7. leht 13-st

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 16:45
Postitas isakene

K60 on sama viga pisut nõrgemal kujul kui E07 - külgsuunas pidamine on kehva. E07 saab oskusliku mustrilõikamisega seda viga oluliselt vähendada, K60 jääb aga maanteesõiduks mustrit peale lõikamist väheks. Sirgjoonelise kulgemise puhul pole külgpidamine nii oluline, aga kui tahad kruusal jõuliselt kurvi võtta ja vähe mudasemal ja libedamal pinnasel julgelt manööverdada, ei ole kumbki neist ilma lõikamata tõsiseltvõetav valik.

Minu läbiproovitud valikud läbi aegade - nr 1 on endiselt Maxxis 6006. Arutelu käigus ei tulnud see isegi kordagi jutuks, kas on sellel mingi oluline põhjus, mida ma ei tea?

Pilt

nr 2 - Pirelli MT21 Asfaldi jaoks natuke liig hõre ja suur klots. Kruusal ja mudas hea.

Pilt

Ja veel proovimata asju-

Shinko 700 - pildi järgi universaaliks väga hea, peaks asfaldil eeskujulike omadustega olema. Oleneb muidugi, mis materjalist teda toodetakse.

Pilt

Kenda K270 - Kruusale ideaalne rehv. Asfaldil peab hästi, aga tõenäoliselt kulub, on teine meeldivalt pehmest segust tehtud. Mudasse natuke peene mustriga. Enda mammutil selline esirehv ja väga rahul.

Pilt

...ja kusagil oli veel olemas täitsa mõnus universaal, vist continental, aga seda kas enam ei toodeta, pole vastavat mõõtu või siis mäletan midagi valesti... muidugi, paras kirves oli ka.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 17:22
Postitas kruusale

vot ei tea jah, miks see jutuks pole tulnud. mina olen juhm rehvide alal ja teised ka miskit ei rääkinud. kas selle rehvi täisnimi on Maxxis Dual Sport Trail C6006? maxxis.com lehel enam seda 6006 mudelit pole VIST on asendatud M7000 Dualmaxx-iga, muster tundub neil suts erinev olema 50/50 mõlemad.
aga ma seedin muidugi su info läbi ka teiste rehvide osas. ma usun, et sobivaid rehve peaks ikka 2-3 olema. värk ongi selles, et väga vähe on inimesi, kes on need kõik läbi katsetanud ja oskavad rääkida, aga jupphaaval saab pildi kokku.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 17:47
Postitas isakene
kruusale kirjutas:

vot ei tea jah, miks see jutuks pole tulnud. mina olen juhm rehvide alal ja teised ka miskit ei rääkinud. kas selle rehvi täisnimi on Maxxis Dual Sport Trail C6006? maxxis.com lehel enam seda 6006 mudelit pole VIST on asendatud M7000 Dualmaxx-iga, muster tundub neil suts erinev olema 50/50 mõlemad.
aga ma seedin muidugi su info läbi ka teiste rehvide osas. ma usun, et sobivaid rehve peaks ikka 2-3 olema. värk ongi selles, et väga vähe on inimesi, kes on need kõik läbi katsetanud ja oskavad rääkida, aga jupphaaval saab pildi kokku.

Maxxis.com on mikidemaa jaoks. Euromudeleid näitab maxxis.eu.

Siin on euroopasse toodavate offroadrehvide valik: http://www.maxxis.eu/tyre-search-results/category/10


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 18:31
Postitas eerikkarts

Aruteluks ei tulnud sest teistel pole vast eriti kogemust selle maxxis'se rehviga, peale sinu. Teised pole endast märku andnud Meie pakutud on rahva lemmikud olnud. Mind see maxxis huvitab kah. mu mitas hakkab pikkamööda otsa saama seega kindlasti võtan sõelale eriti veel kui hind on hea...


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 20:00
Postitas isakene
eerikkarts kirjutas:

Aruteluks ei tulnud sest teistel pole vast eriti kogemust selle maxxis'se rehviga, peale sinu. Teised pole endast märku andnud Meie pakutud on rahva lemmikud olnud. Mind see maxxis huvitab kah. mu mitas hakkab pikkamööda otsa saama seega kindlasti võtan sõelale eriti veel kui hind on hea...

