Rahvaspordi litsents

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

Lõpuks sai villand netis istumisest ja halamisest. Võtsin julguse kokku ja käisin linnas ära.

Sinist värvi kilet võistlejanumbri aluseks saab rahvasportlane Tallinnas meetrikaupa osta näiteks: seriteksist Adamsoni tänaval http://www.seritek.ee/ sinist tausta siis vaja selleks, et numbrimärk ka emf-i üritustele sobiks. Tehtud. :bsmile:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on?

Ringilugemine käib transpondriga, tagant numbrit näha pole.

Olematutele pealtvaatajatele-sõpradele-sugulastele?

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

Tehnilisele komisjonile. Potisepa EMV kestvuskrossi juhendis oli kirjas tehniline eritingimus RS kaardiga sõitjaile, et rahvasportlasel peab olema valge number sinisel taustal.

Miskipärast arvan, et kui nad seda juba niimoodi kirjutavad, siis on see reegel ja seda kontrollitakse. Aga ma võin muidugi eksida ka.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Martino »

mella kirjutas:

Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on?

Ringilugemine käib transpondriga, tagant numbrit näha pole.

Olematutele pealtvaatajatele-sõpradele-sugulastele?

Hästi nähtavad numbrid on hea plaan. Eelarves on numbrid ja nende alused ju olematu kulu - mingi paarsada krooni aasta peale kokku. Miks mitte need siis õiget värvi teha?

  • M -
Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Möku kirjutas:

Tehnilisele komisjonile. Potisepa EMV kestvuskrossi juhendis oli kirjas tehniline eritingimus RS kaardiga sõitjaile, et rahvasportlasel peab olema valge number sinisel taustal.
Miskipärast arvan, et kui nad seda juba niimoodi kirjutavad, siis on see reegel ja seda kontrollitakse. Aga ma võin muidugi eksida ka.

Ei ole mina ühelgi EMV/EKV võistlusel tehnilist komisjoni kohanud. Ainus, mida kontrollitakse, on anduri olemasolu.

edit: tegelikult olen kohanud ka - Endurodel olev kontroll on vildikaga detaile sodinud ja tulesid vaadanud.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas racerx »

mella kirjutas:

Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on?

Ringilugemine käib transpondriga, tagant numbrit näha pole.

Olematutele pealtvaatajatele-sõpradele-sugulastele?

Mella sa vahest sähvid ka nagu silme eest must oleks või midagi.

Tahad osaleda distsipliinis, näiteks siis enduro, austa reegleid ja täida neid. Need kes need välja nuputasid on juba ammu vastanud küsimisele
Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on? igas plaanis ning vastavalt ka sellise asja reegliks teinud.
See vastus on ka kirjas FIM reeglites, mõtleva inimesena suudad kindlasti läbi lugeda ja aru saada miks.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

racerx kirjutas:

Tahad osaleda distsipliinis, näiteks siis enduro, austa reegleid ja täida neid.

Kui sulle tehakse reegel, et koduuksest tuleb välja astuda parema jalaga ja sul tekib küsimus, mis vahet sellel on. Ja kui polegi vahet, siis miks sellised reeglid kehtivad?

Mida ma öelda tahtsin on see, et ärgu tehku mõttetuid reegleid ja paree kontrolligu neid, mille täitmine on oluline. Nagu näiteks müra.

Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Martino »

mella kirjutas:

Kui sulle tehakse reegel, et koduuksest tuleb välja astuda parema jalaga ja sul tekib küsimus, mis vahet sellel on. Ja kui polegi vahet, siis miks sellised reeglid kehtivad?

Mella, ma kordan veelkord - erivärvilised numbripõhjad on nii pealtvaatajatele, ajavõtjatele kui osavõtjatele klasside eristamiseks. Selle üle vaidlemisele kulunud ajaga oleksid juba numbrialuste raha ära teeninud :). Värviline kleeps seisab näiteks Braueri juures letis - oli vist 240 krooni pakk. Ei maksa siin tekitada vaidlust selle üle, miks müra ei kontrollita - see ei vasta kuidagi küsimusele numbrialuste värvide vajalikkusest. Ja küll hakatakse ka müra kontrollima ;).

  • M -
Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).

--oakley--
Postitusi: 43
Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas --oakley-- »

Mella värvi pinotexiga üle oma ktm, kõige odavam või siis mõne spreiga

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

--oakley-- kirjutas:

Mella värvi pinotexiga üle oma ktm, kõige odavam või siis mõne spreiga

Ega ehitajate mõistus ei keela. :wack:

Kuigi ma ei saa aru, mis te mulle sinist pressite? Omateada pole klassi vahetanud.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas riksx »

Jagan lihtsalt infot kui keegi peaks sama asjaga silmitsi olema.

