8. leht 9-st

Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 14:26
Postitas Vint

Mida sa nüüd täpsemalt silikooni nime all mõtled?
Kas hermeetikut tihendamiseks või peale pihustatavat kraami,niiskuse hülgamiseks?

Isiklikult soovitaks hoopis tehnilist vaseliini, näiteks elektrikud kasutavad seda hea meelega.
Ja isegi sellistel asjadel nagu suuremad kaabli kingad- nendele on siiani vaseliini tuup või kotike kaasa pandud. :bsmile:


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 14:51
Postitas Kirs

Kasvuhoone polükarbonaatplaatide spets.silikoon, sellega tihendasin.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 15:08
Postitas Tuono
Vint kirjutas:

Mida sa nüüd täpsemalt silikooni nime all mõtled?
Kas hermeetikut tihendamiseks või peale pihustatavat kraami,niiskuse hülgamiseks?

Isiklikult soovitaks hoopis tehnilist vaseliini, näiteks elektrikud kasutavad seda hea meelega.
Ja isegi sellistel asjadel nagu suuremad kaabli kingad- nendele on siiani vaseliini tuup või kotike kaasa pandud. :bsmile:

Ma arvan, et see silikooni rasva (würthi oma) ongi see tehniline vaseliin, sest üks tsikli hooldaja soovitas seda!


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 15:21
Postitas müristaja
reimps kirjutas:
müristaja kirjutas:

Pead sel juhul oma ratta üle vaatama, korras rattal uue akuga ei hakka midagi siristama 8)

Said vähe valesti aru - siristamise all mõtlesin ma koostööst juba loobunud starteripendiksit ja siis on juba kellad ;)
Pole mu ratta käivitamisel seni viga midagi, lihtsalt tean läbi isikliku kogemuse, et poolkõva akuga seda ratast käima käiata ei tohi, lõpeb väga halvasti ;)

Natuke võimendad seda asja üle. See starteri pendiks ei ole küll selline väljaminek mille pärast pead valutada.
http://m.ebay.co.uk/itm/111238466692?nav=SEARCH


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 15:44
Postitas reimps

3-4 aastat tagasi ei olnud ebays seda kola sellise hinnaga, sai otsitud igast variante, aga ei olnud siis nii lihtne see kui praegu.. Ainult originaaljupid ja sa peaks teadma, palju itaallaste A-osad maksavad.
Poh, see mootor sai juba ammu müüdud, seega ostja sai korraliku asja :)
Nüüd on aga kiiks endal peas, et pooliku akuga käivitamine lõpetab sõidupäeva üpris lihtsalt. Mu ratas saab korralikult vatti ja ilmastikku ka tunda niikuinii, tuleb mõnes suhtes veits hellem olla :)


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 19:59
Postitas Kirs

Kuidas selle tiba võimsama ytx14bs-ga ikkagi on? Kuidas te selle peale saate, kui originaal madalam? Okei, kuidagi võib-olla topib selle sinna kuidagi, aga aku fikseerimiseks mõeldud jullat ju siis kasutada ei saa. 1gen. teistmoodi? Ühes kohas jäi silma motikaakude parameetrid. YTX12 ja 14 olid ühe ja sama käivitusvooluga :roll:


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 20:04
Postitas müristaja
holma kirjutas:

Kuidas selle tiba võimsama ytx14bs-ga ikkagi on? Kuidas te selle peale saate, kui originaal madalam? Okei, kuidagi võib-olla topib selle sinna kuidagi, aga aku fikseerimiseks mõeldud jullat ju siis kasutada ei saa. 1gen. teistmoodi? Ühes kohas jäi silma motikaakude parameetrid. YTX12 ja 14 olid ühe ja sama käivitusvooluga :roll:

Ei ole midagi keerulist, lihtsalt kinnitusjullale pikem polt+distantspuks leida. Selle ühesuguse käivitusvoolu asja kohta ei oska kommenteerida. Käivitusel on ikka vahe vahel. Üks aku ju 2ah võimsam.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 20:05
Postitas Andrea

Täna läks raibe ilma laadimata kohe poolest pöördest käima. Vaatasin, laadimine 12,7V. Veidi vähe ei ole?


