Motokrossi MMM võistlused 29.septembril Viljandis
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!ja lähenebki see päev kui antud üritus toimub.mul on paar tehnilist küsimust!nimelt"kui vaadata registreerinute arvu mis on väga suur eesti oludes ja arvestades ka pealtvaatajatega,siis millised oleksid soovitused,et kuhu auto parkida või jätta ja kas on täpsem kirjeldus,et võistlejad kuhu kogunevad"?
teiseks,kuna tegu on algajatega ja kõik pole suurte kogemustega võistlejad...siis järeldan,et kõik pole ka väga kompetentsed kui masinaga miskit juhtub,et"kas oleks kellegi käest tehnilist abi või kasvõi juhendamist küsida"?
teiseks,kuna tegu on algajatega ja kõik pole suurte kogemustega võistlejad...siis järeldan,et kõik pole ka väga kompetentsed kui masinaga miskit juhtub,et"kas oleks kellegi käest tehnilist abi või kasvõi juhendamist küsida"?
Päris palju võistlejaid on tõesti kirjas, midagi peaks vähemaks ka minema kuna jääb selliseid silma kes veel aasta või kaks tagasi on sõitnud võistlustel.
Korraldajatel on vist mõtlemisainet päris palju, kuidas need vennad korraga rajale mahuvad, isegi kui pooleks jagada jääb mingi 60-70 sõitjat ühte sõitu.......kujutan juba ette milline külakuhi sinna stardikurvi tekib.
Tavaliselt on ühel krossil kõikide klasside peale umbes 130 sõitjat kokku.
Korraldajatel on vist mõtlemisainet päris palju, kuidas need vennad korraga rajale mahuvad, isegi kui pooleks jagada jääb mingi 60-70 sõitjat ühte sõitu.......kujutan juba ette milline külakuhi sinna stardikurvi tekib.
Tavaliselt on ühel krossil kõikide klasside peale umbes 130 sõitjat kokku.
TÄHELEPANU
Kevadisel mulgikrossil astus võistlustulle ühtekokku 480 sõitjat, mis tähendab, et meie oleme arvestanud keskmiselt 150 võistlejaga. Palju neid mehi tegelikult kohale tuleb saame öelda teile laupäeva hommikul. Igastahes oleme me mõelnud gruppidele ning seekord saavad kõik sõita, nii et ärge muretsege väga selliste asjade pärast.
Rajaääres on parkimine korraldatud, nagu mulgikrossilgi nii et ärge teie pealtvaatajad sellepärast väga muretsege, ning samamoodi ka võistlejate parkla.
Rajaääres on parkimine korraldatud, nagu mulgikrossilgi nii et ärge teie pealtvaatajad sellepärast väga muretsege, ning samamoodi ka võistlejate parkla.
Tõesti oli tore üritus. Loodan, et korraldajad viitsivad teinekordki teha. Mõned vennad oli päris kõvad sõidumehed, nii et võiksid vabalt ka eestikatel sõita. Aga usun, et paljud sõidumehed said võistluste maitse suhu ja nägid et konkurentsis suudad palju kiiremini sõita. Kukkumisi oli palju nagu vanasti hobiklassis, loodan et kõik on paranenud
Minu arvates võiks sellist hobiüritust tihedamini olla. EM ei jõua rabeleda, aga sellisest pingevabamast võtan küll heameelega osa.
Pealtvaatajate poole pealt tundus, et enamik olid kellegi fännklubist. Sõiduvaheaeg oli rahvas raja äärest boksidesse siirdunud.
Minu arvates võiks sellist hobiüritust tihedamini olla. EM ei jõua rabeleda, aga sellisest pingevabamast võtan küll heameelega osa.
Pealtvaatajate poole pealt tundus, et enamik olid kellegi fännklubist. Sõiduvaheaeg oli rahvas raja äärest boksidesse siirdunud.
Täitsa vaffa sõit oli jah. Kui üks lapikuks sõidetud summuti välja arvestada, siis võib 100% positiivseks lugeda päeva. Mingid pildid siin: http://www.rennes.ee/pildid/mmm Tegemist küll seltskondlikega rohkem, nii et filtreerige enda jaoks 

Rennes aka Pröksuga Mülka
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Pealtvaatajana võin kinnitada, et oli hulga vaatemängulisem ja sisutihedam päev kui kahepäevased eestikad. Vaadates härrat, kes lasi täisvarustuses Dominaatoriga üldsegi mitta tagumisena, tulid meelde siinsed sõnavõtud amordi ja kaalu teemadel. Takkapeale sõitis seal naisterahvas kelle vanust mina küll välja öelda ei söanda.
Minu tüüpvabandused (et olen vana, paks, loll ja kole ka veel) igatahes enam ei toimi
Minu tüüpvabandused (et olen vana, paks, loll ja kole ka veel) igatahes enam ei toimi

Piltides järldan ma seda, et seal oli tõesti vb paar sõitjat, kes tegid seal nalja. Enamustel oli ikka korralik sõiduriist,varustus ning sõiduasend ja tehnika tundus olevat ikka treenitud.
#43 tundus veel eriti osav sõitja olema, kui ma ei eksi siis peaks see Kuuse ratas olema, mis eeldab ka seda, et ta on Kuuse käe alla treeningut saanud
#43 tundus veel eriti osav sõitja olema, kui ma ei eksi siis peaks see Kuuse ratas olema, mis eeldab ka seda, et ta on Kuuse käe alla treeningut saanud

