KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
Moderaator: Moded
Trudi, olgem mõistetes korrektne.. sa räägid rööbastest, mitte liipritest. Liiprid on rööbaste all ristiIntruder kirjutas:(kogu jama on see pöörav liiper, kuna tee raudtee liiper pole seal mitte sirge vaid keerab paremale) ..... tehke teie ka nii - niisama lahmida pole mõtet.

Minu poolt oleks ainult 1 sõnum - Järvevana ülesõit mootorrattale ohutuks igal kiirusel ja iga ilmaga.
Minupoolest võtku või üles see esimene kasutu rööpapaar või tehku see keerama enne järsemalt ja pangu rongidele kiiruspiirang selle paari jaoks. Kui nad seal niikuinii ainult paaril korral aastas sõidavad.
intruuder. kle ära mölise . muidugi on köik nöus kohale tulema ja midaiganes seal tegema. see et teid 4tk tookord tuli oli pigem teie aja valikus . tööpäeval kell 13 on enamus meid tööl. tehke öhtul kella 18 aeg seal mingi värk . siis on autosid palju ja kui üks tsikkel sinna küllili panna igapäev hakkavad nad sellepeale palju rohkem mötlema .
meil on neid " enduuromehi" küll kelle ratas küllilipannes viga ei saa:P
meil on neid " enduuromehi" küll kelle ratas küllilipannes viga ei saa:P
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Raudtee ümbertõstmisest ei maksa unistadagi,raudtee võimalikud pöörderaadiused on oluliselt erinevad lisatud piltidel pakutust. ...pildid vahepeal ära kadunud...
Reaalsem on suurema loogaga eraldi kulgevast sõidurajast kaherattalistele unistada.
Peeter aka Hondarebel ametilt projekteerija
Reaalsem on suurema loogaga eraldi kulgevast sõidurajast kaherattalistele unistada.
Peeter aka Hondarebel ametilt projekteerija
Think positive
Rööbaste ümberpaigutamisest ja eraldi sõidurajast võin ainult unistada!!!
Eesmärk on ju muuta Järvevana ülesõit ohutumaks. Suur abi oleks kui tehakse korralik teeremont antud piirkonnas (viiakse rööpad teega ühele tasandile) ning asi mis kindlasti olukorda parandab on kui asendada rööbaste äärsed metallplaadid nn "kummiplaatidega" (antud asjad on Euroopas väga levinud ja kasutatakse ka juba Eestis, aru ainult ei saa miks seda Järvevanal pole tehtud
)
Kummiplaatidega saab viia rööpa ja tee vahelise vahe miinimumini mis vähendab oluliselt rööpa peal tekkiva libisemise ulatust, kuna pidamine kaob hiljem ja tekib varem (aeg, kus ratas asub rööpal on lühem).
Antud "kummimatid" võetigi Euroopas (ja ka Eestis) kasutule just sellepärast, et muuta raudteeülesõidukohad sujuvamaks.
Eesmärk on ju muuta Järvevana ülesõit ohutumaks. Suur abi oleks kui tehakse korralik teeremont antud piirkonnas (viiakse rööpad teega ühele tasandile) ning asi mis kindlasti olukorda parandab on kui asendada rööbaste äärsed metallplaadid nn "kummiplaatidega" (antud asjad on Euroopas väga levinud ja kasutatakse ka juba Eestis, aru ainult ei saa miks seda Järvevanal pole tehtud

Kummiplaatidega saab viia rööpa ja tee vahelise vahe miinimumini mis vähendab oluliselt rööpa peal tekkiva libisemise ulatust, kuna pidamine kaob hiljem ja tekib varem (aeg, kus ratas asub rööpal on lühem).
Antud "kummimatid" võetigi Euroopas (ja ka Eestis) kasutule just sellepärast, et muuta raudteeülesõidukohad sujuvamaks.
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
mulle väga tundub, et kumm on teematerjalina vihmaga väga libe 
Vähemalt kardisõidus võetakse vihmaga sootuks teised trajektoorid, kuna kuivaga teesse nühitud kumm peab vihmaga väga viletsalt.
Kui sam aasi on ka nonde kumminattidega, ei ole olulist vahet, kas sõita märjaga vastu diagonaalset rööbast või kummimatti.
KUI tõstetakse tee enne rööbast kõrgemaks, jääb siiski ka libisemise teem apäevakorda.
Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.

