Postitatud: 14 Juun 2007, 10:36
Sõidan kah Tarmoga ja ainult kiidusõnu võib öelda. Teooriat ja platsi andis Alo, samuti Selgest ning ka ainult positiivsed muljed...
Aizar kirjutas:Küsimus, mida võiks kooli valimisel veel uurida, on sõidutundide ülesehitus. Mul ei tule praegu nimi meelde, aga Tartus on üks kool, kus sõidutunnis on korraga kaks-kolm tsiklit. Platsisõidul ju ei olekski probleemi, kuid linnas harjutamiseks on nagu natuke imelik.
Kaks tsiklit ette, kaks taha ja õpilane sõiduauto rooli..
Täiesti nõus! Alo teooriatunnid olid tõesti head ja huvitavad, ei olnud lihtsalt toores LE mahalugemine. Kõik käis mingil määral läbi huumoriprisma, nii et 1h30m läks tõesti kähku, mitte nagu mingi keskkooli alajoo tund.lynxitar kirjutas:Teooritunnid õpetaja Alo Aarla poolt juhituna olid küll värvikad: näited enda kogemustest, põhilisema rõhutamine, hea huumor. Igavaks asi ei muutunud.
Pole midagi lisada, õpetusõnu jagatakse rohkesti, tunnid on humoorikad ja huvitavad. Kui lisatunde võtma ei pea, siis järgmine nädal lõpetan oma B ja A sõidud.... Ning kui kunagi ma oma A kätte saan, siis Tartu mehed ärge pahandage kui alguses käppa ei viskaAlo on ka platsisõiduõpetaja ... Iga "triki" (platsielemendi) õpetamisel seletab ta kuidas on õige seda teha ja annab piisavalt aega et saaksin katsetada, proovida ning juhib tähelepanu vigadele (ära hoia jalga piduril, ära pidurda tagaratast blokki...kasuta esipidurit rohkem, tunneta sidurit jms sellised teada tuntud asjad).
Priima, eks siis millalgi auditooriumis kohtume :)Õnnekas kirjutas:Meil on XJ600S kaks tükki, üks piirajaga teine ilma.
Tarmoga saad kindlasti sõita, ta juba puhkusel käinud. :D
Paar päeva tagasi nägin Tartu linna peal Autosõit OÜ auto ees kahte õppesõidu tsiklit. Samas pead ei anna -- ehk ei olnud tegemist tänavasõidutunniga vaid vurasid kuhugi platsile harjutama vms.Aizar kirjutas:Mul ei tule praegu nimi meelde, aga Tartus on üks kool, kus sõidutunnis on korraga kaks-kolm tsiklit. Platsisõidul ju ei olekski probleemi, kuid linnas harjutamiseks on nagu natuke imelik.
Tule kasvõi homme kui sul B-kat olemas on, sest homme algavad uued kursusedintz kirjutas:Priima, eks siis millalgi auditooriumis kohtume![]()
Tuleks ikka, aga B-kati lõppaste tegemata. Neli aastat on juba vahtraleht olnud. Teie kodulehel 'küsimuste-vastuste' all sain teada, et saada registreerida "A-kat., B olemas" kursusele peaks piisama ka ainult lõppastme läbimise märkusest koolitunnistusel (lube välja vahetama ei peaks). Iva siis selles, et säästan end lubade topeltvahetamisest ja kahekordsest riigilõivu maksmisest paari kuu jooksul. Seega plaan on juulis lõppastme koolitus ära teha, märge tunnistusele saada (load vahetamata jätta), siis A-kat. koolitus ja ARK eksamid ära teha ning lõpuks load ühe korraga vahetada esmasest BC1-st täieõiguslikuks ABC1-ks :)Õnnekas kirjutas:Tule kasvõi homme kui sul B-kat olemas on, sest homme algavad uued kursused :D
Eile Sai järgi proovitud Harri Aasaga.yhuubert kirjutas:Kas Tartus mingid tüüpilisemad marsruudid ka on või kohad kuhu viiakse, kus ARK A-kat linnasõidu eksamit teeb? Pole Tartu inimene, eksam saab aga Tartus olema. Võõras linnas alati veidi raskem. Kõik vihjed teretulnud.
