2. leht 5-st

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:29
Postitas Olts
Sellel teemal on siin varem arutletud ka. Minul igatahes toimib absoluutselt ja ise olen rahul 8)

Re: kW ja riskigrupp endurorattale

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:31
Postitas yeekim
[/quote]

kui üle kahe(?) sõiduki oma nimel, siis võib mängu tulla mingi salapärane "fantoom"koefitsent, ehk siis kolmandal autol või rattal ei pruugi enam olla harjumuspärane 0,4 vaid nt 0,8 või 1,2. sellega oli mingi segane lugu, aga kuskil on sellest pajatatud.[/quote]

Minu arust on kogu Eesti Kindlustusseadus ja -turg yks suur"fantoom".
Mida rohkem sellese syvened ja sellega seotud oled, seda enam vihale ajab.
Mida rohkem masinaid vahetad, seda kallimaks la'heb!? Et mitte valel ajal masinat myya jne jne!
Huvitav, kas oma aparaate mujal EU maades ka kindlustada annab, elukohaks ikkagi Estland?

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:33
Postitas joel
piiks kirjutas:
Ei toimi ratta ja auto riskigrupp arvutatakse eraldi. 1 ei mõjuta teist. mul ratas 0,4 ja auto 1,0.
Mõningatel juhtudel toimib. See riskikoefitsiendi arvutamine on mõttetult keerukaks aetud ja tahab paar tundi süvenemist, enne kui pärale hakkab jõudma ning kui asja peensusteni ei tea, siis võid mõningates olukordades lollilt orki lennata. Aga näiteks kui elu esimeseks isiklikuks sõiduvahendiks soetad tsikli ja sellega aja jooksul riskikoefitsiendi alla saad, siis auto ostmisel võetakse riskikoefitsiendiks tsikli oma.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 20:54
Postitas marguspp
http://www.if.ee kirjutab nii:
Kas uuema auto ostmisel muutub ka kohustusliku liikluskindlustuse omaniku riskikoefitsient kui olemasoleva autoga on koefitsient 0,8?
Autopargi suurendamisel (st kui vana auto jääb ka alles) arvutatakse uus auto riskikoefitsiendi sinu kehtivate riskikoefitsientide keskmise alusel. Kui sul oli senini üks auto, mille riskikoefitsient on 0,8, siis saab uus soetatud sõiduk riskikoefitsiendiks ka 0,8. Kui soetad lisaks mootorratta, saab ka see riskikoefitsiendiks 0,8.
Kui müüd praeguse auto maha ja kohe uut autot ei soeta, jääb sinu seni kehtinud riskikoefitsient ootele ja kui sa 6 aasta jooksul soetad uue sõiduauto, saab see auto ootel riskikoefitsiendi (0,8) endale. Kui sa peale sõiduauto müümist soetad endale aga näiteks mootorratta, saab see riskikoefitsiendiks 1,2.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 21:10
Postitas Olts
Võtsin siis vaevaks üle lugeda dokumendi, mis kindlustusteemale kohaselt keerulist nime kannab “Liikluskindlustuse infosüsteemi tuge omav liikluskindlustuse tariifide
koostamise ja kindlustusmaksete arvutamise metoodika”. Ja selle dokumendi 18. punkt sätestab riskikoefitsendi leidmise viisi järnevas järjekorras:

1. kindlustusvõtja kehtiva riskikoefitsiendi alusel nimetatud sõiduki suhtes;
Ehk maakeeli: kui olete viimase kuue aasta jooksul omanud ja kindlustanud sama liiki sõidukit, siis võetakse kasutusele see koefitsent mis eelmise sama liiki sõiduki kindlustuslepingu lõpetamisel Teile jäi.

