sidur.
Moderaator: Moded
Räägitakse, et Yasunil ei lähe neid rulle ja sidurivedrusi jne asju vaja, aga soovitaks siis kergemaid rulle:PMOMO kirjutas:No rullid , vedrud ja survevedru ..juustupihv kirjutas:OT
Panin täna rollerile sportsumpa peale. Arvasin, et kiirendus või midagi muud läheb paremaks aga läks pigem halvemaks. Originaal sumpal olid muidu piirajad küljest ja kiirendus oli hea. Milles asi võib olla? sumpaks yasuni zdeem juba körini sellest rääkida.
Malaguti Firefox F-15 70 ccm 

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.Sfera50RST kirjutas:Minu arust on nii, et kui paned kergemad rullid töusevad pöörded körgemale, kui eksin ärge näkku lööge
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Jällegi tegu elementaarse füüsikaga.xzburnoutzx kirjutas:Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Rullide algkaalust sõltub, mis pööretest alates nende surve variaatorile tsentrifugaaljõu tõttu piisavalt suureks muutub ja ülekanne muutuma hakkab. Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis kergemate rullidega vahetab käigu üles kõrgematel pööretel. Tippkiirust ei mõjuta rullide vahetamine kohe üldse mitte, sest mingitel pööretel jõuavad kõigi rullidega ülekanne maksimumini... muidugi kui ei panda mingeid ekstreemkergeid rulle ja ülitugevat survevedru, et max pööretelgi rullide jõud vedrust üle ei käi... aga seljuhul juba lihtsalt ülima lollusega tegu.
Mida tugevamad on sidurivedrud, seda kõrgem on siduri haakumis ja stall-speed - st seda kõrgematel pööretel toimub siduri haakumine ja siduri libisemise lõppemine.
hälvik
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
juustupihv kirjutas:OT
Panin täna rollerile sportsumpa peale. Arvasin, et kiirendus või midagi muud läheb paremaks aga läks pigem halvemaks. Originaal sumpal olid muidu piirajad küljest ja kiirendus oli hea. Milles asi võib olla? sumpaks yasuni z
Resonaatorkambriga väljalase 2T mootoril on põhiliselt see, millega viiakse paika max momendi asukoht. Iga koonusekujuga, pikkusega ja läbimõõduga on see täiesti erinev. Võimalik, et antud summuti töötab sinu mootoril suhteliselt kõrges pööreteosas, järelikult ei saagi see kuidagi kiirendust paremaks muuta vaid võib alumist otsa tõesti hoopis halvendada - resonaator hakkab tööle näiteks alles 12000rpm alates... kui su mootor ikka sinnamaani kunagi jõuab.
hälvik
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Praktika on näidanud, et kergemate rullidega kiirus väheneb ning raskemate rullidega kiirus suureneb. Keskmiste rullidega on kiirendus ja tippkiirus balansis. Kergete rullidega kiirendus on parem ja raskematega halvem. Teoorias on asi nii nagu oldmoped kirjeldas, kuid praktikas selline nagu ma rääkisin.oldmoped kirjutas:Jällegi tegu elementaarse füüsikaga.xzburnoutzx kirjutas:Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Rullide algkaalust sõltub, mis pööretest alates nende surve variaatorile tsentrifugaaljõu tõttu piisavalt suureks muutub ja ülekanne muutuma hakkab. Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis kergemate rullidega vahetab käigu üles kõrgematel pööretel. Tippkiirust ei mõjuta rullide vahetamine kohe üldse mitte, sest mingitel pööretel jõuavad kõigi rullidega ülekanne maksimumini... muidugi kui ei panda mingeid ekstreemkergeid rulle ja ülitugevat survevedru, et max pööretelgi rullide jõud vedrust üle ei käi... aga seljuhul juba lihtsalt ülima lollusega tegu
Mida tugevamad on sidurivedrud, seda kõrgem on siduri haakumis ja stall-speed - st seda kõrgematel pööretel toimub siduri haakumine ja siduri libisemise lõppemine.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Jään endale kindlaks, et kui kergete rullidega tippkiirus väheneb, on pandud juba ekstreemkerged rullid ja variaator lihtsalt ei tööta enam kogu ulatuses. Tippkiiruse kao saab tekitada ka liiga raskete rullide paigaldamisega - ülekanne muutub väga kiireks juba madalatel pööretel (näiteks nagu panna autol 15kmh sisse viies käik) ja kuna mootril madalates pööretes veel piisavalt jõudu ei ole, siis ta ei suudagi kunagi ennast maksimumini koguda.
hälvik
Jab.. kerged rullid annavad nii kiirust kui ka kiiresndust juurde(juhul kui ei ole liiga kerged), kuid raskete rullidega on jõud palju suurem nii, et läheb ka vastutuult sama kiirusegaoldmoped kirjutas:Jään endale kindlaks, et kui kergete rullidega tippkiirus väheneb, on pandud juba ekstreemkerged rullid ja variaator lihtsalt ei tööta enam kogu ulatuses. Tippkiiruse kao saab tekitada ka liiga raskete rullide paigaldamisega - ülekanne muutub väga kiireks juba madalatel pööretel (näiteks nagu panna autol 15kmh sisse viies käik) ja kuna mootril madalates pööretes veel piisavalt jõudu ei ole, siis ta ei suudagi kunagi ennast maksimumini koguda.

Malaguti Firefox F-15 70 ccm 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.