Yamaha XT660X vs. Honda FMX650
Moderaator: Moded
StreetMoto kirjutas:Seega julgeks arvata, et tühipaljas summutite vahetus annab XT-l päääris palju teravust juurde.

Lisatud lingil on võimalik tutvuda erinevate summutite lahenduste, tootjate ja hindadega.
Äratoodud on ka vahetusest tulenevate erinevuste graafikud.
http://www.off-the-road.de/xt660_endtoe ... .html?&L=1
-
sepp
- Postitusi: 3834
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 90 korda
copy/pask kuskilt lehelt.
Kui ikka kisub metsa poole ja kuum asfalt pole Su suurim kirg ning liivaküngas erutab rohkem kui vallatud kurvid, siis on Enduro maastikurataste jeep õige valik. Väike Gondel muudab selle XT kergeks ning maastikul mugavamalt manööverdatavaks, mis ei tähenda, et võiksid haaret hetkekski lõdvemaks lasta. Anna ainult võimalus ja see elukas raputab makaroninäpu oma seljast maha nagu tühja koti. Gondli väiksusest hoolimata, pakub see piisavalt tuulevarju, et pärast metsas rassimist ka maanteel mõnuleda. Ratta askeetlik välimus meeldib kindlasti neile, kes ei taha iga kriimu pärast põdeda ning naudivad teadmist, et külje maha panemisele ei järgne majanduslikku katastroofi. Ei soovita kaunismeestele, kuid kui tütarlaps on nõus koos Sinuga selle koletise selga istuma, on ta tõenäoliselt avastanud Sinu sisemise ilu.
Kui ikka kisub metsa poole ja kuum asfalt pole Su suurim kirg ning liivaküngas erutab rohkem kui vallatud kurvid, siis on Enduro maastikurataste jeep õige valik. Väike Gondel muudab selle XT kergeks ning maastikul mugavamalt manööverdatavaks, mis ei tähenda, et võiksid haaret hetkekski lõdvemaks lasta. Anna ainult võimalus ja see elukas raputab makaroninäpu oma seljast maha nagu tühja koti. Gondli väiksusest hoolimata, pakub see piisavalt tuulevarju, et pärast metsas rassimist ka maanteel mõnuleda. Ratta askeetlik välimus meeldib kindlasti neile, kes ei taha iga kriimu pärast põdeda ning naudivad teadmist, et külje maha panemisele ei järgne majanduslikku katastroofi. Ei soovita kaunismeestele, kuid kui tütarlaps on nõus koos Sinuga selle koletise selga istuma, on ta tõenäoliselt avastanud Sinu sisemise ilu.
-
417
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: XT660X
Gre kirjutas:Jah, eks ta ole. Neid Minarelli kloone on päris mitu.....Funduro kirjutas:Ma ütleks ka sõna sekka. XT660X on ainult nime poolest Yamu , mootori poolest itaallane (Minarelli) veermikgi vististi....
Yamaha XT660...
Aprilia Pegaso 650 Strada
http://www.motocicliste.net/moto/pegasostrada.asp
Derbi Mulhacén 659
http://mulhacen.derbi.com/english/mulhacen_eng.html
"Maitse asi"-ütles Muki ja noolis oma m..e edasi.
mootor ju sama mis mul ( ZSR 660)ja peab tõdema et eelmist
el õigus ,
esimene käik kuidagi mõtetult lühike,
samas meeldiv see et kohe peale tühikäiku on jõud taga,
kurvedes aga (aravete rada) et funni saada pead vasakut jalga käigukangiga pidevalt töös hoidma,
esihammakaga mängides saag kergelt reguleerida kiirusi vastavalr rajale,
samas vibraga nagu mul pole probleeme olnud
ja se ulmeliselt väike küttekulu
szr 660
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
arvamus XT660X kohta
Eelpool kõneldud hammakatega ülekannet muutes muutus minu XTX kummaliseks ja ei ütleks, et paremaks.Olen ennegi seda trikki sooritanud ja vahe on olnud tuntav. Sellel rattal läks justkui kõik segamini. Sõitsin linna vahel ühe tiiru ja vahetasin kodus orig.ülekandele tagasi. Lisaks läks spido kiirusnäit täitsa puusse. Panin ette 1 hamba väiksema. Tegelik põhjus selle ratta mootori kummalises käigus peitub minu arvates kütuse etteandes , sest olen rahvusvaheliselt arutlenud samade rataste omanikega ja ikka kaebavad riderid samade probleemide üle. Rutska reageerib alguses üli järsult ja siis tekib "tühi koht". Vaikselt linnas cruisides hakkab nõmedalt tõmblev ratas pika peale närvidele. Koguaeg ei taha ka auku pärani hoida. Selle vastu ravitseb power commander ja aftermarket õhufilter. Saab ka ise co-d muutes ja õhku lisades veidi paremaks (minu oma muutus märgatavalt paremaks ja sain "tühjast kohast "lahti). Originaalsummutid tegin samuti veidi avatumaks.Ackrapovitc-id jäi esialgu samuti paigaldamata kuigi annaksid palju juurde( kaal , heli performance).Ei raatsinud ka PC-d osta ja õigesti tegin - Ratas läheb müügiks. Minule 1 hooaeg aitas aga "no emotion "ratas. Ostsin ilma proovimata välimuse, hinna ja margiprestiizi järgi ( Eestis polnud sel hetkel second oppinnioni kusagilt küsida) kui oleks proovinud poleks ostnud. Sõitsin koju ja naine küsis miks nii mossis
. Veidi putitades siit seal välimust ja kataktreristikat jäin enam-vähem rahule. Ilmselt on nõudmised oluliselt suuremad kui see ratas suudab ikinä pakkuda. Järgmine ratas saab olema porgandi värvi ja ca.liitrine -eks näis kas jään rahule
Orange pidi praegu vähemalt maailmamoes trend olema.
Kõigile
sooja ja külma,
ilusat ilma.
Kõigile
sooja ja külma,
ilusat ilma.
Kuidas on aga LC4 sarnase variandiga (andestage mu puudulikku saksa keele oskust kui valesti midagi ) http://mobile.de/SIDc7EExU6BStB7T0SVGoK ... 1259041910&
Kuskilt jäi meelde et õlivahetus 5000 km ?Muidu talutav komplekt ?
Kuskilt jäi meelde et õlivahetus 5000 km ?Muidu talutav komplekt ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.