Trammi käest hinnakirja järgi 68,95, Neeme käest ka sinnakanti. Letihinda täpselt ei mäleta, Neemelt kauplesin orienteerumissarja erihinna välja. :mrgreen:

Asfaldipoolsem rehv veel Trammi valikust http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=4676 . Kruusal uuem rehv peab tõenäoliselt täitsa hästi, aga murul ja mudas ta ilmselt eriline tegija ei ole.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 20:56
Postitas kruusale

käisin sõitmas, uusi teid avastamas. metsateed on lahedaimad! oleks ikka pidand väiksema ratta ostma:D pole hullu, järgmine on väiksem. rehvi osas jah praegune mitas e-08 on asfaldil ok, isegi märjal rohul pole nii hull kui võiks arvata, aga klibusel kruusal on küll õudus. eks mu sõiduoskus ole ka nagu on muidugi.
igastahes loen veel neist rehvidest, sest kaua sa ikka seal tee peal ujud rattaga, eks.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Aug 2012, 22:07
Postitas eerikkarts

Lahtisel pinnal tagaratta ujumine käib asja juurde! Pärast juba harjud nii ära et ei saagi aru :) Probleem on külgpidamises ja kallutamises, ühepuhul tagaratas läheb drifti kontrollitult teise puhul kipub see taga ots eriti ette viskama, ja sellisel mudasel või liivasel pinnal pole haakumist, klotsivahed lööb kinni.
Sirgjooneliselt olen E08 paugutanud killustikul 140 välja ja eriti ei tundnud küll et nüüd läheb käest ära....Ujus siis ja ujub ka nüüd. Lase ülakeha ja käed lõdvaks, las ratas ise otsib teed sa hoia ainult suunda


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 06 Sept 2012, 20:27
Postitas kruusale

mu rehvivalik lõppes sellega, et müüsin twin'i maha:) hakkan otsima midagi rohkem metsa vahele, aga samas ka maanteekõlbulikku. mis oleks vaese mehe husqvarna te610ie? lõpp-variandina tundub, et kolm masinat oleks ikkagi vaja: suur matkaenduuro, siis nt mainitud husqvarna ja siis pisike krossikasarnane enduuro. hetkel siiski tundub, et mingi odav ja vana asi tuleb kahjuks jutuks.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Jaan 2013, 19:59
Postitas saemees

Tere, plaan soetada enda twinnile küljekohvrite raami, millegipärast Givi koduleht ei näita mis 1995a twinnile läheb. Kuid 96a omale on neil pakkuda, kas 95 ja 96 aasta twinnide tagumised otsad on erinevad? Minuarust vahet ei tohiks olla, oskab keegi kommenteerida.
http://www.givi.it/attachfile/content/p ... _pl148.pdf


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Jaan 2013, 20:37
Postitas timoriik

Tagumikud on neil küll ühesugused.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Apr 2013, 17:37
Postitas noone

Tere

Mure spido trossiga. Eelmisel suvel lõpetas spido koostöö, lihtsalt sõidu pealt. Veaks oli tigu, millel hambad maha kulunud. Sai ka uus muretsetud, kuid vahetamisega ei kiirustanud. Siis prooviks sõrmedega trossi liigutades asi töötas ja liikus, ka nõela sai liikuma.

Kuid nüüd, hakates asja uuesti töökorda seadma, et vahetan selle nylon teo ära ja saab korda. Kuid enam ei liigu spidoka tross oma kõris enam üldse. Käega liigutada ei jõudnud ja akutrelliga ei hakanud igaks juhuks proovima. (kummale poole muidu liikumine on, päri- või vastupäeva alt otsast?)

Olen lugenud erinevatest foorumitest, et selle nylon ketta kulumise põhjuseks ongi kinnijäänud tross.

Siit küsimus. Kas selle spidoka trossiga on veel midagi teha, et ta seal liikuma saada või on targem kohe poodi uue järgi minna?
Kindlasti kellelgi läbitud teema. Palun abi.

Terv.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Apr 2013, 21:54
Postitas davidsoniharald

Spidotrossid käivad reeglina kõri seest välja terves pikkuses. Võta asi küljest ära ja proovi laiali lammutada ja vaata mis olukorras tross on. Siis vaata edasi, mis saama hakkab.

