APmoto ilmselt. Pääsküla raudteejaama vastas täpselt.Viidikas kirjutas:Milline töökoda on kõigelähemal laagrile ? Nimelt elan laagris , ja ei viitsi eriti kesklinna sõita . Nimelt sooviks rollerilt piirajad maha võtta kuskil .
APmoto ilmselt. Pääsküla raudteejaama vastas täpselt.Viidikas kirjutas:Milline töökoda on kõigelähemal laagrile ? Nimelt elan laagris , ja ei viitsi eriti kesklinna sõita . Nimelt sooviks rollerilt piirajad maha võtta kuskil .
Silindri puurimist tehakse Ramos (http://www.ramo.ee)oltc1100 kirjutas:kas keegi teab kus tallinnas tehakse rolleri silindri puurimist.
mis poest võib leida honda diole remont kolbi?
ja kolvi saad ka sealt.non-smoking kirjutas:Silindri puurimist tehakse Ramos (http://www.ramo.ee)oltc1100 kirjutas:kas keegi teab kus tallinnas tehakse rolleri silindri puurimist.
mis poest võib leida honda diole remont kolbi?
ramo on suzuki esindus. Salome toob Cpi-sid sisseKubsiK kirjutas:kas ramo on see teisesõnaga, CPIDE JA FREEDODE esindus ve? kuulsin et seal pidi olema jõhkralt cpici ja freedosi?
Mina ei tea kuidas sul nii hästi tegid. Mul tegid korda masina ja samas nurga taga suri roller välja.Võin nüüd mainida,et käisin selles kohans garantiis ka ära ja olen väga rahul!Mul masin jäi 280km pealt toppama ja viisin sinna korrastada,3h möödudes helistati ja paluti rollerile järgi tulla.
Sõiduk on korras ja sõidab kenasti!
Jan.
Maus kirjutas:Kas keegi teab, kes teeb ka keevitustöid?
Probleem ei ole suur (summuti kinnitus), kuid otsinud olen kaua.
pärnu automaailm enam piirajaid maha ei võta, isegi variaatorist :SAl-Kharid kirjutas:Automaailma tuuning cpidele on leegika vahetus, düüs ja variost piiraja maha ehk kõik piirajad maha ja minu arust nad rohkem ei "tuuni"
äkki zee tegevuz pole legaalne? 99% kez oma cpi-d zinna automaailma viivad ei oma vaztavaid luba, miz nende zealt väljatulevad cpi-d nõuakzidsaariste14 kirjutas:miks ?
minu 125-ne roller pidi minema teisipäeval (28.08) tööse Motoremis, viisin siis esmaspäeval kohale kuna teisip pole aega, vahepeal olin haige ja mõtlesin et neljapävaks peaks ikka valmis olema, läksin kohale ja selgus et polnud tegema hakatudki... Mis krdi mõte on lepingul kui seda ei täideta, eks täna näis mis saab...
meiekas kirjutas:mõtlesin et neljapävaks peaks ikka valmis olema, läksin kohale ja selgus et polnud tegema hakatudki... Mis krdi mõte on lepingul kui seda ei täideta, eks täna näis mis saab...
Äkki täpsustad ka juurde, et mis päevaks oli sulle lubatud rolleri valmis saamine ja mis lepingust sa räägid.
Antud postist loeb välja vaid seda, et sa omaenese peast mõtlesid välja, et ehk on valmis ja läksid lihtsalt igaksjuhuks uurima... ning nüüd halad siin.
viisin esmmaspäeva õhtul, remont lubati teha teisipäeval ja kolmapäeva homikuks hiljemalt pidi valmis olema, seeprst läksin uurima, mida nad lubavad kui kinni ei pea...
Hipodroomi lähedal Köömne 18 garaazides on mees kes teeb kõike(st.keevitab,puurib ja treib valmis kui vaja ! NB.bensumootoreid tunneb nagu oma viit sõrme)
Olen ise käinud ja kiidan!!!
Kontakt:5063406
Selles teemas palju räägitud remondikohtadest, kuid mis hinda üldse nad seal küsivad. Hetkel leidsin aind ühe postituse kus karpa reguleerimine läks mingi 900.- maksma (300 kr/h).
Äkki räägiks teised ka hindadest ja mida see sisaldas.
Küsisin Yamaha keskusest ning sealt öeldi, et
Töötunnni hind on praegu koos käibemaksuga 460.-
Valmis hinnakirja ei ole.