Vähemalt kardisõidus võetakse vihmaga sootuks teised trajektoorid, kuna kuivaga teesse nühitud kumm peab vihmaga väga viletsalt.
Kui sam aasi on ka nonde kumminattidega, ei ole olulist vahet, kas sõita märjaga vastu diagonaalset rööbast või kummimatti.
KUI tõstetakse tee enne rööbast kõrgemaks, jääb siiski ka libisemise teem apäevakorda.
Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.mella kirjutas:Kuidas nad aga seda ühte tasapinda hakkavad ajama, jääb segaseks. kuna esimene rööpapaar on sel kohal pöörav, on tagumine rööbas horisontaalsihis esimesest jupp maad kõrgemal. Mis tähendaks kahe rööpa vahele kallaku ehitamist või esimese rööpa uputamist sügavale tee sisse. See viimane tähendaks aga jällegi 20cm laiust diagonaalset kraavi.
Antud kumm ei ole töesti mingi kondoomi oma, see on spetsiaalselt valmistatud selle jaoks. Säilitab pidamise ka märja ilmaga. Neid "kummiplaate" saab just väga edukalt kasutatada sellistes kohtades, kus rööpad ise on erinavatel tasanditel (kas siis pöördest tingitud vms).
Olen oma silmaga näinud ja ka sõitnud üle sellisest raudteeülesõidukohast, kus raudtee pööras ja rööpad olid erinevatel kõrgustel. Seal oli samuti kasutatud nn kummiplaate ning sõit oli väga sujuv (nii vihmaga kui kuivaga). (Kahjuks pole sellist asja Eestis, antud intsident oli Saksas)
Olen oma silmaga näinud ja ka sõitnud üle sellisest raudteeülesõidukohast, kus raudtee pööras ja rööpad olid erinevatel kõrgustel. Seal oli samuti kasutatud nn kummiplaate ning sõit oli väga sujuv (nii vihmaga kui kuivaga). (Kahjuks pole sellist asja Eestis, antud intsident oli Saksas)
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Just täpselt nende mattidega on see kergesti saavutatav. Ma arvan, et olete ise kah neid nn kummimatte näinud ja neist üle sõitnud. Kõik uued raudteeülesõidukohad tehakse nendega (isegi Eestis). Nende mattide eesmärk ongi teha võimalikult siledaks ülesõidukoht.ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Mella - minu jaoks sealt kus lõppeb mõistus algab raudtee - seega sorry, kui liiper, rööbas - sassi läksid...kuid mõttest vist said sa ikka aru.
Käbi - kas sa viisakusest oled midagi kuulnud ja kui sinu vaba aeg hakkab alles kella 18:00 siis mida sa ültse hetkel kargad ja hüppad, antud üritus pidi ju neljapäeval 16:00 toimuma.
Käbi - kas sa viisakusest oled midagi kuulnud ja kui sinu vaba aeg hakkab alles kella 18:00 siis mida sa ültse hetkel kargad ja hüppad, antud üritus pidi ju neljapäeval 16:00 toimuma.
Kuids sa kindlaks teed, kas eest läbi minev pööre on vasakult paremale või paremalt vasakule?Pihelgas kirjutas:ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.

Minuarust on ülemiste poolse paari ülemiste poolne rööbas madalamal. Äkki selleks, et rong sisekurvi kallutaks

