Cobra725 raadiosaatjad ja kiivrikomplekt
Moderaator: Moded
Uurisin asja uuesti ja väidan, et ees- ja tagaistuja üksteist ei kuule kui kumbki PTT nuppu vajutanud pole.
Kõne all on siis Cobra 725 saatja, intercom adapter ja kaks kiivrikomplekti.
Imelik on see, et ka ühel internetilehel väidetakse, et ees- ja tagaistuja vahel peab selle sama adapteri ja saatjaga olema pidev ja samaaegne ühendus!?
Kas keegi targem oskaks kommenteerida?
Kõne all on siis Cobra 725 saatja, intercom adapter ja kaks kiivrikomplekti.
Imelik on see, et ka ühel internetilehel väidetakse, et ees- ja tagaistuja vahel peab selle sama adapteri ja saatjaga olema pidev ja samaaegne ühendus!?
Kas keegi targem oskaks kommenteerida?

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Nii et põhimõtteliselt, kui ma niikuinii ostan 2-se sidekomplekti, siis pole mul seda adapterit vaja, sest saan ju 2 saatjat? tagaistuja võib siis möliseda oma komplektiga ja mina enda omaga?
tegelt päris okei variant.
Kas sa oled selle stuffiga homme motoexotical ka? (kui sa nüüd jõuad seda enne lugeda )
tegelt päris okei variant.
Kas sa oled selle stuffiga homme motoexotical ka? (kui sa nüüd jõuad seda enne lugeda )
kui PMR-e ostate tsiklile, vaadake, kas neid on võimalik toita ka välisest allikast. MT725 kohta ma ei tea öelda, kuid MT700 igatahes korraga laadida ja töötada ei saanud.
Ka näitasid minu tehtud loomkatsed MT700-ga, et kuuldavus on vilets (liiga vaikne heli) ja mingil hetkel tulid meeletud segajad peale ja saatja tuli välja lülitada.
3km mina nendega kätte ei saanud. Tihedas kuusemetsas max 500m.
Linnas ca 300m, kui just otse piki tänavat ei mõõda. Savamaastikul ja merel peaks 3km olema võimalik.
Ka näitasid minu tehtud loomkatsed MT700-ga, et kuuldavus on vilets (liiga vaikne heli) ja mingil hetkel tulid meeletud segajad peale ja saatja tuli välja lülitada.
3km mina nendega kätte ei saanud. Tihedas kuusemetsas max 500m.
Linnas ca 300m, kui just otse piki tänavat ei mõõda. Savamaastikul ja merel peaks 3km olema võimalik.
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Levi on selline kaval tegelane.
Rattal oleneb ju ka sellest kust ta sul paikneb ja millised tegurid mõjutavad ja segavad.
Need mõõtmised a'la 3-5 km on ju kõik ideaaltingimustes.
(nagu mobiiltelefoni aku ooteaegj)
Ma olen üritanud ka loomkatseid teha. Panin jaama istme alla ja nupp käepidemele ja komplekt kiivrisse. Igatahes siiani on mul katsed ebaõnnestunud
Ehk sel nädalavahetusel õnnestub järjekordseid katseid luua.
Henry
Paar linki "pemarimeestest"
http://www.hot.ee/mati304/pmr446.html
http://cbfoorum.pri.ee/viewtopic.php?t=52
Rattal oleneb ju ka sellest kust ta sul paikneb ja millised tegurid mõjutavad ja segavad.
Need mõõtmised a'la 3-5 km on ju kõik ideaaltingimustes.
(nagu mobiiltelefoni aku ooteaegj)
Ma olen üritanud ka loomkatseid teha. Panin jaama istme alla ja nupp käepidemele ja komplekt kiivrisse. Igatahes siiani on mul katsed ebaõnnestunud

Ehk sel nädalavahetusel õnnestub järjekordseid katseid luua.