Päris kirves arvan ma.
jan22 kirjutas:Tallinnas Motoremgrupp OÜ
http://www.motorem.ee/Hetkel ka Trendimport'i garantii!
ei ole häid kogemusi ,kaks rollerit sai yhel ajal ostetud ja et garangtii kehtiks
käisid mõlemad seal hoolduses.tavalise hoolduse asemel otsustasin lasta vario ja asjad ära puhastada ja klappide regull jne(hooldus maksis 2 korda rohkem).nyyd garantii läbi olen hakanud asjaga ise tegelema ,variot ei ole nemad yltse lahti võtnudki,rääkimatta klappidest.Teine juhus oli see kui läksin rollerile järgi arve oli mingi 3000 ,jõudsin sõita 3 km ja mootor jäi seisma ,Bensiinivoolik oli lahti ja variaatorist seibid puudu ja kick-starteril vedru oli lahti.
jääb sihuke mulje et seal on mõned noored nolgid ,kes pole kunagi kruvikeerajat näinudki.
Kuidas tuvastad et klappide reguleerimine tegemata, kui oled vahepeal oled sõitnud ning variaatoriga sama, sest tegu liikuvosadega seal sees... Lihtsalt oletad, et tegemata kuna sulle ei meeldinud arve?!
Hiina rolleri anomaaliad on sellised millega meie töökoda on mitu aastat tegelenud ning elu näitab et mõnel juhul ei allu sümptomid remondile.
Saada e-mail gustav@motorem.ee või helista 5204415 ja suhtleme otse.
robertl kirjutas:Kuidas tuvastad et klappide reguleerimine tegemata, kui oled vahepeal oled sõitnud ning variaatoriga sama, sest tegu liikuvosadega seal sees... Lihtsalt oletad, et tegemata kuna sulle ei meeldinud arve?!
Hiina rolleri anomaaliad on sellised millega meie töökoda on mitu aastat tegelenud ning elu näitab et mõnel juhul ei allu sümptomid remondile.
Saada e-mail gustav@motorem.ee või helista 5204415 ja suhtleme otse.
kui ma mootori lahti võtsin siis oli kohe aru saada et seda kaant ei ole kordagi maha võetud,tihend ja asjad olid nagu originaalis ,mitte mingeid lahtivõtmis jälgi.poltide taga oli veel see "ärakuivanud möks" mis uuel masinal.
Aga mis sa sellekohta ytled et bensiinivoolik lahti oli ja variaatorist seibid puudu ja poolkuuvedru oli kinnitamata?
On see normaalne ,et ma lähen masinale korralikku teenindusse järgi ja pealeseda võib mu võrr lihtsalt mahapõleda??
mina lihtsalt ei soovita.
Kloostrimetsa motopood on väga hea koht ,masin tehakse kiiresti ja korralikult valmis.
Kui sa nii ütled... Mitu kuud hiljem tulla hiljem väidetega millele ühtegi tõestust pole on selline asi mis võib olla üht ja teist moodi, aga siiski Motoremi nime määrida...
Bensiinivooliku jms konkreetne praak lahendatakse kohapeal ära, seda et praaki ei tule ette ei ole väitnud, ei tea töökoda kus pole kunagi mitte ühelgi kliendil pretensioone olnud. Motoremi töökoda on mehaaniku vea kahjud korda teinud või kompenseerinud, kui mõistliku aja, läbisõidu ajal viga ilmneb.
Ja mis "möksi" puutub siis klapikambrikaane poltide pead määrduvad sõites niivõinaa, tihendit ei vahetata, kinnitatakse samad poldid samas järjekorras kui avatakse ka on Hiina rolleril klappide reguleerimata jätmine on tunda sest klapid hakkavad klõbisema suht ruttu hooldust teostamata.
Ning et postitus ei läheks täiesti luhta siis alates 11.01.2008 tegeleb Trendimporti toodete garantiiremondi, hoolduse ja remondiga Skymoto.
http://www.skymoto.ee/
nummert kirjutas:tihend ja asjad olid nagu originaalis ,mitte mingeid lahtivõtmis jälgi.
Ei tea antud juhtumist midagi, aga mina läheksin küll töökotta hoopis seljuhul karjuma, kui peale sealset tehnohoolet oleks masin lahtivõtmisjälgi täis ja tihendid ei oleks samasugused, nagu originaalis peal olid.
Äkki täpsustaksid ka, mis seibid variaatorist ära unustati?
oldmoped kirjutas:nummert kirjutas:tihend ja asjad olid nagu originaalis ,mitte mingeid lahtivõtmis jälgi.
Ei tea antud juhtumist midagi, aga mina läheksin küll töökotta hoopis seljuhul karjuma, kui peale sealset tehnohoolet oleks masin lahtivõtmisjälgi täis ja tihendid ei oleks samasugused, nagu originaalis peal olid.
Äkki täpsustaksid ka, mis seibid variaatorist ära unustati?
variaatoris unustati panna seib mis jahutustaldriku ja muttri vahele käib,siis minu masinal hoiab kickstarteri vedru kinni yks metallist plaat,seda ei olnud enam yltse, variaatori kolmest "kõrvast" oli alles kaks(ja see murdis variaatorist tüki välja ning oli uut vaja).
Mis liikuriga üldse tegemist? 50 või 125cm3 hiina neljataktiline?