Kiiruseületamise karistused karmistuvad.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Üleskutse - visake sõrm püsti vennad, kes on kunagi enam kui kuu aega liitrist bike'i omanud ning pole sellega üle 200 sisse võtnud.

Vaatame, palju hääli tuleb ;)

PS! Sauga ja Aravete ikka plaanis, sest vanus tuleb ja eelmise aasta Narva mnt sõite ei taha sel aastal korrata. Küll aga karbusside regulli ning süütesegu regulli Piibel kontrollida.

PPS! Palun, ärge pritsige sülge, vennad, kes te pole kunagi bike'i omanud või lihtsalt ei mäleta, millised te ise 25-aastaselt olite. Eriti veel pärast juppi "ja ise kolm nädalat haiglas selgroovigastusega liikumatult lamama..."

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

nõuka ajal saadeti ka esimese kiiruseületamisega teooriaeksamile, lisaks rahatrahv, auk talongis ja ega see liikluseksam ka esimese korraga kõigil ei õnnestunud. ja korduseksamit sai sooritada alles kas 10 või 14 päeva pärast, selleks ajaks oli aga ajutine juhiluba kehtivuse kaotanud ja sisuliselt olid ise ka ilma juhtimisõiguseta. jama kui palju.lisaks sellele karistus töökohas, näiteks aastapreemiast ilma jäämine. ega kiirusega vahele jääda ei tahtnud.
ka täna tuleks juba veidi suuremate rikkumiste korral juhtimisõigus peatada, LE rikkuja saata liikluseksamile, eksami mittesooritamise korral aga uuesti teooria kursustele. peaks taltsutama küll. korduvate rikkumiste ja muude liiklushuligaansuste korral saata rikkuja psühhiaatri juurde läbivaatusele. muideks nõuka ajal oli arstliku komisjoni jaoks vajalik hullumaja tõend vaimse seisundi kohta. toimiv karistuspunktisüsteem oleks hea asi.
Kasutaja avatar

aimar12
Postitusi: 183
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:18
Asukoht: TLN-RKV
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas aimar12 »

harimal kirjutas:
ning kuidas Kuusalu juures mingi Yamaha vend 189 radarisse sõitis. Nii esimese kui viimase korral tänitati nii, et vähe pole.
Aga kiruda bike'i omanikku selles, et ta Eesti pea ainsal mõistlikul teel toru tiba tühjaks laseb, on pisut ülekohtune.
See ei toimunub üldsegi Tallinn - Narva mnt-l :!:

zwanes

Lugemata postitus Postitas zwanes »

ei harimal, praegu on hetk aega ja lasen auru just sinusuguse peale välja.

Kas sa arvad, et keegi tahtlikult õnnetusse või avariisse satub? Kas sirge tühi tee tähendab seda, et võib lubatud kiiruse kohe kahega korrutada?

Olen ise kahes avariis olnud, mõlemad sirgel teel ja ohtu polnud. Väike vale liigutus ülikiirusel rooliga ja kaks meest hauas. Parimale sõbrale hüppas täiesti sirgel teel lubatud maanteekiirusel põder ette. Põdrast sai mööda, aga auto sõitis kraavi ja rullus üle katuse. Kõrvalistuja, hästi tore ja armas tütarlaps, paiskus välja ja jäi rulluva auto alla. Pidin ka tema kirstu kandma. Sõber ei saanudki sellest õnnetusest korralikult üle ja ta elu ei ole enam see mis enne õnnetust. Mu enda ema läheb hommikul tööle. Täiesti tühi ja ilus valge tee hommikul, mitte ühtegi liiklejat peale ühe jobu, kes sõidab 50 alas 90ga (täitsa kaine). Enne ristmikku ei saa pidama, kaotab kontrolli ja sõidab teelt välja täpselt selles kohas, kus minu ema seisab. Tänaseks saab ema jälle liikuda. Vaagnaluu on kildudest kokku lapitud, plaate täis ja üks jalg teisest lühem, aga peale kahte aastat ravi saab jälle poole kohaga tööl käia.

Ehk suudad siit järelduse teha, et vale sõidukiirus ei ole ohtlik mitte sulle vaid teistele. See et sa ise ennast kasti lased, ei ole teab mis suur kaotus inimkonnale (võibolla vastupidi isegi), teistest inimestest on kahju. Mõistad?

