Vaja abi naked bike`i valikul
Moderaator: Moded
õnnitlen hea ostu puhul, seekord joppas. Ma lihtsalt proovisin kirjeldada võimalikku negatiivsemat (realistlikuks osutuda võivatEi tahaks seda teemat päris läbuks muuta, aga pean siiski ütlema, et novembris ostsin ebay.de`st 1993 aasta Honda CB750. Motika hind oli 2009EUR, koos ülekandega, ära toomisega, arvele võtmisega, ülevaatusega ja kindlustusega üheks kuuks läks see mulle maksma 36000krooni. Kett + hammakad sõitnud paar tuhat kilomeetrit, kummid sõitnud paar tuhat kilomeetrit, õlid-filtrid, küünlad jne. vahetatud 2005. aasta. Aku 1,5 aastat vana. Ratas näeb välja nagu uus. Ise ostsin ainult katte ja panin talveks seisma. Kevadel õlivahetus, väike hooldus ja sõitma.
Mitte mingisuguseid abistavaid tutvusi ei omanud.

Peksan veel seda teemat, kuna rattatüüp on hingelähedane. Minu arvamus võib küll olla pealiskaudne, kuna on kujunenud valdavalt veebist leitu ja reaalis kõigest pilgu peale viskamise põhjal.
Kuna oodatud olid kõik kommentaarid, siis here goes. Infoks niipalju, et kommenteerin neid rattaid vaatenurgast "kui otsiks ise ratast" ja kuna mul on mõned kiiksud (nagu meil kõigil) siis ei maksa kellelgi alljärgnevast solvuda. Nimelt on mul tõsine ratas ei tohi palju kaaluda kiiks, siis veel naked rats olgu naked kiiks, s.t. ei mingit poolgondlit a´la Diversion-Fazer-Bandit stiilis. Tegelt on mul väike Honda-kiiks ka, aga see selleks.
XJ 600 Diversion: Minu jaoks disain mõjub vanamoodsalt, gondel& peeglid..
all olevad kroomitud summutide kohta sama arvamus.
Mootor peaks väidetavalt algajale piisav olema.
Bandit 600: Gondel mulle jälle ei meeldi
Siiski üldmuljena näeb parem välja kui XJ600, ümmarguse esitulega meeste ratas siis.
Mootor on kahjuks vähem-rohkem netis "noomida saanud" nii et... esimeseks rattaks, why not. Midagi enamat vist siiski ei ootaks, peale esimest hooaega vaataks jälle ringi arvatavsti.
Hornet 600: Euroopa müüduim ratas omas klassis. Ainus neist millega olen sõitnud, lühidalt, -soovitan. Agressiivne, kuid samas klassikaline välimus, kaalult kerge ja väga hea juhitavusega.
Kaalu & võimsuse suhte tõttu (95hp vs 176kg kuivalt) on kokkuvõttes tegemist väga hea paketiga.
Miinuseks peetakse väikest ground clearance`it (jalarauad madalal) ja seda, et vedrustust ei anna reguleerida, -tavasõitjat need omadeused segama ei hakka, NII madalal need jalarauad ka ei ole. Ise lisaks veel, et paak on väike (16L), pikka osta sõites võib natuke häirida.
Kuna ise sõidan palju kahekesi ja mulle meeldib kui mootoril on väänet, siis endale tahtsin 900st. Kõik sõidetud 26tuh.kmi on mind veennud, et tegin õige valiku.
SV650: puudub arvamus selle ratta kohta. Meenub vaid, et kuskil keegi ostis naisele sellise, kuna V mootori madala väände tõttu on temaga lihtne sõita.
GSX750: Puudub arvamus, pole kunagi sellele rattale aega kulutanud ei veebis ega reaalis.
CB750: Legendaarne ratas mis muutis maailma, seda siis küll peamiselt usas oma esimese mudeliga. CB "seven-fifty" lõpetas usas HD ainuvalitsemise, aasta oli siis vist 1969. Ehtne klassikaline ja hea ratas oma Honda pommikindla tehnikaga. Endale tahtsin siiski värskamat. Kui poleks ostnud Hornet 900, oleksin tõenäoliselt ostnud endale seven-fifty. Sellest nimekirjast minu valik nr2.
XR-7: puudub arvamus, pole seda ratast uurinud ega näinud.
XJR1200(või 1300): Klassikaline, suur ja raske, vanamoodne, ära põlgasin kahe viimase omaduse pärast. Algajale vist ei soovitaks, see raske väändemomendipomm ei pruugi sõiduvigu algajale alati andestada.
Bandit 1200: Taas, algajale nii suurt(loe: rasket) ja võimsat ratast mina ei soovitaks.
Kuna oodatud olid kõik kommentaarid, siis here goes. Infoks niipalju, et kommenteerin neid rattaid vaatenurgast "kui otsiks ise ratast" ja kuna mul on mõned kiiksud (nagu meil kõigil) siis ei maksa kellelgi alljärgnevast solvuda. Nimelt on mul tõsine ratas ei tohi palju kaaluda kiiks, siis veel naked rats olgu naked kiiks, s.t. ei mingit poolgondlit a´la Diversion-Fazer-Bandit stiilis. Tegelt on mul väike Honda-kiiks ka, aga see selleks.

