Bike numbrimärk
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Kri§to kirjutas:Fos kirjutas:ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Silma torkasid selle kinnitusega, või võeti kiirusega ette
Kiirusest polnud juttu midagi, tulime radarist rahulikult mööda. Arvatavasti oli asi kinnituses ikkagi, sest see on näha, et ta originaal koha peal vaid sügavamal. Tänu sellele polnud ka seda nö alt vaatamise nurga nõuet täidetud. Reaalses elus on numbri paremini näha, kui nendel, kelle see kõvasti ülesse keeratud. Alguses tahtsid veel teha numbritule puudumise pärast ka, ma ei tea kust nad selle idee võtsid, et mul numbrituld pole, täiesti olemas oli ja sellest paragraafist sain lahti õnneks. Ei tea palju trahvi summa tuleb, aga 30 päeva pärast saan teada.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Fos kirjutas:ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Tean, mida sa tunned. Mul on sama asja pärast jama olnud ja sain kah ülevaatusest lahti.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Fos kirjutas:ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Millega seda mõõdeti,et Sul oli vähem? Oli selleks mingi spets vahend või nad enda silmaga?
Kui silmaga seda mõõdeti ja ei fikseeritud seda numbrites kui palju Sul oli see valesti kraadides,siis saada perse,silmaga võib mõõta mnni pikkust!
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
mul on 15 päeva aega vaidlustada, kogun veel vähe tarkust juurde ja kirjutan neile tänukirja valmis.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Fos kirjutas:mul on 15 päeva aega vaidlustada, kogun veel vähe tarkust juurde ja kirjutan neile tänukirja valmis.
Vaidlusta kindlasti kui ei tehtud seda spets mõõteriistaga. mul taoline kogemus olemas "silmaga mõõtmisest" ja kohtuvõit taskus.
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
- Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
- Asukoht: Tln -> Mustamäe
- Kontakt:
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
sepp kirjutas:Fos kirjutas:mul on 15 päeva aega vaidlustada, kogun veel vähe tarkust juurde ja kirjutan neile tänukirja valmis.
Vaidlusta kindlasti kui ei tehtud seda spets mõõteriistaga. mul taoline kogemus olemas "silmaga mõõtmisest" ja kohtuvõit taskus.
Kas nurka "mõõdeti" tühjal rattal või siis, kui ratsanik seljas? Kuidas eeskiri seda sätestab?
-
- Postitusi: 3253
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 374 korda
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Kõik mõõtmised peavad olema tehtud taadeldud seadmetega. Kui taatlemise aeg on möödas, siis antud seade ei kõlba mõõtmiseks.
Samamoodi nagu taatlemata radariga võivad nad naljapärast kiirusi mõõta, aga trahvi selle alusel teha ei saa.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
nii, tõin oma paberi kodunt ära. Seal seisab:
_____________________________Juhtis mootorratast, mille tehniline seisukord ei vasta õigusaktidega kehtestatud nõuetele. Registreerimismärk ei olnud kinnitatud vastavalt EU direktiiv 93/94 EMÜ kohaselt.
Registreerimismärk ei olnud asetatud sõiduki väljaulatuvate osade punktide läbivatele pikitasanditele. Sõidukil olid eemaldatud valmistaja tehasepoolt numbrikinnitused ja number oli paigaldatud tagumise poritiiva siseküljele siseküljele (WTF? kirjaviga)
Rikkus nõudeid LS$ 73 lg 1; MKM määrus 13.06.2011 nr 42 lisa 1 kood 101 p3
_______________________________See määrus p3 ütleb: L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 2009/62/EÜ nõuetele vastavalt sõiduki taha. Üksiksõiduki kinnituseks esitatud M, N või O kategooria sõidukil võib tagumise registreerimismärgi koht asuda sõiduki pikikeskteljest paremal pool;
ja direktiiv ise 2009/62/EÜ:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 027:ET:PDF
ja minu number:
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Siin pole õiendada ju midagi. Pmst peab mingi määruse kohaselt numbrimärk olema sõiduki kõige tagumise gabariidi peal. Selleks on ka kõigil tehasest tulnud tsiklitel tagaporika all ebardlik moodustis, et taganumber saada tagarattaga samale kaugusele (kui tagumine sabagondel on tagarattast lühem või puudub muu kontruktsioon, mille külge seda kinnitada.
Sinu juhtumi puhul pole kraadidega mingit seost. Pigem pikitasandi väljaulatuvate punktide osa.
- ÜLDINE ASUKOHT
2.1. Tagumise registreerimismärgi paigalduskoht sõiduki tagaosal peab olema selline, et:
2.1.1. registreerimismärgi saab asetada sõiduki väljaulatuvate osade punkte läbivatele pikitasanditele.