Käi ära Motosurvivalil. Silmaring laieneb ja mõistust tuleb juurde.
Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

harimal kirjutas:
Arvan, et kui vaatan Narva mnt'l selja taha ning seal tühjus ja ees samuti kedagi pole, siis võin ka tiba gaasi anda. Ei arva, et sellise käitumisega olen samas kastis nende vendadega, kes istuvad esimest korda elus liitrise Gixxeri otsa ja enda ratta Sõpakal sõlme keeravad.
Suubuvate kõrvalteede peale kui kõige suurema ohu allika peale sa ilmselt ei tulnud? Ja selle peale, et kui sellisel põlluvahetee ja Narva mnt ristumisel laks ära käib, siis ettekeeramisest rääkimine on BS?
Vaata, eks need 40+ testosteroonivaeguses vaevlevad tüübid keeravad ka kuskil mõnikord osuteid põhja, aga selle vahega, et mingil tühjal teel ennast petta ei lase ja rusikaga rinda ei tao, et nende kohta eeskirjad ei peagi kehtima. Elu õpetab. Mul on soomes viiekümnele lähenev tuttav, kes ringrajal suurele osale noortest ahtrit näitab ja see ei tähenda sugugi seda, et ta oma RRiga nädalavahetusetrippidel avalikel teedel ülemäära kangutaks.
Suzuki GSX 750 Inazuma

zwanes

Lugemata postitus Postitas zwanes »

ja harimal, saan ma õieti aru, et sul on juubel hiljuti olnud või tulemas? 1 kuu "liitrise bike" seljas? Ja teine juubel tuleb kohe takkaotsa - 1 kuu bikeris postitusi teinud?

Et veelkord, õpi TEISTE vigadest ja adrenaliin lase ikka rinkal välja, selleks ju bike mõeldud ongi. Maanteel sõida mõistusega, teistel liiklejatel ka hea meel.
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

Mul on soomes viiekümnele lähenev tuttav, kes ringrajal suurele osale noortest ahtrit näitab ja see ei tähenda sugugi seda, et ta oma RRiga nädalavahetusetrippidel avalikel teedel ülemäära kangutaks.
:lol: :shock:

Et noortele tuleb õpetuseks perset näidata (sic, inglise huumor), on mulle küll midagi uut :D :D :D (lol)
Üksik on nõrk...
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

Tegelikult olen spinna ja zwanesega nõus...ja harimal -mina tõstan näpu püsti...kauem kui kuu 1300 gsxr-i omanik ja EI OLE üle 200 sõitnud-milleks? Kellele ma tõestama pean, et mu ratas läheb üle 200 välja? Ma ju TEAN seda. Kui on tõesti hädasti adrenaliini vaja...hmmm...tegele benjihüpetega, tuleb lõpuks odavam ja teistele ohutum!
Üksik on nõrk...

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

harimal kirjutas:
Üleskutse - visake sõrm püsti vennad, kes on kunagi enam kui kuu aega liitrist bike'i omanud ning pole sellega üle 200 sisse võtnud."
Mul näpp püsti!

Pole küll päris bike siinses mõistes, kuid tehas lubab selle "sport-cruiseriga" väänata üle 200. Sissesõit on ammu tehtud kuid ma ei ole veel leidnud sobivat teed, kus ohutult see 200 sisse keerata. Seega - mul näpp püsti!
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Olgem ausad se on tõsine probleem ja just seetõttu et kui langeb visiir siis kaob mõistus. Pea iga kord kui on käsi ahvatlusle järgi andnud on hiljem biket garaazi pannes väike kripeldus -jälle ületasin kuigi garaasist välja lükates lubasin endale et sõidan normaalselt.

Kuna raske on hoida spidomeetrit lubatu piires siis ostsustasin yzf600r i maha müüa ja soetan ktm lc 4 sm ratta ja loodan siiralt et saan oma funni selle masinaga legaalse piires kätte ja kui see on kasvüi 50% gi lahendus siis soovitan teistele sama
Viimati muutis 417, 14 Juun 2007, 10:39, muudetud 1 kord kokku.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

H2O

Lugemata postitus Postitas H2O »

ma olen oma masinaga sõitnud 180-ga , äge ikka, aga puudub vajadus koguaeg väänata, kui tahan siis väänan korraks ja sellega piirdubki, trahvi ja lubadest ilma jääda ei tahaks küll

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

* Mul on soomes viiekümnele lähenev tuttav, kes ringrajal suurele osale noortest ahtrit näitab ja see ei tähenda sugugi seda, et ta oma RRiga nädalavahetusetrippidel avalikel teedel ülemäära kangutaks.

See see point ongi, et kui võimalus rinkal lasta, siis keegi teedele ei roni.
Ise eelmisel aastal radadel ei käinud, seetõttu ka testosteroon jäi maanteele. Sel aastal plaan vastupidi teha.

Busa omanik - ma eeldan, et see pole su esimene liitrine ratas ja vähemalt oma esimesed 2 võimsamat ratast lasid sa raudselt üle 200.

