Re: Küsitlus: kütusekulu
Suzuki DL650 V-Strom 2006
Maanteel täis koormaga ja isegi paar kilo üle - 4,5 l/100
Linnas 5,5 l/100
Suzuki DL650 V-Strom 2006
Maanteel täis koormaga ja isegi paar kilo üle - 4,5 l/100
Linnas 5,5 l/100
Transalp 87a. Üldjuhul tuleb keskmine ca 5.5. Kõige ökom, mis mõõtnud välja olen, oli 5.1 sajale 75%maantee, 25% linn.
Kõige rohkem saand 6.5 See oli miinuskraadidega.
Honda mtx125r. aastast 89.
Keskmine ca 5.1-5.3. Kõige ökom oli 4.4/100 puhas maantee. Kõige rohkem 7.8/100. Puhas maantee koos pagasi ja kaasreisijaga 100-110km/h.
Honda VT600 '95 keskmine 4,6. Reservini laseb sõita 50/50 200km, seejärel neelab 9,2L.
Yamaha YZF-R125
2-3l/100
ZX-6R, 1999.a (ehk siis karpadega) - 4,5 kuni 5,xx liitrit 100km peale.
Keegi kunagi rääkis, et pritsungiga mootorid pidid suurematel kiirustel/pööretel ökonoomsemad olema ja karpapillid janusemad.
Gixxer 1000 k2 kulu jääb 7-12l vahele. Kord sai 100km sõidetud stabiilselt kiirusega 100km/h tunnis proovi mõttes ning kulu tuli 5l/100km või isegi sutsu alla.
GSX-R 1100W, maanteel 100 km/h sõites e. ökosõidul kindlasti mitte vähem kui 5,5; rohkem kipib aga sinna 6-7 kanti jääma. Reservile pole mõtet loota, kui üle 40 km tanklani on. Või kui on lihtsalt sigapalav ilm - sest Suzuki kraan ei tee kuumaga enam normaalselt koostööd. Sain hiljuti tunda.
Hea, et üldse keerab, sest paljudel ei tööta.
Sõitsime eile kahe rattaga nii umbes 500km(Tallinnast läbi Viljani Elvasse ja teisepoolt Võrtsjärve tagasi.Minul tuli keskmiseks kuluks 4,9 TDM 97.Sõbra X11 sõitis 6,5.Mõlemil rattal kaks inimest.Liikusime keskmiselt spido järgi 110+ km/h ja mitte eriti säästlikult,möödasõite oli üsna palju.Kui varem oli mul Hondaga võrreldes alla liitri või liiter vahe(ja nii juba paar aastat koos sõites),siis nüüd 1,5l vähem.Honda kulu oli sama,nagu tavaliselt.
Ei osaka seda muu asja kui äkki uue esiklaasi "süüks" pakkuda(kõrgem GIVI).Natuke korrigeerisin ka esikondli nurka peale klaasi paigaldamist ja proovisõitusid.Oleks üritanud säästlikult sõita oleks ilmselt väiksemagi kulu saanud.Midagi muud,mis midagi mõjutaks, ma ratta juures teinud ei ole.
Vist läheb rumalate küsimuste hulka, aga mis vahe sel on, palju tsikkel bena sööb? Nagunii, kõik mis tangitud, läheb sumpsidest välja, kõikidel.
Juhtub see veits varem või hiljem...
koi kirjutas:Vist läheb rumalate küsimuste hulka, aga mis vahe sel on, palju tsikkel bena sööb? Nagunii, kõik mis tangitud, läheb sumpsidest välja, kõikidel.
Juhtub see veits varem või hiljem...
