Rahvaspordi litsents
Moderaator: Moded
Re: Rahvaspordi litsents
Lõpuks sai villand netis istumisest ja halamisest. Võtsin julguse kokku ja käisin linnas ära.
Sinist värvi kilet võistlejanumbri aluseks saab rahvasportlane Tallinnas meetrikaupa osta näiteks: seriteksist Adamsoni tänaval http://www.seritek.ee/ sinist tausta siis vaja selleks, et numbrimärk ka emf-i üritustele sobiks. Tehtud.
Re: Rahvaspordi litsents
Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on?
Ringilugemine käib transpondriga, tagant numbrit näha pole.
Olematutele pealtvaatajatele-sõpradele-sugulastele?
Re: Rahvaspordi litsents
Tehnilisele komisjonile. Potisepa EMV kestvuskrossi juhendis oli kirjas tehniline eritingimus RS kaardiga sõitjaile, et rahvasportlasel peab olema valge number sinisel taustal.
Miskipärast arvan, et kui nad seda juba niimoodi kirjutavad, siis on see reegel ja seda kontrollitakse. Aga ma võin muidugi eksida ka.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Rahvaspordi litsents
mella kirjutas:Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on?
Ringilugemine käib transpondriga, tagant numbrit näha pole.
Olematutele pealtvaatajatele-sõpradele-sugulastele?
Hästi nähtavad numbrid on hea plaan. Eelarves on numbrid ja nende alused ju olematu kulu - mingi paarsada krooni aasta peale kokku. Miks mitte need siis õiget värvi teha?
- M -
Re: Rahvaspordi litsents
Möku kirjutas:Tehnilisele komisjonile. Potisepa EMV kestvuskrossi juhendis oli kirjas tehniline eritingimus RS kaardiga sõitjaile, et rahvasportlasel peab olema valge number sinisel taustal.
Miskipärast arvan, et kui nad seda juba niimoodi kirjutavad, siis on see reegel ja seda kontrollitakse. Aga ma võin muidugi eksida ka.
Ei ole mina ühelgi EMV/EKV võistlusel tehnilist komisjoni kohanud. Ainus, mida kontrollitakse, on anduri olemasolu.
edit: tegelikult olen kohanud ka - Endurodel olev kontroll on vildikaga detaile sodinud ja tulesid vaadanud.
Re: Rahvaspordi litsents
mella kirjutas:Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on?
Ringilugemine käib transpondriga, tagant numbrit näha pole.
Olematutele pealtvaatajatele-sõpradele-sugulastele?
Mella sa vahest sähvid ka nagu silme eest must oleks või midagi.
Tahad osaleda distsipliinis, näiteks siis enduro, austa reegleid ja täida neid. Need kes need välja nuputasid on juba ammu vastanud küsimisele
Misjaoks neid erinevaid numbrivärve tegelikult vaja on? igas plaanis ning vastavalt ka sellise asja reegliks teinud.
See vastus on ka kirjas FIM reeglites, mõtleva inimesena suudad kindlasti läbi lugeda ja aru saada miks.
Re: Rahvaspordi litsents
racerx kirjutas:Tahad osaleda distsipliinis, näiteks siis enduro, austa reegleid ja täida neid.
Kui sulle tehakse reegel, et koduuksest tuleb välja astuda parema jalaga ja sul tekib küsimus, mis vahet sellel on. Ja kui polegi vahet, siis miks sellised reeglid kehtivad?
Mida ma öelda tahtsin on see, et ärgu tehku mõttetuid reegleid ja paree kontrolligu neid, mille täitmine on oluline. Nagu näiteks müra.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Rahvaspordi litsents
mella kirjutas:Kui sulle tehakse reegel, et koduuksest tuleb välja astuda parema jalaga ja sul tekib küsimus, mis vahet sellel on. Ja kui polegi vahet, siis miks sellised reeglid kehtivad?
