2. leht 3-st
Postitatud: 19 Jaan 2006, 11:02
Postitas madone
OT: Noh mehed, kellega siis tiimi kokku paneme?

Postitatud: 19 Jaan 2006, 11:13
Postitas kris.
Fazer kirjutas:Kui blogi läbi lugeda, siis tundub see ikka päris tõsine väljakutse olema... Üllatuslikuks oli see kõrvade ja kiivri omavahelise läbisaamise küsimus

Ise ei ole vist nii kau kunagi kiivrit peas hoidnud...'
Fazer@praegu hellitab veel küll liitumise mõtteid
Enda kogemusest (möödunud suvel 1300km jutti) saan öelda et minul kujunes põhiliseks probleemiks kinnaste ja rutskade omavaheline koostöö. <1k km otsade puhul nagu ei saanud aru et libe oleks, küll aga muutus >1k puhul peamiseks probleemiks paremast käest kaduv jõud

. Throttle Boss või analoog on selle aasta ostusoovide TOP5 seas

. Kui keegi kohalikku tarnijat teab siis tänud ES-i eest juba ette.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 19 Jaan 2006, 11:15
Postitas Tarmo
kalle kirjutas:nimelt ma kipun tihti kohe alt ära hüppama kui kuskil on sees sõna võistlus.
Kk
Minu kord häbi tunda.
Ingliskeelses juhendi tekstis katsusime jälgida rangelt sõnastust "ride" ja mitte "competition". Eestikeelses lipsas see viga ikka läbi. Parandasin nüüd varempostitatud eestikeelse teksti ära. Meie kindel soov oli kasutada termineid "sõit" ja meeskond" (aga mitte "võistlus" ja "võistkond"). Sõnastus küll asja sisu ei muuda aga suhtumist suunab ehk siiski.
Seega jääb "sõit" ja "meeskond".
PS. Loodan, et "mitte-mees-mootorratturid" nüüd mind "meeskonna" termini eest maa alla ei tambi ja sõidule tulemata ei jäta.
Postitatud: 19 Jaan 2006, 11:28
Postitas mumm
kuna piiks on mind räigelt ignoreerinud, siis kannan ette, et kui mul ei ole paika pandud kuupäevadel ja nende lähitulevikus mingeid eksameid, siis olen seljakotina piiksul sabapeal kõlkumas. kuna ma ise ei peaks kindlasti sellist sõitu lenksus (veel!) vastu, siis kogemusi tuleb ammutada teisel moel.
mumm@ärgitab teisigi

Postitatud: 19 Jaan 2006, 13:49
Postitas Tarmo
Alustatud on praeguseks kolme võistkonda = 7 sõitjat + 2 kaasasõitjat (!!!).
http://ironbuttestonia.blogspot.com/200 ... -2006.html
Re: See on nüüd lubatud eestikeelne juhendi versioon
Postitatud: 19 Jaan 2006, 15:55
Postitas 1200GS
kalle kirjutas:
Ja veel.. kui jutt on võistlussõidust, siis kolme liikmelised võistkonnad võitslevad omavahel, kes suudab selle 24h sees veel aega alla lüüa? Ehk eeldades, et kui teekonna pikkus on tõestatud ja korras, siis võidab see, kes suudab vahemaa kõige lühema ajaga läbida, kuigi IBA silmis on kõik võitjad kes suudavad reeglite järgi läbida teekonna 24 tunniga?
tegelik eesmärk on teistugune, seega ka abinõud. juhendi punkt 4.b. viitab sellele, et kiirem sõit ei anna mingit edu. võitjaks võib osutuda hoopis see, kes viimasena lõpetab (nt. 23 tunni ja 55 minutiga) kuid ta oligi nii oma sõitu planeerinud ja suutis kõige täpsemini oma marsruuti järgida.
olles ise ka korra sõitnud saddlesore 1000 julgen lubada, see on fun kui seda õigete mõtetega teha.
Postitatud: 19 Jaan 2006, 22:06
Postitas madone
Piiks, kuidas plaan on? 6-7 on valu ja siis neljapäeva õhtul juba tagasi või mis mõte on?
Kurat.. kui ainult ei oleks tööpäevadel - oleks 100% käsi

Postitatud: 19 Jaan 2006, 22:24
Postitas alar
madone kirjutas:Piiks, kuidas plaan on? 6-7 on valu ja siis neljapäeva õhtul juba tagasi või mis mõte on?
Kurat.. kui ainult ei oleks tööpäevadel - oleks 100% käsi

