Piaggio Typhoon 70ccm-ks..
Moderaator: Moded
Ma ei tea, minu arust mõtetu nii jõhkraks ajada seda süsteemi, kui sa tahad nagu igapäevaseks liiklemiseks.
Veel mõni jupp, ja täis racing pill ju.
myxer sa ikka tead, kuidas see liikuda võib? =D.
Endale ei meeldi ültse selline asi, kui ntx. mingi iga 1500-2000km pealt hakka rõngaid vahetama, koguaeg sebi nendega.
Hea ,kui rahus ikka 5000km saad ära sõita.
Minu arvamus, aga no eks see igaühe enda otsustada.
Suht kõvat lärmi teevad ka need racemasinad. Mid-race masinad suudavad ka juba minu arust üsna ilusti liikuda.
Veel mõni jupp, ja täis racing pill ju.
myxer sa ikka tead, kuidas see liikuda võib? =D.
Endale ei meeldi ültse selline asi, kui ntx. mingi iga 1500-2000km pealt hakka rõngaid vahetama, koguaeg sebi nendega.
Hea ,kui rahus ikka 5000km saad ära sõita.
Minu arvamus, aga no eks see igaühe enda otsustada.
Suht kõvat lärmi teevad ka need racemasinad. Mid-race masinad suudavad ka juba minu arust üsna ilusti liikuda.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ei oska. See oleneb sinu sõidustiilist ka ikka.
Mul tuttaval on rolleriks pegout zenith, 18000 km pealt pani endale ka paar lisa juppi: Malossi 70cc silinder, Multivari, leovince ZX, 12mm karpale suurema düüsi, ning Koonuse. Vahepeal ikka kiirendab kõvemini, ja suvel harjutas ikka wheeliet ka korralikult, ning pikemaid otsi lasi ~65km/h-70km/h ..Ja minu arust on täitsa hea kiirendus/kiirus sellel masinal.Kiirust on spido järgi mingi 110-120km/h, jookseb spido lõpust kõvasti edasi. Reaalselt vast mingine 95km/h Max. Praegu sõitnud 70cc juba ~5000km, performance langust annab tunda aint kahekesi sõites,ja siis ka mitte oluliselt.
Praegu LS 23000 km ja tal on isegi üksainus rihm peal, mis on 23000km sõitnud.
Samas, "teine" tuttav ostis ühe kokkujooksnud wallaroo. Tegi korda, pani 70cc polini silindri( mitte mingi jõhkra, tavalise suht). Sissesõidu sõitis Originaal sumpaga, tipp jkiirus sai siis midagi 60km/h. Siis ostis koonuse, suurema düüsi, ja mingise doppleri sport sumpa. Tipp kiirus oli ikkagi nadi, kiirendus paranas kõvasti. Siis proovis selle sama pegout zenithi originaal variaatorit, ja siis hakkas asi edenema. Aga, see wallaroo oli ka selline masin,et enne läks ikka suht pöörde, kui minema läks. Noh, tema sõidustiil on ikka hoopis teine, SÕidab ta ka hästi palju. Peale ~3000km hakkas tal juba performance langema, aga see oli laagrite pärast. Siis mingi aeg tuli tal hirmus tirin sisse, ja performance langes tohutult. MIngi aeg läks tal kolb katki, ja nüüd seisab , varsti jalul jälle, laagrid juba uued.
Vb. nende samade rõngastega oleks veel kestnud tohutult, aga ikkagi, performance langes suht kiiruga. muidugi võib see tulla ka koonusest. Tal oli see metall võrega, suht juustune.
Iagtahes, nonde jubinatega usun,et ikka haigelt rebib. Typhoon suht väike ka, 10" velgedega ka vist? ..
Mul tuttaval on rolleriks pegout zenith, 18000 km pealt pani endale ka paar lisa juppi: Malossi 70cc silinder, Multivari, leovince ZX, 12mm karpale suurema düüsi, ning Koonuse. Vahepeal ikka kiirendab kõvemini, ja suvel harjutas ikka wheeliet ka korralikult, ning pikemaid otsi lasi ~65km/h-70km/h ..Ja minu arust on täitsa hea kiirendus/kiirus sellel masinal.Kiirust on spido järgi mingi 110-120km/h, jookseb spido lõpust kõvasti edasi. Reaalselt vast mingine 95km/h Max. Praegu sõitnud 70cc juba ~5000km, performance langust annab tunda aint kahekesi sõites,ja siis ka mitte oluliselt.
