2. leht 3-st

Postitatud: 19 Okt 2006, 18:51
Postitas g2ngster
masto kirjutas:
miks mu postid ära kustutatakse
Lugupeetud kodanik masto... Foorumi idee ei seisne selles, et igaüks ütleb just seda mida mõtleb vaid ennem kui midagi ütled, mõtle see korralikult läbi ja siis järelda, kas teema algataja saama sinu postitus mingisugust infot mida ta küsis või mida tal vaja võiks minna...

Postitatud: 19 Okt 2006, 19:13
Postitas naxitrall
aga rääkige lähemalt sellest turbost siis...ise kaldun ka arvama et see nos keeraks ainult mootori kotti..aga mida selle turbo jaoks vaja täpsemalt läheks ja kus kohast leida inimest kes seda paremini jagab?

Postitatud: 19 Okt 2006, 19:20
Postitas masto
oki toki

Postitatud: 19 Okt 2006, 19:27
Postitas g2ngster
Soovitan võta sul natuke aega ja lugeda läbi see... http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345

;)


Igaks juhuks mainin, et kui roller ära turbotada siis peaks umbes 10000.- eelarvega arvestama... (eeldades seda, et polte ja mutreid keerad ise..)

Postitatud: 19 Okt 2006, 19:38
Postitas Justice
Miks Arvatakse et NOS kiirust sittagi juurde ei anna (help)
Kusjuures Nos annabki k6ike juurde !
Kuid sedagi vaid loetud sekunditeks.

Postitatud: 19 Okt 2006, 19:47
Postitas Vanquish
jah nos annab kõike ja kusjuures suhteliselt palju, kuid iga nupuvajutus maksab sulle suht palju ja rõõmu vaid loetud sekunditeks, nagu juba kasutaja justice ytles;)

Postitatud: 19 Okt 2006, 19:53
Postitas nm5
Ärge laske ennast petta rolleri väikesest kubatuurist... :wink:
On võimalik väga häid tulemusi saavutada selle NOS süsteem installeerimisega, kusagilt lugesin ,et umbes 20-25hp võistlus roller millele NOS peale oli pandud suutis saavita kusagil 40hp..ja see on ikka tohutu vahe :wink: No...mingi 5hp annab ikka juurde äkki sellise conf. masinale nagu sul äkki, kui panna õieti peale..

Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?

Postitatud: 19 Okt 2006, 20:05
Postitas stop
Sinu asemel ma ei topiks NOS'i peale, vaid teeks etemalt pidurid korda!!! :evil:

Postitatud: 19 Okt 2006, 20:48
Postitas Primo
naxitrall kirjutas:
aga rääkige lähemalt sellest turbost siis...ise kaldun ka arvama et see nos keeraks ainult mootori kotti..aga mida selle turbo jaoks vaja täpsemalt läheks ja kus kohast leida inimest kes seda paremini jagab?
Ja turbo ei keera nii väikest mootorit kotti?Isegi suurte rataste seas on turboprojektideks eelistatavamad just suure kubatuuriga isendid - rohkem resurssi ja mängimisruumi.50 või 70 ccm konele - äkki eksin, aga siiski pakun välja, et mootor ei ela kaua, eeldusel, et kõik korrektselt tehtud.
Ja niisama põlve-otsas turbopaigaldust ei saa aretada ja teha.Samuti nitro süsteemi.

Postitatud: 19 Okt 2006, 20:53
Postitas ummy90
soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.

Postitatud: 19 Okt 2006, 20:57
Postitas C4
mõelge ikka kaine peaga kui midagi postitate :shock: kui sa just selle masinaga võistlusel käima ei hakka siis mis mõte on sellele mingit nos-i või rääkimata veel mingi turbo peale panna :?: :?: :?:

Postitatud: 19 Okt 2006, 20:58
Postitas kalew
ummy90 kirjutas:
soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.
miks just stage 6? miks mitte full hebo manston ?

See nosi ja turbo teema suht huvitav... raha on, siis proovige ära kas saate hakkama

Postitatud: 19 Okt 2006, 21:18
Postitas Loadära
Turbo rollerile...Huvitav teema kuid kas üldse turbod sobivad 2 taktistele mootoritele?
See on hea point,millele isegi seda natuke "kõvatamise" teemat lugedes mõtlema hakkasin!