XJ 600 Diversion: Minu jaoks disain mõjub vanamoodsalt, gondel& peeglid..

Mootor peaks väidetavalt algajale piisav olema.
Bandit 600: Gondel mulle jälle ei meeldi

Mootor on kahjuks vähem-rohkem netis "noomida saanud" nii et... esimeseks rattaks, why not. Midagi enamat vist siiski ei ootaks, peale esimest hooaega vaataks jälle ringi arvatavsti.
Hornet 600: Euroopa müüduim ratas omas klassis. Ainus neist millega olen sõitnud, lühidalt, -soovitan. Agressiivne, kuid samas klassikaline välimus, kaalult kerge ja väga hea juhitavusega.
Kaalu & võimsuse suhte tõttu (95hp vs 176kg kuivalt) on kokkuvõttes tegemist väga hea paketiga.
Miinuseks peetakse väikest ground clearance`it (jalarauad madalal) ja seda, et vedrustust ei anna reguleerida, -tavasõitjat need omadeused segama ei hakka, NII madalal need jalarauad ka ei ole. Ise lisaks veel, et paak on väike (16L), pikka osta sõites võib natuke häirida.
Kuna ise sõidan palju kahekesi ja mulle meeldib kui mootoril on väänet, siis endale tahtsin 900st. Kõik sõidetud 26tuh.kmi on mind veennud, et tegin õige valiku.
SV650: puudub arvamus selle ratta kohta. Meenub vaid, et kuskil keegi ostis naisele sellise, kuna V mootori madala väände tõttu on temaga lihtne sõita.
GSX750: Puudub arvamus, pole kunagi sellele rattale aega kulutanud ei veebis ega reaalis.
CB750: Legendaarne ratas mis muutis maailma, seda siis küll peamiselt usas oma esimese mudeliga. CB "seven-fifty" lõpetas usas HD ainuvalitsemise, aasta oli siis vist 1969. Ehtne klassikaline ja hea ratas oma Honda pommikindla tehnikaga. Endale tahtsin siiski värskamat. Kui poleks ostnud Hornet 900, oleksin tõenäoliselt ostnud endale seven-fifty. Sellest nimekirjast minu valik nr2.
XR-7: puudub arvamus, pole seda ratast uurinud ega näinud.
XJR1200(või 1300): Klassikaline, suur ja raske, vanamoodne, ära põlgasin kahe viimase omaduse pärast. Algajale vist ei soovitaks, see raske väändemomendipomm ei pruugi sõiduvigu algajale alati andestada.
Bandit 1200: Taas, algajale nii suurt(loe: rasket) ja võimsat ratast mina ei soovitaks.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kas sa pead gondliks ka seda sadula ümber olevat plastikut? Minu teada on ümmarguse tulega Bandit 600 sama naked kui Hornet või CB500...?Bandit 600: Gondel mulle jälle ei meeldi
Ja teine küsimus on puht sportlikust huvist - mis sa uuest naked FZ1-st arvad...? Kas "Honda kiiks" seda nähes taanduma ei hakka...? Või on sul ka "esituli peab olema klassikaline ja ümar" kiiks...?


