Krossienduuro soetamine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Ma olen küll võhik, nii et pekske mind, aga selle viimase ütlusega olen küll nõus. Ma arvan, et sõita tuleb kõvasti lihtsalt. Need mehed, kes sigulliga sõitma õppisid on küll piisavalt karastatud, et teiste autodega sõita ilma igasuguse viginata. Seda teemat lugedes jääb mulje, et siin on täielik tipp koos ja sõidetakse sekundite peale ja iga tsikli kilo on arvel.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Krossienduuro soetamine
Õhtust härrased, väga hea meel on näha, et te mulle päev otsa, üksteise võidu, ratast olete valinud. 
Usun, et WR-d ja veel mõned peenemad rattad on kindlasti väga head, aga pean kahjuks ütlema, et minu jaoks need vist ei sobi, kuigi lähen peagi ühte WR-i kaema. Ei sobi sellepärast, et:
Sellegipoolest on väga huvitav lugeda, mis ühtedest ja teistest masinatest arvatakse. Hooldevälp võiks jääda ikka vähemalt paari tuhande km juurde.
Vaidluses selgub tõde

Usun, et WR-d ja veel mõned peenemad rattad on kindlasti väga head, aga pean kahjuks ütlema, et minu jaoks need vist ei sobi, kuigi lähen peagi ühte WR-i kaema. Ei sobi sellepärast, et:
Minu jaoks tähendab matkamine vähemalt mitmepäevalist rännakut, seega 10-15h hooldevälbad, minu valikutesse hetkel ei mahu.paarn kirjutas:Mis ma selle rattaga teha tahan: matkata kehvades teeoludes, sõita metsateedel, sõita mülkas ja maastikul.
Sellegipoolest on väga huvitav lugeda, mis ühtedest ja teistest masinatest arvatakse. Hooldevälp võiks jääda ikka vähemalt paari tuhande km juurde.
Vaidluses selgub tõde

Viimati muutis paarn, 12 Dets 2006, 23:57, muudetud 1 kord kokku.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Tort kirjutas:Ma olen küll võhik, nii et pekske mind, aga selle viimase ütlusega olen küll nõus. Ma arvan, et sõita tuleb kõvasti lihtsalt. Need mehed, kes sigulliga sõitma õppisid on küll piisavalt karastatud, et teiste autodega sõita ilma igasuguse viginata. Seda teemat lugedes jääb mulje, et siin on täielik tipp koos ja sõidetakse sekundite peale ja iga tsikli kilo on arvel.





On olemas häid praktikuid, kes ei pruugi olla üldse head teoreetikud ja samas ka vastupidi (enamik ülikooli nt. majandusõppejõude). See loomulikult ei tähenda, et mina või mõni veel oleks mingi kõvem teoreetik või praktik, kuid jällegi, kui seda teemat poleks, ei oleks mul näiteks siin foorumis praegu üldse huvitav

Kokkuvõtteks: ostke ratas värvi järgi ja ärge uurige siis siit foorumist milline se värv peab olema!

Siit foorumist reeglina ei saa vastuseid eesti tippudelt (sorry mõned tipud, kes siin siiski viitsivad kommida), vaid harrastajatelt, kes lihtsalt on hetkel natuke oma kogemustega eespool päris algajast.
Minu arvamus, nagu tavaliselt ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Saqu, mõtlesin kuidagi nii seda asja, et hea mees sõidab ka pisut saastama rattaga paremini, kui saast mees parima rattaga. Kui vaadata 4 taktilisi ja enamvähem samas kaalus ja kubatuuriga rattaid, siis arvestades vastupidavust saab ju valida. Edasi on puhas proovimine, isteasend ja muud subjektiivsed asjad. Esimene tsikkel ostetakse niikuinii veidi huupi. Järgmise saab ideaalsema osta. Et mis siin ikka asja nii põhjalikult lahata. Toimil sessuhtes õigus, et kui mõnda erinevat proovida, küll siis aru saab. Mingeid pisipüsse samas niiehknaa ei saa ju soovitada (mille peale takodroomi kollid maiad on), kui veidi matkata ka soov on. Ma oma LC4-ga olen sessuhtes rahul, et saab mõlemat veidi. Nii vähe, kui ma temaga sõitnud olen. Eesmärk on tsiklil sama umbes, nagu teemaalgatajal. Oli vähemalt. Äkki kui ma teiega rajale tulen, siis hakkan ka sekunditest rääkima
.