2. sama sõiduki liigi määratluse alusel, mis kehtib kindlustusvõtja poolt
võõrandatud sõiduki suhtes või rendilepingu alusel punktis 19 toodud
tingimustel kindlustusvõtja poolt renditud sõiduki suhtes. Kui nimetatud
määratlusi kehtib mitu või kehtib varem leitud määratluste aritmeetiline
keskmine, võetakse aluseks määratluste aritmeetiline keskmine;
See on nüüd see punkt Fantomas. Kui omad mitut erineva koefitsendiga sama liiki sõidukit, siis võetakse nende sõidukite koefitsentide aritmeetiline keskmine. Kui Teil "hoiul olevat" koefitsenti pole, juhul kui Te pole viimase kuue aasta jooksul sama liiki sõidukit kindlustanud, siis liigume järgmise punkti juurde.

3.kindlustusvõtja omandis olevate mitte välja renditud sõidukite ja
kindlustusvõtja poolt renditavate sõidukite suhtes kehtivate riskikoefitsientide keskmisena. See punkt aitas siis minul autole ratta koefitsent saada. Kui Te pole enne omanud sama liiki sõidukit (näiteks mootorratas) mida Te nüüd esmakordselt kidlustada soovite, siis võetakse Teie teiste sõidukite koefitsentide aritmeetiline keskmine. Kui Teil teisi sõidukeid on üks siis aritmeetiline keskmine ühest on teadagi mis.

Kui Teil üldse pole sõidukit olnud viimase kuue aasta jooksul, siis ei aita muud kui punkt 4
4. omistatakse kindlustusvõtja riskikoefitsiendiks nimetatud sõiduki suhtes 1,2.


Kuna ma jurist pole siis ei tasu seda puhta kullana võtta. Tõlgendasin määrust oma kogemuste ja loogika järgi.

Piiks, mis järjekorras su sõidukid tekkisid? Siis saaks vaadata kas mu arusaam sellest paragrahvist paika peab.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 21:11
Postitas mella
See tähendab, et kui autol oli piisavalt väike koefitsent, tuleb endale osta kiirelt auto, seejärel tsikkel ja siis auto maha müüa ;)

Iseasi, kas manöövriga tekkiv 1200kr lisakulu seda väärt on.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 21:17
Postitas joel
mella kirjutas:
See tähendab, et kui autol oli piisavalt väike koefitsent, tuleb endale osta kiirelt auto, seejärel tsikkel ja siis auto maha müüa ;)
Ja täpselt nii ongi. Elagu banaanivabariik! Igaühele jääb nüüd koduseks ülesandeks välja mõelda, et kuidas sellise operatsiooni käigus kahaneb kolm korda risk tsikliga liiklusõnnetust põhjustada... :roll:

Postitatud: 18 Jaan 2007, 10:49
Postitas KamikazeSuicide
https://www.e-kindlustus.ee/index.php?s ... t_id=21424

toksige oma andmed sisse ja vaadake kindlustusmaksete võrdlsusi firmade kaupa kõik ühel lehel

lihtne ja selge

Postitatud: 18 Jaan 2007, 14:34
Postitas Habanero
Ja eriti tore on see, et sõidad mingi n+1 aastat ettevõttele kuuluva autoga ja ühel päeval omale auto ostes saad omale koefitsendi, mis väidab, et sa oled justkui mingi algaja.
Koefitsent peaks siiski olema juhi riskigrupi määraja, mitte ettevõtte või auto oma. Kindlustused on suutnud meie seaduseandjad ilusasti ümber sõrme keerata ja endile soodsad, kuigi nõmedad, tingimused välja kaubelda. + meie püha kohus on täita iga EU direktiiv, mis väljastatakse, sõltumata selle iseloomust või suunitlusest.

Estonia, república del plátano.