Henry
Paar linki "pemarimeestest"
http://www.hot.ee/mati304/pmr446.html
http://cbfoorum.pri.ee/viewtopic.php?t=52
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Nonii, tore näha et hakkab muidu vaat taevani kiidetud odavate saatjate kohta ka kriitikanooli tulema. Ei ei, ma ei ironiseeri aga lõpuks jõuad ikka sinnamaani et "What you get is what you payd for" vms.
Levi kohta niipalju et metallikvärviga kaetud plastkohver vähendab levi ulatust nii mõnedki kümned %-d ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Levi kohta niipalju et metallikvärviga kaetud plastkohver vähendab levi ulatust nii mõnedki kümned %-d ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Olen ka neid Cobra "junne" nii mõnelgi pool katsetanud (v.a. tsiklil) ja ega midagi positiivset küll pole öelda. Levi ulatus on sinna-tänna ja originaalakud ei pea üldse
Targem on need akud vahetada selliste patarei mõõtu akupulkade vastu ja neid siis eraldiseisva laadijaga laadida. Pardalaadimise kohta puudub kogemus.
Levi suhtes on naljakas see, et nii mõnigi veel odavam "junn" levib kaugemale, kui see just mitte kõige odavam Cobra. Autost autosse on levi näiteks nii nigel, et teine auto peab olema enam-vähem vaateväljas et üldse mingi ühendus oleks.
Sellest kõigest lähtuvalt on mul nüüd ratta sadula all Kenwood koos välisantenniga. Seda saan siis kasutada ka mujal, autoadapteri asemele aku, originaalantenn külge ja minek.

Levi suhtes on naljakas see, et nii mõnigi veel odavam "junn" levib kaugemale, kui see just mitte kõige odavam Cobra. Autost autosse on levi näiteks nii nigel, et teine auto peab olema enam-vähem vaateväljas et üldse mingi ühendus oleks.
Sellest kõigest lähtuvalt on mul nüüd ratta sadula all Kenwood koos välisantenniga. Seda saan siis kasutada ka mujal, autoadapteri asemele aku, originaalantenn külge ja minek.
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
minul vedeles saatja koguaeg gsx-il istme all. Kui sõitmiseks läks siis lüllasin käima. Et ta istme alt ei levi- lükkan ümber. Levi vähendab küll aga meie saime küll terve tee rääkida. Me muidugi nägime ka üksteist koguaeg nagu grupis sõitmisel kombeks.
motopaks

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Ma võtsin Motpaksu nõu kuulda ja sorkasin ta istme alla.
No kui päris aus olla, siis on õnnestumisi ikk ka.
Aga
Kusagil on selline kotterman, kes kas üldse ei lase saatesse või ei lase ainult häält.
Sestap ongi katsed ebaõnnestunud. Vbla ma pole seda "päris" õiget veel leidnud.
Aga lihtsalt nii käeskasutanud olen küll ja väga rahul
Perepäevad, (kurtna) laadad, jne on need apastraadid tänuväärsed.
Suurim kaugus mis minul on õnnestund suhelda on ~9 km
Henry
No kui päris aus olla, siis on õnnestumisi ikk ka.
Aga
Kusagil on selline kotterman, kes kas üldse ei lase saatesse või ei lase ainult häält.
Sestap ongi katsed ebaõnnestunud. Vbla ma pole seda "päris" õiget veel leidnud.
Aga lihtsalt nii käeskasutanud olen küll ja väga rahul
Perepäevad, (kurtna) laadad, jne on need apastraadid tänuväärsed.
Suurim kaugus mis minul on õnnestund suhelda on ~9 km
Henry
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Küsimus kiivrikomplektide kohta - kas kellegil on kogemusi kiivrikomplekti installimisega avatava lõuaosaga kiivrisse? Mure on just mikrofoni pärast. Ise vaatasin oma kiivrit siit ja sealt poolt ja tundub, et ainuke mõeldav viis seda teha on paigaldada mikker mingi nipiga sarnaselt poplauljate mikrofonile ehk mingi pulga otsa, mis on sul suu ees ka siis, kui kiiver avatud. Kiiver on Nolan N01
Mis arvate?