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
MotoCR kirjutas:kas tulemused ka kuhugi ülesse pannakse ?
Väike artikkel siin: http://www.motorsport.ee/?page=3&news=1348
Paikuse kestvuskrossil sõitis 55+ vanamees kellel oli 1989 aasta tsikkel ning jalas olid pmst vildid. See kuulub ka korraliku varustuse allaK2bi kirjutas:to : YAMMU
sul jäi juhendis midagi kahesilma vahele väää?
seal oli kirjas ka et peab olema korralik varustus ja tehnika:D
Aga kui meestel olid seal aasta-kaks vanad tsiklid ning ilus ja kallis varustus siis eriti sinna nalja tegema ei tuldud..enamused ikka hobimehed.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Mina, kui üks võistluse aeglasemaid mehi, kes oli jõundud teha 2 proovisõitu ennem võistlust antud krossimootorrattaga ja läksin esimesse starti tehnilistel põhjustel ilma hommikustel vabatreeningutel sõitmata ... kasutasin kah täiesti korralikku ja konkurentsivõimelist kawasaki võistlusratast ning korralikku, värsket ja tervet ja lausa ühte komplekti kuuluvat sõiduvarustuse- ja kaitsmesarja... ju ma olen siis kah ikka hobiklassi sõitja.


Viimati muutis oldmoped, 04 Okt 2006, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
hälvik
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
A`kas sa Reinupi kiivrit ja saapaid nägid, näiteks?yammu kirjutas:Paikuse kestvuskrossil sõitis 55+ vanamees kellel oli 1989 aasta tsikkel ning jalas olid pmst vildid. See kuulub ka korraliku varustuse allaK2bi kirjutas:to : YAMMU
sul jäi juhendis midagi kahesilma vahele väää?
seal oli kirjas ka et peab olema korralik varustus ja tehnika:D
Aga kui meestel olid seal aasta-kaks vanad tsiklid ning ilus ja kallis varustus siis eriti sinna nalja tegema ei tuldud..enamused ikka hobimehed.
allways mad!
arvatavasti üks ainukesi krossimehi, kellel on ka lennuload olemasyammu kirjutas:Paikuse kestvuskrossil sõitis 55+ vanamees kellel oli 1989 aasta tsikkel ning jalas olid pmst vildid. See kuulub ka korraliku varustuse allaK2bi kirjutas:to : YAMMU
sul jäi juhendis midagi kahesilma vahele väää?
seal oli kirjas ka et peab olema korralik varustus ja tehnika:D
Aga kui meestel olid seal aasta-kaks vanad tsiklid ning ilus ja kallis varustus siis eriti sinna nalja tegema ei tuldud..enamused ikka hobimehed.

-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!elu esimene kross oli vägev...kuigi mulle lõppes õnnetult,kuna esimeses B-eelsõidus kukkusin(nr 97 kawa-125cm3)ja lõhkusin masina ning algaja sõitja nagu olen....ei oska veel ka seda remondi poolt ja kahjuks kogu ülejäänud sõite tuli kõrvalt vaadata.mis hämmastas tegelikult oli see,et kui vaadata nn harrastajate masinaparki ja varustust siis peab küll ütlema,et eesti areng on olnud selle lühikese ajaga meeletu,sest domineerisid ju 4t masinad ja enamus olid nii va 2000+/-.see näitab vaid ala populaarsust ning oleks tore kui mõni noh ütleme eks-aktiivkrossi prof,teeks algajatele nö treening laagri...loomulikult teatud tasu eest,sest siin ilmas tasuta ei saa midagi.
kuid mul oleks üks küsimus,nimelt kukkudes paindus ära tsikli lenks(vasak pool vahib tugevalt ülesse poole)ja mul ei lubatud sellega enam edasi sõita,et...."kas pean ostma uue lenksi...või võin seda õigeks väänata ja vb on kellelgi pakkuda miskit?teiseks,peale kukkumist olid esi pidurid kinni mis kinni,et miks ja kas selline asi võib korduda?omast arust ma esipidurit üldse ei puutunud ja kukkumine toimus sirgel lõigul(äkki on mõnel sellest ka pilt...ikkagi esimene mälestus?)edu kõigile!
kuid mul oleks üks küsimus,nimelt kukkudes paindus ära tsikli lenks(vasak pool vahib tugevalt ülesse poole)ja mul ei lubatud sellega enam edasi sõita,et...."kas pean ostma uue lenksi...või võin seda õigeks väänata ja vb on kellelgi pakkuda miskit?teiseks,peale kukkumist olid esi pidurid kinni mis kinni,et miks ja kas selline asi võib korduda?omast arust ma esipidurit üldse ei puutunud ja kukkumine toimus sirgel lõigul(äkki on mõnel sellest ka pilt...ikkagi esimene mälestus?)edu kõigile!
on juba ka toimunud selliseid asju, sul vist küll kaugevõitu tulla..reinuvader kirjutas:oleks tore kui mõni noh ütleme eks-aktiivkrossi prof,teeks algajatele nö treening laagri...loomulikult teatud tasu eest,sest siin ilmas tasuta ei saa midagi.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=24517
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.