Jälle õige selle hea mehe kohta, aga eeldusel, et me ei tea kui hea mees, selle küsimuse siin esitas, ei saa me talle kohe ju sitemat ka soovitada ja miks peaks hea mees sõitma üldse sitema rattagaTort kirjutas:Saqu, mõtlesin kuidagi nii seda asja, et hea mees sõidab ka pisut saastama rattaga paremini, kui saast mees parima rattaga. Kui vaadata 4 taktilisi ja enamvähem samas kaalus ja kubatuuriga rattaid, siis arvestades vastupidavust saab ju valida. Edasi on puhas proovimine, isteasend ja muud subjektiivsed asjad. Esimene tsikkel ostetakse niikuinii veidi huupi. Järgmise saab ideaalsema osta. Et mis siin ikka asja nii põhjalikult lahata. Toimil sessuhtes õigus, et kui mõnda erinevat proovida, küll siis aru saab. Mingeid pisipüsse samas niiehknaa ei saa ju soovitada (mille peale takodroomi kollid maiad on), kui veidi matkata ka soov on. Ma oma LC4-ga olen sessuhtes rahul, et saab mõlemat veidi. Nii vähe, kui ma temaga sõitnud olen. Eesmärk on tsiklil sama umbes, nagu teemaalgatajal. Oli vähemalt. Äkki kui ma teiega rajale tulen, siis hakkan ka sekunditest rääkima.

Kui sa vaatad tõesti ühes kaalus ja kubatuuris ning võimekuses rattaid, siis reaalsuses lihtsalt ei ole erinevat välpa ja vastupidavust, mis ka vastaks küsitud otstarbele (krossienduro). Kõik on väga subjektiivne (kellele oranz, kellele muu värv

Lõpuks ei pea keegi siin teemas ju kedagi vägisi nõustama, vaba maa, igaüks teeb nagu tahab, võtku seda nagu taustainfot.


SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Mõõdupuud ei ole küll jah, aga saab ju öelda kogemuste põhjal, mis mingil konkreetsel mudelil sitasti tehtud on, mis saba kipub andma. Ja mella vahetab tsiklit vist sellepärast, et ta tahab tankokal tempot teha, mitte matkata. Sellest aru saamiseks pidi ilmselt temagi ju ennem veidi sõitma. Fotek samamoodi. Oleks ma sellel suvel piisavalt kilomeetreid saanud sõita, eks siis oleks ma ka ehk kaldunud kuskile poole. Praegu olen mõttes oma porgandiga rahul, eks järgmisel kevadel paistab. Ma mõtlen ise, et kuna ma sõidan enda lõbuks ja tahan pikemaid otsi ka teha, siis ma mingit kubemeraketti nii väga ei ihaldagi. Aga jällegi, järmisel hooajal paistab. Kuidagi laiali hakkas see teema vajuma, võistluskasutuse hooldusvälbad jne.saqu kirjutas:Pole ju ühtegi vastupidavuse standardit, mille järgi erinevaid tsikleid võrrelda, see ongi point.
Edit: Seda mõtlesin ka, et mõnikord sõidavad paremad mehed harrastustasemel sitemate ratastega, sest teinekord ei ole rahakott ja oskused/eeldused seotud omavahel.
Viimati muutis Tort, 12 Dets 2006, 22:16, muudetud 1 kord kokku.
Kordan siin vana head tõde: kui tahad head ja odavat asja, siis pead ostma kaks asja - hea ja odava.Ma mõtlen ise, et kuna ma sõidan enda lõbuks ja tahan pikemaid otsi ka teha, siis ma mingit kubemeraketti nii väga ei ihaldagi. Aga jällegi, järmisel hooajal paistab. Kuidagi laiali hakkas see teema vajuma, võistluskasutuse hooldusvälbad jne.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Õigust räägid, aga siin ongi küsimus sõitja eelistuses. On üks äärmus, teine äärmus ja kesktee. On ka neid, kes ei taha veri ninast väljas sekundeid taga ajada, samas ei taha ka mingit suurt kruusatee enduurokatsaqu kirjutas:Kordan siin vana head tõde: kui tahad head ja odavat asja, siis pead ostma kaks asja - hea ja odava.Sama käib ülekantud tähenduses ka universaalse motika kohta.