Postitatud: 18 Jaan 2007, 16:18
Postitas piiks
Habanero kirjutas:
Ja eriti tore on see, et sõidad mingi n+1 aastat ettevõttele kuuluva autoga ja ühel päeval omale auto ostes saad omale koefitsendi, mis väidab, et sa oled justkui mingi algaja.
Koefitsent peaks siiski olema juhi riskigrupi määraja, mitte ettevõtte või auto oma. Kindlustused on suutnud meie seaduseandjad ilusasti ümber sõrme keerata ja endile soodsad, kuigi nõmedad, tingimused välja kaubelda. + meie püha kohus on täita iga EU direktiiv, mis väljastatakse, sõltumata selle iseloomust või suunitlusest.

Estonia, república del plátano.
No samas on sellest ka vahel kasu. Mulle kuuluv auto oli mulle kuuluva firma nimel. Peale sõbra tehtud ühte ja minu tehtud kolme avariid läks koefitsent 300 peale :D aasta makse oli siis 9500.- kõige odavam. Võtsin siis tee ARK'i ja vormistasin auto oma nimele.

Enne seda oli mul tsikkel ainult oma nimel, mille koefitsent oli selleks ajaks 40 või 50 või midagi sellist. Auto koefitsendiks sai 120 minu meelest, igaljuhul mitte sama number, mis siklil.

Mul on selle õige kohta oma teooria. Kuna tegemist on sisuliselt tsiviilvastutuskindlustusega, millega korvatakse kolmandale isikule tekitatud kahju, siis oleks õigem kindlustada juhtimisõigust. Maksed võiksid olla seotud juhilubadel olevate kategooriatega näiteks. Ja riski koefitsenti arvestataks juhi keskselt. On kehtiv kindlustus, siis sõidad mis autoga iganes tahad, ei ole, siis ei sõida.

Töökaaslane pakkus veel välja idee, et see võiks toimida natuke miski fondina, et kõik raha mis maksad loetakse üle ja kui on kogunenud näiteks 200 000.- siis rohkem ei maksa kuni põhjustad õnnetuse. kui sinu arvelt midagi hüvitatakse, siis fondi suurus kahaneb ja riskigrupp tõuseb ja hakkad maksma jälle.

Postitatud: 18 Jaan 2007, 21:04
Postitas oma_jope
KamikazeSuicide kirjutas:
kui link sisaldab teksti "session_id" siis tasuks enne postitamist järele proovida, et ega see äkki sessioonipõhine ei ole...

Postitatud: 18 Jaan 2007, 22:00
Postitas Olts
piiks kirjutas:
Mul on selle õige kohta oma teooria. Kuna tegemist on sisuliselt tsiviilvastutuskindlustusega, millega korvatakse kolmandale isikule tekitatud kahju, siis oleks õigem kindlustada juhtimisõigust. Maksed võiksid olla seotud juhilubadel olevate kategooriatega näiteks. Ja riski koefitsenti arvestataks juhi keskselt. On kehtiv kindlustus, siis sõidad mis autoga iganes tahad, ei ole, siis ei sõida.
Inglismaal pidi analoogne süsteem olema, et koefitsent juhipõhine. Kes paremini seda "saareelu" teab võiks täpsemalt kirjutada.

Postitatud: 08 Mär 2007, 23:02
Postitas schalter
Liikluskindlustuse hinnad kroomile 2007 hooajaks:

50 kW, risk 0.4, piirkond Tallinn, periood 9 kuud, EI-leping, kahjusid eelmisel perioodil polnud:

BTA Eesti filiaal 596
Ergo 743
If bürood 792
If internet 648
Inges 700
Parex 705
QBE Estonia 842
Salva internet 528
Salva kontor 655
Seesam 603

Allikas: www.lkf.ee kalkulaator.

Valisin Salva interneti, hanza.neti abil vormistasin ära, küsiti tõesti 528 kr nagu lubatud.

TEHTUD! 8)

Odavaima ja kallima kindlustusandja poolt küsitud summade vahe tuli 314 kr. Ütle veel, et liikluskindlustus on igal pool enam-vähem sama hinnaga...