Fazer
Mis arvate?
Fazer
saatja
No tahaks siis teada palju maksab üks sidekomplekt(omavahel ja teiste saatjate vahel). Kas seda cobra 725-te saab sõiduajal laadima panna ja samaaekselt suhlda?
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
saad ühe kaupa ka.Delilah kirjutas:kas üksikuna saab ka neid osta?
Mõned kauplused väidavad, et müüvad ainult paaris.
No tahaks siis teada palju maksab üks sidekomplekt(omavahel ja teiste saatjate vahel). Kas seda cobra 725-te saab sõiduajal laadima panna ja samaaekselt suhlda?
loe esimesi poste. Seal on hinnad ja asjad kõik kirjas. Igaksjuhuks veel: Saatja 500.- tk, intercom'i adapter 210.- ja kiivrikas 239.-
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: saatja
Juhul kui varuks varuaku või kasutad AA patarei tüüpi akusid ning on olemas laadija ja sel omakorda autolaadijaotsiks saab tsikklile peale lasta panna sigarisüütaja. Sealt 12V muude vidinate jaoks (lamp, kompressor jne).motik kirjutas:Kas seda cobra 725-te saab sõiduajal laadima panna ja samaaekselt suhlda?
Muideks vennas pajatas, et sama nn sigarisüütaja abil saab Ducil ka tsikliakut laadida (mugavus


Kuid laadida ja samaaegselt suhelda sarnaselt telefoniga vist ei saa (eks targemad täpsustavad).
Väike täpsustus Puhhi textile, et sellele Cobra 725 le ei lähe mitte AA patarei tüüpi akud vaid AAA tüüpi(viimased on tiba peenemad,kui AA tüüpi ja sobivad sinna paremini).motik kirjutas:
Kas seda cobra 725-te saab sõiduajal laadima panna ja samaaekselt suhlda?
Puhh kirjutas:
Juhul kui varuks varuaku või kasutad AA patarei tüüpi akusid....
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Re: saatja
Tegelt oli asi selles, et ducatismi põdeva inimesena ei saanud ma venna kawale sigaretisüütajat paigaldades mainimata jätta, et Ducati STx-l samane vigur standardvarustuses. Ning nendel mudelitel, milledel ei ole vooluvõtt standardis küljes, aga akut laadida tahaks seda ratta küljest eemaldamata, saab aksessuaaride kataloogist tellida vastava pistiku koos akulaadijaga.puhh kirjutas:Muideks vennas pajatas, et sama nn sigarisüütaja abil saab Ducil ka tsikliakut laadida (mugavus![]()
)
Sigaretisüütaja abil saab mistahes apastraadi akut laadida. Tuleb vaid teha vastav pistik ja jälgida kindlasti õiget polaarsust.
239.- siis üks kiiver jah?Motopaks kirjutas:saad ühe kaupa ka.Delilah kirjutas:kas üksikuna saab ka neid osta?
Mõned kauplused väidavad, et müüvad ainult paaris.
No tahaks siis teada palju maksab üks sidekomplekt(omavahel ja teiste saatjate vahel). Kas seda cobra 725-te saab sõiduajal laadima panna ja samaaekselt suhlda?
loe esimesi poste. Seal on hinnad ja asjad kõik kirjas. Igaksjuhuks veel: Saatja 500.- tk, intercom'i adapter 210.- ja kiivrikas 239.-
motopaks
Et siis üks komplekt oleks 500+210+478(2*239)=1188
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid
natuke asja uurinuna lisaksin:
kui tahad rohkemat, siis ka pead oluliselt rohkem maksma, vt ntx motodepoo.ee, seal pakutakse erinevaid lahendusi.
ning just for the record: ka bemaritel on eelpoolmainit pistik täiesti standardses varustuses:)
hind varieerub kohutavalt olenevalt sellest, mida tahad. motopaksu pakutava komplekti puhul, kus üks Cobra on ka intercomiks, on kolm puudust: kaassõitjaga räägitav jõuab eetrisse, puudub muudetava võimsusega mürafilter (et ka kiirel sõidul hästi kuuleksid-kuulda oleksid) ega anna lisada raadiot/CD pleierit/moblat/jms süsteemi.No tahaks siis teada palju maksab üks sidekomplekt(omavahel ja teiste saatjate vahel).
kui tahad rohkemat, siis ka pead oluliselt rohkem maksma, vt ntx motodepoo.ee, seal pakutakse erinevaid lahendusi.