Mella, ma kordan veelkord - erivärvilised numbripõhjad on nii pealtvaatajatele, ajavõtjatele kui osavõtjatele klasside eristamiseks. Selle üle vaidlemisele kulunud ajaga oleksid juba numbrialuste raha ära teeninud . Värviline kleeps seisab näiteks Braueri juures letis - oli vist 240 krooni pakk. Ei maksa siin tekitada vaidlust selle üle, miks müra ei kontrollita - see ei vasta kuidagi küsimusele numbrialuste värvide vajalikkusest. Ja küll hakatakse ka müra kontrollima
.
- M -
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05
Re: Rahvaspordi litsents
--oakley-- kirjutas:Mella värvi pinotexiga üle oma ktm, kõige odavam või siis mõne spreiga
Ega ehitajate mõistus ei keela.
Kuigi ma ei saa aru, mis te mulle sinist pressite? Omateada pole klassi vahetanud.
Re: Rahvaspordi litsents
Jagan lihtsalt infot kui keegi peaks sama asjaga silmitsi olema.
Teen väga lühitalt. Siin on jahutud pikalt ja laialt, et kindlustus peab olema ja teisiti ei saa.
Mõtlesin ka sedasi, et vajalik asi, kuid jahhh päris nii see pole.
Murtsin käeluu mäkketõusu võistlustel (niipalju kui mspordi lehelt välja lugesin siis tingimused on samad mis rahvasportlasel). Terve suvi mõtlesin, et ohh hoo saan nüüd püstirikkaks.
Ajasin paberid korda ja viisin ERGO kindlustusse. Menetlesid 10 päeva ja siis tuli vastus.
ERGO Kindlustuse AS ja MTÜ Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon`i vahel on
23.12.2009 sõlmitud õnnetusjuhtumikindlustuse leping, mile tõestuseks on
väljastatud kindlustuspoliis nr. 698125. Valitud kindlustushüvitise
liikideks on püsiva puude hüvitis ning surmajuhtumihüvitis.
Kindlustuspoliisi nr. 698125 lahutamatuks osaks olevatele
Õnnetusjuhtumikindlustuse tingimustele Q100*2002 (edaspidi Tingimused) § 13
lg 3 p 1 makstakse kindlustatule invaliidsushüvitist juhul, kui
kindlustusjuhtumi tagajärjel tekib kindlustatul käesolevate tingimuste
alusel määratav püsiv vaimne või füüsiline tervisekahjustus ehk
meditsiiniline invaliidsus. Meditsiiniline invaliidsus
määrataksekindlustusandja arst-eksperdi poolt ühe aasta möödumisel
kindlustusjuhtumi päevast alates.
Juhul, kui Teil tekib püsiv tervisekahjustus palume, aasta möödumisel
kindlustusjuhtumist, esitada meile alljärgnevad dokumendid:
- statsionaarse ravi korral väljavõtted haigusloost;
- koopiad kõikidest perioodil 10.07.10-09.07.10 tehtud uuringutest,
konsultatsioonide otsustest ning võimalusel ka röntgenpildid; - terviseseisundi kirjeldus (arstliku ekspertiisi taotluse juurde);
- arstliku ekspertiisi otsus ja selle sisuline põhjendus.
Hetkel puudub ERGO Kindlustuse AS`l alus kindlustushüvitise maksmiseks.
Lugupidamisega
Kristina Salu
ERGO Kindlustuse AS
Kahjukäsitleja
A. H. Tammsaare tee 118c
12918 Tallinn
Harjumaa Eesti
Tel +372 626 7263
Faks +372 626 7221
kristina.salu@ergo.ee
Ühesõnaga kui rahvasportlane ennast ratastooli või hullumaija ei kuku, siis pole mõtet aega raisat paberi määrimisega. Roheline kaart töötab paremini pasteedi määrimiseks võileiva peale.
Vott jahh selline lugu siis.
