Re: Hälvik-autojuhid
Sähke, siin ka üks hälvik. Tahtis ümbersõidul romurallit teha. Minu soovitus on, et võid iseennast iseendale installeerida:
Sähke, siin ka üks hälvik. Tahtis ümbersõidul romurallit teha. Minu soovitus on, et võid iseennast iseendale installeerida:
Tulin eile Pärnumaalt. Ütleme nii, et sõitsin kiiremini kui oli ettenähtud. Üks Toyota, milest olin natukene aega tagasi möödasõitnud, hakkas tagant suruma. Et siis kui inimesel kiire, siis mina otsustasin paemale võtta et las läheb mööda... Mõnda aega istus jätkuvalt sabas, ja ta siis läks. Hea hetke selleks valis
Kui keegi tunneb venda, andke edasi minu kaastunde...
Ta tuli võib olla Lätist, seal tavaline selline möödasõit. Viimane kord tsikliga ida poolt tulles jõudsin Kukruse juures oleval kiirteelõigul autodele järgi just kohas kus 2 rada jooksevad kokku üheks ja mööda enam ei saa, sest vasakul on teepiire. Jäin ilusti nende taha ootele mil möödasõiduks võimalus tuleb, kuid 2 eesolevat autot tõmbasid nii paremale kui said ja andsid selgelt märku, et mine rahulikult mööda
Lätis on asfaldiga teepeenrad laiemad...
Ega muud muret polegi, et ainult liiga lähedalt läks mööda.
Usu, Lätis sõidetakse ka kitsastel nii. Linna vahel sama, nagu vähegi mahub, nii on 2 kõrvuti. Lähedalt läks jah ja siin ongi 2 võimalust. Kas oli hälvik või andsid liigselt ruumi ja ta luges selle sinu poolseks loaks möödasõiduks
M.T. kirjutas:Usu, Lätis sõidetakse ka kitsastel nii. Linna vahel sama, nagu vähegi mahub, nii on 2 kõrvuti. Lähedalt läks jah ja siin ongi 2 võimalust. Kas oli hälvik või andsid liigselt ruumi ja ta luges selle sinu poolseks loaks möödasõiduks
No isegi lätis ei sõideta ristmikel ja pidevjoone alal mööda, seega ikka täielik hälvik väikese emmiga.
mx77 kirjutas:No isegi lätis ei sõideta ristmikel ja pidevjoone alal mööda, seega ikka täielik hälvik väikese emmiga.
Millal sa viimati Lätis käisid? Ma tulin sealt eile varahommikul viimati ja usu, pidevjoon ja ka topeltpidev pole mingi takistus. Ka paremalt möödumist näeb seal kui rekkajuht ennast unustab või kiivalt telgjoonel end hoiab. Samuti topeltmöödumine toimub vahest
Neiu kes sa üritasid minuga lähisuhet luua Sanitexi punase autoga 848MHX Jüris eile õhtul siis tea, et ma pole veel lähisuhteks veel valmis. Teinekord kasuta peeglit või lihtsalt keera pea vasakule. Äkki seal on keegi kellele pead teed andma.
M.T. kirjutas:mx77 kirjutas:No isegi lätis ei sõideta ristmikel ja pidevjoone alal mööda, seega ikka täielik hälvik väikese emmiga.
Millal sa viimati Lätis käisid? Ma tulin sealt eile varahommikul viimati ja usu, pidevjoon ja ka topeltpidev pole mingi takistus. Ka paremalt möödumist näeb seal kui rekkajuht ennast unustab või kiivalt telgjoonel end hoiab. Samuti topeltmöödumine toimub vahest
Pole tegelikult ainult Läti teema, Leedus ka nii, Poolas pidi ka olema olnud vanasti. Leedus olen näinud kuidas teed ikka 4 realiseks sõidetakse.
Bandit kirjutas:Neiu kes sa üritasid minuga lähisuhet luua Sanitexi punase autoga 848MHX Jüris eile õhtul siis tea, et ma pole veel lähisuhteks veel valmis. Teinekord kasuta peeglit või lihtsalt keera pea vasakule. Äkki seal on keegi kellele pead teed andma.
2 "neiut" ja üks mees stardivad hommikuti sanitexi kirjadega autodega (1 vist polo ja 2 vist mingid fiatid) kusagilt Mustamäe/Õismäe kandist ja ei hiilga keegi neist just viisaka liiklemisega. Liiga lihti näen neid hommikuti kusagile vahele/ ette trügimas/ nõelumas.
Ma leidsin ühe äraütlemata lihtsa vahendi, kuidas hommikuti tööle kiirustama ei pea - lähen natuke varem kodust välja.
Piipz kirjutas:Ma leidsin ühe äraütlemata lihtsa vahendi, kuidas hommikuti tööle kiirustama ei pea - lähen natuke varem kodust välja.
Hea idee, kuid pole kindel, et see variant IPhonega compatible on.
Warner kirjutas:Piipz kirjutas:Ma leidsin ühe äraütlemata lihtsa vahendi, kuidas hommikuti tööle kiirustama ei pea - lähen natuke varem kodust välja.