Mul õnnestus ükskord üks trossi sisu ära kaotada, sest tross oli ülevalt spido küljest ennast lahti kerinud.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Apr 2013, 22:17
Postitas Aivar123

Minul õnnestus ka enda TrAntsul tross peaaegu ära kaotada... peene otsaga näpitsad, õli ja mõistusega sikutamist/loksutamist ja küll see sisu tuleb välja. Suurem AGA aga on see põhjus, miks tigu siledaks sai... 1 võimalus on, et reduktoris on kulunud selle teo metallist ajami alumine puks. Transul seda igatahes lihtsate vahenditega kätte ei saanud- lihtsam oli puurida alla auk, keermestada see ning sealt 1 polt, millel kontramutter peal, sisse keerata kuniks loks kadunud kuid samas asi veel kergelt ringi käis. Siiani toimib.( aga alles sõitu ka miski 500km ringis) .


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Apr 2013, 22:26
Postitas Divikas

Kõige lihtsam on kogu seda kaadervärki korra suve jooksul määrida, mul on tross ja tigu 138 t km kestnud ega näita veel mingeid väsimuse märke. Kuivas kõris piisab sellest kui trossi üks kiud murdub...ja reeglina annabki tigu järele, sest tross jääb kõrisse kinni.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 05 Mai 2013, 22:02
Postitas andresy

Kas kellegi oleks laenata nn. Honda puller polti 22x1.5 ja rotor strapi-i? Oleks vaja RD04 hooratas maha võtta. Ise asun Tallinnas.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 05 Juun 2013, 18:26
Postitas merikurat

Tere,

Kas kellelgi on tulnud ette, et XRV750 ei lase sõites pöördeid yle 4500?
Laadimispinge on OK, pingeregulaator uus, säde korras ja karpa kontrollitud.
Ise kahtlustan CDI-d, kuid uut ei torma veel ostma. Mitte enne kui olen korras aju proovinud.

Ratas aastast 1991.

Tänud ette ja taha,

Jaak


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Mai 2014, 19:12
Postitas J a n n o

Espoo Sello Prismas motoajakirju sirvides nägin sellist uudist, et Honda AT comeback'i plaanitakse. Et alla 200 kilone isend. Mingi kavandi moodi joonistus oli kah. Päris huvitav. Teist ajakirja lapates jäi silma viide järgmise numbri teemadele. Ja näe, Buellgi kipub üles ärkama. Fantaasiad hakkavad otsa lõppema. Algul Indian. Ei ole midagi uut siin taeva all, kõik on hästi unustatud vana.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Mai 2014, 19:22
Postitas henrij

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=904285

Lehekülg 56 On my trip to Morocco I met a journalist of the german Motorrad magazine. He was one of the few that had done a test drive with the prototype of the new Honda Africa Twin. He was really impressed of it's performance. It should be a 1000cc and around 180kg. If these numbers are true, it's going to be a beast.

Pilt
Pilt


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Mai 2014, 21:22
Postitas romulus

Pidi CRFi baasile tulema ning pigem maastikusuunitlusega :) Kui pill lubatud kaalu sisse ka tõesti jääb siis saab kõva konkurent KTMile ja 800GSile olema, oleneb hinnast ka muidugi. Siiamaani on arusaamatu miks nad AT tootmise lõpetasid, asemele nagu midagi ei tulnud...


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Mai 2014, 22:04
Postitas Loff

See sadul... :roll:


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Mai 2014, 22:17
Postitas eerikkarts

AT olnud alati mõeldud olnud matkamiseks, kuid sellise sadulaga ma tunnen küll juhile sügavalt kaasa :)
Ohh hetkel võiks nüüd panuseid tegema hakkata.
Mäletan kui SuperTenere jutud tulid enne ilmumist, siis küll räägiti et tuleb TDM900 mootori põhjal mis saab 1000cc endale ja et kaalu seal 200 tuuri.
Tegelikkuses asi oli midagi muud 1200cc ja 260kg mammut. Mis ei ole halb :) kuid paljudele osutas pettumust
Muide käivad uued kõlakad et Yamaha plaanib 800cc 3sil matka enduurot täitmaks 660Z ja 1200Z vahele miskit.
Arvan sama saab ka AT'ga peale pannakse see samune 1200cc V4 plastikut täis topitud Varandero asendaja ja samuti varadero kaalus vähemalt... Samas Hondal olemas crosstourer? Inimestel alati suuremad lootused. Eks aeg näitab


