Kiiruseületamise karistused karmistuvad.
Moderaator: Moded
Vaatame, palju hääli tuleb

PS! Sauga ja Aravete ikka plaanis, sest vanus tuleb ja eelmise aasta Narva mnt sõite ei taha sel aastal korrata. Küll aga karbusside regulli ning süütesegu regulli Piibel kontrollida.
PPS! Palun, ärge pritsige sülge, vennad, kes te pole kunagi bike'i omanud või lihtsalt ei mäleta, millised te ise 25-aastaselt olite. Eriti veel pärast juppi "ja ise kolm nädalat haiglas selgroovigastusega liikumatult lamama..."
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
ka täna tuleks juba veidi suuremate rikkumiste korral juhtimisõigus peatada, LE rikkuja saata liikluseksamile, eksami mittesooritamise korral aga uuesti teooria kursustele. peaks taltsutama küll. korduvate rikkumiste ja muude liiklushuligaansuste korral saata rikkuja psühhiaatri juurde läbivaatusele. muideks nõuka ajal oli arstliku komisjoni jaoks vajalik hullumaja tõend vaimse seisundi kohta. toimiv karistuspunktisüsteem oleks hea asi.
See ei toimunub üldsegi Tallinn - Narva mnt-lharimal kirjutas:ning kuidas Kuusalu juures mingi Yamaha vend 189 radarisse sõitis. Nii esimese kui viimase korral tänitati nii, et vähe pole.
Aga kiruda bike'i omanikku selles, et ta Eesti pea ainsal mõistlikul teel toru tiba tühjaks laseb, on pisut ülekohtune.

Kas sa arvad, et keegi tahtlikult õnnetusse või avariisse satub? Kas sirge tühi tee tähendab seda, et võib lubatud kiiruse kohe kahega korrutada?
Olen ise kahes avariis olnud, mõlemad sirgel teel ja ohtu polnud. Väike vale liigutus ülikiirusel rooliga ja kaks meest hauas. Parimale sõbrale hüppas täiesti sirgel teel lubatud maanteekiirusel põder ette. Põdrast sai mööda, aga auto sõitis kraavi ja rullus üle katuse. Kõrvalistuja, hästi tore ja armas tütarlaps, paiskus välja ja jäi rulluva auto alla. Pidin ka tema kirstu kandma. Sõber ei saanudki sellest õnnetusest korralikult üle ja ta elu ei ole enam see mis enne õnnetust. Mu enda ema läheb hommikul tööle. Täiesti tühi ja ilus valge tee hommikul, mitte ühtegi liiklejat peale ühe jobu, kes sõidab 50 alas 90ga (täitsa kaine). Enne ristmikku ei saa pidama, kaotab kontrolli ja sõidab teelt välja täpselt selles kohas, kus minu ema seisab. Tänaseks saab ema jälle liikuda. Vaagnaluu on kildudest kokku lapitud, plaate täis ja üks jalg teisest lühem, aga peale kahte aastat ravi saab jälle poole kohaga tööl käia.
Ehk suudad siit järelduse teha, et vale sõidukiirus ei ole ohtlik mitte sulle vaid teistele. See et sa ise ennast kasti lased, ei ole teab mis suur kaotus inimkonnale (võibolla vastupidi isegi), teistest inimestest on kahju. Mõistad?
Käi ära Motosurvivalil. Silmaring laieneb ja mõistust tuleb juurde.
Suubuvate kõrvalteede peale kui kõige suurema ohu allika peale sa ilmselt ei tulnud? Ja selle peale, et kui sellisel põlluvahetee ja Narva mnt ristumisel laks ära käib, siis ettekeeramisest rääkimine on BS?harimal kirjutas:Arvan, et kui vaatan Narva mnt'l selja taha ning seal tühjus ja ees samuti kedagi pole, siis võin ka tiba gaasi anda. Ei arva, et sellise käitumisega olen samas kastis nende vendadega, kes istuvad esimest korda elus liitrise Gixxeri otsa ja enda ratta Sõpakal sõlme keeravad.
Vaata, eks need 40+ testosteroonivaeguses vaevlevad tüübid keeravad ka kuskil mõnikord osuteid põhja, aga selle vahega, et mingil tühjal teel ennast petta ei lase ja rusikaga rinda ei tao, et nende kohta eeskirjad ei peagi kehtima. Elu õpetab. Mul on soomes viiekümnele lähenev tuttav, kes ringrajal suurele osale noortest ahtrit näitab ja see ei tähenda sugugi seda, et ta oma RRiga nädalavahetusetrippidel avalikel teedel ülemäära kangutaks.
Et veelkord, õpi TEISTE vigadest ja adrenaliin lase ikka rinkal välja, selleks ju bike mõeldud ongi. Maanteel sõida mõistusega, teistel liiklejatel ka hea meel.