Hea idee, kuid pole kindel, et see variant IPhonega compatible on.
Nüüd on minu arusaamist mööda ainult 2 varianti: käisid seenel ja leidsid "õiged" seened ülesse või ei oska sa õunal äratust varasemaks sättida
Piipz kirjutas:Ma leidsin ühe äraütlemata lihtsa vahendi, kuidas hommikuti tööle kiirustama ei pea - lähen natuke varem kodust välja.
Mul on veel parem, kodukontor. Ühest toast teise liikudes puuduvad nii ummikud kui hälvikust auto- ja ka muud juhid. Üldse igasugu hälvikud puuduvad, no kui ennast mitte arvestada Ning tempo saab alati sobiva valida.
Piipz kirjutas:Ma leidsin ühe äraütlemata lihtsa vahendi, kuidas hommikuti tööle kiirustama ei pea - lähen natuke varem kodust välja.
Sa võid ju varem ehk piisava varuga välja tulla,aga kui mõni geenius kellegagi kokku põrkab ja kogu liikluse sulgeb,nagu näiteks täna hommikul akadeemia-ehitajate ringil,siis pole midagi teha,sest mingi aja kõik seisis.
M.T. kirjutas:Mul on veel parem, kodukontor. Ühest toast teise liikudes puuduvad nii ummikud kui hälvikust auto- ja ka muud juhid. Üldse igasugu hälvikud puuduvad, no kui ennast mitte arvestada
Ning tempo saab alati sobiva valida.
Täiesti nõus. Mul sama ja kui naine ka on läinud, siis on üldse vaba liiklus.
urmas66 kirjutas:kui mõni geenius kellegagi kokku põrkab ja kogu liikluse sulgeb,nagu näiteks täna hommikul akadeemia-ehitajate ringil,siis pole midagi teha,sest mingi aja kõik seisis.
Jõudsin ka hommikul ringil oleva kõksu tekitatud ummikusse. Numbrit enam ei mäleta, aga üks "vahva" uuema punase Peugeot 208 juht lausa nautis seda, kui sai auto rattad ummikus tiksudes telgjoonele keerata, et mootorrattaga ridade vahelt läbi ei mahuks. Vaatas aga juhipoolsesse tahavaatepeelisse (kust mootorratta tuli vastu vaatab) ja tegi kõik, et keegi temast mööda ei mahuks.
oojamaa kirjutas:Vaatas aga juhipoolsesse tahavaatepeelisse (kust mootorratta tuli vastu vaatab) ja tegi kõik, et keegi temast mööda ei mahuks.
Sinu lahkudes tal seda peeglit loodetavasti polnud
Mina nendest takistajatest aru ei saa. Mingi sündroomiga tegu vist. Sellisel tuleks ees sõita 10km tunnis ja nii, et mööda ka ei saa. Iga kord kui kuskile keerama hakkab, siis veel ilusti ette ka keerata...
kaimex kirjutas:Mina nendest takistajatest aru ei saa. Mingi sündroomiga tegu vist. Sellisel tuleks ees sõita 10km tunnis ja nii, et mööda ka ei saa. Iga kord kui kuskile keerama hakkab, siis veel ilusti ette ka keerata...
Krt,nii palju neid hälbega tegelasi,kui meil ainult Tallinnas, pole vist kogu euroopas olemas.Sõitsin ju just ligi 7000km läbi ja ei kohanud selliseid pahatahtlikke kuskil,peale mõne kõva tegelase meie nr-ga ,kes ka lätis telgjoont mööda pressisid.Teine liik minu jaoks opakaid, on need kes kõigile,kes bussikast või kiirendusrajalt läbi mööda sõidavad,lahkesti teed pakuvad.Täna hommikul oli Kadaka teel üle Tammsaare(suunaga Laki poole) minekuks paras ummik kogunenud,sest seal esimene rada suletud(see on juba ammu nii).Ma olin nö ummikus juba kaks fooritsüklit ära seisnud,kui äkitselt tuli paremale kõrvale(kaugelt oli näha,et rida on kinni) mingi 4-5 autot.Minust kaks autot eespool,mingi opakas, lasi kõik need kõrvalt huijajad läbi ja tulemus oli see,et ise ka ei jõudnud enam üle ristmiku.Meil on asi ikka äärmusest äärmusse ja lollide(kes liiklusest ja liiklemisest mütsi ega maailma ei taipa) konsentratsioon muust euroopast ikka kõvasti suurem.
Heatahtlikule ullikese saab ta lolluse andeks anda,aga väga palju on ka selliseid Ojamaa mainitud pahatahtlikke peguoti juhte,kes kasutavad ülbitsemiseks ära liikluses olevat anonüümsust.Kui sellisele otse silma vaadata,siis üldjuhul teevad sellised "kõvatajad" püksid täis,enne kui midagi öelda jõuad.
oojamaa kirjutas:urmas66 kirjutas:kui mõni geenius kellegagi kokku põrkab ja kogu liikluse sulgeb,nagu näiteks täna hommikul akadeemia-ehitajate ringil,siis pole midagi teha,sest mingi aja kõik seisis.
