Hayabusa killer - ZX14R / ZZR14 2006

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


NB

Lugemata postitus Postitas NB »

arumaeisaa, jutt on mootori väändemomendist, mitte tagaratta omast. Hoia väntvõllist kinni!

Enriko

Lugemata postitus Postitas Enriko »

To huligaan:

Pöördemomendi andmed avaldatakse reeglina väntvõllilt mõõdetuna. Ma ei saa aru, mis mõte oleks seda tagarattalt mõõta. Selge see, et tagarattal on iga käiguga moment erinav.
Pane GS-le ette imeväike ja taha hiigelsuur hammakas ja võid põldu kündma minna.
Lihtne asi ja siin pole midagi jahuda ning teemast läheb ka jube mööda.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

väike paradoks - kui seier seisab 2000 pöörde peal, siis kiirendust olla ei saa.

lihtsalt tähelepanek.

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

eks ta on seal 2000. peal ainult murdosa sekundist ja kiirendab nii mis tolmab 74 njuutoniga keerates

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

Nii arumaisaa, sonad suhu tagasi kohe,
see mida ma siin jahusin ennist on ikka jah erinev VOIMSUS erinevate kaikude kasutamise korral.
Poordemoment jaab samaks antud pooretel kull = ise loll ja vabandan kummipeade parast.

Enriko

Lugemata postitus Postitas Enriko »

Kusjuures võimsus on erinevate käikudega sama.
Võimsus = pöördemoment x pöörlemissagedus
Järelikult kui mõõta tagarattalt võimsust pole mingit vahet, mis käik sees on. 1. käiguga mõõtes on tagaratta pöördemoment suur ja pöörlemiskiirus väike ja 6. käiguga vastupidi. Vahe mootorilt ja tagarattalt saadaval võimsusel peaks tulema ülekandekadudest aga see vast erinevatel käikudel ei tohiks väga erinev olla.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Mis puutub nüüd sellesse 74 Nm juttu, siis mina saan asjast nii aru, et kui selline moment on 2000 p/min juures, siis mootoril, mis käib vähemalt 12k pööret, on see kõrgemate pöörete juures palju kangem. Erinevalt tippvõimsusest kindlasti muidugi 1000-2000 pööret enne piirajasse jooksmist. Usun, et selliste näitajatega mootori suurim pöördemoment on kusagil 130 Nm. Ja see peaks ka stock seades olema piisav ülejäänud relvadele vabalt sumpsiotste näitamiseks... Uuu, crazy :twisted:
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

Just-just 2000 poorde juures juba tombab ja kujuta ette mis edasi saab.
Kuskil oli piti ka kelladest ja kommentaar, et punasesse vajutab kas 10500 voi oli 11000 pealt...nii et sutsu ennem kui zx12r oli,
aga see alguse ja mid-range poore on karmim ja ka sujuvam nii et kohe junni vupli vahele ei poeta.

Willie
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Jaan 2004, 09:14
Tsikkel: FLH
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Willie »

napalm kirjutas:
... Uus Hayabusa tuleb 2007 ja varakult müüki ehk järgmise aasta lõpus võib olla isegi keskel ...
Pisut OT, aga kas on ka midagi muud uue Busa kohta teada? Ise loen tihti lääne foorumeid, kuid nii konkreetset ajalist määrangut pole veel näinud.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

See ei ole kindlasti kohe 100% täpne. Aega on sinnani veel väga palju ja mina ei ole veel näinud nii pikaajalist ja konkreetset ennustust mis täppi läheks.

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere.

Euroopa turule: http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?I ... 6116&Sub=3

USA turule: http://www.kawasaki.com/product_detail. ... motorcycle

See peaks nüüd ametlik inf nendel lehtedel väljas olema, eks kohe-kohe Milano messiga paralleelselt tulevad ka köik andmed.

Ja kolige oma algklassi koolitödedega uude rubriiki,asjalikku infi krt aja taga nagu nöela heinakuhjast.

Aitähh



Lugupidamisega, Saarlane.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Nii palju, et see ratas on väikem kui pildi pealt paistab tegelikult ja on täiesti normaalse sport toureri suurusega erilist muud ime seal pole peale selle mootori paugu ja karmi (pöörleva)massi. Esi ots on maru elusast peast muidu suht igav pill Busa võtaks tegelikult ennem sellist mõnusat karakterit nagu rohkem järmine aasta tuleb uus mudel kah koos uue R1'ega Yamult.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

stonefree kirjutas:
Ma lihtsalt momendil ei kujuta ette kus sa sellist ratast nn tyhjaks keerad. :twisted:
ei pea ju kõiki kuute käiku tühjaks keerama, pisab esimesest neljast näiteks või kolmest :twisted:
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”