2. leht 2-st

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 21 Juun 2022, 16:57
Postitas Karl32
õige jah, pilot jet oli vist see düüs mis muudab seda tühikäigu segu?

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 21 Juun 2022, 17:12
Postitas mx77
Karl32 kirjutas: 21 Juun 2022, 16:57
õige jah, pilot jet oli vist see düüs mis muudab seda tühikäigu segu?
Jah, aga seda muudetakse ainult siis, kui segukruvi läheb reguleerimipiirist välja, ehk siis vähem kui 0,5 pööret sisse või üle 3,5 pöörde välja.

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 21 Juun 2022, 17:38
Postitas Tort
Kas selle keihini õhukruvil peaks ka o-ring käima? Kas see on terve?

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 21 Juun 2022, 22:10
Postitas KXBTVL
Tere! Probleemid selle rattaga algasid Teil sellest,et madala käiguga sõites lasite mootori lahjavõitu seguga sõites mitu korda peaaegu kinni! (jõud hakkas kaduma,peale jahtumist toibus).Võis juhtuda,et silindri peeglil on AL,i ja rõngas ka pisut soones kinni olla.Oleneb kui kõvasti vatti sai.Mingit ebaloogilist teed pidi jõudsite karburaatorini.Suure tõenäosusega on probleem ikkagi lisaõhus (väntvõlli vedrumansett).Niisuguste kahjustustega mootor töötab just niimoodi nagu kirjeldate.(käivitub vänta piinates ja tõõtab tirinal,ainult kõrgetel pööretel ja võite reguleerima jäädagi)Ärge solvuge aga MX77 soovitus tundub olema ainuöige.Mootor kaenlasse ja mõnda motoklubisse.Poole tunniga on pilt selge .Edu!

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 25 Juun 2022, 00:19
Postitas Karl32
Ma tegin täna siis ikkagi selle töö ära ja võtsin ikkagi magneeto maha, tõesti mehed, teil oli õigus!
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?

Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.

Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe) :roll: .

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 25 Juun 2022, 09:04
Postitas 2715
Lahja seguga on teinekord juhtunud, et lööb väntvõlli tihendi pahupidi.
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 04 Juul 2022, 16:45
Postitas Karl32
Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud :D

Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 04 Juul 2022, 17:56
Postitas mx77
Karl32 kirjutas: 04 Juul 2022, 16:45
Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud :D

Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
Kuumutada ei ole seal midagi vaja, kui nad lootusetult sisse pole roostetanud. Õiged abivahendid on vajalikud.

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 04 Juul 2022, 19:44
Postitas Irual
Karl32 kirjutas: 04 Juul 2022, 16:45
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
Vanal ja survekaga pestud rattal võivad laagrite välised võrud alumiiniumist kiige ja lingi sisse olla päris kõvasti kinni jäänud - alu ja terase vahel tekib elektrokeemiline korrosioon. Teine kord on ainukeseks lahenduseks välimine võru ettevaatlikult läbi käiata turbiiniga. Tagumine unusta ära.

Edu,

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 04 Juul 2022, 22:23
Postitas Karl32
Netist sain pukside ja laagrite enda firma lehelt (ProX) õpetuse, seal näitas, et pane kruustangide vahele, ühele poole väike padrunvõti mis kiige/lingi august läbi mahub aga puksi august mitte, siis teisele poole suurem padrunvõti kuhu puks sisse mahub ja siis sedasi kruustangide vahel muudkui keerata ja kuuma anda ja nii siis muudkui korrata kuni puks käes.

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 19 Juul 2022, 15:06
Postitas Karl32
Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla :D

Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni :D.

Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?

Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 19 Juul 2022, 19:37
Postitas mx77
Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
KT-LKA49-GE12.jpg
KT-LKA49-GE12.jpg (115.18 KiB) Vaadatud 1849 korda

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 19 Juul 2022, 20:44
Postitas Karl32
mx77 kirjutas: 19 Juul 2022, 19:37
Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
KT-LKA49-GE12.jpg
Sealt tuli väga ilusti välja, kusjuures need nõellaagrid olid puksidega kinni jäänud omavahel, sõi polti. Kõige raskem oli see osa lingil mis ühendub kontidega. Aga üldiselt tuli libedalt, otsisin vene poldi, ühele poole suur padrunvõti ja teisele poole väike ja mutter otsa. Sedasi ma neid keerasin padrunvõtmega välja, kuumutamist ei vajanud ükski.

Peale vahetust sai kiiku hea tundega kohe loksutada.

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 20 Juul 2022, 01:21
Postitas Karl32
mx77 kirjutas: 19 Juul 2022, 19:37
Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
KT-LKA49-GE12.jpg
Minul oli see tegelikult ka natuke teistsugune. Panen pildi, milline mul oli. Sellisega nagu sul pildil oli, sellisega oleks asi raskem olnud.
IMG_31244__53512.jpg
IMG_31244__53512.jpg (22.81 KiB) Vaadatud 1755 korda

Re: Karburaatori abi

Postitatud: 20 Juul 2022, 12:45
Postitas Irual
Karl32 kirjutas: 19 Juul 2022, 15:06
Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla :D

Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni :D.

Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?

Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Sa pead aru saama, miks mingis asendis puterdab: kas segu on rikas või lahja. Kui varem pole teinud, siis kõige lollikindlam on sõita võimalikult pikalt rutska sellises asendis kus puterdab ja rutskat mitte liigutades mootor välja suretada nupust. Siis küünal maha ja tuvastama - veebist leiad küünla pilte.

Edu, L