Sellel ülesõidul on mitme ebasoodsa tingimuse kokkulangevus: raudtee on maantee suhtes teravnurga all pluss raudtee pöörab (= väliskurvi rööbas on kõrgemal).
Kui probleemiks oleks ainult pöörav ehk eri tasandil rööbastega, ent maantega täisnurga lähedaselt ristuv ülesõit, ei oleks lahendus keeruline - rööbastevaheline teepind tehakse kaldega. Näiteid ei ole vaja kaugelt otsida - Veerenni põhjapoolne ülesõit kasvõi. Või Rapla-Türi maanteel Türi-Kolu vahel olev. Suurel kiirusel saab küll korraliku hüppe, ent aeglasel ohutu. Mõlemad rööpad on teepinnaga tasa, kulgevad kitsas soones ja mingeid lööke rattale ei teki.
Paraku ei ole see lahendus sobiv teravnurga all maanteed ületava raudtee jaoks, kuivõrd siis jääks kaldpind maanteesõidukite jaoks külgepidi ette ning viskaks teelt ära ka suuremaid sõidukeid, tsiklitest rääkimata.
Kisub sinnapoole, et Järvevanale tuleb ülesõidu piirkonda ehitada S-kurv, mis maantee ülesõidu kohas raudtee suhtes rohkem risti keeraks.
Ja see teravama nurga all olev teeharu on kasutusel küll, ise sealt mitut suurt kaubarongikoosseisu kulgemas näinud. Siis nendele rongidele, kes Tapa suunalt otse Pärnu või Viljandi poole lähevad, ilma Kopli kaubajaamas ümberlaadimiseta.
Kui probleemiks oleks ainult pöörav ehk eri tasandil rööbastega, ent maantega täisnurga lähedaselt ristuv ülesõit, ei oleks lahendus keeruline - rööbastevaheline teepind tehakse kaldega. Näiteid ei ole vaja kaugelt otsida - Veerenni põhjapoolne ülesõit kasvõi. Või Rapla-Türi maanteel Türi-Kolu vahel olev. Suurel kiirusel saab küll korraliku hüppe, ent aeglasel ohutu. Mõlemad rööpad on teepinnaga tasa, kulgevad kitsas soones ja mingeid lööke rattale ei teki.
Paraku ei ole see lahendus sobiv teravnurga all maanteed ületava raudtee jaoks, kuivõrd siis jääks kaldpind maanteesõidukite jaoks külgepidi ette ning viskaks teelt ära ka suuremaid sõidukeid, tsiklitest rääkimata.
Kisub sinnapoole, et Järvevanale tuleb ülesõidu piirkonda ehitada S-kurv, mis maantee ülesõidu kohas raudtee suhtes rohkem risti keeraks.
Ja see teravama nurga all olev teeharu on kasutusel küll, ise sealt mitut suurt kaubarongikoosseisu kulgemas näinud. Siis nendele rongidele, kes Tapa suunalt otse Pärnu või Viljandi poole lähevad, ilma Kopli kaubajaamas ümberlaadimiseta.
Ma ei tea kuidas nende Saksa kummimattidega on, aga Eesti omad on igatahes vihmaga lootusetult libedad. Minge proovige sealsamas Veerenni ostsas olevat ülesõitu, kui ei usu. Ehk sõnumit jagades ma küll neid kummimatte sinna Järvevanale ei tahaks. Kui praegu lööb raudtee ratta paigast, aga see pärast asfaldil jälle haagib, siis kummimatiga ilmselt on väänutamine väiksem, aga mingit haakimist ka ei toimu. Vihmaga on see sama hea kui jää. Sõnumil sõit ohutuks iga ilmaga ei ole häda midagi
.

-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mella sul on täiesti õigus, sorrimella kirjutas:Kuids sa kindlaks teed, kas eest läbi minev pööre on vasakult paremale või paremalt vasakule?Pihelgas kirjutas:ma võin eksida, aga esimene rööpapaar on ju pöördega paremale. Seega on tegelikult tagumine rööbas esimesest madalamal (vaadates Ülemiste-Mustamäe suunal). Probleemiks on kahe rööpapaari vaheline lõik, mis on rööbastest oluliselt madalam. ehk siis peale esimest rööbast käib jõnks alla ja teise rööpaga lööb esiratta üles tagasi. Seda rööbaste vahelist ala peaks tõstma.
Minuarust on ülemiste poolse paari ülemiste poolne rööbas madalamal. Äkki selleks, et rong sisekurvi kallutaks

sõitsin täna veel autoga sealt üle ja ma ei tea miks oli meelde jäänud, et esimene rööpapaar pöörab paremale (kui rong veerenni poolt tuleb). Tegelt keerab just vasakule ja seetõttu on ka tagumine rööbas esimesest kõrgem.
Sassi hakkab see raudtee mind juba ajama

-
- Postitusi: 94
- Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Loodetavasti on ilm parem kui täna.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Läks eilne õhtu vähe pikale?Telempe kirjutas:Sellegi saab loosungina meie kasuks keerata:
EI VIHMALE JÄRVE-
VANA ÜLESÕIDUL!
... ja piketeerime nii kaua, kuni Riigikogu võtab vastu määruse, mis keelab vihma vabariigi teedel ja maanteedel ning riiklikel pühadel.


Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Juul 2007, 09:29
Tere kaasvõitlejad!
Olles lugenud põhjalikult läbi eelpool kirjutatu, tahaks avaldada paar arvamust:
1. pole tsiklimeeste asi mõelda välja variante, kuidas Järvevana ülesõit õigesti projekteerida, see olgu inseneride rida, kes taolise töö eest juba palka saavad
2. kui eelmisel aastal juba protesteeriti sama teema suhtes ja siiski midagi ei järgnenud, siis tuleb oma nõudmisi jõulisemalt välja näidata. N: anname linnavalitsuse ees toimuval üritusel ultimaatumi, et kui kuu aja jooksul ei käivitu tööd olukorra parandamiseks, siis koguneme raudteele ja paneme rongiliikluse seisma.
3. Probleem selle ülesõidukohaga on tõsine, seetõttu peavad tulema kohale kõik, kel vähegi võimalik, mis puutub siia halb ilm, teame ju kõik, et pole si..a ilma, on s..t sõiduvarustus. Mida rohkem meid koguneb, seda tõsisemalt meid võetakse.
Kommentaar:
Üleeile sõitsin ka sealt üle ja ühe saatjana oli kaasas minu vanem poeg, kellel ka juba piisavalt sõidukogemust. Ise suutsin püsti jääda, aga poeg kukkus. Minu naine "Reispass" võttiski ühendust Tallinna transposdiametist sellise mehega nagu Vello Lõugas, kes sõna otseses mõttes saatis naistsiklisti pe...e ja ütles, et kui te kihutate ja sõita ei oska, siis valige teine teekond, ta olla käinud just seda ülesõitu kontrollimas ja kõik oli olnud OK.
Kuidas siis sõita, kas kiiresti või aeglaselt, näe linnaametnik oskab sulle ikka oma vastuse ja kommentaari anda. Seega, ärgem ajagem vahtu. Nõuame lihtsalt seda, et üesõi tehtaks korda ja mis on korrasolek, seda otsustagu insenerid.
Mõni aeg tagasi sattus üks tuttav nägema olukorda kus sama ülesõitu läbisid 5 soome tsiklisti. Kolm neist kukkus. Kust kurat pidid nemad teadma, kas sellel ülesõidul tuleb valida kiiruseks 3, 30 või 50 km/h. Nad üritasid raudteed lihtsalt turvaliselt ületada.
100% ise kohal
Olles lugenud põhjalikult läbi eelpool kirjutatu, tahaks avaldada paar arvamust:
1. pole tsiklimeeste asi mõelda välja variante, kuidas Järvevana ülesõit õigesti projekteerida, see olgu inseneride rida, kes taolise töö eest juba palka saavad
2. kui eelmisel aastal juba protesteeriti sama teema suhtes ja siiski midagi ei järgnenud, siis tuleb oma nõudmisi jõulisemalt välja näidata. N: anname linnavalitsuse ees toimuval üritusel ultimaatumi, et kui kuu aja jooksul ei käivitu tööd olukorra parandamiseks, siis koguneme raudteele ja paneme rongiliikluse seisma.
3. Probleem selle ülesõidukohaga on tõsine, seetõttu peavad tulema kohale kõik, kel vähegi võimalik, mis puutub siia halb ilm, teame ju kõik, et pole si..a ilma, on s..t sõiduvarustus. Mida rohkem meid koguneb, seda tõsisemalt meid võetakse.
Kommentaar:
Üleeile sõitsin ka sealt üle ja ühe saatjana oli kaasas minu vanem poeg, kellel ka juba piisavalt sõidukogemust. Ise suutsin püsti jääda, aga poeg kukkus. Minu naine "Reispass" võttiski ühendust Tallinna transposdiametist sellise mehega nagu Vello Lõugas, kes sõna otseses mõttes saatis naistsiklisti pe...e ja ütles, et kui te kihutate ja sõita ei oska, siis valige teine teekond, ta olla käinud just seda ülesõitu kontrollimas ja kõik oli olnud OK.
Kuidas siis sõita, kas kiiresti või aeglaselt, näe linnaametnik oskab sulle ikka oma vastuse ja kommentaari anda. Seega, ärgem ajagem vahtu. Nõuame lihtsalt seda, et üesõi tehtaks korda ja mis on korrasolek, seda otsustagu insenerid.
Mõni aeg tagasi sattus üks tuttav nägema olukorda kus sama ülesõitu läbisid 5 soome tsiklisti. Kolm neist kukkus. Kust kurat pidid nemad teadma, kas sellel ülesõidul tuleb valida kiiruseks 3, 30 või 50 km/h. Nad üritasid raudteed lihtsalt turvaliselt ületada.
100% ise kohal
Viina tuleb osata juua
Asi kogub meedias hoogu ja on ületanud isegi ETV24 uudiskünnise 
http://www.etv24.ee/index.php?0581074
Ja juba veereb "kuum pall" linnavalitsuselt edelaraudtee kätte, kes probleemi ei näe..

