2. leht 3-st
Postitatud: 22 Veebr 2007, 16:07
Postitas Nitroid
Sisemõõt oli õige, aga välismõõt oli vanal simmeril märgituga võrreldes suurem. Kõveralt ta otseselt pesas just polnud.
Postitatud: 23 Veebr 2007, 08:39
Postitas Tsikkelröövel
Krt, ma ka ei tea. Simmerlingid on siiski sellised standardsed asjad (Jawa ajastul vähemalt olid), ma natuke kahtlen, kas 51 mm sai olla standardmõõt. Küllap on too uus sul ka ikka 50? Asi ka selles, et kui ikka tõesti liiga suur simmer jõuga sisse lüüa, siis kui mõlki ei lähe, koonusesse läheb ikka ja ei pea. Ma lihtsalt ei usu eriti, et sul õnnestus liiga suur simmer pessa lüüa, selliseks asjaks oleks ikka nii palju lolli jõudu vaja, et kui kasvõi pool aju alles, saaks aru, et asi valesti.
Postitatud: 24 Veebr 2007, 07:17
Postitas DioX
Tervist Biker rahvas !
Vaatasin netis ringi ja leidsin sellise asja nagu
http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/dop/bsz.htm juhtmeteta süüte süsteem Jawa -le !
Eriti ei saand aru milliseid asju kasutati seal aga äkki leidub ka Eestlaste seas kes on juba sellise süüte süsteemi aretanud ja oskab rääkida kust ta materjali (vajalike asju) on saanud jne ???
Räägitakse ,et mootorrattas muutb selle süstemmiga palju stabiilsemaks ja ei pea kogu aeg süüdet paika panema !
Postitatud: 24 Veebr 2007, 08:46
Postitas Willie
DioX kirjutas:Tervist Biker rahvas !
Vaatasin netis ringi ja leidsin sellise asja nagu
http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/dop/bsz.htm juhtmeteta süüte süsteem Jawa -le !
Eriti ei saand aru milliseid asju kasutati seal aga äkki leidub ka Eestlaste seas kes on juba sellise süüte süsteemi aretanud ja oskab rääkida kust ta materjali (vajalike asju) on saanud jne ???
Jutt käib siiski kontaktivabast süütest. Juhtmed on ikkagi vajalikud.
Postitatud: 24 Veebr 2007, 15:12
Postitas DioX
Jah aitäh paranduse eest minu viga , ehk siis kontkivaba süsteem jawale Kas keegi on pannud enda Jawale sellise või oskab aidata seda panna nt öelda kust milliseid asju eesti saada võiks ?
Postitatud: 24 Veebr 2007, 20:51
Postitas kinkz
halli andur ja võimendusblokk on vaz 08 kontaktivabal süütel sama, et saaks kasutada seda, aga ei tea kust sellist kahe väljundiga süütepooli saab
neid andureid ja võimendusblokki on müüa sigullipoodides ja ei ole väga kallid ka
Postitatud: 24 Veebr 2007, 21:16
Postitas INTRU
Mis takistab kahte süütepooli panemast

???
Postitatud: 24 Veebr 2007, 23:22
Postitas zod
kinkz kirjutas:halli andur ja võimendusblokk on vaz 08 kontaktivabal süütel sama, et saaks kasutada seda, aga ei tea kust sellist kahe väljundiga süütepooli saab
suvel otsisin sellist pooli taga volga ja sigullipoodidest (skeemil on volga süütepool) kuid ei õnnestunud eestist leida. samas peaks paljudel lääne ratastel olema kahe väljundiga süütepoolid.
edit:
Motodepoost saaks ca. 400eek'ga kuid enne võiks keegi kinnitada et need valitud kommutaatori/hallianduriga sobivad.
Hall'i andur ja kommutaator kõige lihtsam hankida romulast pea suvaliselt masinalt.
Valmiskomplekt oli kloostrimetsas mälujärgi 1.5k.
INTRU kirjutas:Mis takistab kahte süütepooli panemast

???
Kas see lahendus mitte ei eelda kahta süütepooli? Kahte Hall'i andurit? Paranda kui eksin.
Postitatud: 25 Veebr 2007, 10:28
Postitas vashooder
Kui vaja kahe väljundiga süütepooli, siis võid küsida motodepoo lammutusest. Seal raudselt on. Endal on 600-ne gixxef, tollel ka kahe väljundiga poolid. Olen selles 101% kindel ,et enamusel teistel lääne ratastel on veel kahe väljundiga poolid peal. Millel on kaks või enam silindreid.
Postitatud: 25 Veebr 2007, 10:37
Postitas kinkz
et miks mitte panna kahte süütepooli?
teatud mööndustega kindlasti saab, aga see kahe väljundiga süütekas näeb päris elegantne välja

ja töökindlust võib ka loota.
Postitatud: 13 Mär 2007, 17:42
Postitas DioX
Nii selline probleem ,et panin süüte paika, laadisin aku täis , proovisin käivitada ei käivitu ! Siis võtsin õhupuhasti ära ja lasin süstlaga läbi karbussi bensiini silindrisse ning läks laksust tööle aga ainult mõneks sekundiks kuni bens ära põleb ja siis enam ei taha minna käima ! milles võiks asi olla ? Kas karburaatorit vaja puhastada ? Kompressioon olemas aga segu ei imeta sisse millegipärast ?
Postitatud: 13 Mär 2007, 17:46
Postitas Panthera
puhasta karpa ära siis räägime edasi

