2. leht 2-st
Postitatud: 07 Jaan 2008, 22:44
Postitas Vidget
cha0s kirjutas:Jõle huvitav on see, et veldis müüakse veel 06 aasta movistar replica värvides cbr600rr -e(mis on 155k aga 07 rattad 137k miks nii?). Kas neid jäi siis üle või muretseti juurde, et nende müük läks hästi?
Teine tähelepanek on see, et nt. Yamahade ja Hondade puhul on Veldis 3a garantii, aga margi esindustes 2a, miks see nii on?
Ise olen 179 cm ja 67 kg umbes.
Velt pakub oma garantiid, mis ei ole ametlik maaletooja garantii. Ehk siis kui sul ratas annab välismaal saba, siis maksad täie rauaga.
Loe jutt läbi, seal just Veldist juttu:
http://www.yamahakeskus.ee/index.php?la ... ages&id=89
Veldi garantii jutt:
http://www.veltmotocenter.ee/?menu2ID=32
Postitatud: 07 Jaan 2008, 23:05
Postitas Kommionu
Kox kirjutas:Endal nüüd sama valik ees..
al. 2003 Cbr 600 RR
või
al. 2003 R6
Kui keegi oskab nüüd vahepeal midagi uut juurde rääkida siis võik sseda teha.
võta üks ja viska teist... ja siis tagurpidi tagasi.... Milleks üldse selliste rataste ostumõtteid mõlgutada??? 2003 tuli ju KAWA (nii 600, kui ka 636), mis on oluliselt kaasaegsem.....
Postitatud: 07 Jaan 2008, 23:08
Postitas Kommionu
cha0s kirjutas:Tervist!
Mulle pakuks huvi samade rataste võrdlus, aga seekord siis kui osta täitsa uus ratas.
Njahh.... 2006 ja 600 oli yamu PARIM... 2007 aga HONDA.... MIna võtaks Honda....
Postitatud: 07 Jaan 2008, 23:49
Postitas Kommionu
Vidget kirjutas:
Velt pakub oma garantiid, mis ei ole ametlik maaletooja garantii.
Nimetame asju õigete nimedega... Veldi antud (pljaa.. ma ei oskagi sellele nime leida) asi ei ole kohe kindlasti GARANTII (seda siis
VÕLAÕIGUSSEADUS-e mõistes)... (arvamus http://www.veltmotocenter.ee/?menu2ID=32 lingi põhjal..)
Samuti jätab see YAMU "tsertifikaat" sellise imeliku mulje...

Link: http://www.yamahakeskus.ee/content/show ... pic_id=145
Nohh aga olles ise esindanud oluliselt tuntumaid kaubamärke kui Yamu tean, et ega need kaubamärgi omanikud korrektseid dokumente enamasti vormistada viitsigi... Piisab ka suht suusõnalistest kokkulepetest...
Klõmm-Klömm...
Postitatud: 07 Jaan 2008, 23:52
Postitas Primo
Kommionu kirjutas:Kox kirjutas:Endal nüüd sama valik ees..
al. 2003 Cbr 600 RR
või
al. 2003 R6
Kui keegi oskab nüüd vahepeal midagi uut juurde rääkida siis võik sseda teha.
võta üks ja viska teist... ja siis tagurpidi tagasi.... Milleks üldse selliste rataste ostumõtteid mõlgutada??? 2003 tuli ju KAWA (nii 600, kui ka 636), mis on oluliselt kaasaegsem.....
Võta üht, võta teist ja võta kolmandat ning viska kõigiga neljandat ehk siis gixxerit...Kõik nad on ennesõjaaegsed paadid, mis hetkel ei kõlba kassi saba allagi 
Postitatud: 07 Jaan 2008, 23:54
Postitas Kommionu
Primo kirjutas:Kõik nad on ennesõjaaegsed paadid, mis hetkel ei kõlba kassi saba allagi 
Nu pljaaa... 2003 oli Kawa oli ainus, mis ühe jalaga paadist väljas...
Primo kirjutas:Hetkel loomulikult ei kõlba..
sellega täiesti nõus...
Postitatud: 08 Jaan 2008, 00:17
Postitas Primo
Postitatud: 08 Jaan 2008, 00:38
Postitas Kommionu
OT jeee: Noh ta nii "peaaegu" klassis sees...
Postitatud: 08 Jaan 2008, 01:17
Postitas Alwayslate
Kui nüüd uuena võtta siis miks ka mitte Triumph Daytona 675-te.
Aprilliku Bike lehe testis oli ta Honda järgi teine,aga kui võtta aluseks sama lehe Masterbike test siis oli ta "600" -stest kiireim.Maanteel kõikide testisõitate lemmik.Ainukesteks miinusteks loeti liiga kätele toetuvat ja kõrget sõiduasendit.Muide see kolmepütase hääl on juba omaette mmm....
