2. leht 2-st

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 22 Mär 2023, 19:37
Postitas Heikik
701 kirjutas: 22 Mär 2023, 18:25
700 või 800 seeria masina ma vist küll julgeks osta. 800 mulle välimuselt ei meeldi aga 700 tundub täitsa sümpaatne. Ilmselt on neil kvaliteet kah parem, kui 650 seeria pillidel. Viimased on vist CFi esimene motokatsetus?
800MT-ga olen proovisõitu teinud. Korra kaalusin isegi osta. Esmamulje oli pigem positiivne. Quickshifter toimis hästi, LC mootori kloonil oli väänet (kuigi mingites pöördevahemikes võinuks vist rohkem kütust peale saada) ja istuda oli mugav. Istmesoojendus tegi pepu ka kevadpäeval kenasti soojaks. AGA...tegemist on räigelt kohmaka rattaga, mis oma ~230 kilo ja top-heavy olekuga meenutab pigem R1250GS käitumist kui keskkaalu matkakaid, kuhu ta kubatuurilt ja muudelt omadustelt positsioneeruda tahaks. Amordi käik oma 16 cm-ga naelutab selle ratta ka pigem maanteele kui suuri seiklusi otsima. Ja siis, kui lähedalt hakkad vaatama, avastad, et lenksuamort tahab kohe alguses küljest ära kukkuda....ja müüja ütles ise, et äpp ja navi on algusest peale olnud kahtlased. Süvaanalüüsi selle ratta kohta ei oska teha, aga teatav kahtluseuss jäi ka selle osas sisse. 800 kohta leiab muidu häid analüüse Austraaliamaalt, kui otsida. Näiteks : https://www.bikesales.com.au/editorial/ ... ew-135247/

700 kohta üks artikkel siin: https://www.revzilla.com/common-tread/c ... cle-review Salongis nägi kaugelt viisakas välja. Kui kohvikupoiss oleksin, jääks isegi pilk pidama. Kas kvaliteet ja omadused on samad nagu minu kogemus antud tootja muude ratastega? Ma ei tea...

Üldiselt ütleks, et CFMOTO on - kõikidest Hiina asjadest, mida tean - ilmselt kõige enam n-ö õige suuna leidnud...aga "not quite there yet"...ja ise käin seetõttu neist jätkuvalt mööda. Aga kes säästupille otsib ja kuu aega juppe kannatab oodata, sellele on ilmselt õiged rattad.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 22 Mär 2023, 19:47
Postitas tito
701 kirjutas: 22 Mär 2023, 18:25
700 või 800 seeria masina ma vist küll julgeks osta.
Benelli 828 midagi robustset aga täpset, kõlab nagu John Wick 3 :lol:

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 22 Mär 2023, 22:40
Postitas ranel
~10a vanuste cfmoto atv omanikud otsivad kohti, kus neile rooliotsasid valmis tehakse, sest uusi enam ei saa. Seda lugu kuulsin juba enne koroonaajastut, kui tarneahelatega oli veel kõik korras. Tehke omad järeldused hiinakas vs brändikas.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 28 Mär 2023, 12:53
Postitas biker.bot
-----------------------------
Arutelu Triumph Tiger 800 töökindluse üle siirdatud siia:
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=884547
-----------------------------

Arutelu Benelli ja CFMOTO teemal järgneb allpool tavapäraselt.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 28 Mär 2023, 13:23
Postitas 701
Mul saab kuu aja pärast 10 aastat CFi UTVd peetud. Ma ei julge küll kurta, et hirmsasti laguneks või midagi saada poleks. Siiani kõik varuosad Tartust saanud.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 28 Mär 2023, 15:29
Postitas Maaks
Milliseid varuosi sul vaja on läinud @701
Mina Yamaha omanikuna näiteks ei tea, milliseid varuosi on saada või mitte :-)

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 28 Mär 2023, 16:47
Postitas Macintosh
► Näita Spoilerit
Ma Kawasaki j Tarimphi omanikuna ka ei tea, milliseid varuosi on saada või milliseid mitte aga väidetavalt on cfmoto omanikud saadavuse ja laoseisu osas täpselt informeeritud, kuigi varuosi vaja ei lähe. Huvitav, miks küll. :-|||

