Algaja küsimused

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 »

snah kirjutas:

Küsimus siis selline,kuidas tsikli koolitusel praegusel ajal õpetatakse asfaldi august mööda sõitu.

Sõidad läbi Soome ja Rootsi...

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Bandit »

macintosh kirjutas:
snah kirjutas:

Küsimus siis selline,kuidas tsikli koolitusel praegusel ajal õpetatakse asfaldi august mööda sõitu.

möödapõige=asfaldiaugust möödasõit

põdrapõige :D

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.

sasslantis
Postitusi: 8
Liitunud: 07 Mai 2012, 12:38

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas sasslantis »

Tere. Ei hakanud foorumit risustama uue algaja teemaga :D Niiet kasutan ära seda suhteliselt aktiivset teemat siin :bsmile:
Nimetaks ennast uueks huviliseks, kellel teadmised on konkreetselt null :wack:
Nimelt on kaherattalise huvi kummitanud mind juba aastast 2007, hetkel olen 21a. Siiani olen liigelnud aga neljarattalistega (3 aastat) aga ühegi kaherattalise seljas ma pole istunudki (v.a roller/jalgratas :D )
Olen siin kümnete ja kümnete teemade viisi nõuandeid algajatele läbi lugenud ning võib öelda, et mõnevõrra olen targemaks kindlasti saanud.
Mõned üksikud asjad on täpsustavaid küsimusi tekitanud ning nii mõnelegi asjale on oma arvamus tekkinud.
Ühtegi A kati juhilubasid ma hetkel ei oma, nii et needki tuleb sobival ajal ette võtta. Pole proleemi.
Aga siis jõuame ratta valikuni. Lugedes olen jõudnud järeldusele, et sihiks on kasutada linn/maantee+rajale õppima vahelduseks. Üldiselt lühikesed otsad, kuid ei välista ka ca 150 km sõite ( arvan, et see on juba pikem ots ).
See on samuti selge, et valikuks ostub kindlasti bike tüüp, mitte naked ega miski muu tüüp.
Illustreerivaks näiteks: http://www.auto24.ee/used/870237
Välimus on mulle sellepoolest oluline, et mulle lihtsalt ei meeldi teised välimused. Meelepärased on konkreetselt sellised "seksika" ja kiire välimusega. Ärge nüüd ekslikult arvake, et mul on seda vaja esinemiseks ( kuigi eks sellise ratta puhul tuleb see mingil määral automaatselt välja juba :oops: ). Lihtalt mõtlesin, et kuna see unistus/soov on mul aastaid olnud, et võtaks kätte ja prooviks ära !
Kubatuurilt ma üle 600 ei vaataks. Ma usun, et võhikule on sellest rohkem kui küll. Kui jääb väheks saan ma tulevikus, rohkem kogenumana, vajadusel võimsama otsida.

Teemasid läbi sorides käis ka pikkus mitu korda läbi. Ise olen 192cm ja kaal tiksub 79-80kg ümber. Mõned ütlevad, et pikkus võib olla probleemiks, mõned et mitte. Hakkasin lausa korraks muretsema, et äkki sellised (nagu illustratsiooniks ülalpool tõin) ei ole väga mõeldud pikkadele inimestele. Eks kõige paremini saab pildi ette siis, kui lähen ja hüppan meeldiva välimusega ratta selga ja saan kohe teada, kas on mugav/mitte ning kas tundun ratta seljas võõrkehana või mitte.