Ma küll ei tea mis on Triumphi hoolduse tase Eestis hetkel.
Kui hetkel hakkaks endale poeuut 600-st vaatama siis peaks valima Honda ja triumphi vahel.
Postitatud: 08 Jaan 2008, 01:28
Postitas Kommionu
Alwayslate kirjutas: Triumph Daytona 675-te.
Aprilliku Bike lehe testis oli ta Honda järgi teine,aga kui võtta aluseks sama lehe Masterbike test siis oli ta "600" -stest kiireim.
Äkki räägiks ikka 600cc ratastest????
Triumph Daytona 675 - 675.00 ccm (41.19 cubic inches)
600cc klassi (motosport teh. tingimuste mõistes) võiks pakkuda ducati 749 või 748 mudelit.... See ikka oluliselt 600-sajam kui Triumph Daytona 675...
Kahjuks on msport.ee - Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon leht hetkel ...e.eeee.... kannikas.. ja parima tahtmise juures saab sealt uurida vaid M.Pärtelpoja 2 aasta vanust fotot...
Postitatud: 08 Jaan 2008, 08:26
Postitas Karupoeg puhh
Kommikas minuteada soomes sõidab üks kutt triumphiga(või on neid 599cc variante ka). Nii, et peaks minema küll 600cc sisse(3 silindrit ju).
Aga jah 2007 on honda kindlalt parim. Veab madalamalt kui R6, on stabiilsem, paremad pidurid, läheb paremini edasi. Miinuseks Hondal libiseva siduri puudumine originaalis. R6 keerab jälle kiiremini kurvi sisse, käib rohkem lõpust(aga samas on rohkem pöördeid ka). Üldiselt on nad mõlemad väga head rattad, tänavale võtaks Yamu(ilusam) ja rajale Honda.
Postitatud: 08 Jaan 2008, 11:00
Postitas Alwayslate
Karupoeg puhh kirjutas:Kommikas minuteada soomes sõidab üks kutt triumphiga(või on neid 599cc variante ka). Nii, et peaks minema küll 600cc sisse(3 silindrit ju).
Sa vist mõtlesid Sami Penna nimelist meest.
http://www.samipenna.com/home.html
Sry 4 OT
Postitatud: 08 Jaan 2008, 12:52
Postitas Kommionu
Karupoeg puhh kirjutas:Kommikas minuteada soomes sõidab üks kutt triumphiga(või on neid 599cc variante ka). Nii, et peaks minema küll 600cc sisse(3 silindrit ju).
msport.ee - Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni lehelt ei suuda enam teh tingimusi leida...
FIM-i lehelt leian:
2008 Superbike & Supersport World Championship, Superstock FIM Cup Technical Regulations
2.5 SUPERSPORT TECHNICAL SPECIFICATIONS
2.5.1 Displacement capacities
Over 400 cc up to 600 cc 4 stroke 4 cylinders
Over 500 cc up to 675 cc 4 stroke 3 cylinders
Over 600 cc up to 750 cc 4 stroke 2 cylinders
Eesti 2007 aasta teh. tingimustes seda 3 silindri varjanti ei olnud...
Vähemalt ma ei mäleta et oleks olnud.... 
Postitatud: 08 Jaan 2008, 13:30
Postitas Kommionu
Karupoeg puhh kirjutas:Kommikas minuteada soomes sõidab üks kutt triumphiga(või on neid 599cc variante ka). Nii, et peaks minema küll 600cc sisse(3 silindrit ju).
Nii... leidsin nüüd arvutist ka 2007 aasta EESTI teh. tingimused:
2.5. SUPERSPORT – TEHNILISED TINGIMUSED
2.5.1 Supersport klass
Supersport: üle 400 kuni 600 cm³ 4 takti 4 silindrit
üle 600 kuni 750 cm³ 4 takti 2 silindrit
2.7-1 KLASS Rookie-600 – TEHNILISED TINGIMUSED
2.7-1.1 Klass Rookie-600
Rookie-600: 400 – 600 cm³ 4 takti 4 silindrit
600 – 750 cm³ 4 takti 2 silindrit
Postitatud: 08 Jaan 2008, 21:16
Postitas cha0s
Heheee..
Yamaha keskuses on lõpuks '08 R6 hind välja pandud, milleks on 169 900.-
Bikeworldis CBR 600 RR '07 aasta soodushind 154 900.-
Jääb oodata veel '08 aasta CBR-i hind.
Küsiks veel sellist asja, et alati nende replica kleepsuringide kõrvalt tuleb tavalisi disaine ka? Nimelt '08 CBR-il jääb bikeworldi lehel mulje, et ainult see HANNspree Ten Kate Replica on võimalik ( http://www.bikeworld.ee/index.php?secti ... ductID=506 )
Enamus rahvas tundub siin Hondat pooldavat 