2. leht 5-st

Postitatud: 17 Okt 2005, 22:49
Postitas xzburnoutzx
Kõik räägivad suht erivat juttu selle sissesõidu kohta, äkki oleks keegi nii lahke ja ütleks kindla kiiruse, kilometraazi ning õlivahekorra millega ISE sissesõitu tegi ning mille tulemus tema jaoks hea oli :arrow:

Postitatud: 18 Okt 2005, 07:08
Postitas xzburnoutzx
:arrow:

Postitatud: 18 Okt 2005, 08:35
Postitas Kirs
xzburnoutzx kirjutas:
Kõik räägivad suht erivat juttu selle sissesõidu kohta, äkki oleks keegi nii lahke ja ütleks kindla kiiruse, kilometraazi ning õlivahekorra millega ISE sissesõitu tegi ning mille tulemus tema jaoks hea oli :arrow:
Kas sissesõidu infi paberites pole olnud. Või polegi 70cc silindrit ostes mingeid pabereid kaasas? Paigaldusjuhendeid vms.

Postitatud: 18 Okt 2005, 11:46
Postitas Aleks
holma kirjutas:
Kas sissesõidu infi paberites pole olnud. Või polegi 70cc silindrit ostes mingeid pabereid kaasas? Paigaldusjuhendeid vms.
Muidugi et on.
Polini sovitab 500km 1/3 gaasi.

Mina sõitsin esimesed 300km max 30km/h ja veel ca 300km max 40km/h.

Postitatud: 18 Okt 2005, 15:32
Postitas Andrea
mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud

Postitatud: 18 Okt 2005, 15:50
Postitas nael
Antu14 kirjutas:
mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud
tähedab kas sellest ajast iis piisab?? ja kas rolleril muu tuuning ka we :?: :twisted:

!

Postitatud: 18 Okt 2005, 16:23
Postitas Mix
streeter kirjutas:
Antu14 kirjutas:
mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud
tähedab kas sellest ajast iis piisab?? ja kas rolleril muu tuuning ka we :?: :twisted:
See teeb sissesõidu kogupikkuseks 45 km. Seda on vähe!
Siin: http://www.scooterdigest.ru/print.asp?id=1889&tid=1 on venekeeloskajatele üks võimalikke teooriaid mootori sissesõitmiseks pärast kolvigrupi vahetust.

Postitatud: 18 Okt 2005, 17:14
Postitas Andrea
mina sõitsin nii nagu paberites kirjas oli.minek sitemaks pole läind ja kokku pole ka jooksnud.mul on veel 17.5 karpa,technigas next-r ,siis tugevamad sidurivedrud ning survevedru ja varsti on tulemas ka sport variaator(tnt)

Postitatud: 18 Okt 2005, 17:19
Postitas xzburnoutzx
Antu14 kirjutas:
mina sõitsin 2x45 min ja 30km/h. Gaasi põhja ei pannud ega kiirusi ei aretanud.mul on malossi 70cc silinder.õli juurde ei seganud
Kellegil on kogemusi Polini 70ccm Sport silindriga, kas oli kaasas vastav raamat, mis sissesõidust rääkis?

Sain mikult teada, et on küll manual kaasas. 500km on sissesõit, kiirus umbes 50-60 km/h

Postitatud: 23 Okt 2005, 18:00
Postitas Hyper
Kle.. räägi tulemustest ka nüüd.. Mis peale vahetust juurde said ja palju näitajad on :P Esiotsa tuleb nüüd maha suruda?;D

Postitatud: 23 Okt 2005, 18:07
Postitas xzburnoutzx
Hyper kirjutas:
Kle.. räägi tulemustest ka nüüd.. Mis peale vahetust juurde said ja palju näitajad on :P Esiotsa tuleb nüüd maha suruda?;D
Jupid panen peale Kolmapäeval (26. Okt) - Polini 70ccm Sport silinder, Dell´Orto 17.5mm karburaator, 93 düüs, Tnt Helix Carbon õhufilter, Polini 15% survevedru, Tnt 4.7g rullid, Polini klapid, Bosch W3CC küünal, Malossi MHR sõrmelaager(senikauaks kuni Polini Corsa väntvõlli ostan)

Sissesõidu teen 500 km ja nii: esimesed 100km - 30 km/h, teised 100km - 40 km/h, 200-400km teen 50 km/h ja viimased 100km teen 60 km/h. Segan 1:50nele.