Samuti jäi silma see, et sellist tüüpi masinad ei andesta algajate vigu eriti. Tõsi ? Tooks välja ka mu algaja sõelale jäänud masinad ( nagu mainitud, ei tea ma midagi tsikklitest ega ka suurt nende markidest ). Ps! tsikklid on hetkel valitud kõgiest visuaalse hinnangu alusel.
GSX-R
HONDA CBR600
R6
zx-r ( =ninja ?)
Hea ütlus, küll on naljakas, kui laps on lollakas :D Mind ajab lihtsalt muigama, et neid marke lugedes, tunnen, et loeks nagu ladina keelset õpikut. Kiirustama ma ei hakka, kõigepealt otsustasin tutvuda bike eluga lugedes ja uurides. Seejärel lubasid tegema, ratast ja varustust valima. Mingisuguse kalkulatsiooni olen ma teinud, baseerudes suvalisel valikul varustuse osas, ratta osas (+võimalike kuluosade vahetus) + load. Sain tulemuseks 4000-4200€ (u 2800-3000€ kasutatud ratas), kahtlemata läheb see kalkulatsioon lõhki, sest alati leidub midagi mida on vaja veel.

Mis ma siis ootaks tagasisidena. Otsest küsimust mul nagu polegi. Võibolla mõni sõna antud valikus olevate masinate sõbralikusest algaja vastu ( võite sisse tuua ka analoogse välimusega teisi masinaid, millest mina ei tea) ning see pikkuse "probleem" mis mind häiris. Kommenteerige kõike mille kohta tekkis arvamus.

Tänud. :bsmile:


Teema algataja
zx12r

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Ei ole kursis, palju tsikliload praegusel ajal maksavad. Kuid paistab, et peaksid eelarvesse mahtuma kenasti, kuna korraliku kasutatud kuuesajase bike saad kätte alates 2000 eurost küll. Varustuse puhul arvuta nii: kiiver 120 €; püksid ~ 100 €; tagi 150 €; kindad 50 €; saapad 100 €. Eks mõni asi tule kallimalt, mõni soodsamalt. Peaasi et mugav on.

Ise olen sinust veel mõni cm pikem ning 2000 aasta ZX-6R istus väga mugavalt. Sel ajal tehti veel mõistliku suurusega rattaid, tänapäeva uued kuuesajased on päris pisikesed. Jõu poolest on seda ratast küll ja küll, eriti veel algajale. Hoolduse mõttes - minu isendil ei lagunenud midagi, sõitsin kaks aastat ja küllaltki palju kilomeetreid. Sai sõidetud ka pikki otsi (13 päeva, 4000 km, kahekesti) - no problemo. Olen istunud ka 600 ccm Suzu peal - see ei tundunud nii "kodune." Aga eks Suzu pealt tulnud ütleks Kawa kohta sama.

Selle kohta, et seda tüüpi rattad vigu ei andesta, on öelda vaid seda, et ka rolleriga saab 50 km/h puusse sõites tõsiseid või surmavaid vigastusi. Märja või kruusase asfaltiga suudab peaaegu iga ratas sul alt ära libiseda, samuti pole kurvis vaja palju kiirust, et ükskõik millise rattaga metsa lennata. Ise olen seda meelt, et parem sõita suurematel kiirustel sellise suunitlusega bikega kui arendada samu kiiruseid vana aeg-ajalt töötavate piduritega uunikumiga või siis sootuks teise suunitlusega mootorrattaga.

Kui suudad mõistuse kodus hoida sellest hoolimata, et 100 hobust istumise all tahaksid valla pääseda, on kõik hästi. Tsiklit ostes võta kindlasti mõni tehnikast teadev inimene kaasa või osta tsiklipoest garantiiga. Kui vaja, viska PS ja võin soovitada.

:bsmile:

Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 312
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: jah

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas rinx85 »

sasslantis kirjutas:

Kommenteerige kõike mille kohta tekkis arvamus.

üks tark mees ütles nii:
"kõigepealt osta korralik varustus, kui raha üle jääb siis osta ka ratas" (crash)

Kasutaja avatar

laser
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Juun 2009, 09:46
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas laser »

Terekest
Nüüd siis esimene sõit vihmaga seljataga ja väheke nõu vaja. Pühapäeval siis Pärnust tagasi tulles hakkas kenasti vihma kallama ja tuul oli päris tugev küljelt. Vägisi tundus, et tuul koos märja teega lükkab esimese ratta libisema külje peale. Kuidas nüüd aru saada rehvi pidamisest?

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas pritsu »

No aga ainult tundus ju.

