tartu suund polnud ka varem probleemne.
tartu suund polnud ka varem probleemne.
mella kirjutas:tartu suund polnud ka varem probleemne.
Seda muidugi, kuid point selles et kui teine suund pooltki sama inimlikuks suudetakse teha, siis lõppeb lõpuks see surfamine üle rööbaste
Eile õhtupoole miski kella 22 aeg sõitsime kambaga Ülemiste poolt mööda Järvevana Mustamäe suunas ning enne ristumist raudteega oli juba kaugelt näha kollaseid vilkureid. Ligemale jõudes osutuks selleks teetööde auto, mille kõrval sebisid töömehed
Täna peaks spetsiaalselt sealt kaudu sõitma ja vaatama, mida ning kuidas ära tehti....lootkem siis parimat
nuh kui tööd eeskujulikult tehtud saavad, siis peaks vist piketile tasakaalustuseks TÄNUKIRJA saatma LV'le ja Edelaraudteele!!!
Eile ja täna testisin tehtut. Põhimõtteliselt on Lennujaama-poolse relsipaari ette, taha ja vahele laotatud asfaldiga silutud ära augud, läbivajumised jms. Ülesõit on muutunud sujuvamaks ja pehmemaks, aga relsside sooned on jätkuvalt laiad ja sügavad, nii et jätkuvalt soovitaks seal üle sõita tehnikas "raja vasak serv-raja parem serv".
Ehk peaks panema (nõudma panemist?) suure ja selge hoiatussildi, kuidas tsiklid sealt ohutult üle saaksid? Praegu on seal küll silt, aga eestikeelne, teise posti taga ja vahetult enne ülesõitu, nii et sa pead teadma hoiatussildist, et seda ka lugeda jõuaks.
Kui Edelaraudtee paneks ülesse kõikvõimalikud hoiatavad "kellad, viled ja sildid" kas siis laia relsi vahe tõttu külje maha pannud ratturil kaoks ka õigus kahjusid sisse nõuda raudtee firmalt?
errorcode12 kirjutas:Kui Edelaraudtee paneks ülesse kõikvõimalikud hoiatavad "kellad, viled ja sildid" kas siis laia relsi vahe tõttu külje maha pannud ratturil kaoks ka õigus kahjusid sisse nõuda raudtee firmalt?
Vaevalt küll. Hoiatused ju selleks ongi, et neid arvestada ning kui ikkagi midagi juhtub, siis enda vastutusel.
Vaevalt küll. Hoiatused ju selleks ongi,
Ja isegi kui hoiatusi ei ole, jääd ikka suure tõenäosusega ise lolliks, sest LE-s on ilus ütlemine: juht peab valima ohutu liikumiskiiruse, mis vastab antud liikluse olukorrale ja teeoludele (midagi sellist, mitte sõna-sõnaline tsitaat).
Ehk siis, kui antud teelõigu ohutu läbimise liikumiskiirus on 0 km/h, siis juht peab ka selle valima (ehk mitte sõitma seda teed pidi) . Muu liikumiskiiruse tõttu tekkinud vigastused ja kahjud on juba oma viga. Mis aga on see "õige" ohutu kiirus, see selgub üldjuhul siis, kui see kiirus on ületatud
Tekib küsimus, kas on vaja ratast parandada Edelaraudtee kulul või parandada liiklusohutust.
1.03 kuni 31.10 võiks küll olla postide küljes hoiatavad sildid kollasel taustal, kus kiri eesti ja inglise keeles vms. Siis ehk saavad autojuhid kah aru miks tsiklistid seal hoo maha võtavad. Vaja on vaid veits pappi 2 märgi jaoks ja nende paigaldamiseks ja kooskõlastust linnavõimudelt.
sang kirjutas:Vaevalt küll. Hoiatused ju selleks ongi,
Ja isegi kui hoiatusi ei ole, jääd ikka suure tõenäosusega ise lolliks, sest LE-s on ilus ütlemine: juht peab valima ohutu liikumiskiiruse, mis vastab antud liikluse olukorrale ja teeoludele (midagi sellist, mitte sõna-sõnaline tsitaat).
Ehk siis, kui antud teelõigu ohutu läbimise liikumiskiirus on 0 km/h, siis juht peab ka selle valima (ehk mitte sõitma seda teed pidi)
. Muu liikumiskiiruse tõttu tekkinud vigastused ja kahjud on juba oma viga. Mis aga on see "õige" ohutu kiirus, see selgub üldjuhul siis, kui see kiirus on ületatud
Päris nii lihtne see ka ei ole, teede kvaliteeti ja standardeid ei hinnata LE järgi. Vastasel juhul võiks linn näiteks mingi tee läbi kaevata ja panna lihtsalt sildi, et sõit omal vastutusel vms.