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 20:08
Postitas tynys

On küll vähe. Mul on laadimine ca 14 volti


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 20:11
Postitas Kirs

Müristaja, mul on tunne, et 1gen.on see aku fikseerimine kuidagi teisiti lahendatud, sest ma küll ei saa aru kuidas sinu pakutud lahendust enda kinnituse puhul kasutada :roll:

12 kopikatega on laadimiseks vähe. 13,6-7 alates on mul. Läheb 14,5 ja sinna kanti välja.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 20:17
Postitas puna

On jah vähe mul ka rattal miski 14, millegagi


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 19 Apr 2014, 20:23
Postitas Kirs

See laadimine vist polegi kogu aeg 14v ja edasi peal. Just peale käivitusi laeb suurema pingega, eks korvab kiirelt akust lahkunud särtsu. Kui olen pikemalt ringi sõitnud, siis langeb laadimine 13,6-7v kanti. Eks aku täis ja pole vaja ka suurema pingega laadida enam. Võibolla eksin, aga tundub, et nii asi käib.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 08:33
Postitas Andrea

Selline küsimus, et kui sõita originaalsummutiga, on kõik OK. Kui panna alla veidi väiksema takistusega pütt, siis vähel harva turtsub õhupuhastajasse. Kas tegu võib olla lahja seguga? Kuidas seda probleemi kõrvaldada saaks? Mainin igaksjuhuks ära, et küljes on ka K&N filter.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 10:12
Postitas müristaja
Andrea kirjutas:

Selline küsimus, et kui sõita originaalsummutiga, on kõik OK. Kui panna alla veidi väiksema takistusega pütt, siis vähel harva turtsub õhupuhastajasse. Kas tegu võib olla lahja seguga? Kuidas seda probleemi kõrvaldada saaks? Mainin igaksjuhuks ära, et küljes on ka K&N filter.

Kuidas sa seda kindlaks teed, et lööb õhupuhastisse? Ostsid filtri uuena? Mis kiip sul ajus on? Originaal kiibiga tegid ilmselt asja hullemaks ja segu lahja, siis hakkab puhastisse lööma.
Tuleb tellida vastavalt oma muudatustele uus kiip. Ja ka aju peal olevad el. kütusekruvid paika keerata. Muu ei aita.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 10:56
Postitas Andrea

Kindlaks teen kõrvaga. Filter oli ostes peal juba. Filter äsja pestud ja õlitatud. Kiibi kohta info puudub. Müristaja, järsku saad üle vaadata millalgi? :roll:


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 21:14
Postitas freelander

Mul on kiire küsimus, käisin ühe Tuonoga sõitmas.
Terve talve oli seisnud ja see aasta veel sõidetud ei olnud.
Nimelt väikest ringi tehes jäi jubedalt häirima selline asi: Sõidad ilusti, kiirendad, siis lased gaasi maha ning kui uuesti gaasi annad siis käib tugev jõnks läbi.
Kas see on normaalne? Põhjustatud millestki?


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 22:06
Postitas reimps

Kui tugev jõks? Kett pingutamata?
Muidu jõnksutab ja "koliseb" see ratas rohkem aga küll, kui suvalise R4-ga võrrelda. Ma süüdistan V-d :)

Või on mu Apriliad siiani lihtsalt peldikud olnud.. :mrgreen:


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 22:12
Postitas marko233
Andrea kirjutas:

Kindlaks teen kõrvaga. Filter oli ostes peal juba. Filter äsja pestud ja õlitatud. Kiibi kohta info puudub. Müristaja, järsku saad üle vaadata millalgi? :roll:

Kiipe mul 2 tk üle. Võin testimiseks laenata (vb ka müüa), kui Müristaja segukruvisi näppima tuleb.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 22:13
Postitas freelander

No umbes selline jõnks, kui sidur lahutada, natuke gaasi anda ja siis järsku vabastada.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 22:40
Postitas reimps
freelander kirjutas:

No umbes selline jõnks, kui sidur lahutada, natuke gaasi anda ja siis järsku vabastada.