Et noortele tuleb õpetuseks perset näidata (sic, inglise huumor), on mulle küll midagi uut




Mul näpp püsti!harimal kirjutas:Üleskutse - visake sõrm püsti vennad, kes on kunagi enam kui kuu aega liitrist bike'i omanud ning pole sellega üle 200 sisse võtnud."
Pole küll päris bike siinses mõistes, kuid tehas lubab selle "sport-cruiseriga" väänata üle 200. Sissesõit on ammu tehtud kuid ma ei ole veel leidnud sobivat teed, kus ohutult see 200 sisse keerata. Seega - mul näpp püsti!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Kuna raske on hoida spidomeetrit lubatu piires siis ostsustasin yzf600r i maha müüa ja soetan ktm lc 4 sm ratta ja loodan siiralt et saan oma funni selle masinaga legaalse piires kätte ja kui see on kasvüi 50% gi lahendus siis soovitan teistele sama
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
See see point ongi, et kui võimalus rinkal lasta, siis keegi teedele ei roni.
Ise eelmisel aastal radadel ei käinud, seetõttu ka testosteroon jäi maanteele. Sel aastal plaan vastupidi teha.
Busa omanik - ma eeldan, et see pole su esimene liitrine ratas ja vähemalt oma esimesed 2 võimsamat ratast lasid sa raudselt üle 200.
Kes siiamaani pole aru saanud - ma ei propageeri lolluseid, küll aga propageerin laiemalt mõtlemist teemal "miks keegi kuidagi käitub", selle mõistmist ning kaaskodanike harimist. Viimast harrastate nüüd agaralt minu peal. Tänud, mulle pole vaja, sest sel aastal pole tsikliga üle 100 sisse võtnud ning nagu korduvalt mainitud - kavatsused rajaga tutvuda täiesti tõsised.
Küll oleks vaja harimist tiba laiemal ühiskondlikul tasemel ehk selle asemel, et kogenud politsei ajaks iba teemal "küll on rumal tsiklivend", võiks ta ajada juttu teemal "tüüpiline tsiklivend, kes pole teadlik ringradade kasutuse võimalustest Eestis ning kahju on, et Eestis pole ka ametlikku kiirendusrada, kus sellised isikud saaksid end teistest eraldatult legaalselt välja elada".
417, H2O

Vabandust järgmise OT eest, aga äkki annab mõtteid ka teistele noortele bike omanikele.
Tglt mul plaanis Fazer ja SV1000 maha lükata ning alles jätta Intruder pikemateks juppideks, muretseda Gixxer ringrajaks ning krossikas Männiku karjääri.
Kes kunagi krossika väändemomenti tundnud, teab, et bike on selle kõrval igav mänguasi