Postitatud: 09 Mär 2007, 14:19
Postitas Piipz
see on veel väike vahe :P

Mul on hiiumaa, koefitsent 0,96, 72kw ja tsekka seda:

12 kuud: Erinevad firmad: 1271; 1452; 2466; 2189; 1429; 1058; 1528; 1800 1058

Ehk siis kuni 2,5 kordne hinnavahe :)

Postitatud: 12 Mär 2007, 16:02
Postitas plin500
Seesam, Tallinn, 85KW ja 6 kuud, risk 1.2 - 883 eeku, ehk siis krooni pealt sama mis kalkulaatoris

Postitatud: 12 Mär 2007, 16:51
Postitas Leiutaja
plin500 kirjutas:
Seesam, Tallinn, 85KW ja 6 kuud, risk 1.2 - 883 eeku, ehk siis krooni pealt sama mis kalkulaatoris
Hehh on ikka hinnad teil.

Inges, Läänema, 111 kw, 6 kuud, risk 0,4 - 280 eeku :D

Postitatud: 12 Mär 2007, 16:58
Postitas real
Põlvamaa, 72 kw, koefitsent 0,51, 12 kuud ning 309 kr - pole ka paha:)[/quote]

Postitatud: 12 Mär 2007, 17:17
Postitas mella
Ärge hakake jälle "mul on pikem / odavam / midaiganes kui sul" asja ajama!
Niikuinii leidub keegi pensionär, kes kusagil maakonnas oma 11kw tsikli pealt teist vähem maksab ;)

Eelpool olid näited, kus sama tsikli puhul erinevad kindlustuspakkujad võivad 2x hinnavahe tuua samadel tingimustel.

Postitatud: 15 Mär 2007, 14:04
Postitas Tort
Ei tea, kas sellest eespool on juttu olnud, aga....
VIHJE: Kontoris kindlustust vormistades valige nn. "Jah"-leping, mille pärast tühistada võite. Pidi palju-palju soodsam tulema. Tegin just Ergos kindlustuse, 301 kulli pool aastat, 37kw ja Valgamaa. Riskigrupp 0.77 vist. Tädi kilkas rõõmsalt, et juba teine tsikkel täna :D .

Postitatud: 15 Mär 2007, 14:14
Postitas Üllar
real kirjutas:
Põlvamaa, 72 kw, koefitsent 0,51, 12 kuud ning 309 kr - pole ka paha:)
[/quote]
KUS SEE KINDLUSTUS ASUB,OLEKS HEA KA SEALT LÄBI ASTUDA.
MUIDU MAKSA AUKUDES RATTA LÕHKUMISE EEST HIRMSAT RAHA.

Postitatud: 15 Mär 2007, 15:06
Postitas Pikk
112 kw, 0,4 koefitsent, Jõgevamaa sai sellised hinnad

http://aavik.album.ee/main.php?g2_view= ... 70c44d0fe9

Kas paari aasta tagune odavaim QBE maksis uljaspeade lõhutud rataste eest tohutuid kahjunõudeid, et hinna lakke on ajanud või miski muu põhjus. Aga mina tipin küll Seesam ja ulatan naerusuil 391 EEK aasta eest ;)

Postitatud: 15 Mär 2007, 15:46
Postitas Olts
Kõigile peaks juba ammu teada-tuntud lehekülg olema http://www.e-kindlustus.ee. Seal võite ju tüdimuseni vaadata-proovida kus kui palju maksab. JAH lepingud, EI lepingud, kõik võimalused olemas. Kisub igakevadiseks riistavenitusharjutuseks see teema.