Pole aega praegu siin erinevaid 2-takti mootoriversioonide jooniseid otsida...aga kas kõige labasemal 2-taktisel pole mitte nii,et kui kolb alla liikudes töösegu karterist üles hakkab ajama,siis ülevoolukanalite avanedes silindris on ka väljalaske kanal avatud?Tekib nn.läbipuhumise effekt,i.k. 4-takstiliste puhul oli vist "overlap" selle nimi...et mingid minimaalsed kraadid on nii sisse kui väljalaske klapp avatud ja turbomootori alati väikseim "overlap" kradd parim!Ühesõnaga,rõhu all segu läheb kolinal ka summutisse ja kui see segu seal summutis või halvemal juhul turbos lõhkema hakkab,siis sealt küll hp kasvu oodata ei ole :D

Lisaks kohiks teie turboentusiasmi veel sellega,et turbod on kõik õlitusega,tänapäevased veel lisaks vesijahutusega....kuidas selle lahendada mõtlete?Kuidas segu paika kavatsete saada...eriti pritse puhul,kes teil aju paika progreb vastavalt turbo konfile?Ostate teise aju,panete veel lambda,segukella jne ja siis lähete kuhugi vennasvabariiki dünorullile häälestama?Vaevalt küll :D

Kõik on tehtav,aga kas see oma maksumuse juures ära tasub...ehk siis ennem arvestage,et ülelaadimine ei ole ainult vile hind,natuke keevitustööd ja kogu lugu!
...ja niisama põlve-otsas turbopaigaldust ei saa aretada ja teha.Samuti nitro süsteemi.
Haaa.selle väite jookseks küll sajaga ümber!
Ma just tahtsingi öelda siin teistele,kes 10000+ hindadega nitrokomplektist rääkisid...pikad talveõhtud on tulemas...hea eeltöö interneti abiga,natuke mõttetööd,natuke kätetööd,ja nitrokit on ka täiesti ise tehtav!

Kunagi tegin enda autole....just nimelt põlve õtsas :D ...ja kogu maksumuseks tuli vist around 3000,-

:wink:

Postitatud: 19 Okt 2006, 21:36
Postitas g2ngster
ennem kui minu perset kraapima hakatakse mainin seda, et minu mõttes mõlkus ainult 4 taktilise mootoriga isend...

Postitatud: 19 Okt 2006, 21:40
Postitas ummy90
kalew kirjutas:
ummy90 kirjutas:
soovitaks sul lihtsalt kõik stage 6 jupid peale kruvida ja siis vaata kas sa tõesti ikka veel turboülelaadimist või nitrot tahad.
miks just stage 6? miks mitte full hebo manston ?

See nosi ja turbo teema suht huvitav... raha on, siis proovige ära kas saate hakkama
stage 6 peaks lihtsalt üks norm olema nagu mina aru olen saanud, parandage kui valesti.
minupärast kasvõi hebo full manston, põhiline et nii hea kui võimalik ja kui siis puudu jääb siis turbod ja nitrod.

Postitatud: 19 Okt 2006, 22:18
Postitas stop
Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???

Enese tapmine on see juu! :roll:

Postitatud: 19 Okt 2006, 22:39
Postitas ummy90
stop kirjutas:
Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???

Enese tapmine on see juu! :roll:
seda kutsutaksegi rolleri tjuunimiseks 8)

Postitatud: 19 Okt 2006, 22:43
Postitas Enemy Territory [ COD ]
suht mõtetu niisama panna kui käiks meil eestis ka kiirendused nagu www.sccoter-power.nl siis oleks mõtet aga niisama kyll pole mõtet minu arust raha raiskamine :roll:

Postitatud: 20 Okt 2006, 08:10
Postitas g2ngster
Enemy Territory [ COD ] kirjutas:
suht mõtetu niisama panna kui käiks meil eestis ka kiirendused nagu www.sccoter-power.nl siis oleks mõtet aga niisama kyll pole mõtet minu arust raha raiskamine :roll:
Kui me kõik sedasi mõtleme, ei hakkagi Eestis midagi toimuma... Alati peab olema keegi, kes julgeb teistest erineda ja teeb asjaga algust..

ahjaa, kui tegu on sissepritsega rolleriga, siis peaks turbo mingil määral ka küttekulu vähendama...


Turbo jahutuse kohapealt räägiks veel niipalju, et ega kõik turbod õlijahutusega ei ole... Osid jahutab ka seesama jahutusvedelik mis Sul radiaatoris käib...

Postitatud: 20 Okt 2006, 13:20
Postitas HeitiKender
ummy90 kirjutas:
stop kirjutas:
Kujutate ette seda kui hea juhitavus on 90kg kaaluval masinal kui see peaks sõitma ligi 150km/h???

Enese tapmine on see juu! :roll:
seda kutsutaksegi rolleri tjuunimiseks 8)
Ma küll ei kiida heaks ega poolda, et nende pillidega tänaval sõidetakse, aga MotoGP sarja 125cc masinad kaaluvad 75kg (täpset arvu peast ei tea!) kanti ning teevad üle 200km/h. Tõsi, neil on vähe teise diameetriga veljed, hoopis teised rehvid ning veidi parem kaalujaotus ja uskumatult toredam geomeetria.

Postitatud: 20 Okt 2006, 14:19
Postitas Justice
Oleks, kes viitsiks midagi korraldada ;)
Ei oleks küll tore kui eestiski igast migni scooterweekendid toimuks, kus siis igast kiirendused jms, näitused :roll:
Anooh see on vist unistus ainult :roll:
Sponsoreid vaja vms.
Ja isikut/isikuid kes viitsiks midagi tõsisemalt ette võtta .