Praegu LS 23000 km ja tal on isegi üksainus rihm peal, mis on 23000km sõitnud.
Samas, "teine" tuttav ostis ühe kokkujooksnud wallaroo. Tegi korda, pani 70cc polini silindri( mitte mingi jõhkra, tavalise suht). Sissesõidu sõitis Originaal sumpaga, tipp jkiirus sai siis midagi 60km/h. Siis ostis koonuse, suurema düüsi, ja mingise doppleri sport sumpa. Tipp kiirus oli ikkagi nadi, kiirendus paranas kõvasti. Siis proovis selle sama pegout zenithi originaal variaatorit, ja siis hakkas asi edenema. Aga, see wallaroo oli ka selline masin,et enne läks ikka suht pöörde, kui minema läks. Noh, tema sõidustiil on ikka hoopis teine, SÕidab ta ka hästi palju. Peale ~3000km hakkas tal juba performance langema, aga see oli laagrite pärast. Siis mingi aeg tuli tal hirmus tirin sisse, ja performance langes tohutult. MIngi aeg läks tal kolb katki, ja nüüd seisab , varsti jalul jälle, laagrid juba uued.
Vb. nende samade rõngastega oleks veel kestnud tohutult, aga ikkagi, performance langes suht kiiruga. muidugi võib see tulla ka koonusest. Tal oli see metall võrega, suht juustune.
Iagtahes, nonde jubinatega usun,et ikka haigelt rebib. Typhoon suht väike ka, 10" velgedega ka vist? ..
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
No mul on Athena racing silinder(stage6 on selle koopia täpselt).
Sõitnud olen ühtede rõngastega max 4000km, sest siis on tunda performanci kadumist juba!
Oleneb ka kui palju sa peenestad seda, kui aus olla siis ma lasin ka ühekorra Tallinnast Karksi-Nuia sellega, vastu talve. Pole nüüd hiljem järgi vaadanud mis seisus asjad on aga uueks hooajaks uus kolb ikka sisse!
Silndril siis 8000km seljataga! (2 kolbi)
Selle Stage6 summutiga kulub asi raudselt kiiremini!
Õhkjahutusega maisnal see rõngaste vahetamine ka suht kiire ja lihtne asi nii, et ise küll soovitaks kui ikka performancit tahad ja mõnest võistluses osa võtta.
Kui korralikult seadesse saad siis kiirus peaks olema kõvasti üle 100.
Dragster läks 110km/h mhr reblicaga ja athena racinguga 120km/h.(vesijahutus)
Sõitnud olen ühtede rõngastega max 4000km, sest siis on tunda performanci kadumist juba!
Oleneb ka kui palju sa peenestad seda, kui aus olla siis ma lasin ka ühekorra Tallinnast Karksi-Nuia sellega, vastu talve. Pole nüüd hiljem järgi vaadanud mis seisus asjad on aga uueks hooajaks uus kolb ikka sisse!
Silndril siis 8000km seljataga! (2 kolbi)
Selle Stage6 summutiga kulub asi raudselt kiiremini!
Õhkjahutusega maisnal see rõngaste vahetamine ka suht kiire ja lihtne asi nii, et ise küll soovitaks kui ikka performancit tahad ja mõnest võistluses osa võtta.
Kui korralikult seadesse saad siis kiirus peaks olema kõvasti üle 100.
Dragster läks 110km/h mhr reblicaga ja athena racinguga 120km/h.(vesijahutus)
-
Teema algataja
Ma soovitaksin suurema karpa panna ja sport klapid ja osta mingi malossi multivar ja rihm.Myxer kirjutas:No ok sõnastame siis nii. Kui ma tahaks 70ccm-i võimalikult hea kiirusega ja võimalikult hea vastupidavusega. Vb tõesti lähen liiale juppidega kes teab, aga kui midagi v2hemaks või lahjemaks teha siis soovitage mida täpsemalt
Võimalusel ka malossi ülekanded.Siis mootor peaks ilusti vastu pidama ning suhtkoht hästi liikuma ka.
70cc mina sinu asemel ei teeks sest siis hakkab roller lagunema ja pead hakkama igast jubinaid vahetama.
Endal oli Aerox 70cc mhr replicaga ja juppe sai vahetatud ikka mõnuga , rihmasi läks iga 2000-3000km tagant vahest pidas ka kauem vastu. Kaks korda lendasid lehed puruks ja mootorisse nii et jäin keset teed kuhugi pärapersse. Ise igastahes kahetsesin 70cc tegemist.