Enne enda lõplikke otsuseid lugesin päris mitmeid päevi netist ülevaateid ja leidsin ka sellise, kus 525 ja 450 oli võrdluses.saqu kirjutas:Nüüd võrdled juba XR-i WR250-ga?Ei tea, pole Husabergi proovinud.
Pole jällegi sõitnud samas kohas ja samal rajal samal päeval täpselt ühes settingus 450 ja 525-ga. Siin tuleb uskuda/mitte uskuda spetsialiste, kui nad nii räägivad. Kui sa ise oled, siis räägi täpselt milles ja millistes tingimustes see avaldus?
Hetkel ei suuda leida, kuid pmst oli seal kirjas, et 450 tundub kergem ning väsitab pikemal sõidul vähem, 525 on sobilikum kõrgmäestikku, kus hõre õhk võimsuse maha kisub ning laiematele maastikele, näiteks kõrbesse.
Samuti on 525 raskemat sorti sõitja valik.
Selline kirjeldus läheb üldiselt kokku ka siiani mulle kõrvu ulatunud infoga Eesti sõitjatelt.
Saqu, me saame ehk pühapäeval selle 525-450 teema selgemaks, kui õnn minu poolel on

Niipalju senistest testidest, et 10km rajal 525 19', LC4 20', Adventure 24'.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Ja pühapäeval normaalse ilma korral olen lahkelt valmis Neeme/Rennese Husabergi 650-st proovida laskma Männikul. See kulgeb maastikul isegi tehase mittemidagiläbilaskva sumpsiga piisavalt edasi. Supermoto rajal poob küll mingist pöördest kinni aga maastikul jagub harrastajale piisavalt väge.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
[quote="mella]
Saqu, me saame ehk pühapäeval selle 525-450 teema selgemaks, kui õnn minu poolel on
Niipalju senistest testidest, et 10km rajal 525 19', LC4 20', Adventure 24'.[/quote]
No kui õnn on sinu poolel, siis äkki tõesti saame vähe selgemaks. Kui õnne nüüd mitte ära sõnada, siis kumb? 450?
Saqu, me saame ehk pühapäeval selle 525-450 teema selgemaks, kui õnn minu poolel on

Niipalju senistest testidest, et 10km rajal 525 19', LC4 20', Adventure 24'.[/quote]
No kui õnn on sinu poolel, siis äkki tõesti saame vähe selgemaks. Kui õnne nüüd mitte ära sõnada, siis kumb? 450?
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Oi ja kuidas veel olen jälginud, eks me ole mellaga selles teemas ka vaielnud selle üle, et kus sõita tohib ja kus mitte ja ka tõe leidnud. Olen ka paaril korral üritanud kohale tulla, ükskord ei leidnud õiget asukohta üles ja teinekord nägin, kuidas kiired mehed mööda kimasid, no mul GSX-ga oli raske järgi hoidma hakata, kuna pole ikkagi maastiku pill.toim kirjutas:Paarn, jälgi teemat "enduurod metsaradadele", astu teinekord juurde, saad teooriajutule veel maastikupeal mõnda ratast proovida...

