Re: DR750 ja DR800
Tühigaasilt juurde keerata, siis algus pole sujuv. Näiteks 1. käiguga tasakesi sõites hakkab jõnksutama. Ongi nii või on viga küljes?
Tühigaasilt juurde keerata, siis algus pole sujuv. Näiteks 1. käiguga tasakesi sõites hakkab jõnksutama. Ongi nii või on viga küljes?
No nii ma jõudsin karpade puhastamiseni, need sette kruvid on vist nii ja naa. Sealt tuli küll mingit kama välja, kui aga karpa lahti võtsin siis oli see mingit puru ikka korralikult täis. Mis muidugi paras kepp oli sikutasin lahti ylevalt poolt need kuradi kaaned ja nii kui see tihend lahti tuli oli see rõngas suurem kui see pesa kuhu see tagasi pidi minema, jeblasin oma tund aega,et seda tagasi saada. Sama oli põhja kaante tihenditega, Kütus on need tihendid selliseks keeranud ? Breakcleaneriga pesin seda ehk see mõjus või ei tohiks kummitihenditele mõjuda ?
Peale 2015 hooeaga hakkan enda omale peale aretama ühte korralikumat karpat,sest originaal sisselase on jumala puuse, midagi samas stiilis iz jupireti kollega. Oleteda ei meeldi, eks siis paistab kuidas ja kas õnnestub ja õigustab.
Nii peale suurt puhastust jõudsin sõita pirita selverini ja kukkus paukuma ning suri välja, enam käima ei läinud.
Tänu ühele tuttavale näole sain raisa jälle tööle, turtsub ja plärtsub ikka korralikult ja tagatipuks, see voolik mis saab alguse silindri peast, läbi õhupuhasti ja lõpetades vooliku otsaga jooksis sealt bensiini. Ma kahtlustan, et sealt seda vist tulema ei peaks.
Mis kuradima N... see olgu ?
Ei saanud hästi aru, kuskohast sul seda bensiini tuli. Aga kui kütus õhupuhastisse jõuab, siis ilmselt ujukinõelad ei pea või on ujukinõelte pesade O-ringid kutud. DR750/800 üsna levinud viga. Kontrolli, ega sul kütus karterisse pole jõudnud!
Jah bensiin oli karteris. Lasin selle jura sealt välja kõik 2x 10w 40 puhastamiseks ja töötab laitmatult tegin 30 km tiiru ja läheb nüüd igas asendis käima. Muidugi pole ma kunagi sellel aparaadil kraanigi kinni keeranud ning iga kord kui jälle võtma ratast läksin oli väike loik all ehk kuidagi see kah seotud ?
RAT kirjutas:Jah bensiin oli karteris. Lasin selle jura sealt välja kõik 2x 10w 40 puhastamiseks ja töötab laitmatult
Jeerum, mis on tänapäeva inimestel viga? Üks loodab saada vastust küsimusele "kas on võimalik midagi millegiga teha", teine vahetab 2x õli ja arvab et sellega on ratas remonditud. VII OMA RATAS SPETSIALISTI KÄTTE KARPADE HOOLDUSSE ENNE KUI MOOTORI KOKKU LASED. Tõlgin: bens jookseb sul jätkuvalt karterisse (eeldusel, et sa jätkuvalt kraani ei sulge).
Vaata nädal enne sain karpa puhastatud korralikult, kahtlustan, et bensiin oli juba seal õli hulgas. Mis nüüd mida ma kontrollin kas õli tase nüüd tõuseb või jääb samaks, ehk kas oli karpa puhastamisest tolku või mitte. Plaan siis juba nõelte kallale minna.
Kui kinnise kraaniga ei jookse karterisse siis vist nõel jah.
Tervitus
Mul oleks vaja karbussi DR 800 S, (SR 43). Äkki kellegil vedeleb kuskil garaazi nurgas. Pillil hetkel peal Mikunui karpa, aga see omadega õhtul kahjuks.
