Peksan veel seda teemat, kuna rattatüüp on hingelähedane. Minu arvamus võib küll olla pealiskaudne, kuna on kujunenud valdavalt veebist leitu ja reaalis kõigest pilgu peale viskamise põhjal.
Kuna oodatud olid kõik kommentaarid, siis here goes. Infoks niipalju, et kommenteerin neid rattaid vaatenurgast "kui otsiks ise ratast" ja kuna mul on mõned kiiksud (nagu meil kõigil) siis ei maksa kellelgi alljärgnevast solvuda. Nimelt on mul tõsine ratas ei tohi palju kaaluda kiiks, siis veel naked rats olgu naked kiiks, s.t. ei mingit poolgondlit a´la Diversion-Fazer-Bandit stiilis. Tegelt on mul väike Honda-kiiks ka, aga see selleks.
XJ 600 Diversion: Minu jaoks disain mõjub vanamoodsalt, gondel& peeglid..

all olevad kroomitud summutide kohta sama arvamus.
Mootor peaks väidetavalt algajale piisav olema.
Bandit 600: Gondel mulle jälle ei meeldi

Siiski üldmuljena näeb parem välja kui XJ600, ümmarguse esitulega meeste ratas siis.
Mootor on kahjuks vähem-rohkem netis "noomida saanud" nii et... esimeseks rattaks, why not. Midagi enamat vist siiski ei ootaks, peale esimest hooaega vaataks jälle ringi arvatavsti.
Hornet 600: Euroopa müüduim ratas omas klassis. Ainus neist millega olen sõitnud, lühidalt, -soovitan. Agressiivne, kuid samas klassikaline välimus, kaalult kerge ja väga hea juhitavusega.
Kaalu & võimsuse suhte tõttu (95hp vs 176kg kuivalt) on kokkuvõttes tegemist väga hea paketiga.
Miinuseks peetakse väikest ground clearance`it (jalarauad madalal) ja seda, et vedrustust ei anna reguleerida, -tavasõitjat need omadeused segama ei hakka, NII madalal need jalarauad ka ei ole. Ise lisaks veel, et paak on väike (16L), pikka osta sõites võib natuke häirida.
Kuna ise sõidan palju kahekesi ja mulle meeldib kui mootoril on väänet, siis endale tahtsin 900st. Kõik sõidetud 26tuh.kmi on mind veennud, et tegin õige valiku.
SV650: puudub arvamus selle ratta kohta. Meenub vaid, et kuskil keegi ostis naisele sellise, kuna V mootori madala väände tõttu on temaga lihtne sõita.
GSX750: Puudub arvamus, pole kunagi sellele rattale aega kulutanud ei veebis ega reaalis.
CB750: Legendaarne ratas mis muutis maailma, seda siis küll peamiselt usas oma esimese mudeliga. CB "seven-fifty" lõpetas usas HD ainuvalitsemise, aasta oli siis vist 1969. Ehtne klassikaline ja hea ratas oma Honda pommikindla tehnikaga. Endale tahtsin siiski värskamat. Kui poleks ostnud Hornet 900, oleksin tõenäoliselt ostnud endale seven-fifty. Sellest nimekirjast minu valik nr2.
XR-7: puudub arvamus, pole seda ratast uurinud ega näinud.
XJR1200(või 1300): Klassikaline, suur ja raske, vanamoodne, ära põlgasin kahe viimase omaduse pärast. Algajale vist ei soovitaks, see raske väändemomendipomm ei pruugi sõiduvigu algajale alati andestada.
Bandit 1200: Taas, algajale nii suurt(loe: rasket) ja võimsat ratast mina ei soovitaks.