Ma sõidan sealt üle peaaegu iga päev, kukkunud veel ei ole, ilmselt enam ei kuku ka, aga vaatasin seda ülesõitu ja ei osanudki välja mõelda mida seal teha saaks et see mootorratta jaoks ohutuks teha, raudtee lõikab sõiduteed teravnurga all, raudteerööbast ju kitsamaks teha ei saa, ja vaevalt et seal ka teele jõnksu sisse tegema hakatakse, et ristumine võimalikult täisnurga all oleks...ma kardan et see ülesõit jääbki mootorrattale ebameeldivaks, ükskõik kui siledaks see ristumine seal ka tehtaks
Sõidan seal pea iga päev mõlemas suunas 2 korda. Ning eile oli juba parandatud esimene ülesõit linna suunas. Asi on nüüd kordades parem ülesõit on tunduvalt rahulikum (rool ei ürita käest välja hüpata ning sadul tagumikku alt ära lennata). Kuid teine ülesõit on tänäpeva seisuga veel parandamata.
sõidan minagi sealt 2 korda päevas üle ,täna tuli väikest " seenekat "ka ja olukord on tunduvalt parem aga mitte ohutu ,algajal võib seal probleeme tekkida,soovitaksin ikkagi õiget tehnikat (nii risti kui võimalik ).ise sõidan sealt üle u.60-70km h kõige vasakpoolsemas osas,jutt on siis suunaga mustamäe poolsest ülesõidust...senini pole probleeme olnud,ka vihmaste ilmadega.
Freaksmart kirjutas:Sõidan seal pea iga päev mõlemas suunas 2 korda. Ning eile oli juba parandatud esimene ülesõit linna suunas. Asi on nüüd kordades parem ülesõit on tunduvalt rahulikum (rool ei ürita käest välja hüpata ning sadul tagumikku alt ära lennata). Kuid teine ülesõit on tänäpeva seisuga veel parandamata.
Tegelt on mõlemas suunas teekate tõstetud relssidega samasse tasapinda. Sutsu parem ületada, kuid relsi ja asfaldi horisontaalsuunaline vahe on endine See ehk saab siis lahenduse talvise projekteerimistöö tulemusel. Uurisin pisut jalgratastele mõeldud ülesõitu - päris huvitav ja täitsa töötav lahendus
Hans
Et siis järvevana raudteed PEAB mopeed ületama sõiduteed mööda?
Märgid, mis sissesõidul ja asfaldi pinnal :
Vabandan, mella eelmine postitus läks kogeamata teema poolitamisega teise osasse minema.
mella kirjutas:Nüüd siis tee "remonditud" ja täna vihmaga nõudis järjekordse ohvri.
Juhtum ise tavapärasest keerulisem, kuna tegu mopeediklassi sõidukiga.
Kui tee kõval on jalakäijatele ja ratturitele eraldi tee relsside ületamiseks, mis on tähistatud tükikesega märgist <a href="https://www.riigiteataja.ee/ert/get-att ... ?id=927373"> 681</a> "kurvi suund" ja lisatahvliga <a href="https://www.riigiteataja.ee/ert/get-att ... ?id=927383"> 847 </a> "sõiduki liik jalgratas" ning asfaldile on kantud
<a href="https://www.riigiteataja.ee/ert/get-att ... ?id=927366"> 974 ja 975 </a> jalgrattatee ja jalgtee ilma eraldusjooneta
, kas mopeedil on kohustus läbi selle tee ületada raudtee või peab sõitma sõidutee kaudu?
Suzumen kirjutas:Detsember on tähtaeg projekteerimistööde lõpetamiseks ja kooskõlastusteks TLV. 2008 kevad on kapitaalremont (paigaldatakse kummimatid). Kuid see kõik ainult parendab seda olukorda. Ohutuks muutub alles ülesõit siis, kui linnaplaneeringu järgi 2015 peaks see ülesõit muudetakse kaheks tasandiks.
oot, kas küsimus asjade, kontrolli ja täitmise suhtes polnud sobilik
tervist siis. Eile õhtul 5-dal oktoobril kuskil kella 18.00 paiku ületasin Järevana raudtee ülesõidu kohta, kus ma siis kukkusin. Tänu mellale(meelis,
kes siis juhtumisi sattus sinna kanti ja küsis, et kas ma kukkusin. ta soovitas politsei kutsuda ja seda ma tegin. Ootasin oma tund aega, kuni politsei kohale jõudis. Esimene reaktsoon oli nende poolt, et kas ma teen nalja, kutsun politsei selle pärast et ma kukkusin enda süü tõttu. Õnneks Meelis just helistas mulle ja palus telefoni anda politseile, et ta räägib ise ära, mida nad tegema peaksid. Meelis ütles et kutsukin avariigrupi kohale, kes siis teeksid minu tsiklist pilti.