-
Teema algataja
No aga soovitage siis võimalikult hea set, mille puhul mootor ei laguneks raha pole küsimus sest ma usun et see set jääks siis nii või naa odavamaks kui see mis alguses kavatsetud 
Mul on lihtsalt tähtis see et maanteede peal jalgu ei jääks mis põhimõtteliselt tähendab 110km/h umbes. Praeguse spido järgi 85nega ma väga kaugemale kui 20km tallinnast ei taha minna, sest vastasel juhul on palju vihaseid vehkivaid autojuhte kes ei mõista et ma niigi kiiresti sõita ei tohiks. Kui ma seal 45ega sõidaks aetaks mind vist juba puhtalt vihast alla
Arvestage muidugi seda et see spido järgi 85 on healjuhul 75gpsi kuigi ma ei usu sedagi. Vajalik oleks saada ikka 100+ gpsi

Mul on lihtsalt tähtis see et maanteede peal jalgu ei jääks mis põhimõtteliselt tähendab 110km/h umbes. Praeguse spido järgi 85nega ma väga kaugemale kui 20km tallinnast ei taha minna, sest vastasel juhul on palju vihaseid vehkivaid autojuhte kes ei mõista et ma niigi kiiresti sõita ei tohiks. Kui ma seal 45ega sõidaks aetaks mind vist juba puhtalt vihast alla

Arvestage muidugi seda et see spido järgi 85 on healjuhul 75gpsi kuigi ma ei usu sedagi. Vajalik oleks saada ikka 100+ gpsi
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Gpsi järgi 100+km/h matkamist ei kannata ükski alla 125cc roller väljaMyxer kirjutas:No aga soovitage siis võimalikult hea set, mille puhul mootor ei laguneks raha pole küsimus sest ma usun et see set jääks siis nii või naa odavamaks kui see mis alguses kavatsetud
Mul on lihtsalt tähtis see et maanteede peal jalgu ei jääks mis põhimõtteliselt tähendab 110km/h umbes. Praeguse spido järgi 85nega ma väga kaugemale kui 20km tallinnast ei taha minna, sest vastasel juhul on palju vihaseid vehkivaid autojuhte kes ei mõista et ma niigi kiiresti sõita ei tohiks. Kui ma seal 45ega sõidaks aetaks mind vist juba puhtalt vihast alla
Arvestage muidugi seda et see spido järgi 85 on healjuhul 75gpsi kuigi ma ei usu sedagi. Vajalik oleks saada ikka 100+ gpsi
Endal muidu 125cc piirajateta mx ja ei raatsi sellegagi eriti Tallinn-Pärnu trippi ette võtta.
Viimati muutis Piats, 14 Veebr 2007, 22:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kui masin ikka korras on siis ei ole mingisugust probleemi!
Kui ikka rahulikult 70 nega sõidad ja gaasi põhja ei pane, siis ta sul nüüd küll kiiremini ei kulu kui 50cc.
Endalegi 230km järjest sõitu olnud, +15 kraadi õues õhkjahutus, väikesed tankimisepausid ja kogu lugu!
Top performance Dua Plus 70cc mõtlesin ma endalegi panna järgmiseks silindriks vahepeal.
No top performance on selline midrace-i keskmine silinder, stage6 oleks nagu juba high endi alumin ots peaegu.
Kui ikka rahulikult 70 nega sõidad ja gaasi põhja ei pane, siis ta sul nüüd küll kiiremini ei kulu kui 50cc.
Endalegi 230km järjest sõitu olnud, +15 kraadi õues õhkjahutus, väikesed tankimisepausid ja kogu lugu!
Top performance Dua Plus 70cc mõtlesin ma endalegi panna järgmiseks silindriks vahepeal.
No top performance on selline midrace-i keskmine silinder, stage6 oleks nagu juba high endi alumin ots peaegu.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
no igate pidi ruunab gaas põhjas sõites!Myxer kirjutas:aga kui sõita mingi 100km j2rjest 100km/h kas see ruunab masinat väga?
Praegu su postitusi lugedes on sul soov pikki vahemaid sõita!
Seega soovitaks sul rohkem rõhku pöörate mitte mootorile, vaid variaatorile ja ülekannetele.
Mida madalamad pöörded masinal on seda parem!
Ja muidu saab küll 70cc pikk otis sõita, suvel käis üle nädala sõber Pärnust Tallinnasse ja tagasi. Malossi sport silindriga.