Fos kirjutas:ja minu number:
Re: Bike numbrimärk
Arvestades sellega, et reaalselt mingit mõõteriista ei kasutatud, selleks et seda 30 ja 5 kraadi mõõta siis ei saa nagu tugineda mitte millelegi muule, kui mingi ajumõõtme silmaringi kaare kauglähinägemise mõõteveale. Mina arvan kui viitsid ja pappi on siis uuri vaidlustamise kohta.
Re: Bike numbrimärk
tegelikult polnud protokollis ka märgitud, millisele määruse nõudele see ei vasta, ise vaatasin, et see alumise nurga kraad on ainuke, mis välja ei vea. Samuti silma järgi. Kirjutasin neile kirja, viidates valele väärtoe kirjeldusele "numbrimärk oli paigaldatud tagumise poritiiva siseküljele siselüljele". Kui nad mõtlevad tagumise poritiiva all tagagondlit, siis sinna on ta paigaldatud ka originaalis. Kui nad mõtlevad porilauda, siis sinna külge pole võimalik mitte midagi kinnitada. Kõik vast teavad, milline R rüüpi ratta tagumine porilaud on ja kus ta asetseb.
Re: Bike numbrimärk
Samas kui nüüd norima hakata, siis politseibussist vaadatuna võib see numbrimärk küll lugematu olla 40/25 meetri pealt... Pilt tehtud suht madalalt ju, kõrgemalt vaadates kaob pütade taha ära?
Re: Bike numbrimärk
Mäletamistmööda peavad olema taadeldud mõõteriistad, mille alusel teostatakse rahalisi tehinguid. Ka trahvimine kuulub sinna hulka. Seega, kui kiirust mõõdeti ja trahviti, või näiteks vorsti müüdi taatlemata kaalu alusel, siis selle saab vaidlustada. Kordusülevaatusele saatmine ei ole trahv!
Re: Bike numbrimärk
Kri§to kirjutas:Samas kui nüüd norima hakata, siis politseibussist vaadatuna võib see numbrimärk küll lugematu olla 40/25 meetri pealt... Pilt tehtud suht madalalt ju, kõrgemalt vaadates kaob pütade taha ära?
Ei kao ära, määruses on ette nähtud 30 kraadi nähtav ja see on vabalt 30 kraadi ülevalt alla vaadates nähtav. tsikli tagumik on suhteliselt kikkis ikka. (ära vaata mu profiili pilti, seal on vana ratas)
Kordusülevaatuse kohta niipalju, et see võibolla küll ei kvalifitseeru trahvi alla, aga ma sain lisaks ka rahalise trahvi.
Re: Bike numbrimärk
Fos kirjutas:Kri§to kirjutas:Samas kui nüüd norima hakata, siis politseibussist vaadatuna võib see numbrimärk küll lugematu olla 40/25 meetri pealt... Pilt tehtud suht madalalt ju, kõrgemalt vaadates kaob pütade taha ära?
Ei kao ära, määruses on ette nähtud 30 kraadi nähtav ja see on vabalt 30 kraadi ülevalt alla vaadates nähtav. tsikli tagumik on suhteliselt kikkis ikka.
Kordusülevaatuse kohta niipalju, et see võibolla küll ei kvalifitseeru trahvi alla, aga ma sain lisaks ka rahalise trahvi.
Nüüd ongi nii, et kui said trahvi tehniliselt mittekorras rattaga sõitmise eest, siis sõidad sirge seljaga ülevaatusele ja kui seal nõuetekohaseks tunnistatakse, võiks justkui selle trahvi vaidlustada. Küsimus selles, kas lähed nii julgelt ülevaatusele?
Re: Bike numbrimärk
Kle ma ei saa aru, kas sa mängid kirjaoskamatut või tegelikult oled ka?
On ju kirjas, et pole gabariitide peal ega masina algupärasel numbrialusel.
Või julged kinnitada, et sellises kohas tehasest tulles just numbrimärk ongi? Ametlikult sa ülevaatuselt küll läbi sellega ei saanud.
Originaalne 2007 R1 kinnitus on selline. Kenasti tule ja tagaratta (kui 2 kõige väljaulatuvamat osa) vahelise sirge peal +- vastavad lubatud kalded.
