Soovitage enduurokat...
Moderaator: Moded
Mina vaataks DRZ-e rootsist.
Stockholmi kant:
http://www.blocket.se/li?ca=11_s&q=drz& ... 1&w=2&sp=1
Kogu Rootsi:
http://www.blocket.se/li?q=drz&ca=11_s& ... &aws=&awe=
Stockholmi kant:
http://www.blocket.se/li?ca=11_s&q=drz& ... 1&w=2&sp=1
Kogu Rootsi:
http://www.blocket.se/li?q=drz&ca=11_s& ... &aws=&awe=
Hooldused samad. LC4 peaks olema võimsam. LC4 on minuteada raskem (starteri ja aku arvelt).Tihver kirjutas:Kui valida TT600R ja LC4 640 vahel, siis kumb hoolduse, tehnika, suutlikuse poolest mõistlikum on?
Kui probleemne on osaleda enduuroväljasõitudel ilma nubrita (ja sellega kaasnevate paberiteta) rattaga? Näiteks siis sellesama DRZ400E`ga?
Ilma numbrita ei soovita. Muidu tassid kastis männikule.
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
LC4 uurides sattus ette kolm erinevat variati:
LC4 640
LC4 Sixdays
LC4 Super Competition
Ise suutsin avastada erinevustest seda, et Sixdays peaks olema tavalisega võrreldes kõrgem, esiamort on upside-down ja plastik on natuke erinev.
Super Competition mootor on 609cc mitte 625cc, puudb elektriline starter ja kaal on kergem.
Mis nendel kolmel veel vahet on, millist soovitate, millist mitte?
LC4 640
LC4 Sixdays
LC4 Super Competition
Ise suutsin avastada erinevustest seda, et Sixdays peaks olema tavalisega võrreldes kõrgem, esiamort on upside-down ja plastik on natuke erinev.
Super Competition mootor on 609cc mitte 625cc, puudb elektriline starter ja kaal on kergem.
Mis nendel kolmel veel vahet on, millist soovitate, millist mitte?
Stark Varg EX
Kõige olulisem on kindlaks teha, kas asi on tänavasõiduks registreeritav. Pildi ja kuulutuse järgi ei tundu see eksemplar Saksas küll tänavasõidukõlblik olema (puudu suunakad ja numbrimärgialus, puudub viide ülevaatuse kehtivusele, mis oleks kaudseteks tunnusteks).Aga asjast ka... kuna Eestis neid müügis ei ole, siis ei oska hinnast midagi arvata, ehk teadjamad kommenteerivad seda isendit:
Link
sixdays ei tohiks erined amuidu kui värvi ja ehk ka sadula poolest.
Võimalik, et on mingeid väikesi muutusi ka detailides.
Amort peaks tal olema sama, mis sama aasta tava lc4-l.
Ma ei tea, kas 640 LC4 üldse "mitte USD" amordiga tuligi? 640 Adventure oli sinisena kindlasti mitte-USD WP Extreme 50-ga. Hõbedased tulid juba USD 48-ga.
Supercomp on hoopis teine asi. Seal võib olla erinevus ka filtrisüsteemis (osadel sportraamidel puudub raamisisene õlireservuaar ja esimene filter). Ka ei tea ma SC hooldevälpasid. Kickstarteriga masinatel vist on starteri asemel teine filter.
Võimalik, et on mingeid väikesi muutusi ka detailides.
Amort peaks tal olema sama, mis sama aasta tava lc4-l.
Ma ei tea, kas 640 LC4 üldse "mitte USD" amordiga tuligi? 640 Adventure oli sinisena kindlasti mitte-USD WP Extreme 50-ga. Hõbedased tulid juba USD 48-ga.
Supercomp on hoopis teine asi. Seal võib olla erinevus ka filtrisüsteemis (osadel sportraamidel puudub raamisisene õlireservuaar ja esimene filter). Ka ei tea ma SC hooldevälpasid. Kickstarteriga masinatel vist on starteri asemel teine filter.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Tihver,sellised rattad tunduvad suht soodsad ja päris käredad pillid. Toimi käest võid kindlasti täpsemalt küsida,millega tegu http://fahrzeuge.search.ebay.de/dr-350_ ... sacatZ9804
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.