margoman kirjutas:... ja mida tartus kindlasti kontrollitakse on paremakäereeglit - selleks ka special linnaosa - tähe tänav(s.o. ropka),
NB! Õuealalt läbisõit on keelatud! Sinna võib minna ainult siis, kui on kavas peatuda.Kännu kirjutas:Samuti võid ka õuealale sattuda, vaata, et siis üle 20 kihutama ei kuku.
Riff'il õige jutt. Mõniaeg tagasi sõitsin eksamil kaasa ja eksamineeritavale tehti konkreetne märkus vasakusse serva suundumise eest. Eksamineerija põhjendus oli täpselt liikluskorraldusvahendite puudumine. Kui mu mälu ei peta, siis oli eksamineerijaks Ardi.Riff_25 kirjutas:Aizar, muidu jutt jumala õige aga minu teada pole küll väljasõit ühesuunaline, sest puudub vastav märk.
Kurat, see on neil siis mingi uus trikk. Märke pole seal jah kunagi olnud, aga siiani on väidetud, et juht peab antud olukorras järeldama liikluskorra oma eelnevatest teadmistest.. ehk siis kuna ta parklasse saabudes nägi selle tee ees telliskivi ja väljudes näeb telliskivi teise tee ees, siis peaks aru saama, et tegemist on ühesuunalisega.Õnnekas kirjutas:Riff'il õige jutt. Mõniaeg tagasi sõitsin eksamil kaasa ja eksamineeritavale tehti konkreetne märkus vasakusse serva suundumise eest. Eksamineerija põhjendus oli täpselt liikluskorraldusvahendite puudumine. Kui mu mälu ei peta, siis oli eksamineerijaks Ardi.Riff_25 kirjutas:Aizar, muidu jutt jumala õige aga minu teada pole küll väljasõit ühesuunaline, sest puudub vastav märk.
kui enda eksami tegin siis väljusin parklast paiknedes vasakul ja kõik oli ok. eksaminaatoriks oli Kalju ja raadiosaatjat ei kasutatudki..lihtsalt rääkis ette kuhu ja kuidas sõitaAizar kirjutas:Kurat, see on neil siis mingi uus trikk. Märke pole seal jah kunagi olnud, aga siiani on väidetud, et juht peab antud olukorras järeldama liikluskorra oma eelnevatest teadmistest.. ehk siis kuna ta parklasse saabudes nägi selle tee ees telliskivi ja väljudes näeb telliskivi teise tee ees, siis peaks aru saama, et tegemist on ühesuunalisega.Õnnekas kirjutas:Riff'il õige jutt. Mõniaeg tagasi sõitsin eksamil kaasa ja eksamineeritavale tehti konkreetne märkus vasakusse serva suundumise eest. Eksamineerija põhjendus oli täpselt liikluskorraldusvahendite puudumine. Kui mu mälu ei peta, siis oli eksamineerijaks Ardi.Riff_25 kirjutas:Aizar, muidu jutt jumala õige aga minu teada pole küll väljasõit ühesuunaline, sest puudub vastav märk.
Arvestades, et tegemist on tegelikult ohtliku vea situatsiooniga, siis võiks keegi *khm*Õnnekas*khm* selle konkreetselt eksamiosakonna juhilt üle küsida, muidu on veel üks koht kus vastavalt eksaminaatori nimele sõitma peab.
Pole probleemi, järgmisest nädalast mul puhkus läbi ja jälle tööle tagasi, eks ma siis leian ka võimaluse minna ja küsida.Aizar kirjutas:
Arvestades, et tegemist on tegelikult ohtliku vea situatsiooniga, siis võiks keegi *khm*Õnnekas*khm* selle konkreetselt eksamiosakonna juhilt üle küsida, muidu on veel üks koht kus vastavalt eksaminaatori nimele sõitma peab.