Riho.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Rahvaspordi litsents
No aga kas sa enne läbi ei lugenud neid lepingutingimusi kui alla kirjutet?
Re: Rahvaspordi litsents
Mul oli aastaid tagasi kardispordis sama teema, kui randmeluu läks. TÄPSELT sama vastus tuli.
Aga see on juba siin pikalt jahutud teema, et litsentsiga kaasnev kindlustus on ainult sümboolne. Praktikas vajad seda ainult siis, kui kõrvad pea alla paned.
Re: Rahvaspordi litsents
Ega siin valiku võimalust pole, pigem võta või jäta.
Võimalik et krossi kindlustus on vähe parem.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Krossi kindlustusega sama lugu: kas püsiv tervisekahjustus või surm. Kindlustushüvitise summad on ehk suuremad, aga sama jama ikka. Põhim. peaks see olema FIM min. nõue. Tasub teha ikka ka eraldi kindlustus, kasvõi samas Ergos, mul on täislaks (puue-, surm-, valuraha-, raviraha- päevaraha) kindlustus oluliselt suuremate summadega ja aastamaks on 2460,- ja kehtib ka kõikide muude ettetulevate õnnetusjuhtumite korral, kaasaarvatud trennis juhtuvad õnnetused.
Selles mõttes on see EMF kindlustuse sundkaasamüümine kui sul on endal juba kangem kindlustus olemas jama.
Re: Rahvaspordi litsents
aga sa Riksx proovi teise nurga alt. seal on ju punkt:
püsiv vaimne või füüsiline tervisekahjustus
oled sa kontrollinud, oled sa üldse normaalne? Minu omanik korrutab kodus pidevalt et ma olen haige et kogu aeg tsikli selga ja rajale..
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
riksx kirjutas:Ega siis valiku võimalust pole pigem võta või jäta.
Võimalik et krossi kindlustus on vähe parem.
Minuteada tingimused samad.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Rahvaspordi litsents
Möku kirjutas:oled sa kontrollinud, oled sa üldse normaalne?
Minu omanik korrutab kodus pidevalt et ma olen haige et kogu aeg tsikli selga ja rajale..
Ehhh... ega jahh kodus on proua ammu 52 diagnoosi pannud minu "selge" mõtlemise peale. Aga kui see ametlikuks ajada, siis peab kogu aega põgenema valgete kitlitega meeste eest, kes tahavad särki selga tõmmata
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Rahvaspordi litsents
mina olen käeluu eest kaks korda ifist raha saanud.
aga mul tehtud 1200eeki aasta ,eraldi önnetusjuhtumi kindlustus.
Lärm
Re: Rahvaspordi litsents
2011 aastaks tõsteti rahvaspordi litsentsi hinda. On 75€ (1200kr) endise 1000kr asemel.
MX litsentsi hind jäi 2000kr tasemele.
Re: Rahvaspordi litsents
aga kui ma talvise kestuskrossi juhendist selle õieti välja lugesin, siis rahvaspordi litentsiga saab vist Eesti Karikavõistluste arvestuses kas Hobby või Beginner klassis karika peale võistelda. Nii et täiendava 15 euro eest avanevad piiramatud võimalused oma tugevust tõestada
Re: Rahvaspordi litsents
Kuidagi segane on see lugu. Vast ehk keegi kes teab täpsemalt informeerib natuke mis siis järgmine aasta toimuma hakkab, et siis kus RS sõita saab. Rs võistlused ja klassid see on selge aga EKV kestvuses, enduros ??
Talvises kestvuskrossi juhendis on hobby. ATV on rs klass olemas aga soolo kas hobby on siis rs kaardiga? Samas Illuka regamis lehel hobby -39( eeldan, et see on vanus)ja seenior 40+. Kui rahvasportlane on 40+ siis nagu hobbys ei saaks vanuse poolest sõita. 40+ vist on vaja juba õiget litsentsi. Või ei ole talvistele rahvasportlastel asja?