Ei. minu teada pole Cobral üldse võimalik akut laadida seda saatja sees hoides. Selline võimalus on olemas näiteks mõnel motopood.ee müüdaval jaamal, aga ka neil saab laadida vaid väljalülitatud jaamas olevaid akusid. ehk siis kasutamise ajal tuleb voolu võtta ikka akult/patareilt. kindlasti on olemas sellised jaamad, mis suudavad voolu rebida välisest toiteallikast, aga ma ei oska küll paugust öelda, mis jaamad ja kust neid saab või palju maksavad. Mul on küll tunne, et odavast hinnaklassist sellised jaamad ei ole.Kas seda cobra 725-te saab sõiduajal laadima panna ja samaaekselt suhelda?
ning just for the record: ka bemaritel on eelpoolmainit pistik täiesti standardses varustuses:)
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Motodepoo müüb seadet StarCom, mida saab vastava adapteri abil tsiklilt toita.sang kirjutas:
Ei. minu teada pole Cobral üldse võimalik akut laadida seda saatja sees hoides. Selline võimalus on olemas näiteks mõnel motopood.ee müüdaval jaamal, aga ka neil saab laadida vaid väljalülitatud jaamas olevaid akusid. ehk siis kasutamise ajal tuleb voolu võtta ikka akult/patareilt. kindlasti on olemas sellised jaamad, mis suudavad voolu rebida välisest toiteallikast, aga ma ei oska küll paugust öelda, mis jaamad ja kust neid saab või palju maksavad. Mul on küll tunne, et odavast hinnaklassist sellised jaamad ei ole.
Kui StarCom ei meeli, võib ju tellida Autocom'ist seadme Active-7-Smart. See ka 12V toitega.
Eks neid Power Outlet pistikuid on teistel markidelgi peale Ducati ja bemari, KTM-il, Guzzil jne.sang kirjutas:ning just for the record: ka bemaritel on eelpoolmainit pistik täiesti standardses varustuses:)
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
tjah, olen vaadanud. Alanitel ja Outdooril on võimalus laadida jaamas olevaid akusid aga mitte rääkida voolutoitel, ülejäänutel kas võimalus puudub või jäävad minu vaatluse alt välja (hind või omadused nihusti).
ma isiklikult kipun kalduma motopood.ee pakutava AE Tectalk Actioni poole, kuigi ka Cobra 725 on väga ahvatlev pakkumine.
Actioni plussid:
- AA patareid, mitte AAA. Suurem=võimsam=aku kestab kauem (ühe usaka veebilehel oli väide, et vahe AA ja AAA kasutavate jamaade vahel on märkimisväärne). Pealegi mul juba on muudeks vajadusteks muretsetud AA akud, nii et ses mõttes on lihtsam
- kavatsen osta AE-500 intercomi ja sama firma jaama ostes väldin (võimalikku) ühilduvusjama
Cobra plussid:
- odavam
- head tehnilised näitajad (näiteks kiidetakse väga hea tundlikkust)
- head lisavõimalused (vibraalarm, pritsmekindlus)
- sisseehitatud intercom (piiratud võimalustega küll)
ma tahan osta just raadiojaamade paari, mitte üksikut jaama, et kasutada jaamasid ka mujal kui tsiklisõidul, seetõttu kallimad variandid kukuvad ära. Pealegi tähendab kallim jaam üldjuhul ka jaama massi mitmekordset kasvu ja disaini olulist kehvenemist
ma isiklikult kipun kalduma motopood.ee pakutava AE Tectalk Actioni poole, kuigi ka Cobra 725 on väga ahvatlev pakkumine.