http://www.etv24.ee/index.php?0581074
Ja juba veereb "kuum pall" linnavalitsuselt edelaraudtee kätte, kes probleemi ei näe..
Tänases Autolehes on sellest ka lk.
Suzumen, kas see ka siinkohal avalikustatakse, misajaks ülesõidu korda tegemist nõutakse ning mida võetakse ette nõudmise mittetäitmise korral?
MA olen kindel, et hakkab pihta "pole meie rida" teema ja kui väga kõva pressi pole peal, surutakse asi maha.
Tuletan meelde, et pikka aega ei tohi anda, kuna mäng käib inimeludega.
Lisaks peaks keegi uurima, kuidas toimida, kui antud ülesõidu tõttu on tekkinud materiaalseid- või inimvigastusi. Ja kelle peale esitada hüvitusnõue.
JA tuleks avalikkust teavitada hüvitisnõude esitamise võimalikkusest ja vajalikkusest.
Ühel hetkel kasvavad hüvitisnõuded piisavalt suureks, et mõtlema panna.
Suzumen, kas see ka siinkohal avalikustatakse, misajaks ülesõidu korda tegemist nõutakse ning mida võetakse ette nõudmise mittetäitmise korral?
MA olen kindel, et hakkab pihta "pole meie rida" teema ja kui väga kõva pressi pole peal, surutakse asi maha.
Tuletan meelde, et pikka aega ei tohi anda, kuna mäng käib inimeludega.
Lisaks peaks keegi uurima, kuidas toimida, kui antud ülesõidu tõttu on tekkinud materiaalseid- või inimvigastusi. Ja kelle peale esitada hüvitusnõue.
JA tuleks avalikkust teavitada hüvitisnõude esitamise võimalikkusest ja vajalikkusest.
Ühel hetkel kasvavad hüvitisnõuded piisavalt suureks, et mõtlema panna.
Kuna raudteed on sellel ülesõidul raske hakata sõiduteega risti paigutama, siis näen mina kahte võimalust:
1. Teha antud liiklussõlm kahetasapinnaliseks raudtee tasapinna säilitamisega
2. Muuta sõidutee ründenurk raudteega risti
Vaadaku siis projekteerijad ja maa-amet ise, mis variant odavam tuleb.
Liikluse sujuvuse poolest on ainulahendus variant 1.
EDIT: Motikaga veel seal kukkunud pole aga jalgrattaga sain kulmu lõhki küll 90-ndate lõpus.
1. Teha antud liiklussõlm kahetasapinnaliseks raudtee tasapinna säilitamisega
2. Muuta sõidutee ründenurk raudteega risti
Vaadaku siis projekteerijad ja maa-amet ise, mis variant odavam tuleb.
Liikluse sujuvuse poolest on ainulahendus variant 1.
EDIT: Motikaga veel seal kukkunud pole aga jalgrattaga sain kulmu lõhki küll 90-ndate lõpus.
Keep momentum
ei taha kirgi üles kütta aga ajab sapi keema küll need meie "munadeta" ametnike mõttetud kommentaarid - krt, kui Kommunaalameti juhataja EI TEA, kes asjaga peab tegelema, vaid ARVAB, et "Minu arvates on küsimus eelkõige raudtee otsustada...", siis on ta väga vale mees sellel ametipostilzzrider kirjutas:Asi kogub meedias hoogu ja on ületanud isegi ETV24 uudiskünnise
http://www.etv24.ee/index.php?0581074
Ja juba veereb "kuum pall" linnavalitsuselt edelaraudtee kätte, kes probleemi ei näe..

igal juhul kohal!
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
ma paberi peal pole näinud aga muidu on webivariandis olemas:
http://www.postimees.ee/110707/esileht/ ... 271673.php
http://www.postimees.ee/110707/esileht/ ... 271673.php
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.