6.- 7. mai on laupäev-pühapäev ju.
Postitatud: 19 Jaan 2006, 22:50
Postitas madone
Assa nuga on jah.. krt mismoodi ma siis nii sain vaadata....
einoh sel juhul pistke mind piiksuga tiimi

Postitatud: 20 Jaan 2006, 06:53
Postitas Tarmo
Selleks, et ajada asi rahvusvaheliseks läksid sõidu kutsed laiali sellistesse kohtadesse:
http://www.biker.lt/phorum_en/viewtopic ... 2d67016e4d
http://www.roadhogs.lt/
http://www.motozone.lv/forum/viewtopic.php?t=546
http://www.hermejs.lv/
Kui keegi oskab veel soovitada õigeid kohti kus panna välja sõidu teade läti ja leedu jaoks siis andke palun märku.
Postitatud: 20 Jaan 2006, 09:06
Postitas saqu
Kasutaja Tarmo allkirjas on selgelt viidatud millega tegemist on tegelikult

Postitatud: 20 Jaan 2006, 09:10
Postitas Tarmo
Ega me salgagi.

Postitatud: 20 Jaan 2006, 11:03
Postitas Soojamees
Sügav lugupidamine nende vastu, kel tervist ja jaksu see sõit ära teha. See pole linnapeal ,,noka tõstmine,, vaid tõsine üritus. Lugesin venkude Motost nende ,,terasistmiku,, reisikirja ja ohutust sõidust oli asi kaugel. Ikka 150-160 km/tunnis väikeste pausidega. Adrenaliini saab kindlasti. Nael kummi osalejatele ja kiitus korraldajatele. Ehk kunagi ka...
Postitatud: 20 Jaan 2006, 12:03
Postitas kalle
kutsuks igaks juhuks üles mitte leeki süütama, mis kergelt võib juhtuda, kui minna võrdlemise teele.
Kogu IB teema on veidi nagu talisuplus.. mõni imestab ja imetleb, teine keerutab näppu oimukohal ja küsib, milleks see mõttetus, kolmas kiidab heaks, aga ise järgi ei kipu tegema. Kes aga ise tegelevad on enamasti rahul ja ongi ok.
Igaüks otsustagu, kuipalju ta proovib ja mida. Tuttav soomlane teinud IB käigus Soomest Hispaaniasse ja tagasi otse ja ma arvan, et tema jaoks on kõik normis ja kontrolli all:-).
Ise katsetan seda asja vormistamise tähe all siiski vist ainult ss 1000 ga ja sellest piisab. Mulle meeldis Hispaanias käia veits teise tempoga;-)
Aga seni olen kolm suvist hooaega sisse juhatanud soojendusega ümber Eesti, u. 900km 12 tunni kanti. Selle sõidu teen alati üksi ja selline 0,5 IB mulle meeldib ja teen seda just nö üleminekuks peale talviseid sõite. Et analüüsida enda sõitu, tuletada ühtteist meelde ja samas ka vaadata, mis aastaga ümbruses muutunud, pole vaja orgunni, ega ettevalmistust... kindlasti ka sel aastal.
Niiet jõudu igaühel otsustada, kuidas ja mida
Kk
Postitatud: 20 Jaan 2006, 12:31
Postitas Pira
Kui õieti aru sain siis see selle klubi 2005 aasta marsruut.
http://www.hermejs.lv/?cat=8&var=show&i ... lerija=156 
Või on see üldse mingi muu 1000 seal.
Postitatud: 20 Jaan 2006, 14:29
Postitas Mari Öö
kõigepealt ütlen kohe ära, et esitan selle küsimuse huvitatud vaatleja, mitte potentsiaalse osavõtjana. (hmm, kuid miks mitte potentsiaalse meediakajastajana...)
aga et siin oli juttu et ei tea mis ilm siis on ja kuidas end sisse pakkida jne. mina mõtlen küll, et kui sama asi juulis teha, oleks oluliselt ohtram osavõtt, sest külmavaresed tulevad siis ka. miks te mais teete?
(kui mingid reeglid nõuavad, et maikuus, siis küsin oma blonde juukseid lehvitades et "miks ä?")
marikene
PS ma ise ei osaleks üsna kindlsati ka juulis, sest minu ratas pole päriselt sellistele asjadele mõeldes tehtud. ei oma 12-liitrise paagi ega ainult-pepule-toetava asendi poolest.
Postitatud: 20 Jaan 2006, 14:54
Postitas madone
Niikaua kui öösel kiilakat maas pole on aint põhjagaas ja mootorite huilgamine!
Kasukas selga ja vildid jalga.. väga hea, et on just sellisel ajal kah mingi üritus, muidu kõik topivad mõnuga oma juulid juunid augustid igast motoüritusi täis ja siis ei jõua mitte ühesti täiel rinnal osa võtta sest mõned on isegi ühel ja samal ajal!
Minuarust igati 5+ ja mõistlik aeg ning pussyd vaadaku siis jah parem pealt
ps. MariÖÖ, veelvähem on mingu baik mõeldud selliseks matkaks.
Postitatud: 20 Jaan 2006, 15:45
Postitas Kameeleon
KÜSIMUS...
Kas ei oleks mõtet alustada sõiduga umbes 21.00 Siis jääks kõige pimedam aeg kõige erksamasse aega ja seega oleks ka tiba ohutum sõita. 3 erksamalt pimedale vastu ja seega tinglikult ka 3 tundi varem valgeks
Ehk - äkki oleks mõtet startida päikese loojangul ?
Postitatud: 20 Jaan 2006, 15:46
Postitas alar
Ajal pole viga midagi. Mina lähen sõitma selle veidi ekstreemsuse poolest ja öösel võibolla madalamale langev temperatuur muudab asja veel huvitavamalt ekstreemsemaks. Vaja lihtsalt põhjalikumalt varustus läbi mõelda, suurem rõhk eelnevale tööle
PS. ka minul paak kõigest 13L
Postitatud: 20 Jaan 2006, 17:59
Postitas Tarmo
Läti klubi Hermejs MC on ka teinud oma sõidu. Eesti klubi MC Iron Butt Estonia tegi pisut enne neid põhimõtteliselt samasuguse (vaata meie blogist).
Läti ja Eesti klubid on kaks eri asja.