Fos kirjutas:tegelikult polnud protokollis ka märgitud, millisele määruse nõudele see ei vasta, ise vaatasin, et see alumise nurga kraad on ainuke, mis välja ei vea.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7416
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Bike numbrimärk
Fos kirjutas:Kri§to kirjutas:Samas kui nüüd norima hakata, siis politseibussist vaadatuna võib see numbrimärk küll lugematu olla 40/25 meetri pealt... Pilt tehtud suht madalalt ju, kõrgemalt vaadates kaob pütade taha ära?
Ei kao ära, määruses on ette nähtud 30 kraadi nähtav ja see on vabalt 30 kraadi ülevalt alla vaadates nähtav. tsikli tagumik on suhteliselt kikkis ikka. (ära vaata mu profiili pilti, seal on vana ratas)
Kordusülevaatuse kohta niipalju, et see võibolla küll ei kvalifitseeru trahvi alla, aga ma sain lisaks ka rahalise trahvi.
Olge mõistlikud. Esiteks on sul numbrimärk tõesti sisuliselt kusagil saba all peidus, teiseks on ju otsuses selgelt öeldud: "Registreerimismärk ei olnud asetatud sõiduki väljaulatuvate osade punktide läbivatele pikitasanditele." Kui tehase poolt paigaldatud ebardlikud moodustused ei meeldi, siis on selleks olemas tail-tidy'sid maa ja ilm: http://img9.imageshack.us/img9/2421/51e71.jpg. Politsei selleks ju ongi, et seaduste täitmist jälgida, mida siis nemad pidid tegema? Läbi sõrmede vaatama? Ma pakun, et sa olid umbes 86. kes mõne kavala numbrikinnitusnõksuga mööda kimas. Neil sai sinu kohal lihtsalt mõõt täis. (siit ka moraal: ole esimeste hulgas)
Re: Bike numbrimärk
päris nii see ka ei tohika käia, et mulle kirjutatakse kirjavigadega protokoll. Kui ma küsisin, et milline osa minu numbrimärgist ei vasta, siis öeldi mulle, et "originaal kinnitust pole" ja nii ma ka selgitusse kirjutasin. Hiljem kontrollides pole määrusega nõutud originaal kinnitust. Väärteo protokoll peaks ikka olema täpne.
edit: küsisin ka näidata seda määruse punkti, millelel ta ei vasta ja selle peale loeti mulle ette uuesti määrtuse number, mitte selle sisu. Loogiline on see, et oma litaka ma sealt kätte saan, aga mul on õigus oma arvamusele, et see pole päris õige, kuidas need mehed asju ajavad. Ma polegi öelnud, et ma sain ilma asjata trahvi vaid ütlesin, mille eest sain ja mis moodi see kõik välja nägi.
Re: Bike numbrimärk
Türipaide, no mida veel? Järgmisena ei meeldi politseiniku nahavärv või tsikli mark..
Kui sa rahul pole, et politseinik kirjavigu teeb, esita vastulause.
Kirjas on ju kenasti määrus, mida sa rikkusid. Ja KIRJELDUS, kuidas su rikkumine välja paistis. Kusagil pole öeldud, et originaalhoidik peab olema. Öeldi, et originaalhoidik on eemaldatud ja number paigaldatud kusagile mittelubatud kohta.
Kui arvad, et suudad selle keisi võita, anna hagu. Mina selles siuliselt võitu ei näe. Protestiks võid ju sama asetusega numbriga edasi sõita kuni järgmise korrani.
Fos kirjutas:päris nii see ka ei tohika käia, et mulle kirjutatakse kirjavigadega protokoll. Kui ma küsisin, et milline osa minu numbrimärgist ei vasta, siis öeldi mulle, et "originaal kinnitust pole" ja nii ma ka selgitusse kirjutasin. Hiljem kontrollides pole määrusega nõutud originaal kinnitust. Väärteo protokoll peaks ikka olema täpne.
edit: küsisin ka näidata seda määruse punkti, millelel ta ei vasta ja selle peale loeti mulle ette uuesti määrtuse number, mitte selle sisu. Loogiline on see, et oma litaka ma sealt kätte saan, aga mul on õigus oma arvamusele, et see pole päris õige, kuidas need mehed asju ajavad. Ma polegi öelnud, et ma sain ilma asjata trahvi vaid ütlesin, mille eest sain ja mis moodi see kõik välja nägi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7416
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Bike numbrimärk
Fos kirjutas:päris nii see ka ei tohika käia, et mulle kirjutatakse kirjavigadega protokoll. Kui ma küsisin, et milline osa minu numbrimärgist ei vasta, siis öeldi mulle, et "originaal kinnitust pole" ja nii ma ka selgitusse kirjutasin. Hiljem kontrollides pole määrusega nõutud originaal kinnitust. Väärteo protokoll peaks ikka olema täpne.
edit: küsisin ka näidata seda määruse punkti, millelel ta ei vasta ja selle peale loeti mulle ette uuesti määrtuse number, mitte selle sisu. Loogiline on see, et oma litaka ma sealt kätte saan, aga mul on õigus oma arvamusele, et see pole päris õige, kuidas need mehed asju ajavad. Ma polegi öelnud, et ma sain ilma asjata trahvi vaid ütlesin, mille eest sain ja mis moodi see kõik välja nägi.