Fazer[/quote]
Hetkel pidasin silmas S rattaid ja gondli all mõtlesin seda ees olevat, ehk siis S versioon mulle ei meeldi, vähemalt see vanem. Uuem (2000-edasi) on juba vähe parem, kuid siiski N rattad meeldivad mulle ikkagi rohkem.
FZ1 gondliga meeldib mulle samavähe kui Honda CBF1000 ja CBF600.
Ütleme nii, et esituli ei pea alati tingimata ümmargune olema, FZ6 nakedi esituli on suht ok. Kuigi, ümmarguses tules on ikkagi nostalgiat..
FZ1 gondliga meeldib mulle samavähe kui Honda CBF1000 ja CBF600.
Ütleme nii, et esituli ei pea alati tingimata ümmargune olema, FZ6 nakedi esituli on suht ok. Kuigi, ümmarguses tules on ikkagi nostalgiat..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
FZ1-st on olemas ka naked variant... Mis sa sellest arvad? Või üldse kogu sellest Yamude naked perekonnast - Bulldog, MT01, MT03?CB500 kirjutas:Hetkel pidasin silmas S rattaid ja gondli all mõtlesin seda ees olevat, ehk siis S versioon mulle ei meeldi, vähemalt see vanem. Uuem (2000-edasi) on juba vähe parem, kuid siiski N rattad meeldivad mulle ikkagi rohkem.
FZ1 gondliga meeldib mulle samavähe kui Honda CBF1000 ja CBF600.
Ütleme nii, et esituli ei pea alati tingimata ümmargune olema, FZ6 nakedi esituli on suht ok. Kuigi, ümmarguses tules on ikkagi nostalgiat..
See FZ1 naked tundub täitsa huvitav.. not bad, maybe.Fazer kirjutas:FZ1-st on olemas ka naked variant... Mis sa sellest arvad? Või üldse kogu sellest Yamude naked perekonnast - Bulldog, MT01, MT03?

Bulldogist ei arva ma kahjuks midagi head, sorry aga minuarust on see kroom mis ei läigi.
MT01, tule jumal appi milline buss see on (dry weight 240kg), yamaha oleks võinud seal selle kaalguga vähe rohkem vaeva näha, imho selline kohvikus käimise edvistamise ratas. Vääne sel mootoril on muidugi muljetavaldav.
MT03 pole reaalis näinud. Tundub selline funnimise ratas olema, kuigi nendele kes linnavahel SM ratastega sõidavad on ta buss tõenäoliselt.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Tänud kõigile vastajatele, minu isiklik arvamus ühtib väga lähedalt kasutaja CB500 arvamusega. Puhas naked on kõige südamelähedasem ja igasugu esiotsa kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ei meeldi üldse. Kui kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] ratas, siis täiesti kondlis [Motobot: õige on "gondlis"]. Kuna Hornetit endale esimeseks rattaks lubada ei suutnud, ostsin CB750`ne.
Aga mis puudutab teema esimest posti, siis sõbrad alustasin eile õhtul sõitu Saksamaale, sõiduautoga ja haagis järel. Eks järgmise nädala keskpaigas selgub, millega täoselt tagasi jõutakse.....
Aga mis puudutab teema esimest posti, siis sõbrad alustasin eile õhtul sõitu Saksamaale, sõiduautoga ja haagis järel. Eks järgmise nädala keskpaigas selgub, millega täoselt tagasi jõutakse.....
Stark Varg EX
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Mina sain enda motikaga kaasas sellise tuuleklaasi:zombie kirjutas:Puhta nakedi puhul võib ebameeldivalt üllatuda, kui suurematel kiirustel tuul vastu ülakeha litsub. Linnas ei saa sellest sotti. Antud juhul sinule mittemeeldivad esiotsagondlid on tuulesuunajana head asjad. Maitse asi muiduga.
Pilt
Kuna see aga minu arvates naked bike`le ei sobi, siis keerasin selle paar päeva tagasi maha. Eks kevadel ole näha... kui vaja saab ju alati selle paigaldada.
Viimati muutis Tihver, 13 Jaan 2006, 19:55, muudetud 1 kord kokku.
Stark Varg EX
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Su lingid ei taha miskipärast töötada...Tihver kirjutas:Mina sain enda motikaga kaasas sellise tuuleklaasi:zombie kirjutas:Puhta nakedi puhul võib ebameeldivalt üllatuda, kui suurematel kiirustel tuul vastu ülakeha litsub. Linnas ei saa sellest sotti. Antud juhul sinule mittemeeldivad esiotsagondlid on tuulesuunajana head asjad. Maitse asi muiduga.
Kuna see aga minu arvates naked bike`le ei sobi, siis keerasin selle paar päeva tagasi maha. Eks kevadel ole näha... kui vaja saab ju alati selle paigaldada.