Täna aga pakkus härra Käbi oma uhket 2000 aasta TT600R-i proovida, tänud Talle, küll mõned sajad meetrid asfaldil, aga siiski, oli see juba natuke parem, kui SLR ja KLR. Moment oli külla lähedane SLR-le, aga masin ise sutsu kergem, ca 140 kg. Aga jällegi põhimõtteliselt sama lugu, et ma oleks oodanud sutsu paremat momenti ja momendi kasvu. Võibolla on asi selles, et kuna olen proovinud 2-taktilisi krossimootorrattaid, siis nende momendi kasv lööb minusugusel kollanokal ikka "silmist pimedaks" ja ma just seda ootan.

See nädalavahetus aga jällegi Männikule pole võimlik tulla, kuigi väga tahaks. Nimelt on mul Lõuna-Eestisse lumi tellitud, saan vaja käima panna ja selle hooaja teised lindijäljed lumele teha, nii et hoike pöialt, et lumi tuleks

Jõudu aruteluks!
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Ei taha su rõõmu küll rikkuda, kuid L on +6 ja päike särab. Pühapäeval on ka sinnakanti temp. Vastu esmaspäeva läheb jahedamaks ja E õhtuks räägivad juba miinuskraade ja kui midagi maha sajabki, kaob see koos plusskraadidega uuesti.
Aga 10 päeva prognoos lubab, mida ma ei taha uskuda, +7 kraadi 25. detsmbriks. Vat see oleks juba tase
Aga 10 päeva prognoos lubab, mida ma ei taha uskuda, +7 kraadi 25. detsmbriks. Vat see oleks juba tase

-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Kui Paarni soove hinnata, siis mina kalduks talle ikka seda porgandi LC4-ja soovitama, kas siis tavalisena või Adventure versioonina. Ja põhejndan oma soovitust sellega, et esiteks on KTM-il kogu sellest on/off road rataste pundist ainukesena korralikud amordid, mida annab ka veel suht lihtsa vaevaga sõitja soovidele ümber timmida (ma ei mõtle lihtsalt regullinupu kruvimist vaid siseelu muutmist), teiseks on KTM-il vist siiski parim valik tehaselisavarustust, mis Andrese juurest kergelt väikse kõbina
eest kättesaadav.

Lisaks on KTM-le igasugu varustust saada Ebays ja mobiles päris laialt väga normaalsete hindadega.
Ning teades Päärna tegelikku sihtotstarvet arvaksin mina Adventure sobiliku olevat. Sellistes oludes on 28L paak väga abiks.
Optiliselt veatut masinat küll ilmselt selle raha eest ei saa.
Tuli neutraalne vastus küll, kui arvestada, et mul just Adventure müügis on
Ning teades Päärna tegelikku sihtotstarvet arvaksin mina Adventure sobiliku olevat. Sellistes oludes on 28L paak väga abiks.
Optiliselt veatut masinat küll ilmselt selle raha eest ei saa.
Tuli neutraalne vastus küll, kui arvestada, et mul just Adventure müügis on

paarn kirjutas :et 4T tänavaratastel sellist momenti leiduks ja nendega ka matkata saaks.
köigepealt otsusta ära mida sa tahad.
4t on matkamiseks tunduvalt parem .ei ole mingit nussi öliga.
ja nupuga mööda märga asfalti ei tunnegi erilist tömmet
ratas käib lihtsalt all ringi.
pühapäeval tule männikule ja prooovi siis kuidas t ametsavahel käest ära tahab minna.
aga jah sul on ju läikivat enduurot vaja
köigepealt otsusta ära mida sa tahad.
4t on matkamiseks tunduvalt parem .ei ole mingit nussi öliga.
ja nupuga mööda märga asfalti ei tunnegi erilist tömmet

ratas käib lihtsalt all ringi.
pühapäeval tule männikule ja prooovi siis kuidas t ametsavahel käest ära tahab minna.
aga jah sul on ju läikivat enduurot vaja

Kui momenti taga ajada, ega siis tänavasinglitel palju suuremat saada polegi (LC4 620 55NM, SLR650 55NM, TTR600 ka sinnakanti). Kaldun ka arvama nagu Käbi ütles, et ratas käis lihtsalt all ringi ja sa ei tunne seda õiget minekut. Üldlaastus tuleb siin viimaste postidega nõustuda LC4 osas, kuna vahepeal täpsustusid sinu soovid (mitmepäevane matkamine jne.) Lihtsalt pealkiri teemal ajab asja natuke segaseks. 