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 28 Mär 2023, 17:17
Postitas 701
Piduriklotse, neid ei pea originaale ostma. On ka teiste tootjate omi. Vahet pole pori käiab nad suht siva siledaks. Varikarihma olen vahetanud, see polnud otseselt kulunud aga algusaastatel, kui rohkem ja kaugemal sellega sõidetud sai tundus ennetav ära vahetada. Klapikambri kaane tihendid hakkasid limama. Kardaaniriste on vahetatud mitu korda. Mitte küll originaalide vastu vaid laagripoest. Need lihtsalt saavad piiavalt leotades otsa. Radikas on mitu korda kuhugi orgi otsa aetud ja vahetust vajanud. Esidifer on katki olnud. Õigemini on sellega kuhugi otsa sõidetud, et difer oli raami küljes viltu ja siis pinge all murdusid seal sees mingid tiftid ära. Esimesi pooltelje otsi ja telgesid olen vahetanud. Seda selle pärast, et kui masinaga hea hooga kas kändu või kivisse põrutada on rattad kahele poole laiali ja otsad sodid. Hiljuti murdus üks rattapolt , miks ei tea. Ukselingi sees vedruke läks pooleks. Lihtsam oli terve link osta, kui seda vedru kusagilt otsida. Kogu kola on olnud Tartust kas kohe või üsna kiiresti saadaval. Yamahadega ma pole kokku puutunud aga Kawasaki ja CanAmi omanikele olen saanud piisavalt kaasa elada, et võrdlusmaterjali oleks. Kui mul nüüd tuleks vastupandamatu soov uus sarnase otstarbega UTV soetada, siis tõenäoliselt võtaksin 1000 CFi. Polarist vist kaaluks kah.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 28 Mär 2023, 18:55
Postitas M.T.
Siin nüüd natuke siga ja kägu võrdlused. @701 tõi võrdlusesse natukese teistsuguse masina kui asfaldil kasutatav 2-rattaline ja selge see, et seal saab masin tiba ekstreemsemaid kasutustingimusi ning sellest tulenevalt ka asjad lagunevad või siis pigem lõhutakse ära.
No ja teised üritavad lihtsalt sõbralikku :-||| teha :bsmile:

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 25 Mär 2024, 18:30
Postitas Bad Boy
Lükkaks sae käima 450MT teemal.. :)
Interneedus täis kinnimakstud influentserite reviewsi, kõik positiivsed…
Tartus messil otsas turnides jättis positiivse mulje, asend mugav ja ei tundunud et miskit kohe küljest kukuks…
Kaalu ei saanud tunnetada kuna oli mõlema rattaga maa külge kruvitud ilmselt et keegi ümber ei kukuks..
Et mida sellelt hiina notsult kotis võib oodata?
aju kärssab läbi kolmandal käivitusel?… :)

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 25 Mär 2024, 19:31
Postitas 701
Ei juhtu sellega midagi. Kui KWdega välja vead, siis anna tuld. CFi ATvsid pidanud varsti juba 15 aastat.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 10:29
Postitas Ikka mina
Mul hea sõber oli ühes esinduses mehaanik ja kokkuvõttes ütles et pole nendel atveedel häda rohkem kui japsidel ja usakatel.
Küll aga tsiklitel on remont tüütu - palju odavast plastist detaile mis kõik peab eemaldama et pääseks üldse kuhugi ligi ja sellega on nagu vana Viisnurga sektsioon kapiga - kolid, võtad lahti ja krt, enam kokku ei jää. Liimi või keevita seda saepuru plaati :)
No rattal saab mõned korrad ikka rohkem kruttida :)
Tehnika poole pealt pidi kõik OK olema, ei lagune rohkem kui teised.
Selline lugu siis - võibolla tasuks isegi mõelda kui pappi ei taha palju raistada ja mammutiga ka ei viitsi mööda maailma vaevelda :)