Teen väga lühitalt. Siin on jahutud pikalt ja laialt, et kindlustus peab olema ja teisiti ei saa.
Mõtlesin ka sedasi, et vajalik asi, kuid jahhh päris nii see pole.

Murtsin käeluu mäkketõusu võistlustel (niipalju kui mspordi lehelt välja lugesin siis tingimused on samad mis rahvasportlasel). Terve suvi mõtlesin, et ohh hoo saan nüüd püstirikkaks.
Ajasin paberid korda ja viisin ERGO kindlustusse. Menetlesid 10 päeva ja siis tuli vastus.

__________________________________________________________________________

ERGO Kindlustuse AS ja MTÜ Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon`i vahel on
23.12.2009 sõlmitud õnnetusjuhtumikindlustuse leping, mile tõestuseks on
väljastatud kindlustuspoliis nr. 698125. Valitud kindlustushüvitise
liikideks on püsiva puude hüvitis ning surmajuhtumihüvitis.

Kindlustuspoliisi nr. 698125 lahutamatuks osaks olevatele
Õnnetusjuhtumikindlustuse tingimustele Q100*2002 (edaspidi Tingimused) § 13
lg 3 p 1 makstakse kindlustatule invaliidsushüvitist juhul, kui
kindlustusjuhtumi tagajärjel tekib kindlustatul käesolevate tingimuste
alusel määratav püsiv vaimne või füüsiline tervisekahjustus ehk
meditsiiniline invaliidsus
. Meditsiiniline invaliidsus
määrataksekindlustusandja arst-eksperdi poolt ühe aasta möödumisel
kindlustusjuhtumi päevast alates.
Juhul, kui Teil tekib püsiv tervisekahjustus palume, aasta möödumisel
kindlustusjuhtumist, esitada meile alljärgnevad dokumendid:

  • statsionaarse ravi korral väljavõtted haigusloost;
  • koopiad kõikidest perioodil 10.07.10-09.07.10 tehtud uuringutest,
    konsultatsioonide otsustest ning võimalusel ka röntgenpildid;
  • terviseseisundi kirjeldus (arstliku ekspertiisi taotluse juurde);
  • arstliku ekspertiisi otsus ja selle sisuline põhjendus.

Hetkel puudub ERGO Kindlustuse AS`l alus kindlustushüvitise maksmiseks.

Lugupidamisega
Kristina Salu

ERGO Kindlustuse AS
Kahjukäsitleja
A. H. Tammsaare tee 118c
12918 Tallinn
Harjumaa Eesti
Tel +372 626 7263
Faks +372 626 7221
kristina.salu@ergo.ee

____________________________________________________________

Ühesõnaga kui rahvasportlane ennast ratastooli või hullumaija ei kuku, siis pole mõtet aega raisat paberi määrimisega. Roheline kaart töötab paremini pasteedi määrimiseks võileiva peale.

Vott jahh selline lugu siis.
Riho.

Viimati muutis riksx, 13 Sept 2010, 10:03, muudetud 1 kord kokku.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Ercki »

No aga kas sa enne läbi ei lugenud neid lepingutingimusi kui alla kirjutet?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Mul oli aastaid tagasi kardispordis sama teema, kui randmeluu läks. TÄPSELT sama vastus tuli.
Aga see on juba siin pikalt jahutud teema, et litsentsiga kaasnev kindlustus on ainult sümboolne. Praktikas vajad seda ainult siis, kui kõrvad pea alla paned.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ega siin valiku võimalust pole, pigem võta või jäta.
Võimalik et krossi kindlustus on vähe parem.

Viimati muutis riksx, 13 Sept 2010, 09:55, muudetud 1 kord kokku.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Krossi kindlustusega sama lugu: kas püsiv tervisekahjustus või surm. Kindlustushüvitise summad on ehk suuremad, aga sama jama ikka. Põhim. peaks see olema FIM min. nõue. Tasub teha ikka ka eraldi kindlustus, kasvõi samas Ergos, mul on täislaks (puue-, surm-, valuraha-, raviraha- päevaraha) kindlustus oluliselt suuremate summadega ja aastamaks on 2460,- ja kehtib ka kõikide muude ettetulevate õnnetusjuhtumite korral, kaasaarvatud trennis juhtuvad õnnetused.
Selles mõttes on see EMF kindlustuse sundkaasamüümine kui sul on endal juba kangem kindlustus olemas jama.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

aga sa Riksx proovi teise nurga alt. seal on ju punkt:

püsiv vaimne või füüsiline tervisekahjustus

oled sa kontrollinud, oled sa üldse normaalne? :ner: Minu omanik korrutab kodus pidevalt et ma olen haige et kogu aeg tsikli selga ja rajale.. :bsmile:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas HRQ »

riksx kirjutas:

Ega siis valiku võimalust pole pigem võta või jäta.
Võimalik et krossi kindlustus on vähe parem.