Tõsi see on, et kõik mis tangitud kulub mootoris ära (kui just keegi ära ei varasta või välja ei leki) aga on ikka vahe küll kas saad paagitäiega 200km sõita või 300km. Igaühe rahakott ei võimalda piiramatult paaki täita. Kui saan sama raha eest rohkem sõita siis on ju väike vahe või mis? Samahästi võiks siis juba öelda, et pohh mis see bens maksab. Ja kui keegi kavatseb tulla jutuga, et ei tasu üldse tsiklit osta kui bensuraha pole siis ütlen juba ennetavalt ära, et istugu see jutt sisse endale. ![]()
E: CBR1000F 6,5-7 l/100
Honda CBR 900RR (karpadega) maanteel 5-6 vahel umbes nii normaalselt sõites. Rinkal 10.
Suzuki Street Magic umbes 10/11 sajale :9
vanalendur kirjutas:Kui saan sama raha eest rohkem sõita siis on ju väike vahe või mis?
Eks oluline komponent kütte kulul on ka randmes kinni. Olen paagi kuivaks sõitnud 200 km-ga ning matkal välja venitanud ka 400 km paagitäiega. Paak 17 L
Täna mõõtsin 300 km keskmiseks oma TDMil 4,5 sajale, see on siis peaaegu puhas maantee umbes 100-110ga tiksudes. Koos linnaga tuleb umbes 5 või törts peale. Ökopüss ![]()
vanalendur kirjutas:koi kirjutas:Vist läheb rumalate küsimuste hulka, aga mis vahe sel on, palju tsikkel bena sööb? Nagunii, kõik mis tangitud, läheb sumpsidest välja, kõikidel.
Juhtub see veits varem või hiljem...Tõsi see on, et kõik mis tangitud kulub mootoris ära (kui just keegi ära ei varasta või välja ei leki) aga on ikka vahe küll kas saad paagitäiega 200km sõita või 300km. Igaühe rahakott ei võimalda piiramatult paaki täita. Kui saan sama raha eest rohkem sõita siis on ju väike vahe või mis? Samahästi võiks siis juba öelda, et pohh mis see bens maksab. Ja kui keegi kavatseb tulla jutuga, et ei tasu üldse tsiklit osta kui bensuraha pole siis ütlen juba ennetavalt ära, et istugu see jutt sisse endale.
Leian samuti et tegelikult on ikka suur vahe kui palju ratas mahla tarbib ja kui palju sellele raha kulub. Kui igapäevaseid sõite tehes stabiilselt 600€ kütusearved laekuksid siis tuleks nutumaik suhu küll. Samas kui on võimalik ennast 100€ eest kuus täiesti pehmeks sõita siis poleks see ju üldsegi mitte paha. See "kõik-mis-paaki-kallan-võtab-ära" "kild" ei ole tegelikkuses enam ammu asjakohane.
Ma olen juba ammu rääkinud et oluliselt odavam on õhtuti lihtsalt tahm lahti tõmmata, kui õhtul "niisama väike tiir" teha.
Laupäevase 560km läbimisel Honda CBR 1100 oli kulu keskmiselt 5,8 liitrit sajale kahekesi ja naisel VFR 800 keskmiselt 4,65 liitrit sajale, siis mõlemad väga ökonoomsed!
Honda VTR 1000f maanteel nii enam -vähem legaalsetel kiirustel sain 4.9.Paak tal suht väike(16l)siis tankimisel võib viga kah sisse lipsata.Hammakas ees -1.
Karpadega YZF-R1: ummikutes radadevahelises linnaliikluses 5-6L - maanteel ei ole märganud olulist langust/muutust. Rinkale pole seni veel asja olnud ![]()
GSX-R 750 K2
Maanteel 6 L
Linnas 6,6 L
Rinkal 8,6 L ![]()
Yamaha FZ8 keskmiseks võik pidada 5l/100km
Minu 2005 aasta superporgand saab maanteel vast 8l per 100km hakkama. Linnas janutab kõik väiksemagi vaevata ära.