Õigekirjaoskus massidesse!

Teema algataja
zx12r

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas zx12r »

laser kirjutas:

Terekest
Nüüd siis esimene sõit vihmaga seljataga ja väheke nõu vaja. Pühapäeval siis Pärnust tagasi tulles hakkas kenasti vihma kallama ja tuul oli päris tugev küljelt. Vägisi tundus, et tuul koos märja teega lükkab esimese ratta libisema külje peale. Kuidas nüüd aru saada rehvi pidamisest?

No vaata rehv üle. Kui mustrit on ning pole väga vana rehv, siis on see "teelt ära puhumise" tunne puhta ette kujutamise asi.

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas kraut »

Puhtal asfaldil, ka märjal, seda ikka naljalt ei juhtu, et vabalt veerev esiratas alt ära läheb. Tsikli esirehv on kitsas ja vesiliug tekib pigem vedaval tagarattal.
Aga jah, ma mäletan, et ka enda esimesel hooajal kippus selline hirm kallale. Abiks on rohkesti kruusa sõita, kus esiratas tõesti reaalselt libisebki, siis tekib ka tunnetus, millal ja kui palju pidamist usaldada saab ja mis olukorras see kaduma hakkab.

Pilt
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas margus014 »

kraut kirjutas:

Puhtal asfaldil, ka märjal, seda ikka naljalt ei juhtu, et vabalt veerev esiratas alt ära läheb. Tsikli esirehv on kitsas ja vesiliug tekib pigem vedaval tagarattal.
Aga jah, ma mäletan, et ka enda esimesel hooajal kippus selline hirm kallale. Abiks on rohkesti kruusa sõita, kus esiratas tõesti reaalselt libisebki, siis tekib ka tunnetus, millal ja kui palju pidamist usaldada saab ja mis olukorras see kaduma hakkab.

Just! Kruus karastab! :bsmile:

Kasutaja avatar

laser
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Juun 2009, 09:46
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas laser »

zx12r kirjutas:
laser kirjutas:

Terekest
Nüüd siis esimene sõit vihmaga seljataga ja väheke nõu vaja. Pühapäeval siis Pärnust tagasi tulles hakkas kenasti vihma kallama ja tuul oli päris tugev küljelt. Vägisi tundus, et tuul koos märja teega lükkab esimese ratta libisema külje peale. Kuidas nüüd aru saada rehvi pidamisest?

No vaata rehv üle. Kui mustrit on ning pole väga vana rehv, siis on see "teelt ära puhumise" tunne puhta ette kujutamise asi.

Ehk siis hirmul on suured silmad? Rehvid on suht uued, natuke alla 800km sõidetud

Kasutaja avatar

ONiils
Postitusi: 101
Liitunud: 22 Juul 2008, 21:55
Tsikkel: Honda CBR600F
Asukoht: Läänemaa

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas ONiils »

sasslantis kirjutas:

Tere. Ei hakanud foorumit risustama uue algaja teemaga :D Niiet kasutan ära seda suhteliselt aktiivset teemat siin :bsmile:

Kui lube hakkad tegema, siis vaata nendes päevapakkumistes ringi (zizu, cherry jne). Ma nägin seal hiljuti soodustust A ja B kategooria tegemiseks.


sasslantis
Postitusi: 8
Liitunud: 07 Mai 2012, 12:38

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas sasslantis »

sasslantis kirjutas:

Tere. Ei hakanud foorumit risustama uue algaja teemaga :D Niiet kasutan ära seda suhteliselt aktiivset teemat siin :bsmile:

Küsiks lisaks oma eelmisele jutule, et kui ma tahaks lihtsalt proovida ratta mugavust ( ilma mingite ostusoovidega veel), kas see oleks motodepoo poolt aksepteeritav või liiga weird :wack:
s.t siis, et peale istuda ja proovida kas on mugav

Uurisin välja ka mis masinatega pakutakse mu valitud kohas koolitust+1 kasutus ark eksamil.