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 10:55
Postitas Maaks
Bad Boy kirjutas: 25 Mär 2024, 18:30
Lükkaks sae käima 450MT teemal.. :)
Interneedus täis kinnimakstud influentserite reviewsi, kõik positiivsed…
Tartus messil otsas turnides jättis positiivse mulje, asend mugav ja ei tundunud et miskit kohe küljest kukuks…
Kaalu ei saanud tunnetada kuna oli mõlema rattaga maa külge kruvitud ilmselt et keegi ümber ei kukuks..
Et mida sellelt hiina notsult kotis võib oodata?
aju kärssab läbi kolmandal käivitusel?… :)
Poest eraisikuna uuena ostes ma üldjuhul ei muretseks mitte millegi pärast - 3a on garantii. Osta on odav, müües ilmselt samuti odav :mrgreen:
EDIT: Tutikas 450MT maksab ~6500€, 185kg ratas tippkiirusega 152km/h!?. See oleks ilmselt OK valik, kui piiravaks teguriks oleks A2 load, aga
kui täis A, siis Kawa Versys 650 (maksab 8900€) +2,4k€ rohkem kui CFMoto, (kaalub ~220kg) oleks minu silmis väga palju parem valik (saab ka A2 versioonis osta). Või siis V-Storm 650 (8600€), mis liiguks ilmselt veelgi paremini kui versys.
Ainult A2 lubadega näiteks Honda NX500 letihind ~7500€, ja selle +1k€ saaks ratast müües päris kindlasti tagasi :)
Ma endale ei suuda cfmotot ära põhjendada :bsmile:

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 14:17
Postitas Macintosh
Bad Boy kirjutas: 25 Mär 2024, 18:30
Lükkaks sae käima 450MT teemal.. :)
Interneedus täis kinnimakstud influentserite reviewsi, kõik positiivsed…
Tartus messil otsas turnides jättis positiivse mulje, asend mugav ja ei tundunud et miskit kohe küljest kukuks…
Kaalu ei saanud tunnetada kuna oli mõlema rattaga maa külge kruvitud ilmselt et keegi ümber ei kukuks..
Et mida sellelt hiina notsult kotis võib oodata?
aju kärssab läbi kolmandal käivitusel?… :)
Isiklikku kogemust ei oma aga mees, kes ostis uuena ühe CFmoto 800 seeriast ratta ütles, et põhimõtteliselt oli kõik ilus ja suhteliselt vähese raha eest sai teoorias ägeda asja koos pika nimekirja lisadega aga teist korda ta selle ettevõtte toodetud tsiklit ei ostaks. Põhjuseks asjaolu, et liiga palju sai garantiis käidud erinevate vigadega. Tema sõnade kohaselt oli garantiiteenus korralik ja keegi ei ajanud senti pooleks ega püüdnud vastutusets kõrvale hoida aga iga korda kulus vähemalt päev või paar sellega tegelemisele.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 16:14
Postitas 701
Macintosh kirjutas: 26 Mär 2024, 14:17

Isiklikku kogemust ei oma aga mees, kes ostis uuena ühe CFmoto 800 seeriast ratta ütles, et põhimõtteliselt oli kõik ilus ja suhteliselt vähese raha eest sai teoorias ägeda asja koos pika nimekirja lisadega aga teist korda ta selle ettevõtte toodetud tsiklit ei ostaks. Põhjuseks asjaolu, et liiga palju sai garantiis käidud erinevate vigadega. Tema sõnade kohaselt oli garantiiteenus korralik ja keegi ei ajanud senti pooleks ega püüdnud vastutusets kõrvale hoida aga iga korda kulus vähemalt päev või paar sellega tegelemisele.
No selle peale ma toon näiteks, et Husqvarna poes ei õnnestunudki tuttuue ratta probleeme lahendada, kuigi selle kulus ikka mitmeid päevi ja rahaliselt tähenda u 1500€. See number sisaldab ka konkureerivas ettevõttes lõpuks tsikli töökorda saamist ja 600€ esinduse poolt teostatud "remonti" garantiilisele rattale. Minu kahele CFi ATVle ei ole kindlasti kulunud mitte veeranditki sellest, kui ise ära lõhutud asju mitte arvestada. Samas Ducati poes on mõned pisiasjad täiesti probleemivabalt lahendatud. Või siis ühe detaili puhul piisavalt lihtsalt ja konkreetselt selgitatud, miks see siiski garantii alla ei lähe. Et oma kogemuse pealt ma julgen väita, et "mittehiinaka" soetamine ei pruugi olla lahendus garantiiprobleemidest pääsemiseks.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 16:54
Postitas will111
Olen paari CF (ratast, mitte atv'd) natuke remontinud ja "tuuninud". mitte omanud siis, vaid klientide rattad on need olnud. midagi väga hirmsat seal ei ole, väidetavalt olid need KTM'i mootorid. Noh, kas ja kuivõrd nad nüüd tegelikult ktm mootorid olid...aga eks suht täpselt ktm jooniste järgi tehtud ilmselt küll.
Koostekvaliteet tundus rahuldav, tootmiskvaliteet ka. Eks tähti närida muidugi kannataks, aga tuleb arvestad ka hinda. Sõites tundus päris okei, samas muidugi need olid mõlemad ka ikka üsna uued rattad, mitte täiesti tutikad aga mitte rohkem kui mõned tonnid sõitnud. Kuidas nende vastupidavus pikas on, ei kujuta ette.