87a transalp tartu-tallinn ja sealt natuke edasi ka. ütleme siis nii, et siiski pmst 100% maantee. 70% üksi, 30% kahekesi sadulas. 5.7 sajale. Kiirus stabiilselt 105. neljarealisel 125.
Ökom ei peakski olema, aga vähe paremini võiks edasi käia. ![]()
Keegi oskaks yamaha 1300xjr küttekulu oskaks öelda.Maanteel ,linnas joob ikka hoolega.
rm250 kirjutas:Keegi oskaks yamaha 1300xjr küttekulu oskaks öelda.Maanteel ,linnas joob ikka hoolega.
Kiika siia, seal on päris paljude kasutajate rataste kütusekulu:
http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xjr1300
RD kirjutas:rm250 kirjutas:Keegi oskaks yamaha 1300xjr küttekulu oskaks öelda.Maanteel ,linnas joob ikka hoolega.
Kiika siia, seal on päris paljude kasutajate rataste kütusekulu:
http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xjr1300
Proovi siit, valim pisut suurem, kui Fuellys
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
koi' ga ühel nõul, mind hakkas ka asi huvitama, et: mida see teadmine Teile annab?
1.Müüte oma janused tsiklid maha ja vaatate ökopilli asemele?
2.Liiga laisad, et oma masina kütusekulu umbeski arvutada?
3.On abiks järgmise kaherattalise valikul?
4.Saate lõpuks teada, et Teie masinal on miskit viga(kütuskulu suur)?
Pan kirjutas:vanalendur kirjutas:koi kirjutas:Vist läheb rumalate küsimuste hulka, aga mis vahe sel on, palju tsikkel bena sööb? Nagunii, kõik mis tangitud, läheb sumpsidest välja, kõikidel.
Juhtub see veits varem või hiljem...Tõsi see on, et kõik mis tangitud kulub mootoris ära (kui just keegi ära ei varasta või välja ei leki) aga on ikka vahe küll kas saad paagitäiega 200km sõita või 300km. Igaühe rahakott ei võimalda piiramatult paaki täita. Kui saan sama raha eest rohkem sõita siis on ju väike vahe või mis? Samahästi võiks siis juba öelda, et pohh mis see bens maksab. Ja kui keegi kavatseb tulla jutuga, et ei tasu üldse tsiklit osta kui bensuraha pole siis ütlen juba ennetavalt ära, et istugu see jutt sisse endale.
Leian samuti et tegelikult on ikka suur vahe kui palju ratas mahla tarbib ja kui palju sellele raha kulub. Kui igapäevaseid sõite tehes stabiilselt 600€ kütusearved laekuksid siis tuleks nutumaik suhu küll. Samas kui on võimalik ennast 100€ eest kuus täiesti pehmeks sõita siis poleks see ju üldsegi mitte paha. See "kõik-mis-paaki-kallan-võtab-ära" "kild" ei ole tegelikkuses enam ammu asjakohane.
Ma olen juba ammu rääkinud et oluliselt odavam on õhtuti lihtsalt tahm lahti tõmmata, kui õhtul "niisama väike tiir" teha.
Ja siis ![]()
Eelmine tsikkel võttis vist 7 l/100km, sellest ka hääletus/arvamus, praegune võtab vist vähem ![]()
Variant:
a: Sõidan rohkem
b: Joon järgijäänud raha maha(väga tõenäoline
)
Pjääd ![]()
Harley Davidson FXSTB. Linnas kindlasti 10+ sajale , maanteel paar liitrit vähem.
keskmine on pisut alla 6l 100le
walkman kirjutas:Harley Davidson FXSTB. Linnas kindlasti 10+ sajale , maanteel paar liitrit vähem.
Kui jämedad kolvid sees on elik mis töömaht? 10+ sajale tundub kuidagi palju isegi linna kohta.
Käisin ära Tallinnast Viljandi, Viljandis veel 90 km ja tagasi Tallinna -paagitäis(kurguni täis) 20 l
Rattaks TDM 900