Hayabusa killer - ZX14R / ZZR14 2006
Moderaator: Moded
To huligaan:
Pöördemomendi andmed avaldatakse reeglina väntvõllilt mõõdetuna. Ma ei saa aru, mis mõte oleks seda tagarattalt mõõta. Selge see, et tagarattal on iga käiguga moment erinav.
Pane GS-le ette imeväike ja taha hiigelsuur hammakas ja võid põldu kündma minna.
Lihtne asi ja siin pole midagi jahuda ning teemast läheb ka jube mööda.
Pöördemomendi andmed avaldatakse reeglina väntvõllilt mõõdetuna. Ma ei saa aru, mis mõte oleks seda tagarattalt mõõta. Selge see, et tagarattal on iga käiguga moment erinav.
Pane GS-le ette imeväike ja taha hiigelsuur hammakas ja võid põldu kündma minna.
Lihtne asi ja siin pole midagi jahuda ning teemast läheb ka jube mööda.
Kusjuures võimsus on erinevate käikudega sama.
Võimsus = pöördemoment x pöörlemissagedus
Järelikult kui mõõta tagarattalt võimsust pole mingit vahet, mis käik sees on. 1. käiguga mõõtes on tagaratta pöördemoment suur ja pöörlemiskiirus väike ja 6. käiguga vastupidi. Vahe mootorilt ja tagarattalt saadaval võimsusel peaks tulema ülekandekadudest aga see vast erinevatel käikudel ei tohiks väga erinev olla.
Võimsus = pöördemoment x pöörlemissagedus
Järelikult kui mõõta tagarattalt võimsust pole mingit vahet, mis käik sees on. 1. käiguga mõõtes on tagaratta pöördemoment suur ja pöörlemiskiirus väike ja 6. käiguga vastupidi. Vahe mootorilt ja tagarattalt saadaval võimsusel peaks tulema ülekandekadudest aga see vast erinevatel käikudel ei tohiks väga erinev olla.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Mis puutub nüüd sellesse 74 Nm juttu, siis mina saan asjast nii aru, et kui selline moment on 2000 p/min juures, siis mootoril, mis käib vähemalt 12k pööret, on see kõrgemate pöörete juures palju kangem. Erinevalt tippvõimsusest kindlasti muidugi 1000-2000 pööret enne piirajasse jooksmist. Usun, et selliste näitajatega mootori suurim pöördemoment on kusagil 130 Nm. Ja see peaks ka stock seades olema piisav ülejäänud relvadele vabalt sumpsiotste näitamiseks... Uuu, crazy 

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Just-just 2000 poorde juures juba tombab ja kujuta ette mis edasi saab.
Kuskil oli piti ka kelladest ja kommentaar, et punasesse vajutab kas 10500 voi oli 11000 pealt...nii et sutsu ennem kui zx12r oli,
aga see alguse ja mid-range poore on karmim ja ka sujuvam nii et kohe junni vupli vahele ei poeta.
Kuskil oli piti ka kelladest ja kommentaar, et punasesse vajutab kas 10500 voi oli 11000 pealt...nii et sutsu ennem kui zx12r oli,
aga see alguse ja mid-range poore on karmim ja ka sujuvam nii et kohe junni vupli vahele ei poeta.
Tere.
Euroopa turule: http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?I ... 6116&Sub=3
USA turule: http://www.kawasaki.com/product_detail. ... motorcycle
See peaks nüüd ametlik inf nendel lehtedel väljas olema, eks kohe-kohe Milano messiga paralleelselt tulevad ka köik andmed.
Ja kolige oma algklassi koolitödedega uude rubriiki,asjalikku infi krt aja taga nagu nöela heinakuhjast.
Aitähh
Lugupidamisega, Saarlane.
Euroopa turule: http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?I ... 6116&Sub=3
USA turule: http://www.kawasaki.com/product_detail. ... motorcycle
See peaks nüüd ametlik inf nendel lehtedel väljas olema, eks kohe-kohe Milano messiga paralleelselt tulevad ka köik andmed.
Ja kolige oma algklassi koolitödedega uude rubriiki,asjalikku infi krt aja taga nagu nöela heinakuhjast.
Aitähh
Lugupidamisega, Saarlane.
Nii palju, et see ratas on väikem kui pildi pealt paistab tegelikult ja on täiesti normaalse sport toureri suurusega erilist muud ime seal pole peale selle mootori paugu ja karmi (pöörleva)massi. Esi ots on maru elusast peast muidu suht igav pill Busa võtaks tegelikult ennem sellist mõnusat karakterit nagu rohkem järmine aasta tuleb uus mudel kah koos uue R1'ega Yamult.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
ei pea ju kõiki kuute käiku tühjaks keerama, pisab esimesest neljast näiteks või kolmeststonefree kirjutas:Ma lihtsalt momendil ei kujuta ette kus sa sellist ratast nn tyhjaks keerad.

Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.