-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: 417, H2O
meil mütted samas suunas ju täpselt ainult ma krossika asemel SM i kasuks ostustasinharimal kirjutas:Tänud mittekarjumise eest
Vabandust järgmise OT eest, aga äkki annab mõtteid ka teistele noortele bike omanikele.
Tglt mul plaanis Fazer ja SV1000 maha lükata ning alles jätta Intruder pikemateks juppideks, muretseda Gixxer ringrajaks ning krossikas Männiku karjääri.
Kes kunagi krossika väändemomenti tundnud, teab, et bike on selle kõrval igav mänguasi
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Teemaga edasi
Vahepeal kõlas läbi vana punktisüsteem.
Ehk keegi teab, mis sellest edasi saanud on?
Vahepeal mingi vormikandja rääkis sellest suhteliselt neutraalses toonis nii teles kui ka kirjatrükis.
Mõned küll on omal ajal selle peale irvitanud, aga minagi ühinen kiidukoori osaga ehk süsteem minu meelest mõistlik - kes teeb harva mõne pisivea, las läheb hoiatusega; kes aga kogu aeg liiklust häirib, see lõpuks rajalt maha, eksam uuesti ning hilisema rikkumiste jätkumise korral psühholoogi konsultatsioonile.
Rikun ise eeskirju küll harva, aga kui peaks paadunud rullnokk olema, siis tglt tunnistaksin psühholoogi vajadust küll - toob käitumise põhjuse välja ning aitab äkki üle saada.
--------------------
Biker.ee kasutaja alla kuu
Juht alates 2000
Sõitnud Rootsis, Lätis, Leedus
CBR900, Shadow 650, Fazer 1000, SV1000, XVS 1600
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Nagu me teame, on Sauga rohkem asfaltkattega krossirada kui ringrada. Erinevaid ringrajaprojekte on aja jooksul valmis toodetud, samas on nad üldise toetuse puudumisel kas lihtsalt peatatud või kalevi alla lükatud.
Seoses Linnaringi korraldamisel tekkinud ummikutega, Pohlaku teel huligaannitsejatega ning üldise liiklushüsteeriaga leian, et just praegu on õige aeg kõigi ruttusõiduhuviliste jõud ühendada ning oma hääl kuuldavaks teha.
Erinevaid huvigruppe võiks hakata ühendama nt http://opentrack.tqhq.ee/forum/index.php
Vastavad teemad on ju kõigis autoklubide foorumites, ainus jama, et igas foorumis on ehk paarkümmend eestvedajat, kes oma asja nokitsevad...
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Ei hakkand uut teemat tegema ja kasutan seda sama ära.
Prohvilaktika mõttes küsin palju keegi tippmargiks kiiruse ületamisel on saanud, mida pärast sinised marslased rõõmsalt föönipealt demostreerinud on.
Ma siin 9 aastat suutnud nii sõita et olen saanud ainult 1 trahvi ja nüüd hiljuti möödasõitu tehes sööstsin fööni sisse ja nätaki kirjutati 51 üle. Oskab keegi öelda palju sellise pulli eest kukrut kergitada tuleb.
Või üle üldse palju keegi millegi eest politseid sponsoreerinud on?
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Mulle pandi 39 km ületamist, kuigi tglt oli videolt näha korra ka 47 üle.
Viisaka suhtlemise tõttu anti 4600 EEKi.
Kui oled viisakas ning sul on hea põhjendus, saad kergemini.
Täpsemalt aga:
§ 7422. Mootorsõidukijuhi poolt lubatud sõidukiiruse ületamine
(1) Mootorsõidukijuhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest kuni 20 kilomeetrit tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 10 trahviühikut.
(2) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest 21 kuni 40 kilomeetrit tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.
(3) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest üle 40 kilomeetri tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.
(4) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimise õiguse äravõtmist ühest kuust kuni kolme kuuni.
(5) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 3 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimise õiguse äravõtmist ühest kuust kuni kuue kuuni.
[RT I 2005, 40, 311 – jõust. 1.10.2005]
kiirus
Palju Joe Dunlopi kiirus oli kui õnnetus juhtus (vist 150) ja vihmasadu.
Juuli kuus tulin ise tln.st 100..110km/h+tagasõitja,top case ja vihmasadu.
Kõik sõitsid mööda,mõni rekka ka.
Alpides lased 400km päevas 70..80-ga ei väsita üldse ära.
Eks igaüks peab ise leidma ohutu kiiruse.Iga asja eest trahvimine ei ole ka päris õige.
Tjah...
Eelmine laupäev läks möödasõidul kiirus korra suuremaks kui linnas lubatud. Selja taga sõitev eravärvides politseimasin fikseeris kiiruseks 106 km/h. Kujutasin juba ette, et võetakse juhiluba ära, määratakse suur trahv ning kõige mustemas stsenaariumis pannakse mind arestimajja.
Tekkis aga inimlik kahepoolne vestlus politseiga. Lubasin, et enam ei tee niimoodi (ei ületa kiirust) ning pääsesin hoiatusega.
Ja pole ka rohkem enam niimoodi teinud.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Damned... nii ei julge enam tsikliga linna vahele minnagi, kuigi sõidan üldiselt linns nagu padjaklubilisele kohane Paraku nt foori tagant startides või möödasõidul on see +40 kerge tulema. Eelmisest suvest veel kehtiv karistus all ka.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
trahvidega nad jh enam ei koonerda...
mul oli nüüd aasta jooksul teine ületamine, esimene kord +44 ja teine kord +49. mõlemad korrad küll autoga (rattaga sõidan ilma lubadeta).
esimene kord sain 6000 ja nüüd sain 6600+ 2 kuud ilma lubadeta.
arvan et kolmas kord peaks juba krim asja saama.
peab akkama tempot maha võtma, niigi igapäev praktiliselt liikluses laip taga.
pritsu kirjutas:Ahh, ära põe, pane sama pasaga edasi. Ise on, tropid, süüdi, et kiirust mõõdavad!
kle kihutada on hea... adrenaliin hoiab mind ärksana, a rahakotti see jämedamaks ei tee.
kuigi üks sõber harley mees ütles, et bikega sõidu nauding alles 100+ akkabki... ex see nii olegi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.