Postitatud: 13 Mär 2007, 23:58
Postitas randmevääne2
99% tõenäosusega on karpa puhas.see bents mis sa süstlaga sinna lisad põleb ilusti ära aga karpa ujukikamber on ikkagi peaaegu tühi ja kütust juurde ei tule,külm mootor aga vajab rikkamat segu.eelevalt siin kirjeldasin ka karpa ringiehitust mingil määral. hetkel ise just tegin ka selle protseduuri järjekordse 638 taastamise juures.ratas käivitus oodatust paremini ja ei surnud välja ega midagi,hoolimata sellest et töötas ainult üks silinder.
kordan veelkord et 638 karpa pole just külmkäivituse suhtes õnnestunud variant
Postitatud: 14 Mär 2007, 08:05
Postitas agent007
Mul endal on selline tunne, et ma ehitan ujutamise sellele karpale. Proovisin ise ka seda bensiini taset seal kambris reguleerida, kuid asjatult.
Postitatud: 14 Mär 2007, 13:17
Postitas DioX
Nii,et tuleb välja siis pean tegema ujutamis süsteemi ,et jawa saaks rohkem bensu peale !
Nagu ma randmevääne jutust aru sain (mis 1 leheküljel kirjas ) siis pean ma tegema karburaatori alumise osa lahti ja laskma ujuk põhjani välja,et bensu oleks seal see piisavalt külma mootori jaoks ?
Postitatud: 14 Mär 2007, 13:34
Postitas ints0000
Sõbra 638-le sai kaa kunagi ujutamisnupp tehtud sinna ujukikmbri ühte lisaõhu kanalisse. Pastaka vedru kaa ja töötas küll

Postitatud: 14 Mär 2007, 16:39
Postitas randmevääne2
puurid ülevalt karpa kestast augu läbi nii et saad traadi või vardaga üjukit alla vajutada.üritan lähiajal pilte üles panna siis on vast asi selgem
Postitatud: 15 Mär 2007, 12:16
Postitas agent007
Piltide eest oleks tänulik jah!
Postitatud: 16 Mär 2007, 10:00
Postitas unimüts
agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
Otsi siit samast foorumist kodanik 3m pani selle pildi üles planeta5+jikov teemas. Põhimõte on kerge. Kunagi uurisin, ka jawa.ee kaudu kas seda saab osta. Väideti, et 638le on kõik sellised omaloomingud. 634 pidi aga see süsteem tehasest paigaldatud olema OSADEL karpadel.
http://img406.imageshack.us/img406/5894 ... 779zs2.jpg
Postitatud: 19 Mär 2007, 11:28
Postitas randmevääne2
agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.
http://beta.album.ee/ranne2
Postitatud: 19 Mär 2007, 21:37
Postitas agent007
randmevääne2 kirjutas:agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.
http://beta.album.ee/ranne2
Hmm... Täitsa minu mõtte järgi on tehtud. Aga vaata kui sa sinna seda auku puurid ja mingi traadi paned, siis kui suur võib see vahe seal maksimaalselt olla traadi ja korpuse vahel. Mõtlen just seda, et kui ta sealt õhku saab kas siis see lisaõhk karpas ei hakka ise midagi korraldama seal? Noh see on ju selge, et õhukindlalt seda teha ei anna.
Postitatud: 20 Mär 2007, 00:04
Postitas randmevääne2
agent007 kirjutas:randmevääne2 kirjutas:agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.
http://beta.album.ee/ranne2
Hmm... Täitsa minu mõtte järgi on tehtud. Aga vaata kui sa sinna seda auku puurid ja mingi traadi paned, siis kui suur võib see vahe seal maksimaalselt olla traadi ja korpuse vahel. Mõtlen just seda, et kui ta sealt õhku saab kas siis see lisaõhk karpas ei hakka ise midagi korraldama seal? Noh see on ju selge, et õhukindlalt seda teha ei anna.
ise mõtlesin sama,aga mitte õhu vaid mustuse ja tolmu pärast.õhk on seal nii või teisiti sees -vaakumit ju pole ja samas on ujukikambris toru mille kaudu üleliigne bensiin välja jookseb kui kamber silmini täis saab.seega on vaba õhu juurdepääs originaalis ka olemas. ei tohiks midagi mõjuda see lisapilu
Postitatud: 20 Mär 2007, 07:14
Postitas agent007
randmevääne2 kirjutas:agent007 kirjutas:randmevääne2 kirjutas:agent007 kirjutas:Piltide eest oleks tänulik jah!
sai siis endalgi karpa lõpuni valmis ehitatud ja mõned ülesvõtted tehtud.leidsin õnneks ka neid käigivahetusvõlle.
http://beta.album.ee/ranne2
Hmm... Täitsa minu mõtte järgi on tehtud. Aga vaata kui sa sinna seda auku puurid ja mingi traadi paned, siis kui suur võib see vahe seal maksimaalselt olla traadi ja korpuse vahel. Mõtlen just seda, et kui ta sealt õhku saab kas siis see lisaõhk karpas ei hakka ise midagi korraldama seal? Noh see on ju selge, et õhukindlalt seda teha ei anna.
ise mõtlesin sama,aga mitte õhu vaid mustuse ja tolmu pärast.õhk on seal nii või teisiti sees -vaakumit ju pole ja samas on ujukikambris toru mille kaudu üleliigne bensiin välja jookseb kui kamber silmini täis saab.seega on vaba õhu juurdepääs originaalis ka olemas. ei tohiks midagi mõjuda see lisapilu
Okei tähh väga kasuliku info eest. Eks ma ehitan endale ka selle värgenduse ära!