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 01 Juun 2014, 10:43
Postitas romulus

Mulle endale tundub ka, et kui dirt-oriented ratas, siis milleks 1000cc mootor? Juba vanal Twinil on maastikusõiduks piisavalt powerit. Ideaalne ratas: kooritagu vanalt Twinilt 30kg kaalu maha, pandagu kaasaegne vedrustus ja võibolla natuke edevam välimus ka ja ongi olemas. Kuna olemas ju ka 450 CRF Rally, siis see uus twin oleks justkui sama ratas rohkema võimu ja kaaluga lihtsalt... Siis võiks juba seda 450 CRF Rallyt tavainimesele turustada.

Miskipärast paistab et tootjate turu-uuringud näitavad midagi muud kui advrideri rahvas ootab - väiksema kubatuuriga kergemad rattad kaovad turult, ning asemele tulevad üha suurema motoga adv rattad, mis on "seda-250g-kaalu-ei-tunnegi" tüüpi. Keegi ütles väga tabavalt, et kui samas stiilis edasi läheb, siis on KTMil järgmine ratas 1590 ja BMW-l R2000GS :) Üldiselt ma vist tahan öelda, et praegustest kergemal/väiksema cc-ga adv rattal oleks turgu küll.

Muidu hea ülevaatlik artikkel kuhu "võibolla-ilmuv-2014-Twin" praeguses adventure turus asetuda võiks:

http://idratherberiding.com/2014/05/13/ ... n-is-back/


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 01 Juun 2014, 10:50
Postitas yeekim

Uus AT peaks olema R2 mootorivalemiga, mingist Honda lehest jäi silma :roll:


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 01 Juun 2014, 11:08
Postitas romulus

Nii räägitakse jah, R2 moto on mõõtmetelt väiksem.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 06 Sept 2014, 17:22
Postitas Henn

Hei.
Kas keegi AT omanikest Pärnu hooaja lõpetamisele ka läheb? Mõlgutan mõtet ST1100 kõrvale mingi kruusateid kannatav matkaratas soetada. Alustuseks prooviks AT ära. Et ajaks törts juttu ja ehk saab seljas istuda jne :)
Henn


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2015, 09:56
Postitas GunnV

Tervitus,
'96AT-l kaik sees poleb neutrali tuli kui sidur alla vajutada, kollitab see mure taiesti kaootiliselt, juhtmete liigutamisest pole abi olnud, andurit pole nappinud, kas keegi oskab nou anda kust ja mida torkida? iseenesest loppkiirusele ei moju aga linnavahel ebamugav :? Tanud Gunn


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2015, 11:25
Postitas romulus

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twi ... issue.html

Andur on kusagil käiguvaheti juures all. Võta puhasta korralikult klemm ära ja proovi testeriga kas vabaga tekib ühendus raamiga. Kui sealt on OK, siis on ilmselt juhe massis kusagilt.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Mai 2015, 10:45
Postitas romulus

Veidi rohkem infot rattast jälle, pilte ka. Britid saavad juba tellimusi teha, esimesed rattad saabuvad detsembris 2015. Hinda päris täpselt keegi avaldanud ei ole, aga kuskil 11k-12k juurde arvatakse jääma. Kui meil keegi siin Hondas töötab, saab äkki saladuseloori tõsta :)

Piltide järgi tundub esiratas 19 tolli olema?

Allikas: http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twi ... 015-a.html

Pilt

Pilt

Pilt

[youtube][/youtube]


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Mai 2015, 12:06
Postitas pets77

Väga püss ratas. Nagu meenutaks natuke Aprilia Pegaso 600'da. :)


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 21 Mai 2015, 12:43
Postitas eerikkarts

Mulle meenutab Aprilia Caponordi kuid oluliselt sihvakam aga jooned tunduvad sarnased.

Pilt
Pilt