Seda võin ka kinnitada, et ega ükski teine ratas ega brand pole samuti veatu. Kõigil on asju, mis kipuvad minema katki või kuluma ära natuke liiga kiiresti või liiga lihtsalt jne. Need võivad olla vaid mingisugused 20a tootmises olnud ja viimseni ära lihtitud mudelid, millel ei esine praktiliselt üldse mitte mingeid jamasid (aga mingeid esineb tegelikult ikka...)

Ma arvan, et küsitud hinda on see CF vast isegi väärt. Aga juba üsna palju kasutatud ratast ilmselt väga osta ei soovitaks. Kui just ise ei ole TÕSINE spets masinat enne ostu üle kontrollima. Mitte lihtsalt vaatama, vaid sõna otseses mõttes kontrollima kõikvõimalikke detailikesi. Ja kui ostad kasutatut siis arvestada, et väärtus kukub nendel asjadel kindlasti kiiremini kui rohkem nö. firma pillidel

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 17:23
Postitas villy
701 kirjutas: 26 Mär 2024, 16:14


No selle peale ma toon näiteks, et Husqvarna poes ei õnnestunudki tuttuue ratta probleeme lahendada, kuigi selle kulus ikka mitmeid päevi ja rahaliselt tähenda u 1500€. See number sisaldab ka konkureerivas ettevõttes lõpuks tsikli töökorda saamist ja 600€ esinduse poolt teostatud "remonti" garantiilisele rattale.
Hei, mis su 701 Husky esinduses juhtus? Ja mismõttes pidid ise maksma.. rattal ju garantii?

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 26 Mär 2024, 21:23
Postitas 701
villy kirjutas: 26 Mär 2024, 17:23
Hei, mis su 701 Husky esinduses juhtus? Ja mismõttes pidid ise maksma.. rattal ju garantii?
701 juhtus kah, aga üks teine lugu. See remondilugu oli ühe teise motikaga. Postituse mõte oli, et ei pruugi need tuntud kaubamärgid sugugi paremad olla. Äkki isegi hullemad.
PS CF paneb hallhanke korras KTMi ja Husqvarna rattaid kokku. Mitte küll kõiki aga mitut. Et side on tugevam, kui lihtsalt maha joonistamine.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 13:02
Postitas Maaks
701 kirjutas: 26 Mär 2024, 21:23
PS CF paneb hallhanke korras KTMi ja Husqvarna rattaid kokku. Mitte küll kõiki aga mitut. Et side on tugevam, kui lihtsalt maha joonistamine.
Kui need moto osad oleks omavahel vahetatavad, siis võiks võib-olla veel mingeid paralleele tuua, aga muidu on nagu SAAB'i sõiduautode reklaam - me teeme (ka) lennukeid (aga teistmoodi, teises kohas, teistest materjalides ja teiste inimesega) :)
See postitus ei olnud mõeldud CFMoto toodangu halvustamiseks/ maha tegemiseks! Mul isiklikult puudub igasugune kogemus CFMoto toodanguga (va. messidel "käperdamine").

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 13:56
Postitas Ain
Olen jälginud nende atv teemat ja kui vaadata mis vigasi neil on ja kui palju siis tundub suht masendav. Kui keegi püüab rääkida, et sama on ka japsidel siis se jutt ei päde. Omal pikk kogemus Suzuki, Yamu ja Can- amiga.. ja selliseid vigu ja nii palju kindlasti nn. margipillidel ei ole.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 14:07
Postitas Maaks
Teemaväline
CFMoto probleemidest, eriti lolli nurga alt võrreldes, Google otsing:
cfmoto,bike,problem =929 000 tulemust
suzuki,bike,problem =25 200 000 tulemust
Järeldus Suzuki on 25x sitem ratas :lol:
Ja Yamaha on veel sitem :mrgreen: , aga sellegipoolest parem kui Honda
yamaha,bike,problem =30 500 000 tulemust
honda,bike,problem =35 500 000 tulemust

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 14:17
Postitas ovaaP
Plaan soetada ATV töö tegemiseks (talvel lund lükata ja metsast mõni puu välja tuua). Mülkasse uputada plaani ei ole. Vaatasin erinevaid mudeleid ja võtab kukalt sügama. Oskab keegi midagi oma kogemusest soovitada?