Postitatud: 20 Mär 2007, 07:58
Postitas DioX
Niih suured tänud piltide eest !! Ehitasin siis eile sama asja ka endale ja täitsa norm tuli välja ning sain Jawa laksust tööle !!! Aga kahjuks töötab ainult üks vasak silinder siis vaatasin süüte asja uuesti ja selline küsimus, et kui mootor töötab kas peab tekkima säde vasara ja alasi vahel ? sest mul seal ühel tekkib säde teisel ei tee midagi !!
Postitatud: 20 Mär 2007, 11:06
Postitas randmevääne2
DioX kirjutas:Niih suured tänud piltide eest !! Ehitasin siis eile sama asja ka endale ja täitsa norm tuli välja ning sain Jawa laksust tööle !!! Aga kahjuks töötab ainult üks vasak silinder siis vaatasin süüte asja uuesti ja selline küsimus, et kui mootor töötab kas peab tekkima säde vasara ja alasi vahel ? sest mul seal ühel tekkib säde teisel ei tee midagi !!
et jutt vist nendest süütekontaktidest.seal ei tohi sädet olla,puhasta kontaktid ära.on ka suht loogiline tegelt et kui säde kuskil mujal on siis ta küünlas kindlasti puudub.kunagi jamasin vana jawaga ,aga tuli välja et kondekas oli läbi.

Postitatud: 20 Mär 2007, 11:17
Postitas davidsoniharald
Siiski siiski, väike säde on alati kontaktide vahel. Kui seal üldse sädet ei ole, siis on kontaktid väga mustad või viga madalpingeahelas.
Postitatud: 20 Mär 2007, 11:42
Postitas zod
DioX kirjutas:Aga kahjuks töötab ainult üks vasak silinder siis vaatasin süüte asja uuesti ja selline küsimus, et kui mootor töötab kas peab tekkima säde vasara ja alasi vahel ? sest mul seal ühel tekkib säde teisel ei tee midagi !!
säde kontaktide vahel viitab tõesti perses kondekale. Kumb sädeleb? parema või vasaku silindri oma?
Oli vist sedasi et ülemine on vasakpoolne ning alumine parempoolne.
Postitatud: 20 Mär 2007, 13:24
Postitas DioX
Sädeleb siis alumine kontakt ! Ülemises pole üldse sädet nii kontaktide vahel kui ka küünlas !!! Kas siis need süüte kontaktid ei tohi sädeleda ? Minu arust just peaks sädelema !! Kuna see kontakt kus sädeleb on on vasakpoolse silidri oma ja seal on säde olemas ja töötab täesti !!!
Postitatud: 20 Mär 2007, 15:42
Postitas randmevääne2
DioX kirjutas:Sädeleb siis alumine kontakt ! Ülemises pole üldse sädet nii kontaktide vahel kui ka küünlas !!! Kas siis need süüte kontaktid ei tohi sädeleda ? Minu arust just peaks sädelema !! Kuna see kontakt kus sädeleb on on vasakpoolse silidri oma ja seal on säde olemas ja töötab täesti !!!
üldjuhul ei tohiks sädeleda(PS: väike s. on seal alati) aga kui mootor käib normaalselt siis pole probleemi.kui ikka teisele poole midagi ei tule siis tasub kinlasti hakata juhtme haaval otsima.vaatad kuhu tuleb vool,kuhu mitte.nii otse ei oska öelda kus viga on.kui vaja võta el.skeem ette ja tee asi endale täiesti selgeks.
Postitatud: 27 Mär 2007, 18:38
Postitas DioX
Rahvas ma siin 1 lehekülg tagasi küsisin selle kontakti vaba süsteemi kohta ! Et selline küs kas on mingit vahet nedel 2 väljundiga süütepoolidel ? Nt venemaal pannakse GAZ 3110 pool aga meil Eestis ei leidu sellist ,et siin saaks siis osta mõne Yamaha,suzuki, kawasaki süütepooli aga muutub kah midagi selles suhtes ,et kas hakkab töötama süsteem ka nende sport mootorratast süütepooliga ?