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tore, et paljud on siia teemasse jälle kirjutanud.
Et 4T parem matkamiseks on, selles ma ei kahtlegi, pole mingit küsimust. 2T ratast ma kohe kindlasti ei soeta, see on ütlematagi selge. Läikivat endurot ka ei ole vaja, kuid masin peab olema igati tehniliselt korras, parem on, kui on orginaalkorras või vastasel juhul peab olema asjal hea hind.
Tuleks suurima hea meelega tankokale, kuid see nädalavahetus kahjuks ei saa.
Kui oleks osanud kohe otsustada, siis poleks seda teemat teinud!K2bi kirjutas:köigepealt otsusta ära mida sa tahad.
4t on matkamiseks tunduvalt parem .ei ole mingit nussi öliga.
aga jah sul on ju läikivat enduurot vaja
Et 4T parem matkamiseks on, selles ma ei kahtlegi, pole mingit küsimust. 2T ratast ma kohe kindlasti ei soeta, see on ütlematagi selge. Läikivat endurot ka ei ole vaja, kuid masin peab olema igati tehniliselt korras, parem on, kui on orginaalkorras või vastasel juhul peab olema asjal hea hind.
Tuleks suurima hea meelega tankokale, kuid see nädalavahetus kahjuks ei saa.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Seleta siis oma kasutatud mõisted ka lahti!paarn kirjutas:Läikivat endurot ka ei ole vaja, kuid masin peab olema igati tehniliselt korras, parem on, kui on orginaalkorras või vastasel juhul peab olema asjal hea hind.
Tehniline kord: kõik asjad töötavad nii, nagu peab?
Originaalkord: kõik jupid on originaalid või on tehases kaasa pandud jupid?
Kuuldavasti ajad sa näpuga piki masinat kriime taga ja sel juhul sa kasutatud, korras masinat normaalse hinnaga küll ei leia, kui just keegi spetsiaalselt sinu jaoks uusi plaste ostma ei hakka.
Sel juhul osta aga uus ja hinnaklass on ka uue oma. Täiesti garanteeritult saad igati tehnilises originaalkorras masina, mida see iganes ka ei tähendaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tehniline kord: kõik asjad töötavad nii, nagu peab ja kõik masina külge kruvitavad detailid on küljes ja terved, värvikvaliteet ei ole sedasorti rattale oluline, kriimud-kraamud ka mitte. Ei osanud ennast lihtsalt paremini väljendada.
Müüdava asja hind on kokkuleppe asi nii, et ma ei usu, et sellel teemal on mõtet pikemalt peatuda.
[/quote]
Kuuldavasti ajad sa näpuga piki masinat kriime taga ja sel juhul sa kasutatud, korras masinat normaalse hinnaga küll ei leia ... [/quote]
Ei hakka midagi kommenteerima, ise ma nii ei arva, eks iga mees suhtu oma tööriistadesse erimoodi.
Müüdava asja hind on kokkuleppe asi nii, et ma ei usu, et sellel teemal on mõtet pikemalt peatuda.
[/quote]
Kuuldavasti ajad sa näpuga piki masinat kriime taga ja sel juhul sa kasutatud, korras masinat normaalse hinnaga küll ei leia ... [/quote]
Ei hakka midagi kommenteerima, ise ma nii ei arva, eks iga mees suhtu oma tööriistadesse erimoodi.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Avastasin siin internetti mööda kolades veel ühe masina.
Suzuki DR 650 SE 1998, nimelt on üks selline hetkel müügil.
Kaal on tal 147 kg, on kellelgi olnud võimalust sellega sõita?
Või mida arvata sellest rattast?