Nüüd siis pean minema esmaspäeval politsei jaoskonda, kus ma pean kirjutama avalduse.
Kõik see jama läks kokku oma 3 ja pool tundi. Loodan väga, et see oli seda väärt ja kuidagi klaaritakse ära see.
Jama selles et mul 50cc ja ei tea kas makstakse kinni.
Katki on siis peegel,suunatuled,sidu heebel, lenks, käigu hoob, ja palju palju kriipimisi ja mõlke.
Arvestasin kokku ja kui küsitakse summat, et mis läheks parandamiseks läheks kuskil oma 5 tuhat.
Tänan väga Mellat, kes juhtumisi aitas mind ja kui teda poleksi seal olnud, oleksin vast masina koju viinud ja ise kõik kinni maksma.
Eks nüüd peab siis lootma.
tahaksin väga teada, et mis ma sinna avaldusse peaksin kirjutama on kellegil kogemusi? kes siis saaks aidata mind.
Ma kuidagi suvisest aktsioonist linnavalitsuse ees mäletan, et LV lubas selle korda teha..samas, sittagi pole muutunud. Olen seda raudteed korduvalt ületanud ja seni õnneks püsti jäänud, aga vihmaga on parempoolne rada tõsiselt eluohtlik ja ma ei kujuta ette, et turist kes seda ülesõitu ei tunne ja aeglasel linnakiirusel seda ületada püüab, siiski püsti jääb.
Tänane vestlus GoTracki vastutav ametnik hr. Kaarias ütles, et see ülesõit on ehitatud täpselt normide kohaselt ja peale remonti eriti hästi korras. Ja mitte midagi pole vaja muuta.
Ja kui seal keegi kukub, siis on see tema enda probleem, sest LE väitvat, et raudteeületuseks on vajalik valida ohutu sõidukiirus. Ja kui vaja, siis ka käekõrval lükates see ületada, sest on ju silt üleval "Ohtlikud rööpad". Kui ma üritasin talt teada saada, kuidas ta teeb kindlaks, milline on ohutu kiirus, hakkas tal kiire ja tal polevat aega mulle seda põhjendada. Ka ei suutnud ta vastata, kuidas Briti alam peaks seda silti mõistma.
Pealegi olla tema arust raudtee oma ainult rööpad. Tee pidada kommunaalameti oma olema.
Ja kogu jutu aja ta seletas, et RAUDTEE on õigesti ehitatud. ja mitte kordagi ei puudutanud tänavaliiklejate poolt. See teda ei puudutavat.
Reedel käis kohal politseipatrull, kes ajas telefoni nii haiget juttu, et mul tekkis kahtlus, kas sinna võetakse tööle neid, kes väeteenistuseks kõlbmatud? Et neil pole fotokat ja nad ei saa jäädvustada. Ja üldse on see mopedisti enda viga, et kukkus. No mida nad siis ronivad sinna kohale? Püüdku parem kusagil pätte või mõõtku kiirust. 110 hirmutas, et avariigrupp tuleb 4 tunni pärast. paarkümmend minutit hiljem helistades oli see veninud juba 5h peale. Tuli õnneks umbes 2h jooksul Ju said aru, et neid ei jäeta ikkagi rahule.
Avariigrupi mees vaatas peale ja ütles, et mis siin passida, oma viga ju. Ütles, et oleks pidanud täitsa risti ületama. Ma siis näitasin, kuidas on risti - risti pole 1 rea piires võimalik ületada, rada on kitsam kui rööpapaar risti. Sisi hakkas ajama, et oleks pidanud äärest sõitma. Aga mopeed läkski äärest. Siis näitas mingit muud kohta teel ja väitis, et üldse oleks pidanud teisest kohast minema.
Vat siis sai mul mõõt täis, aga õnneks hakkas sadama.
Asi regati lõpuks siiski ära.
Mind hämmastab ametiisikute suhtumine. Et kui me teid p***, küll siis te ei viitsi meid häirida.
JA sellise suhtumise juures ma ei usu, et millalgi ülds eseal paremaks muutub.
Vat selline jutt.