Minuteada tingimused samad.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas riksx »

Möku kirjutas:

oled sa kontrollinud, oled sa üldse normaalne? :ner: Minu omanik korrutab kodus pidevalt et ma olen haige et kogu aeg tsikli selga ja rajale.. :bsmile:

Ehhh... ega jahh kodus on proua ammu 52 diagnoosi pannud minu "selge" mõtlemise peale. Aga kui see ametlikuks ajada, siis peab kogu aega põgenema valgete kitlitega meeste eest, kes tahavad särki selga tõmmata :P

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


Teema algataja
lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas lärm »

mina olen käeluu eest kaks korda ifist raha saanud.
aga mul tehtud 1200eeki aasta ,eraldi önnetusjuhtumi kindlustus.
Lärm

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

2011 aastaks tõsteti rahvaspordi litsentsi hinda. On 75€ (1200kr) endise 1000kr asemel.
MX litsentsi hind jäi 2000kr tasemele.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

aga kui ma talvise kestuskrossi juhendist selle õieti välja lugesin, siis rahvaspordi litentsiga saab vist Eesti Karikavõistluste arvestuses kas Hobby või Beginner klassis karika peale võistelda. Nii et täiendava 15 euro eest avanevad piiramatud võimalused oma tugevust tõestada :bsmile:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Kuidagi segane on see lugu. Vast ehk keegi kes teab täpsemalt informeerib natuke mis siis järgmine aasta toimuma hakkab, et siis kus RS sõita saab. Rs võistlused ja klassid see on selge aga EKV kestvuses, enduros ??
Talvises kestvuskrossi juhendis on hobby. ATV on rs klass olemas aga soolo kas hobby on siis rs kaardiga? Samas Illuka regamis lehel hobby -39( eeldan, et see on vanus)ja seenior 40+. Kui rahvasportlane on 40+ siis nagu hobbys ei saaks vanuse poolest sõita. 40+ vist on vaja juba õiget litsentsi. Või ei ole talvistele rahvasportlastel asja?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Kas nüüd on EHKK ja muu hobi kõige täiega uuesti EMF all?
Leidsin krossikomisjoni liikmete nimekirjast kellegi ehkk.ee aadressiga mehe ;)
http://www.msport.ee/index.php?page=64&id=624

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

Jõuluaeg. Ikka imesid sünnib. :bsmile:

Aga vastuseks Tõnu küsimusele, siis tõe kriteerium on praktika :-) - EMF leheküljel on RS001 litsentsiga mees ennast juba Illuka krossil hobi klassi kirja pannud.

Usinus-Kasinus-Cosinus

andrusl
Postitusi: 292
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas andrusl »

Sa võisid ta ju sealt leida :wink:
Ehkk jääb ikkagi eraldi sarjaks.
Oliver vast hoolitseb seal hobi klassi asjade eest.
Vähemalt on nüüd võimalus ka emf-s kaasa rääkida,eelnevalt ei tulnud sealt Oliveri meilidele kahjuks ühtegi vastust :(
Aga eks ta kommenteerib siin ise,kui vajalikuks peab.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

RS litsentsi osas on hetkel selgunud paar asja.

RS tegemiseks on vaja mõne klubi nõusolekut (mis tavaliselt tähendab ka klubile maksmist)
RS kaart maksab 75€
Ühekordset RS litsentsi pole. Ühekordne litsents maksab RS võistlusel 20€ ja muudel (EKV, EMV) 30€

Alates 2012:
RS litsentsi saab kasutada vaid 2 esimest hooaega EMF litsentsi (sh RS) omades, sõites HOBBY või BEGINNER klassis. Peale 2 esimest aastat on võimalik vaid tavalitsents ja võistelda HOBBY või E-klassides (BEGINNER mitte).

Ehk siis lihtsamalt öeldes - alates 2012 tuleb kõigil, kel 2 aastat mistahes motolitsents kunagi olnud, osta sportlitsents.

Allikas: EMF

Seega hakkab vajuma RS litsentsi mõttekus jälle RS eelsesse aega. Edaspidi tuleb kõigil RS üritustel üle 2a võistlusstaaziga kodanikel üles astuda sportlitsentsiga.
Ja litsentsi mõistes hakkab korrastuma rahvasportlase tähendus - kui 2 aastat oled sõitnud, pole sa enam rahvasportlane.
Et RS on EMF-le tülikas tegelane näitab seegi, et käesolevast aastast RS litsentsi hind tõusis 11€ ja sportlitsentsil säilitas taseme.