54Nm/4600 pöördel ja el. starter.
Kas see mudel võiks olla mingil määral TT600R-le konkurendiks?
Suzuki DR 650 SE 1998, nimelt on üks selline hetkel müügil.
Kaal on tal 147 kg, on kellelgi olnud võimalust sellega sõita?
Või mida arvata sellest rattast?
54Nm/4600 pöördel ja el. starter.
Kas see mudel võiks olla mingil määral TT600R-le konkurendiks?
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
See on õige, pöörlev masss määrab palju. Kuid konkreetselt XR650 ja LC4 võrdlus... Olen mõlemaga päris palju sõitnud ja LC4 raam ja mootor on race ready sektsioonis võrreldes XR-ga nii palju kehvemad et eriti võrdlust ei kannata. Loomulikult saab mõlemaga sõita ja nautida elu ning sõitu kuid juhul kui on olukord et kell pannakse tiksuma siis no way LC4 selga sellise valiku puhul ma ei istuks.mella kirjutas:saqu kirjutas:
Mis aga XR650R puutub, siis kaal on ainult 1 juhitavuse komponente. Teine on mootori pöörlev mass. Seda sa juba kerge gaasikäega ei muuda.
Vaidluses selgub tõde
Standardis on mootor tuim, pole sellist pauku nagu XR650, samuti on XR käimine ühtlasem ja paremini kontrollitavam ning finally, käib pikemalt.
Standard XR650, teed väikse ülekande keemia ehk siis nati kiiremaks mida ta ka vajab tegelikult ning sul no ütleme et mõndasid kodanikke mitte väga vihale ajada 199 km/h tippkiirusega pill millel ikkagi kõik käigud olemas mida kurvid ja rajad nõuavad.
Kas seda kiirust nii väga vaja on aga ühel kunagisel tripil haanjasse kus üks kõrberalli mees oli LC4 660 Dakari pilliga tundsin kiiremast ülekandest puudust, sest mul tagus pill piirajasse ca 160-165 km/h mingil metsasirgel, samas kui tema sai 178 km/h GPS- i järgi.
Neljandaga tagasipöördeid sõita on ka tüütu.
LC4 üks kehva viga on see veel et tänu oma natuke imelikule raamile pead temaga päris palju sõitnud olema ja vaeva ikka nati nägema et esiratast kergeks saada. XR on nagu krossikas selles suhtes.
Liiva ja whoopside peal on see ikka väga suur eelis.
Metsas on ta ka natuke ikka parem sest keerab veidi teravamalt ja pasadka on inimlikum.
Pika sõidu suhtes.... minu arust taguots jääb nendega valusaks ühtemoodi kui 500 kilti seljataga.
Suure kiiruse peal jällegi..ä hoolimata pealtnäha, et KTM on esiamort parem jne. tegelik elu on teistsugune. XR on nagu vastu maad liimitud.
LC4 midagi paremat küll pole. Ja mina temaga samasid kiiruseid ei julgeks võtta. Sest ka 150 km/h võib esiotsa vaja olla kergeks saada, XR oli see lihtne, LC4 ma ei kujuta isegi ette ja proovida ei tahaks.
Pühapäevase ilma kohta... mul on 30 kraadi sooja tänan väga panen ükspäev kohaliku krossipildid üles ja teen kuhugi uue teema. Häid jõule teile !
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
hullud persoonid seal Männikul...vaatasin täna neid ja kadedusega suundun uude aastasse...
mida k.....di muudi saab tsikliga seal nii kiiresti sõita?Atv-ga saab ennast vaid lõhkuda...
k.a.rahakotti
mida k.....di muudi saab tsikliga seal nii kiiresti sõita?Atv-ga saab ennast vaid lõhkuda...
k.a.rahakotti

Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.