-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui kodanikul pikk paus siklisõiduga sisse jäänud, nagu ma sellest tekstist aru sain, siis Hornet võib veidi kurjaks rattaks osutuda.
Kuid soovitus oleks siis naked bike puhul:
Honda Hornet 600
Ducati Monster 600 või kui õnnestub odavalt saada siis parem 900
Bandit 600-se soovitaks vahele jätta, kui valida, siis võtta kindlasti enne midagi muud.
Kawa vana kooli naked z-7 või mis iganes ta numbriline tähis seal taga on näeb nii mannetult kole välja, et sellisele rattale pärast ostjat leida siit eestimaa pinnalt on keerukas.
Mis puudutab naked bike-ga sõitmisesse trassil, siis tuul hakkab liiga tegema 160+ ülespoole. Seega palju nii kiiret sõitu kodanik tegema hakkab. Tuulesuunajaid esiotsale on võimalik saada igale naked bikele.
Kuid soovitus oleks siis naked bike puhul:
Honda Hornet 600
Ducati Monster 600 või kui õnnestub odavalt saada siis parem 900
Bandit 600-se soovitaks vahele jätta, kui valida, siis võtta kindlasti enne midagi muud.
Kawa vana kooli naked z-7 või mis iganes ta numbriline tähis seal taga on näeb nii mannetult kole välja, et sellisele rattale pärast ostjat leida siit eestimaa pinnalt on keerukas.
Mis puudutab naked bike-ga sõitmisesse trassil, siis tuul hakkab liiga tegema 160+ ülespoole. Seega palju nii kiiret sõitu kodanik tegema hakkab. Tuulesuunajaid esiotsale on võimalik saada igale naked bikele.
Jagan täpselt sama arvamust. Kuni 150kmh võib lasta kasvõi sada kilti jutti, nii et kordagi hoogu maha ei lase (järgi proovitud), aga 160kmh ja ülepoole väsib kael(minul vähemalt) ära pärast ~10km läbimist sellise kiirusega. Saksas kiirteel lasin isegi ühe kroomi sel põhjusel eest ära minna, millel ruutmeeter klaasi ees oli..arx805 kirjutas:Mis puudutab naked bike-ga sõitmisesse trassil, siis tuul hakkab liiga tegema 160+ ülespoole.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Rääkides Kawasaki zr-7 siis Jutt täiesti õige 150-160 km/h ei ole hullu ka pikemalt lasta mida Soome head teed võimaldavad. ,(muidugi esimesed km läbides ehmatas ära, et nii suur tuul vastu aga sellega harjub kiiresti,ennemalt sõitsin gondlis tsikliga). Ennast natuke paagile ligemale käib tuul enamvähem üle. Proovisin ka sinna 200 km/h kanti vot siis juba olin üsna paagi vastas ja tuul oli meeletu. Siia lisaksin veel ,et sõbra Honda cbr 600 sõites tundus kiirus kuidagi väike ennem kui spidot vaatasid olid seal ikka lubatust palju suuremad numbrid ja ei mingit ehmatavat tuult. Kokkuvõtteks maitse asi kes tahab gondleid kes mitte. 

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.