Kisub lihtsalt jonnimiseks kätte. Asja sisu ju ei muutu mitte mingi valemiga, kas tegid kirjavea või mitte, kas suutsid täpselt peast seadust tsiteerida või mitte. Aja selg sirgu, tunnista et nirusti läks läks, osta tail-tidy, kruvi number sinna ja sõida nagu õige mees kunagi ning nendi, et elu läheb edasi ning üks asi vähem mille pärast muretseda.
Re: Bike numbrimärk
mittekorrektselt täidetud protokoll võib trahvi tühistamise aluseks olla küll...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Bike numbrimärk
Kri§to kirjutas:mittekorrektselt täidetud protokoll võib trahvi tühistamise aluseks olla küll...
...sel juhul kui vead muudavad või moonutavad protokolli/rikkumise olemust/sisu.
Parim näide on vist:
Juhtis mootorsõidukit kerges jopes
edu
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Bike numbrimärk
Fos kirjutas:päris nii see ka ei tohika käia, et mulle kirjutatakse kirjavigadega protokoll. Kui ma küsisin, et milline osa minu numbrimärgist ei vasta, siis öeldi mulle, et "originaal kinnitust pole" ja nii ma ka selgitusse kirjutasin. Hiljem kontrollides pole määrusega nõutud originaal kinnitust. Väärteo protokoll peaks ikka olema täpne.
edit: küsisin ka näidata seda määruse punkti, millelel ta ei vasta ja selle peale loeti mulle ette uuesti määrtuse number, mitte selle sisu. Loogiline on see, et oma litaka ma sealt kätte saan, aga mul on õigus oma arvamusele, et see pole päris õige, kuidas need mehed asju ajavad. Ma polegi öelnud, et ma sain ilma asjata trahvi vaid ütlesin, mille eest sain ja mis moodi see kõik välja nägi.
Mine kohtusse muidugi, tähtis pole mitte võit, vaid osavõtt osavõtt
Re: Bike numbrimärk
Muidugi vaidlusta. Politsei peaks ikka 6ppima korralikult protokolle kirjutama ja inimestega suhtlema. Mingu ajagu roolijoodikuid ja madallendureid taga mitte n2rigu iga t2hte kondini puhtaks. Saan aru, et v2ike palk ja kiusamine koolis mis 50% Eesti politseid kibestuma paneb ei ole m6nus aga m#nn mees ei pea ka olema.
Teistele ylalkirjutajatele ("seadus siin ja reegel reegel seal"): puhake!
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Bike numbrimärk
Douchebag kirjutas:Mingu ajagu roolijoodikuid ja madallendureid taga mitte n2rigu iga t2hte kondini puhtaks.
Kas http://www.madallend.ee/ on kõik roolijoodikud v?
Re: Bike numbrimärk
pontus kirjutas:Douchebag kirjutas:Mingu ajagu roolijoodikuid ja madallendureid taga mitte n2rigu iga t2hte kondini puhtaks.
Kas http://www.madallend.ee/ on kõik roolijoodikud v?
Kui korra veel loed siis märkad, et kirjutasin "JA" mitte "EHK".
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Bike numbrimärk
Kas numbri asukohast ja kaldest pilti ka tehti?
Kui ei, saad ju kiirmeetodilgi asja veits korrigeerida...
Ajad kõhu punni ja näitad ette...
Teepeal onud oma seadustega hirmutasid hirmutasid nii ära ära, et ei osanud midagi vastu öelda...
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Bike numbrimärk
Douchebag kirjutas:Politsei peaks ikka 6ppima korralikult protokolle kirjutama ja inimestega suhtlema. Mingu ajagu roolijoodikuid ja madallendureid taga mitte n2rigu iga t2hte kondini puhtaks. Saan aru, et v2ike palk ja kiusamine koolis mis 50% Eesti politseid kibestuma paneb ei ole m6nus aga m#nn mees ei pea ka olema.
Kes Politseis on töötanud, see Tsirkuses ei naera.
Re: Bike numbrimärk
Mis litakat sa kardad? Käid uuesti ülevaatusel ja maksad 40 euri trahvi ja elu läheb edasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.