Actioni plussid:
- AA patareid, mitte AAA. Suurem=võimsam=aku kestab kauem (ühe usaka veebilehel oli väide, et vahe AA ja AAA kasutavate jamaade vahel on märkimisväärne). Pealegi mul juba on muudeks vajadusteks muretsetud AA akud, nii et ses mõttes on lihtsam
- kavatsen osta AE-500 intercomi ja sama firma jaama ostes väldin (võimalikku) ühilduvusjama
Cobra plussid:
- odavam
- head tehnilised näitajad (näiteks kiidetakse väga hea tundlikkust)
- head lisavõimalused (vibraalarm, pritsmekindlus)
- sisseehitatud intercom (piiratud võimalustega küll)
ma tahan osta just raadiojaamade paari, mitte üksikut jaama, et kasutada jaamasid ka mujal kui tsiklisõidul, seetõttu kallimad variandid kukuvad ära. Pealegi tähendab kallim jaam üldjuhul ka jaama massi mitmekordset kasvu ja disaini olulist kehvenemist

Minul on saatja toide lahendatud nii, et voolu võtsin Autocomi AUX pistikust. Raadiosaatjaks on Cobra MT-725. Kuna see tahab 6 volti aga Autocomist tuleb välja 9, on seal vahel veel väike lülitus mis pinget alandab 6,0...6,2 voldini. Sellise pinge stabilisaatoriga ei keela keegi ka otse 12 voldist voolu kasutada kuna lubatud sisendpinge on 7...13 voldile arvestatud. Endal on siiski Autocom vahel kuna arvan, et selle kaudu on toitevool häirevabam ja paremini silutud.
Cobrast on akud/patareid üldse väljas ja saatja saab toidet ainult siis kui süüde sees on. Minu arvates ideaalne lahendus - saatja vedeleb sadula all ja seda ei pea eraldi sisse-välja lülitamagi. Saab ainult näha kuidas Cobra vahepeal ilma toiteta olles oma alamkanaleid ja muid seadistusi meeles peab...
Ja saatjale on vaja veel mingist sobivast materjalist vibra vastane pesa ehitada.
Praegu on käsil projekt mille käigus Cobra saab endale välisantenni ja mis idee järgi peaks side tegevusraadiust tiba parandama samas kui saatja ise sadula all peidus on.
Cobrast on akud/patareid üldse väljas ja saatja saab toidet ainult siis kui süüde sees on. Minu arvates ideaalne lahendus - saatja vedeleb sadula all ja seda ei pea eraldi sisse-välja lülitamagi. Saab ainult näha kuidas Cobra vahepeal ilma toiteta olles oma alamkanaleid ja muid seadistusi meeles peab...
Ja saatjale on vaja veel mingist sobivast materjalist vibra vastane pesa ehitada.
Praegu on käsil projekt mille käigus Cobra saab endale välisantenni ja mis idee järgi peaks side tegevusraadiust tiba parandama samas kui saatja ise sadula all peidus on.
Viimati muutis Aatomik, 06 Mär 2006, 21:56, muudetud 1 kord kokku.

-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Sama teema käsil mis Aatomikul
Lahendasin ühenduse TNC'ga
aga võib ka BNC vms
TNC on keermega ja sobis mulle rohkem
CBvendade foorumis http://cbfoorum.pri.ee/ on ka sellest juttu
Antenniks leidsin sobivat vana Benefoni antenni
aga sobivad ka kõik muud NMT antennid (450MHz)
Henry
Lahendasin ühenduse TNC'ga
aga võib ka BNC vms
TNC on keermega ja sobis mulle rohkem
CBvendade foorumis http://cbfoorum.pri.ee/ on ka sellest juttu
Antenniks leidsin sobivat vana Benefoni antenni
aga sobivad ka kõik muud NMT antennid (450MHz)
Henry
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.