2. leht 2-st

Postitatud: 08 Aug 2007, 15:28
Postitas Käbike
Minu meelest on hetkel Rapla-Tallinna vahel suht palju Jumala kaitset vaja. Hetkolukord Seli ja Urge bensukate vahel on ikka igati kohutav. Näo ees olev rätik on tänuväärt kingitus ja käelihased hetkel olulised. Vahepeal sõidavad seal autojuhid nii kuidas ise tahavad, huvitav mida need siklistid veel siis seal vahepeal tegema peaksid? Üks hommik oli mul selline tunne, et kukun nende samade lahtiste kividega autojuhte loopima :)

Postitatud: 08 Aug 2007, 16:48
Postitas koi
See teelõik nii lühike.Aeglaselt turnida on raske jah, aga 130- ga lastes läheb kui nöörimööda ja lõpeb ruttu.

Postitatud: 09 Aug 2007, 11:24
Postitas baltroon
koi kirjutas:
See teelõik nii lühike.Aeglaselt turnida on raske jah, aga 130- ga lastes läheb kui nöörimööda ja lõpeb ruttu.
Vaata sinna:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... torder=asc
Võimalik, et leiad midagi enda kohta.

8)

Postitatud: 09 Aug 2007, 11:56
Postitas piiks
baltroon kirjutas:
Nagu Agu Sihvka juba varajases nooruses teadis, et kõik täpselt ära rääkida, tuleb alusatada algusest...

Rõõm oleks siiski teada, et ma pole ainuke, kellel hästi vahest läheb.

8)
No mul ka vehel läheb hästi.
See oli eelmine või üleelmine suvi, kui ma Bl@qga Hiiumaale ja tagasi sõitsin. Hakkasin õhtul Tallinnast liikuma, kuni Haapsaluni läks hästi.
Enne Haapsalut hakkas vastutulevast autost 1 oinas möödasõitu tegema ja ega mina teda seal vastassuunas ei seganud. Eks ta vaatas, et mis see koos juhiga 350 kilone käkk ikka heale autole teeb :D No manööverdasin teepeenart kasutades tast mööda.
Järgmiseks tegin Zhigullist möödasõitu. Zhigull arvas, et pole paha vasakpööret teha läbi minu, muidugi suunda näitamata. Ei õnnestunud, põikasin eest ära.
Kolmas maniakk oli veel enne Haapsalut tee peale sätitud, aga ma ei mäleta mida ta täpselt üritas. Igaljuhul ma ignoreerisin teda ja sõitsin edasi.
Edasine sõit kulges suurte viperusteta kuni Emmasteni. Peale Emmastet on hea sirgem lõik, andsin seal minna 230+ kiirusega, kui silmasin läbi tumeda kiivri visiiri, et pimedast põõsast kargab keegi kohe välja. Tallasin pidureid ja oligi. Nina eest vuhises kitse risu mööda. Hakkasin vaikselt juba CIA vandenõud kahtlustama.
Kohale jõudsin ilusti.
Suht vara hommikul (esimse parve peale sihtisin) hakkasin tagasi sõitma. Enne Emmastet oli tee peale paigutatud ühtlaste vahedega 3 varblast. Kaks äärmist hüppasid laiali, aga keskmisega visati mind vastu kiivrit. Hea pauk, kui kiirus on üle saja. Sulgi lendas, osa jäi kiivri visiiri vahele.
Haapsalu Tallinna vanal maanteel kurvist välja kallutades avastasin, et otse keset teed seisab põdravasikas ja vaatab mulle otsa. Võtsin hoo maha, ei midagi. Jäin seisma, vaatasin ka. Tüdis ära ja läks metsa mängima.
Siis ma enam kiirust igaksjuhuks alla 160-ne ei lasknud ja lendasin rahulikult Tallinnasse. CIA ei suutnud sellise tempoga kannul püsida :D:D:D

Postitatud: 09 Aug 2007, 11:56
Postitas kraut
Käbike kirjutas:
Minu meelest on hetkel Rapla-Tallinna vahel suht palju Jumala kaitset vaja...
Vast leiad siit abi:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ht=#229451

Postitatud: 09 Aug 2007, 12:17
Postitas baltroon
kraut kirjutas:
Käbike kirjutas:
Minu meelest on hetkel Rapla-Tallinna vahel suht palju Jumala kaitset vaja...
Vast leiad siit abi:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ht=#229451
Selle teema algusest leiab kah abi. Ja just selle Aespa-Kiisa vahelise lõigu läbimiseks.

Piiks!!! (lol)
Võiks lausa arvata, et loll aga järjekindel. Siukese seiklusseeriaga oleks vist ise pulga rattale toeks pannud ja vaikselt vilet lastes metsa vahele läinud riste ette taguma. Või siis oleks edasine sõidukiirus sõltunud E=mc2 (crash)

8)