Postitatud: 20 Jaan 2006, 18:02
Postitas Tarmo
Mari Öö kirjutas:kui sama asi juulis teha, oleks oluliselt ohtram osavõtt
Juulis läheb meie klubi soome ja teeb 2000 miili 48 tunniga.
Kevadine sõit on mõeldud meie panusena motohooaja avastardiks. Sõit on selline nagu on ja nendes tingimustes mis siis on. Tulevad need kes tahavad.
Seega on nagu on.

Postitatud: 20 Jaan 2006, 21:27
Postitas kalle
Mul tekkis mõte, et äkki vajab keegi tõuget ja eesmärki IB sõitude tarvis. Siit väike nimekiri soomlase sõitudest, keda enne mainisin:
Jorma Viemero (FINLAND)
Bun Burner GOLD 04/29/02
Bun Burner GOLD 04/21/02
Bun Burner GOLD 08/18/01
Bun Burner GOLD 08/13/01
SaddleSore 2000 08/25/00
Bun Burner 3000 08/06/00
Bun Burner 3000 04/25/00
Bun Burner GOLD 08/10/99
Tähelepanu tasub pöörata aastale 00, selle aasta jooksul kogunes tal kokku üle 50000km... siis Soome hooaja joksul..
Ja veel tasub tähele panna:
Saddlesore 5000 Finishers (5,000 miles in 5 Days):
Jorma Viemero Uusikaupunki, FINLAND 07/05 BMW K75 5,097
Saddlesore 3000 Baltic (3,000 miles in less than 72 Hours around the Baltic Sea):
Jorma Viemero Uusikaupunki, FINLAND 08/11/02 BMW K75 3,107 - 5,000 km
Ühesõnaga see mees on hullumeelsust täiega võtnud;-) Aga võin kinnitada, et tegu on täiesti tavalise mehega