Re: Rahvaspordi litsents
Kas nüüd on EHKK ja muu hobi kõige täiega uuesti EMF all?
Leidsin krossikomisjoni liikmete nimekirjast kellegi ehkk.ee aadressiga mehe
http://www.msport.ee/index.php?page=64&id=624
Re: Rahvaspordi litsents
Jõuluaeg. Ikka imesid sünnib.
Aga vastuseks Tõnu küsimusele, siis tõe kriteerium on praktika - EMF leheküljel on RS001 litsentsiga mees ennast juba Illuka krossil hobi klassi kirja pannud.
Re: Rahvaspordi litsents
Sa võisid ta ju sealt leida
Ehkk jääb ikkagi eraldi sarjaks.
Oliver vast hoolitseb seal hobi klassi asjade eest.
Vähemalt on nüüd võimalus ka emf-s kaasa rääkida,eelnevalt ei tulnud sealt Oliveri meilidele kahjuks ühtegi vastust
Aga eks ta kommenteerib siin ise,kui vajalikuks peab.
Re: Rahvaspordi litsents
RS litsentsi osas on hetkel selgunud paar asja.
RS tegemiseks on vaja mõne klubi nõusolekut (mis tavaliselt tähendab ka klubile maksmist)
RS kaart maksab 75€
Ühekordset RS litsentsi pole. Ühekordne litsents maksab RS võistlusel 20€ ja muudel (EKV, EMV) 30€
Alates 2012:
RS litsentsi saab kasutada vaid 2 esimest hooaega EMF litsentsi (sh RS) omades, sõites HOBBY või BEGINNER klassis. Peale 2 esimest aastat on võimalik vaid tavalitsents ja võistelda HOBBY või E-klassides (BEGINNER mitte).
Ehk siis lihtsamalt öeldes - alates 2012 tuleb kõigil, kel 2 aastat mistahes motolitsents kunagi olnud, osta sportlitsents.
Allikas: EMF
Seega hakkab vajuma RS litsentsi mõttekus jälle RS eelsesse aega. Edaspidi tuleb kõigil RS üritustel üle 2a võistlusstaaziga kodanikel üles astuda sportlitsentsiga.
Ja litsentsi mõistes hakkab korrastuma rahvasportlase tähendus - kui 2 aastat oled sõitnud, pole sa enam rahvasportlane.
Et RS on EMF-le tülikas tegelane näitab seegi, et käesolevast aastast RS litsentsi hind tõusis 11€ ja sportlitsentsil säilitas taseme.
Re: Rahvaspordi litsents
Tänud hea refereeringu ja selgituse eest antud teemal!
mella kirjutas:Seega hakkab vajuma RS litsentsi mõttekus jälle RS eelsesse aega. Edaspidi tuleb kõigil RS üritustel üle 2a võistlusstaaziga kodanikel üles astuda sportlitsentsiga.
Ja litsentsi mõistes hakkab korrastuma rahvasportlase tähendus - kui 2 aastat oled sõitnud, pole sa enam rahvasportlane.
Et RS on EMF-le tülikas tegelane näitab seegi, et käesolevast aastast RS litsentsi hind tõusis 11€ ja sportlitsentsil säilitas taseme.
Meelis, aga siin oled küll valed järeldused teinud. EMV ja EKV arvestuslikes klassides on tõesti peale esimest 2 aastat juba sportlitsents vajalik. Samas, RS võistlustel võid sõita igavesti RS litsentsiga. Keegi pole kuskil öelnud, et ei tohi.
Re: Rahvaspordi litsents
Krt, mina enam ei saa aru. Misasi on RS võistlused ja misasi mitte?
Kas RS kaardiga sõidetav hobby klass on RS võistlus?
Kas EKV/EMV sarja mitte kuuluval Karjääri Kärnatamisel Hobby klass on RS võistlus?