  1. Kawasaki ER6N
  2. Yamaha Fazer vms, marki pold nimetatud, see mis pildilt nägin panin kirja siia :D
    kolmas vairant oleks ka aga autokoolil pole mingit kajastust mis masinaga tegu oleks.

Et keegi äkki oskab neid kahte masinad kommenteerida sõiduomaduste poolest.

Viimati muutis sasslantis, 07 Mai 2012, 16:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

sasslantis kirjutas:
sasslantis kirjutas:

Tere. Ei hakanud foorumit risustama uue algaja teemaga :D Niiet kasutan ära seda suhteliselt aktiivset teemat siin :bsmile:

Küsiks lisaks oma eelmisele jutule, et kui ma tahaks lihtsalt proovida ratta mugavust ( ilma mingite ostusoovidega veel), kas see oleks motodepoo poolt aksepteeritav või liiga weird :wack:
s.t siis, et peale istuda ja proovida kas on mugav

Siiani pole nad küll kedagi keelanud, ei usu, et sinu puhu erand tehtaks. :-)

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Shredder
Postitusi: 45
Liitunud: 29 Mär 2011, 19:35
Asukoht: Hispaania

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Shredder »

Kui sa peale istud ja meeldib, küll see ostusoov ka tuleb.


sasslantis
Postitusi: 8
Liitunud: 07 Mai 2012, 12:38

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas sasslantis »

macintosh kirjutas:
sasslantis kirjutas:
sasslantis kirjutas:

Tere. Ei hakanud foorumit risustama uue algaja teemaga :D Niiet kasutan ära seda suhteliselt aktiivset teemat siin :bsmile:

Küsiks lisaks oma eelmisele jutule, et kui ma tahaks lihtsalt proovida ratta mugavust ( ilma mingite ostusoovidega veel), kas see oleks motodepoo poolt aksepteeritav või liiga weird :wack:
s.t siis, et peale istuda ja proovida kas on mugav

Siiani pole nad küll kedagi keelanud, ei usu, et sinu puhu erand tehtaks. :-)

Telliskivi 62 aadressiks kus saab seda proovida vist :D ? Küsin, sest piltide pealt ei näinud väga palju masinaid

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui tsikliga varem kogemus puudub, siis ER6N võiks olla lihtsam, 2 silindrit väänab madalal paremini ja suremise oht väiksem.
Fazer on minu arvates suht kolakas ja pirtsakas ratas. Välja näeb aga hea ;)

sasslantis kirjutas:

Uurisin välja ka mis masinatega pakutakse mu valitud kohas koolitust+1 kasutus ark eksamil.

  1. Kawasaki ER6N
  2. Yamaha Fazer vms, marki pold nimetatud, see mis pildilt nägin panin kirja siia :D
    kolmas vairant oleks ka aga autokoolil pole mingit kajastust mis masinaga tegu oleks.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

sasslantis kirjutas:

Uurisin välja ka mis masinatega pakutakse mu valitud kohas koolitust+1 kasutus ark eksamil.

  1. Kawasaki ER6N
  2. Yamaha Fazer vms, marki pold nimetatud, see mis pildilt nägin panin kirja siia

ER6N - ülimalt mõnus masin algajale, tänu madalale raskuskesmele kerge, mootor veab sisuliset suvalise käiguga, väga arusaadava ja kerge juhitavusega. Mõnus suhteliselt püstine isteasend. Mina valiksin õppesõiduks küll Kawasaki.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

mella kirjutas:

Kui tsikliga varem kogemus puudub, siis ER6N võiks olla lihtsam, 2 silindrit väänab madalal paremini ja suremise oht väiksem..........

ER6N-iga oli juba õppesõidul väänamine algajale puhas nauding ja siis tuli ka lõplik teadmine, et kolm tilka verd on juba antud :D

998 cm³

Taavi130
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Jaan 2012, 14:03
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tallinn

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Taavi130 »

Tegin ka õppesõitu ER6N-iga oli täitsa mõnus ratas ja lihtsasti käsitletav.

