Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Moderaator: Moded
-
Salvo Kelk
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Eelmisel aastal oli see ülekäik ju lausa telekas ja tsiklimehed demosid ülesõiduvõtteid. Kas tookord sellest midagi kaugemale ei arenenud? lubadusi? mingi jalgrattaülesõit vist tehti vms.
Kui nüüd mella ettevõtmine ka kukele saadetakse, siis ei jää ju muud üle, kui oodata mootorratturite poolt selle ülekäigu blokeerimist. See köidaks nii mõnegi tegelase tähelepanu.
Kui nüüd mella ettevõtmine ka kukele saadetakse, siis ei jää ju muud üle, kui oodata mootorratturite poolt selle ülekäigu blokeerimist. See köidaks nii mõnegi tegelase tähelepanu.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Ma ütleksin, et tagarattal Järvevana raudteeülesõidukoha ületamise korral on absoluutselt välistatud, et esiratas alt vasakule ära sõidabJulge kirjutas:Sepp - kusjuures tagarattal olek vähendab seal ka ilmselt ohtu tublisti, sest tagarehv ju reeglina 180+ laiusega
Ja tõenäoliselt ei kukuks seal selmoel enam keegi kõhuli. Küll aga nii mõnigi mees hoopis selili
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
to tuuletallaja. ma mõtlesin samamoodi teetasandi tõstmist. ei pea ju ilmtingimata asfaltist olema. kui ta on näiteks kummist, siis ei murdu sealt niisama ka mingeid tükke ja kui murdubki, siis vaevalt see mingit damaget rongile teeb....
pikk - nii jääb jah püsti, kuid alati ei lasta sul sellist manöövrit teha. ning ilgelt nõme üldse, et sa kuskil tallinnas pead hakkama kuskil sõitmiseks veel eraldi võimlema
lisaks veel... vihmase ilmaga kisub veel rohkem. seega võite vabalt, eriti veel väga tiheda liiklusega, kasutada kõrvalasuvat jalgratta teed. proovisin, mahtusin sealt enda rattaga kenasti läbi.
pikk - nii jääb jah püsti, kuid alati ei lasta sul sellist manöövrit teha. ning ilgelt nõme üldse, et sa kuskil tallinnas pead hakkama kuskil sõitmiseks veel eraldi võimlema
lisaks veel... vihmase ilmaga kisub veel rohkem. seega võite vabalt, eriti veel väga tiheda liiklusega, kasutada kõrvalasuvat jalgratta teed. proovisin, mahtusin sealt enda rattaga kenasti läbi.
-
SigSauer
Kusujuures sõitsin autoga samal hetkel just sinu taga ja nägin seda pealt, sul läks ikka eriti napilt. Ma ei soovita edaspidi esimesest reast sealt üle sõita, mine teise ritta ja sõida nii, et saaksid rööbastest üle võimalikult risti. Ise olen sealt tsikliga palju kordi üle sõitnud ja pole hullu, nagu ka teised mainisid tuleb seal just vinti anda, siis pole midagi, kui hoo maha võtad on kindel, et paned külje mahabultacol kirjutas:nädal-kaks tagasi vihmase ilmaga läks esiratas ilusti alt
õnneks oli kiirus imeväike ja sai jala õigel hetkel maha
ise seal komistanud pole, aga suht hea patsu tõmbab esirattasse küll ja hullem suund on minu arust Järvevanalt Mustamäele esimene rida.
Edu loomadega võitlemisel!!! 100% nõus, et see ülesõit on tõeline pask - vabandage mu otsekohesust
- veerenni ülesõidu on saanud normaalseks teha - võiksid seal ka üritada.
Edu loomadega võitlemisel!!! 100% nõus, et see ülesõit on tõeline pask - vabandage mu otsekohesust
Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 
Suzumen, selleks (kogunemiseks) on ilmselt luba vaja?
Täna ületasin seda teises reas ca70kmh ja tõesti ei ole sedasi probleemi. Kõige rohkem kahju on välismaalastest, kel pole õrna aimugi millisesse rotilõksu nad seal sõidavad.
Täna ületasin seda teises reas ca70kmh ja tõesti ei ole sedasi probleemi. Kõige rohkem kahju on välismaalastest, kel pole õrna aimugi millisesse rotilõksu nad seal sõidavad.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Idee on iseenesest hea, kuid see on nagu hane selga vesi linnaametnikele. Vaatavad kardina varjust pealt ja itsitavad. Pealegi jääb Järvevana ülesõit linnavalitsusest piisavalt kaugele - seos puudub. Niisama LV maja ees töristtamine ei anna midagi. Ainult rahvas hakkab tsikliste rohkem vihkama..