Postitatud: 15 Mär 2007, 18:25
Postitas vilosius
Tegin täna kindlustuse kuueks kuuks ja kindlustusandja väitis mulle, et juba eelmisel aastal kaotas tähtsuse, kus mootorratas registreeritud on. Põhjuseks pidi olema suur õnnetuste arv mootorratastega, millest enamus pole loomulikult Tallinnasse registreeritud. Seda juttu räägiti mulle täna Salvas. Ja hinnaks tuli 584 eek. 6 kuud, 45 kw, koefitsient 0,7, arvel Võrus. :roll:

Postitatud: 15 Mär 2007, 21:49
Postitas artur223
Olts kirjutas:
Kõigile peaks juba ammu teada-tuntud lehekülg olema http://www.e-kindlustus.ee. Seal võite ju tüdimuseni vaadata-proovida kus kui palju maksab. JAH lepingud, EI lepingud, kõik võimalused olemas. Kisub igakevadiseks riistavenitusharjutuseks see teema.
Seesamit seal pole ju. :?
Seesamiga tuleb minul kõige odavam

Postitatud: 15 Mär 2007, 23:02
Postitas pritsu
artur223 kirjutas:
Seesamit seal pole ju. :?
Seesamiga tuleb minul kõige odavam
Loe tähelepanelikult. Mulle just Seesami andiski kõige soodsamaks. Need seal esmalt liisingufirmad.

Postitatud: 15 Mär 2007, 23:08
Postitas Pikk
Olts kirjutas:
Kõigile peaks juba ammu teada-tuntud lehekülg olema http://www.e-kindlustus.ee. Seal võite ju tüdimuseni vaadata-proovida kus kui palju maksab. JAH lepingud, EI lepingud, kõik võimalused olemas. Kisub igakevadiseks riistavenitusharjutuseks see teema.
Samuti peaks kõigile juba ammu teada-tuntud teemad olema "Milline kiiver?", "Milline ratas esimeseks?". Milline on parim kombe, saapad, side, roller, parktuli, rehv, suund, esiamort jne., jne. See on ju siin kuskil juba kirjas ja kõigile teada... Seega, kõik oleks nagu ära räägitud. Saadame motoka ja sys-i pensile ning paneme foorumi kinni???
Vaata, kõigile ei ole teada ja mõni saab teema arenduse tulemusel ehk õigema/soodsama valiku langetada ka sellel aastal ning päevakavas vajalikud korrektuurid teha, midagi huvitavat taas leides. Kordamine pidi kellegi ema olema. Kasulikke asju peab jagama ka siis, kui need mõne "mehe" välja venitavad ja on kõigile ammu teada.....

Postitatud: 15 Mär 2007, 23:41
Postitas sicar
Et siis võrumaale tehtud, IF kindlustus, koefitsent 0,77 ja 6kuud = 692.- ja kw masinal 74

Postitatud: 02 Nov 2007, 15:09
Postitas Monstro

einoh lahe üritus on mul liisingu ja kindlustusega. Vajaksin natuke teiste nõu ja soovitusi.

kuna minu liikluskindlustuse pakkujal oli võimalik vaid JAH leping, kuid alati jäi võimalus seda ikkagi talveperioodiks maksevabaks muuta siis nüüd tuli välja, et selleks ma vajan ikkagi liisingu luba. Aga nende ametlik vastus on selline- komitee ei lubanud siiski liikluskindlustuspoliisi maksevabaks muuta, kuna tegelikkuses ei suuda me kontrollida, ega klient mõne ilusama ilmaga ratast siiski sõitu ei vii.

kas see on normaalne? Millised kogemused on teistel?


Postitatud: 02 Nov 2007, 15:50
Postitas dimi1974

Kartelli kokkuleppe,.Maffia :D
Sellel aastal tõusevad kindlustus hinnad kes saavad tehke aastaks ära tuleb odavam.Endal 12kuud alates okt 918 eek IF kindlustuses riskigrupp 0,77 ja huvitav on sellejuures see,et autol on risk 0,62.


Postitatud: 02 Nov 2007, 18:31
Postitas Õnnekas

Aga tegelikult on ju kindlustus üks väiksemaid kuluartikleid kogu kulutuste hulgas, mida sa teed oma motikale. Kas on mõtet oma tuju rikkuda tühise asja pärast, tee see kindlustus ära ja süda rahul nii endal, kui liisingul. :D