Kasutaja avatar

tujula
Postitusi: 77
Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Finland

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas tujula »

Kasutan ka teemat ära...

Nimelt kohe minemas ratast ostma, kõik vajalik olemas... eks hinna taha jääb ka veidi aga kas algajale 900cm3 / 105kw sobib? v ikka liiga palju algatuseks?

0406856500
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Madris »

tujula kirjutas:

Kasutan ka teemat ära...

Nimelt kohe minemas ratast ostma, kõik vajalik olemas... eks hinna taha jääb ka veidi aga kas algajale 900cm3 / 105kw sobib? v ikka liiga palju algatuseks?

Mina arvan, et selline ratas algajale on ikka liig mis liig! Mõistlikum oleks alustada lahjemaga ja siis arenedes suuremaid pille proovida ja nendega ka siis sõita, kui meeldib.
Aga see on minu tagasihoidlik arvamus, eks iga mees ikka ise otsustab, millega enda aega sisustab!

Kasutaja avatar

Slinky
Postitusi: 118
Liitunud: 13 Mär 2011, 18:25
Tsikkel: 05' z750
Asukoht: Tallinn

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Slinky »

No paljuski on mõistuses ja randme kontrollis kinni, kuid siiski mina alustaks veits väiksemast(vb 500-750ccm) saab üldised sõidu põhitõed selgeks ja ega sa 280km/h eriti tihti nagun sõida, et suurt kubatuuri ja palju kilowatte vaja 8)
Väiksema rattaga sama mõnus sõita ja alguses ehk lihtsam ja kergemini õpitav juhitavus ja käitumine :bsmile:

Kasutaja avatar

tujula
Postitusi: 77
Liitunud: 03 Apr 2008, 11:19
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Finland

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas tujula »

no ma seda kiirust ei ajakski kohe taga, ei julgekski nii vajutada, tahaks ka enne selgeks korralikumalt saada kui selliseid numbreid püüdma hakata... samas järgmine hooaeg paistaks nagunii kangema asja ost silmapiiril :D

ja hetkel on hea hinna ja aasta suhe...

0406856500
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Madris »

Kui on liiga käre pill, siis see piirab alguses kindlasti ka sinu õppimis ja sooritusvõimet. Eks see on muidugi erinevatel inimestel erinev, aga tavaliselt nii see on.


Päevavaras
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Mai 2012, 11:59
Tsikkel: 98' R1

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Päevavaras »

Ma kaalusin ka jupp aega kas r6 või r1. lugesin siit ja sealt ning laideti seda tonnise ideed igast otsast. Proovisin siis 600 ja 1000 ning ostsin ikka 1000se ja eks esimene ehmatus oli kyll suur et vist läksin liiale aga see läks paari päevaga yle ja nyd arvan et ega valet otsust kyll ei teinud - kuigi algaja :wink:
Aga kysin ise ka algaja kysimuse, kas selline värvilahendus on tehasepoolne või isetehtu, Pärla valge ja sinine?
Pilt


Maun0
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Sept 2011, 17:43

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Maun0 »

Kuna ei leidnud ka õiget teemat, siis kirjutan siia.
Kui palju õli peaks minema esiamortidesse ? Või saab seda kuidagi muud moodi kontrollida? :wack:
Torud ise 90cm pikad ja 40mm jämedad.
Visake vastus PS. Tänud ka ette :bsmile:


kristjanj
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Jaan 2012, 23:38
Tsikkel: Aprilia, Husqvarna

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas kristjanj »

manuaalis on kindlasti kirjas palju peab minema.


Maun0
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Sept 2011, 17:43

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Maun0 »

kristjanj kirjutas:

manuaalis on kindlasti kirjas palju peab minema.

Manuaalis oli kirjas ainult, et kui amordid lekivad, siis pöörduge esindusse. Kui vastust siit ei saa, siis helistan ja küsin esindusest :wink:

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Algaja küsimused

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Avalikusta ratta mark ja mudel, saad vast kiiremini abi.

SERTÃO
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”