Mina ei ole õnneks seda ülesõitu tsikliga ületanud, ja tõenäoliselt püüan seda ka tulevikus vältida. Juhul kui ei suudeta, ei taheta, ei viitsita selle probleemiga tegeleda ehk siis tuleks selliste olukordade jaoks vastav liiklusmärk genereerida. Igaljuhul soosiks ma seda märki tundmatus kohas kui riskida kukkumisega. Tekkis selline uit mõte peale Mella postituse lugemist
Sellisel märgil oleks kasutust ainult 1-l ristmikul Eestis
Pigem oleks vajalik infotahvel, mis igal juhul silma torkab ning üheselt aru saadav mitmes rahvusvahelises keeles. Kuniks ei suudeta seda ristmikku ohutuks muuta.
Kõige üheselt mõistetavam oleks vahetult enne ülesõitu valgustatud tsiklivrakk
Lugesin ka mella postitusi ja teades ise ka erinevate politseitöötajate ja raudteeametnike suhtumise sellesse asjasse jääb mulle ikkagi arusaamatuks ja teeb ühtlasi ka kurvaks, kuidas võivad meie pealinna valitsejad nii ükskõikselt suhtuda meie pealinna külastavatesse mototuristidesse ja ühtlasi ka meie endi kodanikesse. Ütlen ausalt lihtsalt häbi on, aga tõenäoliselt ei ole ma ainuke...
paarn kirjutas:kuidas võivad meie pealinna valitsejad nii ükskõikselt suhtuda meie pealinna külastavatesse mototuristidesse ja ühtlasi ka meie endi kodanikesse. Ütlen ausalt lihtsalt häbi on, aga tõenäoliselt ei ole ma ainuke...
Sest nad ei oskagi arvata, et välismaalased võivad tulla näiteks mõne muu liiklusvahendiga, kui kand-varvas, takso või Rimi ostukäru?Sest nad arvavad, et nii või naa mingeid kaebusi ei tule?Sest kohalike põliselanike teisisõnu mittekellegi pininat ei peaks kuulama?Sest autojuhid ju ei käi sealt üle sõites pikali, miks siis jobud tsiklimehed kukuvad - tsiteerides ühte kodanikku hooaja avaparaadist - minge tagasi autokooli, kõik kes seal kukkusid.
ja lõpetuseks: vist kõige sobivam variant, nagu poliitikas ikka - täiesti mööda m*nni kogu see asi...
No siis peaksite saavutama selle, et iga mopeedur, rollerihunt või mootorrattur,sõltumata sellest kas ta foorumihuviline on või mitte, kes seal kukub, kutsub 100% kindlasti avariigrupi kohale.
Tuleb saada osaks statistikast, siis võib statistika avastada, et seal on õnnetusterohke koht mis kuulub õnnetustevabaks tegemisele mingil moel.
mella kirjutas:Sellisel märgil oleks kasutust ainult 1-l ristmikul Eestis
Pigem oleks vajalik infotahvel, mis igal juhul silma torkab ning üheselt aru saadav mitmes rahvusvahelises keeles. Kuniks ei suudeta seda ristmikku ohutuks muuta.
Palju selline tahvel maksma läheks? Kui selline tahvel oleks olemas, kas siis võib seda ise üles panna või peab Songissepalt luba taotlema??
Kukkumisoht! Eesti, inglise keeles. Eraldi mootorrattaga pilti pole ehk vaja, sest autoga vaevalt seal kukkuda saab. Erinevalt Türisalu pangalt.
Mina olen seda foorumit lugedes aru saanud, et on kukkunud ka need kes on selle ülesõidu ohtlikusest teadlikud olnud seega tekst, olgu see nii krisipunane ja mistahes keeles kirjutatud, lihtsalt ei aita. Lihtne näide oleks suvaline kemikaali sisaldav pudel kus on pealuu märk mis on kõigile selgesti mõistetav (seda sildile ei paneks). See liiklusmärk mis uitmõttena Mella teksti lugedes tekkis on peale hoiatuse konkreetne käitumisviis, et vältida kukkumist. Tallinna linnapilt on kõikvõimalikke kirju täis alates asukoha märkidest kuni firmade nimedeni millest tekib küsimus kas seda märgatakse ja kui tõsiselt seda hoiatust võetakse. Seega arvan mina, et peale teksti "kukkumisoht" peaks seal midagi veel olema.
Kiirusepiirangumärk 2 km/h ? Või vastupidi- alla 90 keelatud? Ainult mootorratastele muidugi.
Njah, see võib muidugi viia selleni et suvalise teeotsa peale mis viib Järvevana ülesõidule pannakse lihtsalt tsikilitele edasisõitu keelav märgikombinatsioon. Saavad kohalikud aru, saavad välismaalased aru. Probleem? Millest te räägite?