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 15:30
Postitas 701
Ain kirjutas: 27 Mär 2024, 13:56
Olen jälginud nende atv teemat ja kui vaadata mis vigasi neil on ja kui palju siis tundub suht masendav. Kui keegi püüab rääkida, et sama on ka japsidel siis se jutt ei päde. Omal pikk kogemus Suzuki, Yamu ja Can- amiga.. ja selliseid vigu ja nii palju kindlasti nn. margipillidel ei ole.
Sama siin! Jaapanlased on üldse lihtsama ehitusega ja sellest tulenevalt ka töökindlamad. Samas tunduvad need kuidagi "vanaaegsed" sageli. Ongi kuidagi nagu eraldi.
Ameeriklastel on igasugu "imevigu" küll ja veel. Peale selle suurest võimsusest tingitud purunemised. Kohati kosmiline varuosade hind ja tarneaeg. Et suht masendav tõesti. Hiinlastel on rohkem mingite detailide kvaliteedivigu, samas on varuosad enamasti laos võtta ja tihtipeale ei maksa need kah suurt midagi võrreldes margipillidega.
Paraku turuosa räägib oma. Viimastel andmetel umbes 70 % müüdud ATVdest Eestis on CFid. Ülejäänud 30% on kõik teised kokku. Seega pole ime, et on kuulda, kui ühel või teisel midagi uhtus. Kui ei juhtu, siis ka ei räägita.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 16:52
Postitas Ain
See on õige, et tänu hinnale on "hiinakaid" ostetud kõvasti. Samas omal ajal oli näieks ka Suzuki King Quad Eestis korralikult müüv masin aga probleeme väga polnud. Esialgu oli vist osadel kehva massi teema ja akud surid. Hiljem saadi sellele lisajuhtme paigaldusega lahendus ja probleem kadus. Esimesega sõitsin läbi üle 10k ja probleeme praktiliselt polnud.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 19:33
Postitas franz125
ovaaP kirjutas: 27 Mär 2024, 14:17
Plaan soetada ATV töö tegemiseks (talvel lund lükata ja metsast mõni puu välja tuua). Mülkasse uputada plaani ei ole. Vaatasin erinevaid mudeleid ja võtab kukalt sügama. Oskab keegi midagi oma kogemusest soovitada?
Omal 3.a. CF520L eps, katki pole läinud.Läbisõit mingi 500 kandis,põhiliselt lund lükanud ja teinekord poes käinud.Ühepütasel jaksu on,enne kaob pidamine kui jõud.Ei näinud mõtet pea 2x kallimal V2 mootoriga isendil mis ainult umbes 20kg raskem et tal mingi eelis oleks.

Re: Benelli ja CFMOTO

Postitatud: 27 Mär 2024, 22:55
Postitas hmm
Maaks kirjutas: 27 Mär 2024, 14:07
Teemaväline
CFMoto probleemidest, eriti lolli nurga alt võrreldes, Google otsing:
cfmoto,bike,problem =929 000 tulemust
suzuki,bike,problem =25 200 000 tulemust
Järeldus Suzuki on 25x sitem ratas :lol:
Ja Yamaha on veel sitem :mrgreen: , aga sellegipoolest parem kui Honda
yamaha,bike,problem =30 500 000 tulemust
honda,bike,problem =35 500 000 tulemust
No, kui nüüd tuua sama võrdlus vigade ja garantiiremondiga, siis Samsungi külmikuid käib oluliselt rohkem garantiis kui MIELE...
Lihtsalt seda kurivaimu samsungit on müüdud 1mil rohkem.

ISe pole samuti CFMoto tehnikat omanud, kui hea sõber küll. ATV oli tal tutikas võetud - no lagunes igast otsast. Kuigi ei käinud teist metsas uputamas. Nüüd vahetas vanema Yamaha vastu välja ning samades tingimustes on murevaba.