Tegelikult peaks otsima, kelle vastutusala see ülesõit on ja tollel pallikesed kruustangide vahele keerama. Olgu ta siis Songi Sepp või Vald Mann või keegi kolmas. Algatuseks võik sundida Härra ViiesRatas sealt veloga üle sõitma vihmase ilmaga
Tegelikult peaks otsima, kelle vastutusala see ülesõit on ja tollel pallikesed kruustangide vahele keerama. Olgu ta siis Songi Sepp või Vald Mann või keegi kolmas. Algatuseks võik sundida Härra ViiesRatas sealt veloga üle sõitma vihmase ilmaga
Kasuta TEIST rada ja hoia kiirus üle 60, kui kiirust hoida ei saa, siis püüa võimalikult risti sealt üle sõita. Ma isiklikult ületan seda kohta ainult kuiva ilmaga, vihmaga sõidan Veerenni kaudu, ühe korra olen seal võimelnud koos rattaga, teist korda enam ei taha...UMMI kirjutas:olen suht värske tsikli omanik ja pean homme minema esimesse 1000 km hooldusesse ja see kurikuulus järvevana raudtee jääb täpselt ette , kunagi ammu vene ajal käisin jawaga seal külili , püüan homme oma uue ratta püsti jätta
-
Pihelgas
- Mode
- Postitusi: 3134
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mella, Songissepa või Valdmani aknale kaapimine kuskil trateabkuslinnaosakontoris annab veel vähem tulemust. TLN Linnavalitsuse hoone on Vabaduse väljakul ja vaevalt see tähelepanuta jääb. Võib loota, et sealt majast keegi kaugekõne näiteks Songissepale võtab ja ütleb:" Mati, tee nüüd nii, et need ratturid siit ära läheksid" 
-
Telempe
- Postitusi: 120
- Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
- Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
- Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)
Kahjuks on olemas Liikluseeskirja ptk. 2 §15:
ja §19 p. 2:Juht ei tohi põhjustada ebamugavusi teisele inimesele ega kahju teed ümbritsevale keskkonnale liigse müra, tolmu ja heitgaasiga, mida antud oludes on võimalik vältida. Tuleb hoiduda otsasõidust loomale või linnule.
Kui keegi suudab võimalikele politseionudele selgeks teha, et seisvad mootorratturid pole juhid ega liiklejadki, siis on üritus tervitatav.[Liikleja ei tohi] kahjustada, risustada või muul viisil saastata teed ega teega külgnevat ala;
ATGATT, but not invincible
Umbes 9 aastat tagasi kukkusin IZ-56 lenksus olles järvevana raudtee ülesõidul külili. Kiirus oli umbes 5km/h ning ümberkukkumiseks oli 3 põhjust:
1. kiirus oli olematu
2. tagaratas libises mööda rööbast vasakule küljele
3. tagaistmel olev naisterahvas ei tabanud situatsiooni ära ning aitas oma massiga ümberkukkumisele kaasa.
Tegin omad järeldused ning nüüd ei hakka seal üldse pidurdama vaid sõidan rahulikult üle 70+ kiirusel. Hoian vaid lenksu vähe jäigemalt näpus, et juhuslikult käest ära ei läheks.
Igasugune protest linnaviletsuse ees raudtee ehituse muutmiseks on minuarust kasutu kuid hea tahtmise juures ehk õnnestuks korralikud hoiatusmärgid paigaldada....
1. kiirus oli olematu
2. tagaratas libises mööda rööbast vasakule küljele
3. tagaistmel olev naisterahvas ei tabanud situatsiooni ära ning aitas oma massiga ümberkukkumisele kaasa.
Tegin omad järeldused ning nüüd ei hakka seal üldse pidurdama vaid sõidan rahulikult üle 70+ kiirusel. Hoian vaid lenksu vähe jäigemalt näpus, et juhuslikult käest ära ei läheks.
Igasugune protest linnaviletsuse ees raudtee ehituse muutmiseks on minuarust kasutu kuid hea tahtmise juures ehk õnnestuks korralikud hoiatusmärgid paigaldada....
-
fps
Sõitsime sõbraga sealt vihmaga jalgratastega yle ja ta käis käpuli, kuna peent sorti tänavakummid all. Mina mountain bikega ei näinud probleeme. Ei kujuta ettegi kuidas mootorrattaga võiks midagi juhtuda, kui just sihilikult pikki raudteerööpaid ei sihi. Aga igaks juhtumiks võtan ikka pool rida ruumi et pisut rohkem risti minna 
-
Pihelgas
- Mode
- Postitusi: 3134
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
ega mootorrattaga sõitu ei kujutagi ette enne, kui proovinud polefps kirjutas:Sõitsime sõbraga sealt vihmaga jalgratastega yle ja ta käis käpuli, kuna peent sorti tänavakummid all. Mina mountain bikega ei näinud probleeme. Ei kujuta ettegi kuidas mootorrattaga võiks midagi juhtuda, kui just sihilikult pikki raudteerööpaid ei sihi. Aga igaks juhtumiks võtan ikka pool rida ruumi et pisut rohkem risti minna
-
errorcode12
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
See üritus läheks kodaniku algatuse kategooriasse. Viimasel ajal on kõikide selliste ürituste lahutamatuks osaks ka allkirjade kogumine mis annaks ka antud aktsioonile kindlasti vähe tõsisema tooni. Kindlasti liituks mootrorratturitega ka palju tavalisi autojuhte. Sellel LV ees kogunemisel võiks toimuda ka allkirjade üleandmine.