Igasugune abi sissesõidu tegemisel on oodatud, niiet mehed, kellel piirajad peal - võtke ühendust :wink:

Postitatud: 23 Okt 2005, 19:10
Postitas Dt - Rider
kõige lihtsam moodus sissesõitu teha on: peab sõitma 10 tundi nii, et ei lase mootorit tulikuumaks (sõida nii kuidas tahad). Mina kasutasin sellist moodust ja sellega ei kaasnenud mingeid probleeme.

Postitatud: 23 Okt 2005, 19:59
Postitas InterFace
üldiselt ei ole tegelikult vaja üldse mingi metsikut pikka maad sõita.
esimese 25km'ga on enamus "tööd" nagunii ära tehtud juba.

näiteks 4 taktilistel tsiklitel soovitatakse hoopis tegelikult kõvasti mootoriga pidurdada ja kiirendada palju (mitte piirajasse loomulikult) ning siis mingi 100km pärast õli ära vahetada. ja alguses üldse mitte sünteetilist kasutada vaid midagi "karedamat", sest sünteetiline on libedam ja seega läheb kolvide "sissesõitmisega" rohkem aega.

ehk siis a'la 20-30km/h sõita mitusada km pole mõtet. ära üle 65lase mingi 300-400km (kui ta sul peaks mingi 90+ minema) ja käib küll.

Postitatud: 30 Okt 2005, 11:04
Postitas xzburnoutzx
Polini raamatus, mis silindriga kaasa sain ütles, et 500km ja 2/3 gaasiga. Ehk siis mingi 115:3=38,33 38,33*2=76,66 km/h

Et siis mitte üle 70 km/h ning sama ka kiirendades, et mitte kohe punn põhja. Soovitatavalt mitte esimese 200km jooksul mitte sõita mingites mägedes vms, et masinale liiga suur koorumust ei langeks. Seal oli kõik kirjas, et mis sumpad, variod, karpad, küünlad selle silindriga parimad. Keegi oskab öelda, millises auto poes Tallinnas Champion küünlaid müüakse?

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:17
Postitas Pohlakas
Dark kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
Hyper kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:

Sõber pani umbes taolise tuuningu peale ja läks 120 eeldan, et midagi sinna 110-120 kanti läheb niiet võtsin keskmise.
Palju ta sul enne välja jooksis?
85 km/h auto spidosse.
110-120km/h ainult silindrist... täistuuninguga masinad võtavad nii palju sisse
Kuule, kus sa näed juttu et ta ainult uue silindri paneb? Enne ikka loe muu jutt ka läbi.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:22
Postitas xzburnoutzx
Peal on:

LeoVince ZX - Sportsummuti
LeoVince - Sidurivedrud
Tnt - 4.7g Rullid
Tnt Helix Carbon - Õhufilter
Polini 70ccm Sport - Silinder
Polini Carbon - Klapid
Bosch W3CC - Küünal
Polini 15% - Survevedru
Dell´Orto 17.5mm - Karburaator
Dell´Orto 93 - Düüs
Dayco - Rihm

+

Tuleb:

Polini Corsa - Väntvõll
Polini Corsa - Kollektor
Polini Speed - Sidur
Polini Speed Kit - Variaator

Usun, küll, et sinna 110-120 kanti ta tuleb, kuna nagu eelnevalt ütlesin, sõbral suht sama tuuning peal(isegi lahjem) ning 117-120 km/h spidosse.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:31
Postitas Kirs
Minu mõistus ka tõrgub uskumast, et 120km/h saate oma rolleritega.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud. :P

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:35
Postitas sinisalo
Tundub nii, et need tüübid kellel see 70ccm vaatavad enda spidot ja näevad seal numbreid 120. Kui aga GPS-iga mõõtma hakatakse siis ollakse imestunud. :twisted: (see oli minu arvamus) . Muidu palju FLAMERI aerox välja läheb?`Tal on GPSiga mõõdetud see kiirus.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:35
Postitas rallypoiss
10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??

