Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Väljalase tuleb originaal?
Väljalase tuleb originaal?
Oh ei! Kollektor on mingi tundmatu ebay leid mille aretasin külge. Titaanist ja jämedatoruline. Aga kuna selle Y-pipe ei sobi, teen rosterist uue tüki ja vean pütini välja. Korralikku pütti oleks ka vaja, kuid sellega on aega ja rosterist isetehtud pütt ei sega esialgu sõitmist vaatamata sellele, et on veits raskem kui võiks.
GSXR1100W originaal väljalase (kolle + 2 pütti + vahetorud) kaalub mingi 20kg!!
Ajasin täna garaazist välja. Lenks on harjumatult lai aga sõita on mugav
Smm kirjutas:Ajasin täna garaazist välja. Lenks on harjumatult lai aga sõita on mugav
Kuidas nii väikseid pilte saab teha Tahaks ikka lähemalt ka näha!
https://www.dropbox.com/s/u627bl1yrub8a ... 9.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/i7k0hm1hc1jbc ... 8.jpg?dl=0
Tegeleda tuleks veel kosmeetilise poolega aga sõitmist otseselt ei sega miskit
[youtube][/youtube]
Kaks 2. gen õlipõletajat müügis, 750 ja 1100. Uuema otsa mudelid, täisoriginaali pole mõtet loota, kuid ütleme nii, et asja saaks. Omal pole ruumi ja raha, aga ehk keegi teine tunneb ka, et midagi sellist on täielikust õnnest puudu?
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1960715
http://bike.motors24.ee/vehicles/445107 ... -1992.aspx
Loodan, et rattad lihunike kätte ei satu... päris esimese generatsiooni mudelit rikkumata kujul mina eestimaa pinnal ihusilmaga näinud ei olegi näiteks!
olen ka kunagi sellist ratast omanud ja võib olla isegi ,et üks väheseid mida igatsen, ehk ka sellepärast ,et veetsin temaga arvan ,et sadu tunde koos garaažis sain ta kastide sees ja lahtise mootoriga, tegin mootorile korraliku remondi ja värvisin ´terve ratta üle
käis edasi ja mind tehniliselt alt ei vedanud peale seda kordagi... ise olin siis muidugi ka 18-19 ja eks see edasimineku mälestus ka tänu sellele võib-olla värvilisem
leidsin ka ühe pildi kus ratas oli peaaegu valmis
Huvitav, kui palju vanemaid sukisid kokku saaks, kui GS, GSX, GSF, TL seeria ratastele mingi meet orgunnida?
Mis aastakäikudest räägid?
GS ja GSX tüüpi õhkjahutusega rattad (suht eranditult pre-90 kaup), GSXR 84-95 (1100 puhul kuni 98), Bandit kvalifitseeruks ka kui on õlijahutusega. TLS ja TLR sobiks ka gruppi, kuna on mõnes mõttes omamoodi rattad.
Inspireeritult suure läbisõidu teemast leidsin ühes teises foorumis ühe teise teema. Long live the GSX-R!
http://www.gixxer.com/forums/15-oil-coo ... r750l.html
Kui palju teie vanakooli Suzukid sõitnud on ja palju õli võtavad?
Minu omal 93 kellal ja õli võtab välba kohta maksimumist miinimumini.
Sul mootor vahetatud ei olnud, või ajan kellegagi segamini?
Mina pole vaheuanud...
Kas laadimispinge 14,5-15v 3500 pöörde juures on normaalne?
15v on minu arust palju. 14,5 suht ülempiir nagu.
Keegi kogenum ehk aitaks... Otsid oma rattale kolvirõngaid. Peame siin ühe kolleegiga dialoogi. Tema kirjutas siis nii: Please note that the N/P and R/S models for GR7BB Suzuki use different piston rings.
Mida põrgut see N/P või R/S tähendab? Kuidas ma endale need päris õiged rõngad saaks? Ma vaatan, et ilm juba päris kenda, saaks sissesõitu hakata tegema
N - 1992
P - 1993
R - 1994 (750 tulid siis plokikaane ja raami vahele ka kinnitused)
S - 1995(sama 1100 kohta)
Kolvid on ka teised.
Mul must suksu ikka seisab garaazis... keegi omale vist ei taha, mis teen sellega?
Ehk oskab keegi öelda kuidas käib 96a gsx 750 93kw klappide reguleerimine. Kas on hüdrotõukurid või vaja reguleerseibidega paisuvahed paika panna?
Hüdrotõukurite kohta ei oska öelda, kas üldse mootorratastel kasutatakse. Üldjuhul ikka kruvika ja mutrivõtme lahendus või seibidega.
Kui jutt käib gsx-R 750 siis on seibidega. kuni 1995 oli veel ''slingshot'' raamiga, 1996 oli juba SRAD (ei liigitu enam antud teema alla) ja sellel on sama lugu.
cossie kirjutas:Hüdrotõukurite kohta ei oska öelda, kas üldse mootorratastel kasutatakse. Üldjuhul ikka kruvika ja mutrivõtme lahendus või seibidega.
.....
Kasutatakse(kasutati) ikka, Hondad, suured Kawad jne
edu
Klapiregull käib seibidega, mingeid hüdrotõukureid ei ole. Tegevus on iseenesest lihtne, aga nõuab protsessi mõistmist enne tegemist. Vaja lisaks lehtkaliibrile ka kruvikut, nt. 0-25 mm.
SACS mootoreid on kahte tüüpi, nii kruvi kui seibiga reguleeritavaid, seejuures nende puhul on ka seibimootorid reguleeritavad nukkasid eemaldamata. Uuematel sõrmkübaratega mootoritel (W, SRAD, K jne) tuleb nukad maha võtta.
KAAS OLEMAS