53569290
Pets
Mis teil bensukulu on?
6- 7,5 L/100 km segatsükkel, ilmselt kui vahetaks rehvid siledamate ja kulgeks 90 km/h mööda asfaldit saaks ka 5 sajale
Hetkel samasse auku nagu Hr. Kaarul. Viimane sõit 7,5 Sisaldas kruusa, pehmet liiva, musta katet ja mingi 25 ringi kardirajal khm khm paugutamist 2 ja 3 käik nii, et jalarauda maas. Taga Mitas E-07 ja ees keskelt ära kulunud krossirehv.
Kuidas seda allapoole võiks saada siis? Karburaatorite kummiosad ära vahetada?
Esmalt vaata oma õhufiltrile ja küünaldele otsa, tee kindlaks kui suured peadüüsid sees jne.
Kõigile Doktori fännidele.
Panen oma ratta müüki. Lisa siit
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 59#p728559
Kui keegi peaks ARK-is tahtma ümber regada, siis mul mingid saksa keelsed dokustaate ka sheerida skännitud kujul.
Tervist ,
Sai ostetud saaremaalt dr750 aga vana omaniku poolt kadunud dokumendid, kuna pole arvel olnud siis oleks vaja dokumente et masin arevele saada!
Saaksite oma nri jagada
Reino 56461411
rumal küsimus, aga mis vahet on 750 ja 800 ja mis tähendab S ?
Kumba eelistada? Miks?
750 on vanem, plastikud teistsugused, amordi torud olid vist 41mm vs 800 43mm vastu.
Mootor enam-vähem sama, vana on 750 kuupi, uues 779.
Mingi variatsioon 750 on taga trummelpidurid jne jne jne
750s on täitsa ketas piduritega ja kergem,kui 800. Kui ma ei eksi siis on 800ne dr kick start,aga 750s starteriga. Oman ise 750s-i ja olen pilliga väga rahul. Hea metsa puur.
800 on kindlalt starteriga.
Infot veel
Mõlemad DR-id on siiski startergia on olemas ka kickstarteri komplekte neile ratastele aga väga haruldlased.
Põhilised erinevused mis meelde tulid.
800-sel autodekompressioon, 750-sel käsitsi lingiga (800-sel saab ka teha manuaalseks, hea välja suretada ja tühja akuga käima lükata).
750-sel paagid kahes tükis, 800-sel üks suur (tasub jälgida roostet, kipuvad lekkima).
750-sel üks sumpa, 800-sel kaks tükki.
Nagu juba eelnevalt mainitud siis plastikud ka erinevad.
Hea leht varuosade ja nõu küsimise jaoks on http://www.hessler-motorsport.de/
margus187 kirjutas:.....
Hea leht varuosade ja nõu küsimise jaoks on http://www.hessler-motorsport.de/
Hessler on hää küll aga tellima peaks kambaga!
Saatekulu on ebaprop. suur.
Ise tellisin neilt spido ajami, tuli mingis mahuliselt 2liitrises pappkarbis, hunniku kortsutatud ajalehtedega.
Aga see-eest on mul nüüd mingi 30 erinevat reklaam-kleebist, mis samuti lisaks visati
edu
Nii, vaikselt hakkab mõttes mõlkuma TDMi vahetamine millegi natuke robustsema ja maastikusuutlikuma vastu. Ja DR 750/800 on hakanud no ikka väga meeldima. Kumba eelistada?
Ja kui kellelgi on huvi suur doktor TDMi vastu vahetada, siis... võib ju kaaluda
No omades dr750 võin öelda,et maru pill nii metsas,kui maanteel. Kui tahad proovida siis Pärnus saad seda teha. Kui siia poole satud siis võta ühendust 56876736.
ega keegi müüma hakka oma dr 800?
Soovitan ka saksa kuulutusi uurida
Hetkel käibki kõva kaardistamine...soomes on üks magus aga hind ka 2900€