Aga kui eelnev võistlus kuulub EKV sarja?
Jacobo kirjutas:Tänud hea refereeringu ja selgituse eest antud teemal!
mella kirjutas:Seega hakkab vajuma RS litsentsi mõttekus jälle RS eelsesse aega. Edaspidi tuleb kõigil RS üritustel üle 2a võistlusstaaziga kodanikel üles astuda sportlitsentsiga.
Ja litsentsi mõistes hakkab korrastuma rahvasportlase tähendus - kui 2 aastat oled sõitnud, pole sa enam rahvasportlane.
Et RS on EMF-le tülikas tegelane näitab seegi, et käesolevast aastast RS litsentsi hind tõusis 11€ ja sportlitsentsil säilitas taseme.Meelis, aga siin oled küll valed järeldused teinud. EMV ja EKV arvestuslikes klassides on tõesti peale esimest 2 aastat juba sportlitsents vajalik. Samas, RS võistlustel võid sõita igavesti RS litsentsiga. Keegi pole kuskil öelnud, et ei tohi.
Re: Rahvaspordi litsents
Puhtaid rahvasportlaste võistluseid on jäänud ainult kolm kalendrisse: kevadine ja sügisene Supikross Linnamäel ja MMM. Vaata: http://www.msport.ee/shared/files/SUVI2011%20Sheet3.pdf
Kevadine ja sügisene Lärmi tavapärane kärnatamine Rannus või Kukemetsas on paigutatud kestuskrossi kategooriasse ja läheb karikavõistluse arvestusse (seal on see exeli tabel ainult targale lugejale tehtud - kaks viimast veergu on kolmel viimasel lehel. Kui välja printida ei raatsi, siis pead mõttes esimesed kolm ja viimased kolm lehte omavahel kokku panema. Päris värskendav harjutus vasakule ajupoolkerale )
Aga sõbralik soovitus on siis selleks aastaks ikkagi open litsents teha. Jagad 12 kuu peale ära ja siis see kulu ühe kuu kohta ei olegi teab mis suur aga sõiduvõimalusi saad kohe kamaluga juurde.
Minu meelest EMF-i poolt tark strateegia, et saada sõitjaid juurde siis lubada RS litsentsi, et inimesed proovida ja hamba verele saaksid, aga siis mitte panna seda RS litsentsi konkureerima pärislitsentsiga. Mõistlik.
Sama meelt EMF-ga ka selles osas, et open klassi läinud meestel ei maksa ennast kulkade nimel RS-i downgradida - las rahvasportlased võistlevad ikka omavahel. Muidu võtad rahvasportlaselt sõidurõõmu ju puha ära kui too asja sisusse süübimata avastab et on poole aeglasem kui teine rahvasportlaste klassi sõitja. Paneb ratta varna ja metsastvälja enam ei tule. See ka hea ei ole.
Kuigi mu parem poolkera annab hetkel veel märku, et Lärmi üritused jäävad ikka põlisteks rahvasportlaste paraadideks ja karikavõistluste arvestus liidetakse rahvasportlasetele lihtsalt juurde. Nii et RS võistluseid jääb ikka vähemasti 5-6 tükki toimuma. Lisaks veel talvised rõõmud. Nii et pole ka rahvasportlasel kurta midagi.
Re: Rahvaspordi litsents
Kui rahvasportlased rahulolematuks muutusid, oli sellel 2 suuremat põhjust:
- Openi meestega sama kallis litsents
- keeld (emf-s regamata) külakrossidel osaleda.
kui nüüd on harrastaja, kes tahab lihtsalt omasugustega võidu sõita mõned korrad aastas, siis 2 aasta pärast on ta juba Open. Seda siis juhul, kui klass on tähistatud nimega "Hobby". Ja nõkutab samamoodi sedasi, ainult et kallima litsentsiga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.