas olevat siis vast ktm.Suzukile on võimalik ka nänni saada kui natuke ette tellida(kusjuures originaalosade kohapealt ei saa viimasel ajal nuriseda) Mis hondat puudutab siis ei kujuta ettegi kuis neil asi käib võibolla uus esindus suudab normaalselt varustada aga bikeworld oli küll täielik õnnetus.
Ahjaa kawasaki kohapealt olen täitsa vait kuna ei oska midagi arvata rattast mis roheline ja sangadega ehk võta ja viska võssa.
Ai, nüüd tuli kivi minu kapsaaeda Kusjuures Kawaga sõidangi peamiselt sellepärast, et krossika puhul on tähtis varuosa kättesaadavus ja selle hind (roheline värv on ka ilus
). Kümmagi kohta ei saa ühtegi halba sõna öelda võrreldes teiste tootjatega.
Sebar kirjutas:Yamu esindust peab küll kiitma. Nad viitsivad tegeleda sinu probleemidega ka siis, kui sa neilt otseselt midagi ei osta. Ja siinkohal ei julge seda küll lubada mingite 78a. rataste varuosade kohta.
See, et catwees jakkab hondasid hooldama, ei tähenda, sellega probleemid lahendatud on. Kuulu järgi hakkab krossereid hooldama/remontima keegi kolmas.
KTM jupid on ka kõik riiuli peal olemas, kuid minuteada eriti ei liigu B- kategooria varuosasid.
Yamus leidub tõesti toredaid inimesi ... Krossika juppide laoseisu kohta ei oska öelda, ehk keegi targem valgustab. Honda krossikatega peaks tegelema Redmoto ( Triisa(d) ). Nii vähe, kui KTM varuosadest olen kuulnud, siis laoseis pidi korralik olema, kuid jupi enda hind kohati japsi omadega kordades kallim. Kui ma eksin, siis parandage, lihtsalt on selline mulje jäänud.
2stroketaliban kirjutas:Eks krossiratta ostu puhul peaks jälgima fakti,et millele varuosi võimalik on tellida.selles suhtes tundub praegusel hetkel yamaha esirinnas olevat siis vast ktm.Suzukile on võimalik ka nänni saada kui natuke ette tellida(kusjuures originaalosade kohapealt ei saa viimasel ajal nuriseda) Mis hondat puudutab siis ei kujuta ettegi kuis neil asi käib võibolla uus esindus suudab normaalselt varustada aga bikeworld oli küll täielik õnnetus.
Ahjaa kawasaki kohapealt olen täitsa vait kuna ei oska midagi arvata rattast mis roheline ja sangadega ehk võta ja viska võssa.
Ei hakka lolliga isegi vaidlema rohkem...
Yamuga on üks selline tore asi, et kui 450 2003a. rattale sidurit letis polnud, siis sinna sobis 1:1 ka 250 t2 sidur aastast 96.
Tartu Velti pean kiitma, nad toimetasid 0 laoseisust järgmiseks päevaks kiige lingilaagrid kohale. Super!
riksx kirjutas:Yamuga on üks selline tore asi, et kui 450 2003a. rattale sidurit letis polnud, siis sinna sobis 1:1 ka 250 t2 sidur aastast 96.
Ja need kettad sobivad suurepäraselt ka 91´ 250 2T Yamule.
Suhteliselt lihtne on sedamoodi laos Yamu sidurit (näiteks) hoida, kui 20 aastat on rarastel sees sama kola
Rääkides kasutatud rataste ostust siis saadaval üks Suzuki rm125 2000 aasta,väga kobe.kroomitud raam,värsked kleepsud,sadulanahk,kolb,keps,mootorilaagrid,mustad veljed Haan i sisudega,uus esikumm,tagumine üsna värske,ühesõnaga komplektne pill,võta ja sõida.uusi asju palju kuna inimene ehitas ratast enda tarvis. hind kuni selle reedeni 19900.-
Mõned pildid ka http://fotoalbum.ee/photos/otoman131/40264045
Head uudised tulevastele kasutatud Hondade omanikele! Läks aega mis läks (7 aastat?) aga lõpuks on Honda insenerid aru saanud, et on aeg oma klientide ahistamine lõpetada ja õhufiltri vahetamine hakkab edaspidi inimlikumalt toimuma. Pean silmas 2009. a. CRF450R-i parema juurdepääsuga airboksi.
2stroketaliban kirjutas:...kroomitud raam...