Kes siiamaani pole aru saanud - ma ei propageeri lolluseid, küll aga propageerin laiemalt mõtlemist teemal "miks keegi kuidagi käitub", selle mõistmist ning kaaskodanike harimist. Viimast harrastate nüüd agaralt minu peal. Tänud, mulle pole vaja, sest sel aastal pole tsikliga üle 100 sisse võtnud ning nagu korduvalt mainitud - kavatsused rajaga tutvuda täiesti tõsised.

Küll oleks vaja harimist tiba laiemal ühiskondlikul tasemel ehk selle asemel, et kogenud politsei ajaks iba teemal "küll on rumal tsiklivend", võiks ta ajada juttu teemal "tüüpiline tsiklivend, kes pole teadlik ringradade kasutuse võimalustest Eestis ning kahju on, et Eestis pole ka ametlikku kiirendusrada, kus sellised isikud saaksid end teistest eraldatult legaalselt välja elada".

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

417, H2O

Lugemata postitus Postitas harimal »

Tänud mittekarjumise eest :D

Vabandust järgmise OT eest, aga äkki annab mõtteid ka teistele noortele bike omanikele.

Tglt mul plaanis Fazer ja SV1000 maha lükata ning alles jätta Intruder pikemateks juppideks, muretseda Gixxer ringrajaks ning krossikas Männiku karjääri.

Kes kunagi krossika väändemomenti tundnud, teab, et bike on selle kõrval igav mänguasi :P
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: 417, H2O

Lugemata postitus Postitas 417 »

harimal kirjutas:
Tänud mittekarjumise eest :D

Vabandust järgmise OT eest, aga äkki annab mõtteid ka teistele noortele bike omanikele.

Tglt mul plaanis Fazer ja SV1000 maha lükata ning alles jätta Intruder pikemateks juppideks, muretseda Gixxer ringrajaks ning krossikas Männiku karjääri.

Kes kunagi krossika väändemomenti tundnud, teab, et bike on selle kõrval igav mänguasi :P
meil mütted samas suunas ju täpselt ainult ma krossika asemel SM i kasuks ostustasin
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Teemaga edasi

Lugemata postitus Postitas harimal »

Tänud ka näppude püstitajatele.

Vahepeal kõlas läbi vana punktisüsteem.
Ehk keegi teab, mis sellest edasi saanud on?
Vahepeal mingi vormikandja rääkis sellest suhteliselt neutraalses toonis nii teles kui ka kirjatrükis.

Mõned küll on omal ajal selle peale irvitanud, aga minagi ühinen kiidukoori osaga ehk süsteem minu meelest mõistlik - kes teeb harva mõne pisivea, las läheb hoiatusega; kes aga kogu aeg liiklust häirib, see lõpuks rajalt maha, eksam uuesti ning hilisema rikkumiste jätkumise korral psühholoogi konsultatsioonile.

Rikun ise eeskirju küll harva, aga kui peaks paadunud rullnokk olema, siis tglt tunnistaksin psühholoogi vajadust küll - toob käitumise põhjuse välja ning aitab äkki üle saada.

--------------------
Biker.ee kasutaja alla kuu
Juht alates 2000
Sõitnud Rootsis, Lätis, Leedus
CBR900, Shadow 650, Fazer 1000, SV1000, XVS 1600
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Nüüd läheb veel rohkem OT-ks ära, aga on siin juba jutuks olnud.
Nagu me teame, on Sauga rohkem asfaltkattega krossirada kui ringrada. Erinevaid ringrajaprojekte on aja jooksul valmis toodetud, samas on nad üldise toetuse puudumisel kas lihtsalt peatatud või kalevi alla lükatud.
Seoses Linnaringi korraldamisel tekkinud ummikutega, Pohlaku teel huligaannitsejatega ning üldise liiklushüsteeriaga leian, et just praegu on õige aeg kõigi ruttusõiduhuviliste jõud ühendada ning oma hääl kuuldavaks teha.
Erinevaid huvigruppe võiks hakata ühendama nt http://opentrack.tqhq.ee/forum/index.php
Vastavad teemad on ju kõigis autoklubide foorumites, ainus jama, et igas foorumis on ehk paarkümmend eestvedajat, kes oma asja nokitsevad...
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ei hakkand uut teemat tegema ja kasutan seda sama ära.

Prohvilaktika mõttes küsin palju keegi tippmargiks kiiruse ületamisel on saanud, mida pärast sinised marslased rõõmsalt föönipealt demostreerinud on.

Ma siin 9 aastat suutnud nii sõita et olen saanud ainult 1 trahvi ja nüüd hiljuti möödasõitu tehes sööstsin fööni sisse ja nätaki kirjutati 51 üle. Oskab keegi öelda palju sellise pulli eest kukrut kergitada tuleb.

Või üle üldse palju keegi millegi eest politseid sponsoreerinud on?

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Mulle pandi 39 km ületamist, kuigi tglt oli videolt näha korra ka 47 üle.
Viisaka suhtlemise tõttu anti 4600 EEKi.

