Yamaha XT660X vs. Honda FMX650

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

StreetMoto kirjutas:
Seega julgeks arvata, et tühipaljas summutite vahetus annab XT-l päääris palju teravust juurde.
Pilt

Lisatud lingil on võimalik tutvuda erinevate summutite lahenduste, tootjate ja hindadega.
Äratoodud on ka vahetusest tulenevate erinevuste graafikud.

http://www.off-the-road.de/xt660_endtoe ... .html?&L=1
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3834
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 90 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

copy/pask kuskilt lehelt.

Kui ikka kisub metsa poole ja kuum asfalt pole Su suurim kirg ning liivaküngas erutab rohkem kui vallatud kurvid, siis on Enduro maastikurataste jeep õige valik. Väike Gondel muudab selle XT kergeks ning maastikul mugavamalt manööverdatavaks, mis ei tähenda, et võiksid haaret hetkekski lõdvemaks lasta. Anna ainult võimalus ja see elukas raputab makaroninäpu oma seljast maha nagu tühja koti. Gondli väiksusest hoolimata, pakub see piisavalt tuulevarju, et pärast metsas rassimist ka maanteel mõnuleda. Ratta askeetlik välimus meeldib kindlasti neile, kes ei taha iga kriimu pärast põdeda ning naudivad teadmist, et külje maha panemisele ei järgne majanduslikku katastroofi. Ei soovita kaunismeestele, kuid kui tütarlaps on nõus koos Sinuga selle koletise selga istuma, on ta tõenäoliselt avastanud Sinu sisemise ilu.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: XT660X

Lugemata postitus Postitas 417 »

Gre kirjutas:
Funduro kirjutas:
Ma ütleks ka sõna sekka. XT660X on ainult nime poolest Yamu , mootori poolest itaallane (Minarelli) veermikgi vististi....
Jah, eks ta ole. Neid Minarelli kloone on päris mitu.....

Yamaha XT660...

Aprilia Pegaso 650 Strada
http://www.motocicliste.net/moto/pegasostrada.asp

Derbi Mulhacén 659
http://mulhacen.derbi.com/english/mulhacen_eng.html

"Maitse asi"-ütles Muki ja noolis oma m..e edasi.



mootor ju sama mis mul ( ZSR 660)ja peab tõdema et eelmist
el õigus ,
esimene käik kuidagi mõtetult lühike,
samas meeldiv see et kohe peale tühikäiku on jõud taga,
kurvedes aga (aravete rada) et funni saada pead vasakut jalga käigukangiga pidevalt töös hoidma,
esihammakaga mängides saag kergelt reguleerida kiirusi vastavalr rajale,
samas vibraga nagu mul pole probleeme olnud

ja se ulmeliselt väike küttekulu :lol:


szr 660
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Funduro
Postitusi: 37
Liitunud: 25 Okt 2005, 20:45
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

arvamus XT660X kohta

Lugemata postitus Postitas Funduro »

Eelpool kõneldud hammakatega ülekannet muutes muutus minu XTX kummaliseks ja ei ütleks, et paremaks.Olen ennegi seda trikki sooritanud ja vahe on olnud tuntav. Sellel rattal läks justkui kõik segamini. Sõitsin linna vahel ühe tiiru ja vahetasin kodus orig.ülekandele tagasi. Lisaks läks spido kiirusnäit täitsa puusse. Panin ette 1 hamba väiksema. Tegelik põhjus selle ratta mootori kummalises käigus peitub minu arvates kütuse etteandes , sest olen rahvusvaheliselt arutlenud samade rataste omanikega ja ikka kaebavad riderid samade probleemide üle. Rutska reageerib alguses üli järsult ja siis tekib "tühi koht". Vaikselt linnas cruisides hakkab nõmedalt tõmblev ratas pika peale närvidele. Koguaeg ei taha ka auku pärani hoida. Selle vastu ravitseb power commander ja aftermarket õhufilter. Saab ka ise co-d muutes ja õhku lisades veidi paremaks (minu oma muutus märgatavalt paremaks ja sain "tühjast kohast "lahti). Originaalsummutid tegin samuti veidi avatumaks.Ackrapovitc-id jäi esialgu samuti paigaldamata kuigi annaksid palju juurde( kaal , heli performance).Ei raatsinud ka PC-d osta ja õigesti tegin - Ratas läheb müügiks. Minule 1 hooaeg aitas aga "no emotion "ratas. Ostsin ilma proovimata välimuse, hinna ja margiprestiizi järgi ( Eestis polnud sel hetkel second oppinnioni kusagilt küsida) kui oleks proovinud poleks ostnud. Sõitsin koju ja naine küsis miks nii mossis :cry: . Veidi putitades siit seal välimust ja kataktreristikat jäin enam-vähem rahule. Ilmselt on nõudmised oluliselt suuremad kui see ratas suudab ikinä pakkuda. Järgmine ratas saab olema porgandi värvi ja ca.liitrine -eks näis kas jään rahule :roll: Orange pidi praegu vähemalt maailmamoes trend olema. :wink:

Kõigile
sooja ja külma,
ilusat ilma.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ise ma arvan, et see X on täiesti mõtetu aparaat, ei mõista üldse miks see tehti aga noh mõnele jälle meeldib.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Torch »

Kuidas on aga LC4 sarnase variandiga (andestage mu puudulikku saksa keele oskust kui valesti midagi ) http://mobile.de/SIDc7EExU6BStB7T0SVGoK ... 1259041910&
Kuskilt jäi meelde et õlivahetus 5000 km ?Muidu talutav komplekt ?
Kasutaja avatar

Bullrider
Postitusi: 216
Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
Asukoht: Tuusula, Viljandi
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bullrider »

Et nigu hammakas jääb sama ülekandega ka krossirajale keerates :?
Komplekt tundub nats puudulik.....
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

tundub normaalne masin. Sm rattad on suzuki tänavatsikli alt, seega sobivad asfaldile.
Hind tundub kõrgevõitu ja piiratud versioon kah (vähemalt numbrites).

ketiratast pole väga põhjust muuta - jõudu on kui loomal.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Torch »

Et selline relv algajale linna ja maastikule täitsa sobiks ?
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

kõik sõltub algajast. kui õppimisvõimeline, kui pikk hargivahe jne. tegu on siiski ühe kõrgeima istmega seeriatsikliga. JA arvesta kohe ka suurem aebamugavusega, kuna KTM EI OLE mugav tänavapill. ta on kõrge, suure vibraga, äkilisem jne.

On sobilik kiirelt arenevale algajale.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Torch »

Tänud vastuse eest.Nüüd tean mille poole vaatama hakata.
(ps. ma 190+ cm pikk , loodan et jalad maha ulatuvad )
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”