Allkirjasid saaks koguda mitmete moto (tehnikaspordi) suveürituste raames mis veel tulemas kui keegi viitsiks muidugi sellega asjaga jännata. Või äkki on neti teel ka asi võimalik nii et andmed oleks/tuleks usaldatavad?
Just a thought!
Allkirjasid saaks koguda mitmete moto (tehnikaspordi) suveürituste raames mis veel tulemas kui keegi viitsiks muidugi sellega asjaga jännata. Või äkki on neti teel ka asi võimalik nii et andmed oleks/tuleks usaldatavad?
Just a thought!
kahe käega poolt üritust korraldada, aga fakt on see, et LV ees vaevalt meile mingit luba antakse - eriti veel siis kui me seal Eedi parkimiskoha kinni block´ime
allkirjade kogumine saaks olla ainult siis efektiivne, kui seda netis teha - kui me siin pundi peale 500 allkirja kokku kogume, on see piisaks mere - samas kui 500 kaherattalist lõrisema panna - siis seda peaks ikka kaugele kuulda olema
kellelgi oli taibukas idee ülesõidu juurde hoiatusmärgid panna - iseenesest kah väärt mõte, kuid probleemi ei likvideeri ja väga ei kujutagi ette kuidas ja millist liikluskorraldusvahendit kasutada, et just nimelt mootorratturitele oleks üheselt selge, et "vaata ette kuhu lähened"
ja niipalju veel, et autokooli õpetajad kas loevad siinset foorumit või ise rattamehed, aga ma tean kahte juhust kus sõiduiõpetaja on teatanud, et seda ülesõitu me ei läbi, et seda ratast on järgmistele ka veel õppimiseks vaja - seega -
mõtleme aja ja koha ning hakkab siis luba sebima - küll rahva kokku saab - mootorratturid ju meil solidaarne rahvas!!!
allkirjade kogumine saaks olla ainult siis efektiivne, kui seda netis teha - kui me siin pundi peale 500 allkirja kokku kogume, on see piisaks mere - samas kui 500 kaherattalist lõrisema panna - siis seda peaks ikka kaugele kuulda olema
kellelgi oli taibukas idee ülesõidu juurde hoiatusmärgid panna - iseenesest kah väärt mõte, kuid probleemi ei likvideeri ja väga ei kujutagi ette kuidas ja millist liikluskorraldusvahendit kasutada, et just nimelt mootorratturitele oleks üheselt selge, et "vaata ette kuhu lähened"
ja niipalju veel, et autokooli õpetajad kas loevad siinset foorumit või ise rattamehed, aga ma tean kahte juhust kus sõiduiõpetaja on teatanud, et seda ülesõitu me ei läbi, et seda ratast on järgmistele ka veel õppimiseks vaja - seega -
mõtleme aja ja koha ning hakkab siis luba sebima - küll rahva kokku saab - mootorratturid ju meil solidaarne rahvas!!!
Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 
-
allan76
Savisaar teatas pärast seda, kui aprillirahutuste järel netis tema vastu ligi 100000 allkirja koguti, et ta ei pea seda usaldusväärseks ning soovitas järgmine kord kasutada ID-kaardi võimalusi. Võiks ju sõnasabast kinni hakata.errorcode12 kirjutas:See üritus läheks kodaniku algatuse kategooriasse. Viimasel ajal on kõikide selliste ürituste lahutamatuks osaks ka allkirjade kogumine mis annaks ka antud aktsioonile kindlasti vähe tõsisema tooni. Kindlasti liituks mootrorratturitega ka palju tavalisi autojuhte. Sellel LV ees kogunemisel võiks toimuda ka allkirjade üleandmine.
Allkirjasid saaks koguda mitmete moto (tehnikaspordi) suveürituste raames mis veel tulemas kui keegi viitsiks muidugi sellega asjaga jännata. Või äkki on neti teel ka asi võimalik nii et andmed oleks/tuleks usaldatavad?
Just a thought!
On ehk kellelgi kogemusi digiallkirjastamist võimaldavate süsteemide loomisega?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.