Kui oled viisakas ning sul on hea põhjendus, saad kergemini.

Täpsemalt aga:

§ 7422. Mootorsõidukijuhi poolt lubatud sõidukiiruse ületamine

(1) Mootorsõidukijuhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest kuni 20 kilomeetrit tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 10 trahviühikut.

(2) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest 21 kuni 40 kilomeetrit tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.

(3) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest üle 40 kilomeetri tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.

(4) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimise õiguse äravõtmist ühest kuust kuni kolme kuuni.

(5) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 3 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimise õiguse äravõtmist ühest kuust kuni kuue kuuni.

[RT I 2005, 40, 311 – jõust. 1.10.2005]


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Muidu kasulik teave karistuste kohta alates 14. peatükist ;)

https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12778233

Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

riksx kirjutas:

Oskab keegi öelda palju sellise pulli eest kukrut kergitada tuleb.

Tundub, et selle "pulli" eest võib tänapäeval betoonile sattuda.

K1200S
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ma seda seadust jahh uurisin tiba juba ennist. Järgmise kuu alguses saan teada, kui palju ja kas load ka lähvad :P

Nõme lugu, tagant järgi mõeldes oleks olnud igasuguseid pääsemis variante aga nohh kui ise loll, siis pole midagi teha.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Bladyhell kirjutas:

Tundub, et selle "pulli" eest võib tänapäeval betoonile sattuda.

Arest oli vist 500.- päev ja ühiskondliktöö 1000.- :P

Kuskilt on sellised numbrid kõrvu jäänud

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

kiirus

Lugemata postitus Postitas Üllar »

Palju Joe Dunlopi kiirus oli kui õnnetus juhtus (vist 150) ja vihmasadu.
Juuli kuus tulin ise tln.st 100..110km/h+tagasõitja,top case ja vihmasadu.
Kõik sõitsid mööda,mõni rekka ka.
Alpides lased 400km päevas 70..80-ga ei väsita üldse ära.
Eks igaüks peab ise leidma ohutu kiiruse.Iga asja eest trahvimine ei ole ka päris õige.

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Tjah...

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Eelmine laupäev läks möödasõidul kiirus korra suuremaks kui linnas lubatud. Selja taga sõitev eravärvides politseimasin fikseeris kiiruseks 106 km/h. Kujutasin juba ette, et võetakse juhiluba ära, määratakse suur trahv ning kõige mustemas stsenaariumis pannakse mind arestimajja.
Tekkis aga inimlik kahepoolne vestlus politseiga. Lubasin, et enam ei tee niimoodi (ei ületa kiirust) ning pääsesin hoiatusega.
Ja pole ka rohkem enam niimoodi teinud.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ma ikka väga pikalt väga korralikult sõitnud, kuid ükskord kõikide juhuste kokkulangemisel sain ära.

Ise arvan et miski 6000.- lääb.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Damned... nii ei julge enam tsikliga linna vahele minnagi, kuigi sõidan üldiselt linns nagu padjaklubilisele kohane :wack: Paraku nt foori tagant startides või möödasõidul on see +40 kerge tulema. Eelmisest suvest veel kehtiv karistus all ka.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Nüüd tuleb täiesti OT, aga milleks te endale Hayabusasid ostate, kui legaalsete kiirustega sõita tahate? Eesti teede peal on isegi Gixxer 1000 pisut OVERKILL

Ärge nüüd maha lööge :oops:

Kasutaja avatar

gabriel
Postitusi: 207
Liitunud: 15 Aug 2007, 17:17
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas gabriel »

trahvidega nad jh enam ei koonerda...
mul oli nüüd aasta jooksul teine ületamine, esimene kord +44 ja teine kord +49. mõlemad korrad küll autoga (rattaga sõidan ilma lubadeta).
esimene kord sain 6000 ja nüüd sain 6600+ 2 kuud ilma lubadeta.
arvan et kolmas kord peaks juba krim asja saama.
peab akkama tempot maha võtma, niigi igapäev praktiliselt liikluses laip taga.

tähtis pole suurus, vaid osavõtt...
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Ahh, ära põe, pane sama pasaga edasi. Ise on, tropid, süüdi, et kiirust mõõdavad!

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

gabriel
Postitusi: 207
Liitunud: 15 Aug 2007, 17:17
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas gabriel »

pritsu kirjutas:

Ahh, ära põe, pane sama pasaga edasi. Ise on, tropid, süüdi, et kiirust mõõdavad!

:D
kle kihutada on hea... adrenaliin hoiab mind ärksana, a rahakotti see jämedamaks ei tee.
kuigi üks sõber harley mees ütles, et bikega sõidu nauding alles 100+ akkabki... ex see nii olegi.

tähtis pole suurus, vaid osavõtt...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”