sidur.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Hyper
Postitusi: 241
Liitunud: 14 Mai 2004, 14:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas Hyper »

MOMO kirjutas:
juustupihv kirjutas:
OT

Panin täna rollerile sportsumpa peale. Arvasin, et kiirendus või midagi muud läheb paremaks aga läks pigem halvemaks. Originaal sumpal olid muidu piirajad küljest ja kiirendus oli hea. Milles asi võib olla? sumpaks yasuni z
No rullid , vedrud ja survevedru .. :D deem juba körini sellest rääkida.
Räägitakse, et Yasunil ei lähe neid rulle ja sidurivedrusi jne asju vaja, aga soovitaks siis kergemaid rulle:P
Malaguti Firefox F-15 70 ccm ;)
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Räägitakse, et 3me postitust pole ka vaja, aga jah vaheta rullid ära(4g-5g) ning pane tugevamad sidurivedrud.

ufoplast
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Sept 2005, 07:54
Asukoht: Põlva/BMW F650

Lugemata postitus Postitas ufoplast »

mul ka ei võta kiirenduse ajal õieti pöördeid yles ei tea mis asi jamab: kas siduri vedrud,rihm,või survevedru.

Pohlakas
Postitusi: 170
Liitunud: 03 Mai 2005, 15:04
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Pohlakas »

Minu arust on nii, et kui paned kergemad rullid töusevad pöörded körgemale, kui eksin ärge näkku lööge :D
Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Sfera50RST kirjutas:
Minu arust on nii, et kui paned kergemad rullid töusevad pöörded körgemale, kui eksin ärge näkku lööge :D
Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

xzburnoutzx kirjutas:
Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Jällegi tegu elementaarse füüsikaga.
Rullide algkaalust sõltub, mis pööretest alates nende surve variaatorile tsentrifugaaljõu tõttu piisavalt suureks muutub ja ülekanne muutuma hakkab. Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis kergemate rullidega vahetab käigu üles kõrgematel pööretel. Tippkiirust ei mõjuta rullide vahetamine kohe üldse mitte, sest mingitel pööretel jõuavad kõigi rullidega ülekanne maksimumini... muidugi kui ei panda mingeid ekstreemkergeid rulle ja ülitugevat survevedru, et max pööretelgi rullide jõud vedrust üle ei käi... aga seljuhul juba lihtsalt ülima lollusega tegu.

Mida tugevamad on sidurivedrud, seda kõrgem on siduri haakumis ja stall-speed - st seda kõrgematel pööretel toimub siduri haakumine ja siduri libisemise lõppemine.
hälvik
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

juustupihv kirjutas:
OT
Panin täna rollerile sportsumpa peale. Arvasin, et kiirendus või midagi muud läheb paremaks aga läks pigem halvemaks. Originaal sumpal olid muidu piirajad küljest ja kiirendus oli hea. Milles asi võib olla? sumpaks yasuni z

Resonaatorkambriga väljalase 2T mootoril on põhiliselt see, millega viiakse paika max momendi asukoht. Iga koonusekujuga, pikkusega ja läbimõõduga on see täiesti erinev. Võimalik, et antud summuti töötab sinu mootoril suhteliselt kõrges pööreteosas, järelikult ei saagi see kuidagi kiirendust paremaks muuta vaid võib alumist otsa tõesti hoopis halvendada - resonaator hakkab tööle näiteks alles 12000rpm alates... kui su mootor ikka sinnamaani kunagi jõuab.
hälvik
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

oldmoped kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
Ongi, mida kergemad rullid, seda kõrgemad pöörded alguses kiirenduse ajal on, mida raskemad rullid, seda madalamad pöörded kiirenduse ajal, kuid tippkiiruse saavutavad nad kõrgema, kuna lõppkiiruse pöörded kõrgemad.
Jällegi tegu elementaarse füüsikaga.
Rullide algkaalust sõltub, mis pööretest alates nende surve variaatorile tsentrifugaaljõu tõttu piisavalt suureks muutub ja ülekanne muutuma hakkab. Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis kergemate rullidega vahetab käigu üles kõrgematel pööretel. Tippkiirust ei mõjuta rullide vahetamine kohe üldse mitte, sest mingitel pööretel jõuavad kõigi rullidega ülekanne maksimumini... muidugi kui ei panda mingeid ekstreemkergeid rulle ja ülitugevat survevedru, et max pööretelgi rullide jõud vedrust üle ei käi... aga seljuhul juba lihtsalt ülima lollusega tegu
Mida tugevamad on sidurivedrud, seda kõrgem on siduri haakumis ja stall-speed - st seda kõrgematel pööretel toimub siduri haakumine ja siduri libisemise lõppemine.
Praktika on näidanud, et kergemate rullidega kiirus väheneb ning raskemate rullidega kiirus suureneb. Keskmiste rullidega on kiirendus ja tippkiirus balansis. Kergete rullidega kiirendus on parem ja raskematega halvem. Teoorias on asi nii nagu oldmoped kirjeldas, kuid praktikas selline nagu ma rääkisin.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Jään endale kindlaks, et kui kergete rullidega tippkiirus väheneb, on pandud juba ekstreemkerged rullid ja variaator lihtsalt ei tööta enam kogu ulatuses. Tippkiiruse kao saab tekitada ka liiga raskete rullide paigaldamisega - ülekanne muutub väga kiireks juba madalatel pööretel (näiteks nagu panna autol 15kmh sisse viies käik) ja kuna mootril madalates pööretes veel piisavalt jõudu ei ole, siis ta ei suudagi kunagi ennast maksimumini koguda.
hälvik
Kasutaja avatar

Hyper
Postitusi: 241
Liitunud: 14 Mai 2004, 14:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas Hyper »

oldmoped kirjutas:
Jään endale kindlaks, et kui kergete rullidega tippkiirus väheneb, on pandud juba ekstreemkerged rullid ja variaator lihtsalt ei tööta enam kogu ulatuses. Tippkiiruse kao saab tekitada ka liiga raskete rullide paigaldamisega - ülekanne muutub väga kiireks juba madalatel pööretel (näiteks nagu panna autol 15kmh sisse viies käik) ja kuna mootril madalates pööretes veel piisavalt jõudu ei ole, siis ta ei suudagi kunagi ennast maksimumini koguda.
Jab.. kerged rullid annavad nii kiirust kui ka kiiresndust juurde(juhul kui ei ole liiga kerged), kuid raskete rullidega on jõud palju suurem nii, et läheb ka vastutuult sama kiirusega :P
Malaguti Firefox F-15 70 ccm ;)

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Ma panen peale malossi sinised sidurivedrud aga kas oleks mõtekas
panna 4.7g või 6g rullid? Ise arvan et 6g kuna muidu läheb äkki liiga pöördesse.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”