Jacobo

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Jacobo »

Tänud hea refereeringu ja selgituse eest antud teemal! (w)

mella kirjutas:

Seega hakkab vajuma RS litsentsi mõttekus jälle RS eelsesse aega. Edaspidi tuleb kõigil RS üritustel üle 2a võistlusstaaziga kodanikel üles astuda sportlitsentsiga.
Ja litsentsi mõistes hakkab korrastuma rahvasportlase tähendus - kui 2 aastat oled sõitnud, pole sa enam rahvasportlane.
Et RS on EMF-le tülikas tegelane näitab seegi, et käesolevast aastast RS litsentsi hind tõusis 11€ ja sportlitsentsil säilitas taseme.

Meelis, aga siin oled küll valed järeldused teinud. EMV ja EKV arvestuslikes klassides on tõesti peale esimest 2 aastat juba sportlitsents vajalik. Samas, RS võistlustel võid sõita igavesti RS litsentsiga. Keegi pole kuskil öelnud, et ei tohi.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Krt, mina enam ei saa aru. Misasi on RS võistlused ja misasi mitte?

Kas RS kaardiga sõidetav hobby klass on RS võistlus?
Kas EKV/EMV sarja mitte kuuluval Karjääri Kärnatamisel Hobby klass on RS võistlus?
Aga kui eelnev võistlus kuulub EKV sarja?

Jacobo kirjutas:

Tänud hea refereeringu ja selgituse eest antud teemal! (w)

mella kirjutas:

Seega hakkab vajuma RS litsentsi mõttekus jälle RS eelsesse aega. Edaspidi tuleb kõigil RS üritustel üle 2a võistlusstaaziga kodanikel üles astuda sportlitsentsiga.
Ja litsentsi mõistes hakkab korrastuma rahvasportlase tähendus - kui 2 aastat oled sõitnud, pole sa enam rahvasportlane.
Et RS on EMF-le tülikas tegelane näitab seegi, et käesolevast aastast RS litsentsi hind tõusis 11€ ja sportlitsentsil säilitas taseme.

Meelis, aga siin oled küll valed järeldused teinud. EMV ja EKV arvestuslikes klassides on tõesti peale esimest 2 aastat juba sportlitsents vajalik. Samas, RS võistlustel võid sõita igavesti RS litsentsiga. Keegi pole kuskil öelnud, et ei tohi.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas Möku »

Puhtaid rahvasportlaste võistluseid on jäänud ainult kolm kalendrisse: kevadine ja sügisene Supikross Linnamäel ja MMM. Vaata: http://www.msport.ee/shared/files/SUVI2011%20Sheet3.pdf

Kevadine ja sügisene Lärmi tavapärane kärnatamine Rannus või Kukemetsas on paigutatud kestuskrossi kategooriasse ja läheb karikavõistluse arvestusse (seal on see exeli tabel ainult targale lugejale tehtud - kaks viimast veergu on kolmel viimasel lehel. Kui välja printida ei raatsi, siis pead mõttes esimesed kolm ja viimased kolm lehte omavahel kokku panema. Päris värskendav harjutus vasakule ajupoolkerale :bsmile: )

Aga sõbralik soovitus on siis selleks aastaks ikkagi open litsents teha. Jagad 12 kuu peale ära ja siis see kulu ühe kuu kohta ei olegi teab mis suur aga sõiduvõimalusi saad kohe kamaluga juurde.

Minu meelest EMF-i poolt tark strateegia, et saada sõitjaid juurde siis lubada RS litsentsi, et inimesed proovida ja hamba verele saaksid, aga siis mitte panna seda RS litsentsi konkureerima pärislitsentsiga. Mõistlik.

Sama meelt EMF-ga ka selles osas, et open klassi läinud meestel ei maksa ennast kulkade nimel RS-i downgradida - las rahvasportlased võistlevad ikka omavahel. Muidu võtad rahvasportlaselt sõidurõõmu ju puha ära kui too asja sisusse süübimata avastab et on poole aeglasem kui teine rahvasportlaste klassi sõitja. Paneb ratta varna ja metsastvälja enam ei tule. See ka hea ei ole.

Kuigi mu parem poolkera annab hetkel veel märku, et Lärmi üritused jäävad ikka põlisteks rahvasportlaste paraadideks ja karikavõistluste arvestus liidetakse rahvasportlasetele lihtsalt juurde. Nii et RS võistluseid jääb ikka vähemasti 5-6 tükki toimuma. Lisaks veel talvised rõõmud. Nii et pole ka rahvasportlasel kurta midagi.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rahvaspordi litsents

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui rahvasportlased rahulolematuks muutusid, oli sellel 2 suuremat põhjust:

  1. Openi meestega sama kallis litsents
  2. keeld (emf-s regamata) külakrossidel osaleda.

kui nüüd on harrastaja, kes tahab lihtsalt omasugustega võidu sõita mõned korrad aastas, siis 2 aasta pärast on ta juba Open. Seda siis juhul, kui klass on tähistatud nimega "Hobby". Ja nõkutab samamoodi sedasi, ainult et kallima litsentsiga.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”