Postitatud: 20 Okt 2006, 14:53
Postitas avenger
160 km/h ta vic nüd küll ainult liikuma ei hakka mingi paar aastat tagasi kohtasin tüüpi kellel oli aprilia area 51 millele oli suhtkoht palju raha alla tambitud ja see liikus malossi mhr iga mitte replicaga ainuüksi ilma nosi ja turbota 140km/h bensiini võttis see masin 13l/100 km

Postitatud: 20 Okt 2006, 16:17
Postitas Joonsuu
avenger kirjutas:
160 km/h ta vic nüd küll ainult liikuma ei hakka mingi paar aastat tagasi kohtasin tüüpi kellel oli aprilia area 51 millele oli suhtkoht palju raha alla tambitud ja see liikus malossi mhr iga mitte replicaga ainuüksi ilma nosi ja turbota 140km/h bensiini võttis see masin 13l/100 km

Üsna mõttetu kulu rolleri kohta.Aga,kui huvi ja vägapaljupappi selle tjuunimisega tegeleda,siis anna minna!

Postitatud: 20 Okt 2006, 18:12
Postitas GReddy
Jutt käib siis kämbust , tõsi ta on 140gpsi on üsna muljetavaldav , kuigi kulud on väga jõhkrad .. 125 rsile tegi ära kiirenduses ( rs oli ka modifitseeritud )

Postitatud: 20 Okt 2006, 18:14
Postitas g2ngster
MOMO kirjutas:
Jutt käib siis kämbust , tõsi ta on 140gpsi on üsna muljetavaldav , kuigi kulud on väga jõhkrad .. 125 rsile tegi ära kiirenduses ( rs oli ka modifitseeritud )
Igaks juhuks küsil üle, et tegu oli ikka 70cc?

Postitatud: 20 Okt 2006, 18:24
Postitas GReddy
g2ngster kirjutas:
MOMO kirjutas:
Jutt käib siis kämbust , tõsi ta on 140gpsi on üsna muljetavaldav , kuigi kulud on väga jõhkrad .. 125 rsile tegi ära kiirenduses ( rs oli ka modifitseeritud )
Igaks juhuks küsil üle, et tegu oli ikka 70cc?
Täpselt nii

Postitatud: 20 Okt 2006, 19:38
Postitas Martin.
Turbo ülelaadmiseks oleks kõige parem mingi 125cc 4takti ja sissepritsega mootor. Sest karpaga on n**si ülemõistuse! Enamasti (autodel) karpaga mootorite turbotamine mõtetu (Kui see toimub Ainult külma õhu karpasse nn puhumisena ) , rõhku suurt peale keerata ei saa -sest vastasel juhul puhutakse karpasse niisuur rõhk , et see hakkab lekkima. Teine asi on Üüratult suur kütusekulu .. ilma suure jõulisata.

Postitatud: 20 Okt 2006, 19:55
Postitas g2ngster
Martin. kirjutas:
Turbo ülelaadmiseks oleks kõige parem mingi 125cc 4takti ja sissepritsega mootor. Sest karpaga on n**si ülemõistuse! Enamasti (autodel) karpaga mootorite turbotamine mõtetu (Kui see toimub Ainult külma õhu karpasse nn puhumisena ) , rõhku suurt peale keerata ei saa -sest vastasel juhul puhutakse karpasse niisuur rõhk , et see hakkab lekkima. Teine asi on Üüratult suur kütusekulu .. ilma suure jõulisata.
Et karpa lekkimist vältida, paigaldatakse terve karpa "sisselaskekollektorise"... See tähendab siis seda, et ka väljaspool karpat on samasuur rõhk kui seespool...

Muidugi tuleb blow-throug süsteemi puhul paigaldada ka küttepump mis suudab küttele piisavalt suure surve sisse pumbata..

Postitatud: 20 Okt 2006, 22:32
Postitas sann361
te üldse teate kuidas turbo töötab??...ja keegi rääkis et turbod on VEEL vesijahutusega .....kui eestis auto turbod oleksid vesi jahutusega siis mõelge peaga mis nad talvel teevad.....ma arvan et ikka rohkem kasutame me siin õlijahutusega turbosid või mis...

Postitatud: 20 Okt 2006, 23:03
Postitas proton
sann361 kirjutas:
te üldse teate kuidas turbo töötab??...ja keegi rääkis et turbod on VEEL vesijahutusega .....kui eestis auto turbod oleksid vesi jahutusega siis mõelge peaga mis nad talvel teevad.....ma arvan et ikka rohkem kasutame me siin õlijahutusega turbosid või mis...
Turbosid on küll vesijahutusega ja neist jookseb läbi sama "vesi", mis mootorist ja talv pole probleem.