No,kui 125 ccm bike-d lähevad sinna 180+ km/h sisse siis peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama(meil rolleriklubis on üks mees ,kes omab 180 ccm Runnerit ja selle tippkiirustest ta eriti rääkida ei taha.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:36
Postitas Kirs
rallypoiss kirjutas:
10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama
Kust pärinevad sinu andmed, et stokis 200km/h läheb? Just! 10000 INGLISE naela, tüüp ostis 2500 naela eest Dragsteri muidu.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:38
Postitas xzburnoutzx
holma kirjutas:
Minu mõistus ka tõrgub uskumast, et 120km/h saate oma rolleritega.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud. :P
Ma räägin rolleri spido kiirustest. 120 km/h rolleri spido järgi on tavaliselt 100 GPSI, Auto spidosse mingi 105-110. Kui mõtled Evili Dragsteri siis see läheb mingi 110-115 GPSI:P...see on see Malossi MHR täistuuning.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:40
Postitas Kirs
xzburnoutzx kirjutas:
holma kirjutas:
Minu mõistus ka tõrgub uskumast, et 120km/h saate oma rolleritega.
Endal on olemas videomaterjal kus ametlikult 180cc Italjet Dragster, mille alla oli tuunimiseks taotud 10000 inglise naela. Ja tema sai ainult tühised 85 miili tunnis. Kas tõesti 70cc ja 180cc+10000 naela maksimaalsete kiiruste vahe nii väike? Olen selline uskmatu toomas, et enne ei usu ka, kui pole puust ja punaselt silme ette toodud. :P
Ma räägin rolleri spido kiirustest. 120 km/h rolleri spido järgi on tavaliselt 100 GPSI, Auto spidosse mingi 105-110. Kui mõtled Evili Dragsteri siis see läheb mingi 110-115 GPSI:P...see on see Malossi MHR täistuuning.
Vaat see 100km/h asi juba hakkab klappima ma arvan.

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:40
Postitas xzburnoutzx
rallypoiss kirjutas:
10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama
Italjet Dragster 180ccm läheb stockis 165 km/h(14kw stockis) nägin kunagi mingil rolleritega tegeleval müügisaidil(stock).

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:45
Postitas Kirs
xzburnoutzx kirjutas:
rallypoiss kirjutas:
10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama
Italjet Dragster 180ccm läheb stockis 165 km/h(14kw stockis) nägin kunagi mingil rolleritega tegeleval müügisaidil(stock).
Ja 10000 naelase tuuninguga kõigest 136km/h :shock:

Postitatud: 30 Okt 2005, 13:47
Postitas Kuubik
holma kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
rallypoiss kirjutas:
10'000 naela???????see on nagu 250'000 kroooooni!!!!!!!
mida nad siis selle dragsteriga tegid ?panid plaattinast gondlit talle we??
stock-is peaksid need 180ccm rollerid juba 200 km/h kanti kiiruseid aretama
Italjet Dragster 180ccm läheb stockis 165 km/h(14kw stockis) nägin kunagi mingil rolleritega tegeleval müügisaidil(stock).
Ja 10000 naelase tuuninguga kõigest 136km/h :shock:
Võibolla tuunisid nad võimsust vms. panid näiteks hästi kerrged rullid :D

Postitatud: 30 Okt 2005, 14:23
Postitas Kirs
http://www.italjetdragster.com/video/ho ... illion.avi
Tsekake ka teisi vidoklippe Gallery alt.

Postitatud: 30 Okt 2005, 14:32
Postitas xzburnoutzx
Sa said asjast valesti aru, tüüp sai 85 mph = 136 km/h 400m kiirenduses tippkiiruseks(400m) ja ajaks sai ta mingi 14,5 vms. Niiet asi pole täielik lõppkiirus vaid 400m oma. Rollerid koguvad päris kaua seda tippkiirust :P

Postitatud: 30 Okt 2005, 15:07
Postitas Hyper
Ma olen ise juba gilera 180 ccm 130-ga sõitnud(stock), kuigi oleks veel läinud..:P

Postitatud: 31 Okt 2005, 20:01
Postitas xzburnoutzx
Hyper kirjutas:
Ma olen ise juba gilera 180 ccm 130-ga sõitnud(stock), kuigi oleks veel läinud..:P
Tagasi siis projekti juurde:

Masina sain täna Ramost kätte, 800.- läks

Silindri ühe kinntiuse välja puurimine, silindri peale panek, summuti peale panek, rullide vahetus, survevedru vahetus, ja gaasitrossi "kolvi" külgepanek.

Ütlesid, et bena pole vaja segada õliga, sest keerasid õlivoolu suuremaks vms, ning segu kah suht peale ning bena imeb korralikult :wink: Ütlesid ka, et kui sissesõit tehtud, et tule läbi ja paneme segu heaks - tasuta.

Postitatud: 31 Okt 2005, 21:56
Postitas -lammutaja-
sinisalo kirjutas:
Tundub nii, et need tüübid kellel see 70ccm vaatavad enda spidot ja näevad seal numbreid 120. Kui aga GPS-iga mõõtma hakatakse siis ollakse imestunud. :twisted: (see oli minu arvamus) . Muidu palju FLAMERI aerox välja läheb?`Tal on GPSiga mõõdetud see kiirus.
enda tagumikuga proovitud ja gps näitas 109 km/h