Jõudsin ka hommikul ringil oleva kõksu tekitatud ummikusse. Numbrit enam ei mäleta, aga üks "vahva" uuema punase Peugeot 208 juht lausa nautis seda, kui sai auto rattad ummikus tiksudes telgjoonele keerata, et mootorrattaga ridade vahelt läbi ei mahuks. Vaatas aga juhipoolsesse tahavaatepeelisse (kust mootorratta tuli vastu vaatab) ja tegi kõik, et keegi temast mööda ei mahuks.
Sellistega on trikk, pendeldad vasakule-paremale seni kuni ta on ennast esimese auto stangesse nii kinni sõitnud, et enam liikuma ei mahu. Siis teed viimase põike ja naudid kogu seda vaba ruumi mis ta teisele poole jätnud on
kuna ma ise sõidan Saksa autodega (Audi) siis hälvikuid olen märganud mitmeid jaapani autode omanike poolt. kes keerab ette ja kõige tihemini juhtub niimoodi et üritataksejoonele panna ma isiklikult olen võitnud need võidusõidud nii oma 20aastat uuemate masinate vastu! niiet ei näe põhjust tulevasteks üritamiseks.vot. joonele panek näeb siis tavaliikluses nimodi välja et lissalt ei lasta mööda , venitakse ja kui alustad möödasõitu siis kiirendatakse räigelt !mulle tundub et on levinud selline fenomen et vanem auto ei saa (tohi)kiirem olla !!
No vat siis. Mina jälle olen täheldanud, et audimeestel on mingi teema siklitega. Kui on spidomeetrile juhtunud numbrid mis on veidi üle saja, on nii mõnedki korrad audi mulle tagarattasse kleepunud. Kui ta mul seal juba pikemat aega pendeldanud on, olen ma tavaliselt bussitaskusse võtnud. Noh, härral ilmselt kiire, takistan teda oma kaherattalisega, ning möödaminekuks ei jätku ilmselt julgust. Pärast seda uuesti sõitma hakates olen ma alati selle audi jälle enda eest leidnud, kes nüüd sündsalt 90'ga kulgeb
Mis teha, paraolümpiameestel on imelikud kombed jah. Mul kipuvad just Lexuse- ja Audimeestega keskmisest ärritavamad kogemused olema Tallinnas
Reimps, Soomes öeldakse, et kõik audimehed on homod
madmax kirjutas:Reimps, Soomes öeldakse, et kõik audimehed on homod
Soome on pikk ja lai, meil öeldakse, et bemmimehed on homod...
Sakidiis kirjutas:kuna ma ise sõidan Saksa autodega (Audi) siis hälvikuid olen märganud mitmeid jaapani autode omanike poolt. kes keerab ette ja kõige tihemini juhtub niimoodi et üritataksejoonele panna ma isiklikult olen võitnud need võidusõidud nii oma 20aastat uuemate masinate vastu! niiet ei näe põhjust tulevasteks üritamiseks.vot. joonele panek näeb siis tavaliikluses nimodi välja et lissalt ei lasta mööda , venitakse ja kui alustad möödasõitu siis kiirendatakse räigelt !mulle tundub et on levinud selline fenomen et vanem auto ei saa (tohi)kiirem olla !!
Viimane lause on väga täppi,ilmselgelt paljude "naabrist paremate" eestlaste jaoks.
Ma arvan,et hälvikuid on igasugu markidega ja suht samas proportsioonis liikvel.Vana autoga joonelepanemine on tunduvalt kõvem,kui vanas autos mees roolis.Meil oli naise auto 98a 2,0 Mondeo ,aga samas igati korralik,mootor natuke ka järele aidatud,korralik rehv ja velg ning taga ka tehase tiib.Vahel ,kui oma auto hoolduses, sõitsin sellega ja täiesti häiris,kuidas üritati nö kohta kätte näidata.Sõitsin ,aga ju sama moodi ,või pigem isegi kiiremini,kui oma autoga.Kui naine ise roolis ja mina kõrval,siis seda ei märganud.
Nüüd uuega,mis nö täis naistekas, olen ainult ühekorra linnas sõitnud ja pole veel hälvikuid kogenud.Samas auto on ka väga hea minekuga ja võimsaima saadaoleva mootoriga.
Nooh, eilsest alates on mul elus esimest korda korralik bemm istumise all, kuigi omamoodi kiiksuga. Tahab harjutamist, enne kui hälvikuks hakkan. Homokalduvusi pole siiani enda juures tuvastanud, äkki on mul valed mudelid, millega sõidan?
Tõsi ta on- sildistama kiputakse liigagi kergekäeliselt.
Ma viskaks siia võrdluseks veel Harrika mehed, kes mõne meelest on nagu mingi tsiklimaailma eliit.
Vint kirjutas:Tõsi ta on- sildistama kiputakse liigagi kergekäeliselt.
Ma viskaks siia võrdluseks veel Harrika mehed, kes mõne meelest on nagu mingi tsiklimaailma eliit.
Ennekõike nende endi meelest ...