70-80 km/h 100km'i 70 Top perfoomansiga ei olnud mingi probleem pöörded olid kuskil 7000 ja pena kulu oli vist 3+.. muidu oleks võibolla kiiremini lasknud aga õhkjahutus oli ei teadnud kunas kuumaks võis minna..Piaggio mootor oli...
Kui suurem reduktor panna siis saaks lõpkiiruse vähemate pööretega suuremaks:D ja kannataks 80+ sõita vast isegi..
Kui suurem reduktor panna siis saaks lõpkiiruse vähemate pööretega suuremaks:D ja kannataks 80+ sõita vast isegi..
-
Teema algataja
Noh, ongi. Ma räägin, sõbral stock rihmaga 23k sõidetud.~5000km juba 70ccm, ja seda originaal vändaga. Mäletan, kui tal veel miskit 100-200km sissesõitu oli, ja kinost tulime( kahekesi tema rolleri peal siis).. ~8km koguaeg spido järgi 70-90km/h. Minu arust pole rolleriga selline kiirus enam väike. Usun,et maanteel sa koguaeg küll 110km/h jne, ei laseks. See on muidugi juba puhtalt sinu teha.
Ja, mootor peaks pidama ikka, kui väntvõll+ laagrid vahetatud, ja mingi ilge vibra pole masinas.
Mid race silinder, 70cc väntvõll, normaalsuse piires sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]( yasuni r, nagu lempz ütles)variaator, rihm kindlasti ( sa kavatsed pikkasi vahemaid sõita), ja ülekanne oleks tõesti väga hea, siis saad jah madalamatel pööretel suurema kiiruse, ja ei tohiks kaotada väga kiirenduses.
edit: Mai tea, kui mõeldav see on, aga.
Kui raha mingiks probleemiks pole, siis tõesti, osta mõni Italjet formula 125cc( kahe pütiga need, ja liiguvad haigelt, m'äletan ,kui veel endal rollerit ei olnud, ja siis koguaeg sõitsin tollega, mitte küll linnavahel.Spido järgis läks 160km/h, või runner( 180cc). Näevad välja sarnased nagu 50cc.. Vähemalt mu isa italjet oli küll väga sarnane 50cc italjetile, ainuke vahe oli selles,et tal oli 2 sumbutit.
.. Aasta hiljem liikus see roller mu koolist ühtede nolkide kätte.. kes arvatavai teda aint ruunasid. Kukkutud oli ka väga palju. Aga, mootor kestis, ja usu või mitte,aga kiirendus oli sarnane, mis sellel eelpool räägitud pegoutil. Aga, nad ei saand vist väga hästi teha, sest auto tuli vastu.
edit2: nendel italjetidel on ainult üks AGA..pidid väsima suht väntvõllid, ja neid pole küll kuskilt saada. Meie omal oli läbisõit väga väike, ja ei olnud temaga mingit probleemi.
Ja, mootor peaks pidama ikka, kui väntvõll+ laagrid vahetatud, ja mingi ilge vibra pole masinas.
Mid race silinder, 70cc väntvõll, normaalsuse piires sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]( yasuni r, nagu lempz ütles)variaator, rihm kindlasti ( sa kavatsed pikkasi vahemaid sõita), ja ülekanne oleks tõesti väga hea, siis saad jah madalamatel pööretel suurema kiiruse, ja ei tohiks kaotada väga kiirenduses.
edit: Mai tea, kui mõeldav see on, aga.
Kui raha mingiks probleemiks pole, siis tõesti, osta mõni Italjet formula 125cc( kahe pütiga need, ja liiguvad haigelt, m'äletan ,kui veel endal rollerit ei olnud, ja siis koguaeg sõitsin tollega, mitte küll linnavahel.Spido järgis läks 160km/h, või runner( 180cc). Näevad välja sarnased nagu 50cc.. Vähemalt mu isa italjet oli küll väga sarnane 50cc italjetile, ainuke vahe oli selles,et tal oli 2 sumbutit.
.. Aasta hiljem liikus see roller mu koolist ühtede nolkide kätte.. kes arvatavai teda aint ruunasid. Kukkutud oli ka väga palju. Aga, mootor kestis, ja usu või mitte,aga kiirendus oli sarnane, mis sellel eelpool räägitud pegoutil. Aga, nad ei saand vist väga hästi teha, sest auto tuli vastu.
edit2: nendel italjetidel on ainult üks AGA..pidid väsima suht väntvõllid, ja neid pole küll kuskilt saada. Meie omal oli läbisõit väga väike, ja ei olnud temaga mingit probleemi.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.