Tühja sest raamist! Vot kollane tagarehv on tase
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 530973.jpg
Tühja sest raamist! Vot kollane tagarehv on tase
On tase kuid paraku seda saad omandada vaid koos tsikliga
Tohoh? Egas kollane aerosoolvärv ometi ilmast otsa pole saanud!
http://www.tiresunlimited.com/ALL%20TIR ... 4_3015.htm
Hinnad polegi nii ulmelised
HRQ kirjutas:Sebar kirjutas:Yamu esindust peab küll kiitma. Nad viitsivad tegeleda sinu probleemidega ka siis, kui sa neilt otseselt midagi ei osta. Ja siinkohal ei julge seda küll lubada mingite 78a. rataste varuosade kohta.
See, et catwees jakkab hondasid hooldama, ei tähenda, sellega probleemid lahendatud on. Kuulu järgi hakkab krossereid hooldama/remontima keegi kolmas.
KTM jupid on ka kõik riiuli peal olemas, kuid minuteada eriti ei liigu B- kategooria varuosasid.Yamus leidub tõesti toredaid inimesi ... Krossika juppide laoseisu kohta ei oska öelda, ehk keegi targem valgustab. Honda krossikatega peaks tegelema Redmoto ( Triisa(d) ). Nii vähe, kui KTM varuosadest olen kuulnud, siis laoseis pidi korralik olema, kuid jupi enda hind kohati japsi omadega kordades kallim. Kui ma eksin, siis parandage, lihtsalt on selline mulje jäänud.
Catwees müüb ja hooldab krossi ka!
palju on olnud juttu kolbide tööeast, tahaks teada, kui pikk üldse on 125 2t silindri nikasiilkihi iga. pean silmas tsikli kasutamist võistlussõitudel ja loomulikult seda kvaliteet õlide kasutamise, õhufiltri õigeaegse hoolduse, kolvi õigeaegse vahetamise korral.
ja kas kulunud või vigastatud nikasiili korral on tsikli müügil ka ostjat võimalik ära petta.näit. uue kolvi ja rõnga paigaldusega.
Kui liiva mootorisse ei lase ja kolvid rõngad õigeaegselt vahetada siis päris pika elueaga.Samas ostes ratast ei näe sa silindrisse ja varemal ajal nii mõnigi tegelane sai üllatuse osaliseks,omalgi üks sõbrake ostis ratta rõõmuga ära ja kui kolbi tuli vahetama oli enamus nikassiilist kadund kuid ratas korises ikka kuidagi ja vedas teda täitsa eduliselt (see küll 250cc oli).Eks kui nüüd mingi 10 aastat vana ratas osta siis ilmselt sealt midagi väga head enam ei leia kui just pole silindrit vahetatud või restaureeritud.Aga 2taktilise remont on niikuinii suht soodne võrreldes dollari taktilistega.Näiteks paned hülsi u3000.- koos tegemisega või lased uue nikassiili panna 3-4000.- ja reeglina uue silindrigi saad 6-8000.- eest.
MIda arvate kahest järgmisest tsiklist:
Et kui proovima minna siis mida jälgida nende puhul, kui hea neil üldiselt minek peaks olema? Kuni mis käiguni umbes peaks esiotsa kergitama.(arvan et mõlemal suht ühtemoodi ülekanne). Plaan osta mülgastes sõitmiseks, ja vahel rajal ka.
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Alumisel on hargi peal WP kleepsud?? Hondale ka neid pandi?
A minek peaks küll selline olema, et hoia ja keela
Jah. See, mis siin jutuks on tulnud, on kõik omamoodi huvitav.
Aga kui minna nüüd fundamentaalsete tõdedeni, siis algatuseks mis on 2T ja 4T eelised ja puudused, kui arvestada viimasel dekaadil välja lastud mudavurre?
Millised on need aspektid kasutatud krossikate juures, mida peaks enne ostu kontrollima, et mitte sattuda isendi otsa, mis nõuab suuri kulutusi enne sõidu nautimist?
Loe eestpoolt, seal kõik olemas enamvähem.
Kas keegi eesti ka 2T silindri nikasiilkatet taastab? Kui keegi teab, äkki saaks kontakti panna, oleks huvitatud.
Tänan!
raitsh kirjutas:Kas keegi eesti ka 2T silindri nikasiilkatet taastab? Kui keegi teab, äkki saaks kontakti panna, oleks huvitatud.
Tänan!
Sellist tööd Eestis ega lähinaabrite juures ei tehta!
kohalikus vabariigis saab hülssi lasta paigaldada,et tegelt lollikindlam kui nikassiil
2stroketaliban kirjutas:kohalikus vabariigis saab hülssi lasta paigaldada,et tegelt lollikindlam kui nikassiil
oskad ka põhjendada miks?