Mulle tundub, et see on normaalne, vedu on suht vägivaldne sel mootoril. Võid mu omaga proovida, kas on samasugune jõnks. Näiteks :)


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 23:01
Postitas Kirs

:roll: Ei jonksuta mul midagi, annad hagu, lased rutska maha, uuesti keerad ja rebib koheselt.
Ju kaua seisnud ja vajab lihtsalt ühte korralikku kuumaandmist. Köhib puhtaks.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 14 Mai 2014, 23:22
Postitas Yerba
freelander kirjutas:

Mul on kiire küsimus, käisin ühe Tuonoga sõitmas.
Terve talve oli seisnud ja see aasta veel sõidetud ei olnud.
Nimelt väikest ringi tehes jäi jubedalt häirima selline asi: Sõidad ilusti, kiirendad, siis lased gaasi maha ning kui uuesti gaasi annad siis käib tugev jõnks läbi.
Kas see on normaalne? Põhjustatud millestki?

Sidur ei ole ära väsima ehk libisema hakanud?


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 15 Mai 2014, 07:01
Postitas arendaja

Veokett lõtv siis kipub ka loksutama gaasiga mängides. Sama olen ka täheldanud gaasitrossi liiga suure lodevuse korral.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 15 Mai 2014, 07:22
Postitas reimps
arendaja kirjutas:

Veokett lõtv siis kipub ka loksutama gaasiga mängides.

No mul näiteks on kett otsakorral küll, seda "kolksu" tunnen ma ise ka juba. Pingutatud ketiga on palju sujuvam. Algse küsimuse peale pakukski kas veninud ja pingutamata ketti või teine variant - kui freelander pole varem Tuonoga sõitnud, siis ridamootoriga võrreldes on see ratas ikka äkilisem küll ja võib "rapsida".


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 15 Mai 2014, 07:58
Postitas henrij

Kui mõnel tuono omanikul on riiulisse jäänud vedelema selliseid originaal peegleid siis oleksin sümboolse tasu eest täitsa huviline
Pilt


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 15 Mai 2014, 10:57
Postitas Jaan_S
freelander kirjutas:

Mul on kiire küsimus, käisin ühe Tuonoga sõitmas.
Terve talve oli seisnud ja see aasta veel sõidetud ei olnud.
Nimelt väikest ringi tehes jäi jubedalt häirima selline asi: Sõidad ilusti, kiirendad, siis lased gaasi maha ning kui uuesti gaasi annad siis käib tugev jõnks läbi.
Kas see on normaalne? Põhjustatud millestki?

Tagaketiratta kummileevendid kulunud.? Kontrollida saad kui ketiratast edasi-tagasi liigutad, tagaratas maas, kast neutraali peal. Loksumist olla ei tohiks.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 20 Mai 2014, 19:15
Postitas Kirs

Õlivahetusel selgus, et olen õlifiltrite ostuga veidi mõõda pannud. Seega kel soovi, siis müüa on kolm õlifiltrit(vastab koodile HF152). Tegemist siis niiöelda short versioonidega. Minule aga sobivad long versioonid(HF564). Need kellel Tuono, Mille, Falco, Futura, Capanord ja filtrikaas madal, siis neile sobib HF152.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 20 Mai 2014, 19:43
Postitas tiit1990

palju hinnaks


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 20 Mai 2014, 19:55
Postitas Kirs
tiit1990 kirjutas:

palju hinnaks

Tsekka PS.


Re: Aprilia Tuono

Postitatud: 09 Juun 2014, 21:55
Postitas marko233

Kiiremas korras vaja starteri releed (starter solenoid relay). eBay`s olemas neid hulgi, aga äkki saab siin kaubale.
Pidi sobima ka mõne muu margi relee (kui keegi teab täpsemalt, võib ka selle kohta infot jagada).