....keda ehk ka sel aastal võib kohata Soome ja ka meie talvekokkutulekul näiteks.
Niisiis kodanikud raudkannid... igatahes..
Kk
Postitatud: 28 Jaan 2006, 09:02
Postitas Tarmo
Saime valmis ka venekeelse sõidu juhendi. Tekkinud tõlketeksti ja kogu suhtlust läti kolleegidega saab näha:
http://www.motozone.lv/forum/viewtopic. ... 0833#20833
Kuna on olnud küsimist ka muude venekeelsete materjalide Iron Butt sõitude kohta siis seda leiab:
http://www.ironbutt.ru
(leht avaneb tihti küll veidi kummaliselt, õigete menüüde asemel on kitsad hallid triibud aga kui neile korraks vajutada siis edasi on asi korras).
Hea uudis on see, et tekkinud on esimesed sponsorid auhinnafondi jaoks võitjatele! Kavas on lisaks üldvõidule anda välja ka rida eriauhindu.
Postitatud: 07 Mär 2006, 21:02
Postitas Pikk
Ürituse korraldaja on IB Estonia, aga miks on sõidu lõpp Riias?
Kas lootuses, et leedukad ka ühinevad? Siis nemad ebavõrdses olukorras kodust kõige kaugemal.
Kuna sõit läbib baltiriikide, siis keskel oleks sobilik lõpetada?
Või on hoopis mingi muu seletus??
Postitatud: 09 Mär 2006, 11:10
Postitas Tarmo
Oli selline kava jah, et leedukad ja lätlased ühinevad. Hetkel paistab olukord selline:
eestist umbes 30 registreerunut ja paar-kolm huvitundjat;
lätist paar-kolm huvitundjat aga veel ei ühtegi registreerunut;
leedust üks huvitundja.
Praeguseks on korraldajad jõudnud arusaamisele, et vaja on lõpu punkt tuua eestimaale aga jätta siiski lõuna eestisse (lätile lähemale).
Variantidena on kõne alla tulnud Otepääl Bernhardi hotell ja Annimatsi kämping. Paari päeva jooksul katsume otsuse lukku lüüa ja anname teada.
Postitatud: 09 Mär 2006, 11:45
Postitas Pikk
Tarmo kirjutas:
Praeguseks on korraldajad jõudnud arusaamisele, et vaja on lõpu punkt tuua eestimaale aga jätta siiski lõuna eestisse (lätile lähemale).
... või siis Lõuna-Eestisse Tartule lähemale
Asi seegi, et lõpp kodumaal

Postitatud: 09 Mär 2006, 11:57
Postitas Tarmo
Parim variant, mida proovisime leida, oleks Pärnust allpool vahetult piiri lähedal. Aga sealne Lepanina motell avatakse alles 01.06.2006. Kui keegi teab seal kandis kohta, kus lõpetada, siis oleks hea.
Tartu inimeste soov oli tegelikult lõpp kodust just pisut eemale saada, et rahvas kohe pühapäeva õhtul laiali ei vajuks.
Väga ei tahaks võimalikel läti ja leedu osalejatel elu ka keeruliseks teha. Seega Pärnust allpool mere ääres oleks parim. Kes soovitab?
Postitatud: 09 Mär 2006, 12:37
Postitas Cowboy
Arvan, et mida suurem punt koos s6idab ja veel aja peale, seda t6enaolisem, et kaotatakse k6vasti ajas. V6i siis starditakse vaikeste puntidena mingite vahedega.
_____________________________________________________
Ei osale@igapaevaseid s6idukilomeetreid ja miile tuleb niigi piisavalt
Postitatud: 09 Mär 2006, 13:09
Postitas Tarmo
Sõidetakse keskmiselt 3-4-ste puntidena. Väide liikumiskiiruse ja grupi suuruse seosest on kindlasti õige.
Taas ei väsi kordamast, et sõit ei ole selles mõttes aja peale, et kes kiiremini sõidab. Küll aga käib sõit kella järgi selles mõttes, et kes püsib paremini oma enda koostatud graafikus.
Aga see kõik on ju sõidu juhendis ja varasemates kommentaarides kirjas.

Postitatud: 10 Mär 2006, 07:09
Postitas piiks
Anna, siis võimalikult kiiresti lõppunktist teada. Meil oli juba kogu sõidumarsruut ja graafik koos. Praegu kolme nädala töö lendas vastu taevast.
Võtan selle sul palgast maha.
Edit: Kuna Bick alustas seda muutmise protsessi, siis käsitlen seda, kui teami sisest sabotaazhi ja Tarmo palgast võtan ainult poole maha.
Edit2: Palgast siis võtan maha 4,5 inimese kolme nädala ajakulu, mis kulus siis marsruudi ja poole minuti täpsusega ajagraafiku koostamisele. Teise poole võtan Bicka palgast maha ja Bick saab esimese hoiatuse ka veel lisaks.