Kui vana Max'i sai veel kuidagi costumitega seostada, siis kahjuks uus max kipub olema rohkem B-kingi stiilis väimusega. Suht kahju
Kui vana Max'i sai veel kuidagi costumitega seostada, siis kahjuks uus max kipub olema rohkem B-kingi stiilis väimusega. Suht kahju
SOOVITAN SOOJALT.Sain selle uuega läinud reedel itaalias sõitta,15 lisa nm ja 25 hp andis tunda.Vanaga võrreldes 4000 pealt huippu minek.piduri kettad olid suuremad aga sama sitad ja värv ikka lakkimatta.Peaks oma tuunitud võrri välja vahetama.
lumelaud kirjutas:SOOVITAN SOOJALT.Sain selle uuega läinud reedel itaalias sõitta,15 lisa nm ja 25 hp andis tunda.Vanaga võrreldes 4000 pealt huippu minek.piduri kettad olid suuremad aga sama sitad ja värv ikka lakkimatta.Peaks oma tuunitud võrri välja vahetama.
"SOOVITAN SOOJALT. Sain selle uuega läinud reedel Itaalias sõita, 15 lisa-Nm ja -25hp andis tunda. Vanaga võrreldes 4000-e pealt huippu minek. Pidurikettad olid suuremad, aga sama sitad ja värv ikka lakkimata. Peaks oma tuunitud võrri välja vahetama."
Vaat, enam ma ei kannatanud välja
Ära mine närvi Heiti... busal lihtsalt lükkus ehk edasi mihklipäev Kuningas pole uuesti sündinud sest vana ei anna ruumi. Või on Suzukil miskid kollektiivsed päevad - valusad tagurpidikäigud! Minugi lootused, küll seoses uue kuuesajasega, on vaadates asjade arengut... no kohe-kohe purunemas... Ei mahu pähe, et äkki peab mõne aasta pärast head ratast näiteks Kawasakist ehitama hakkama... abrrryaak
tramm66 kirjutas:Ära mine närvi Heiti... busal lihtsalt lükkus ehk edasi mihklipäev
Kuningas pole uuesti sündinud sest vana ei anna ruumi. Või on Suzukil miskid kollektiivsed päevad - valusad tagurpidikäigud! Minugi lootused, küll seoses uue kuuesajasega, on vaadates asjade arengut... no kohe-kohe purunemas... Ei mahu pähe, et äkki peab mõne aasta pärast head ratast näiteks Kawasakist ehitama hakkama... abrrryaak
Ei, ega ma pilli pärast nutnud, aga mingit, elementaarset, põhikoolitasemel (-mata liide on 9nda klassi eesti keele eksamil) kirjakeelt ei tohiks olla raske paluda.
Aga teemast: tundub, et nüüd on selline suur uhke laine saabumas, kõigilt on oodata suuri, aga samas sportlike sugemetega maanteesilujaid. Järgmistel iteratsioonidel on ilmselt ka libisevad sidurid ja ABS-iga pidurid.
Sry - OT
Tundub, et B-Kingil on siis siduriga kehvad lood - lisaks slipper-siduri puudumisele on sidur väga "raske", sest nagu piltidelt näha, peavad ka koljati mõõtu mehemürakad terve käega siduriheeblit kiskuma
tali kirjutas:Ehk tiba OT, aga olen kusagilt lugenud, et B-King projektil on Busa mootor+turbo - 250 hobust. Kas see oli nii ainult koncept-bikel näitusestendil, või lollitati lugejaid lihtsalt. Ja et kas siis seeriamasinal on lihtsalt tavaline Busa tehnika?
Tsiteerin "1000 mootorratast" raamatut B-kingi kohta:
Kompressoriga varustatud Hayabusa neljasilindrine jõuallikas peaks saavutama võimsuseks 250hj.
Sinna juurde tulevad moodsad lisaseadmed nagu mootorratturi identifitseerimine sõrmejälje kaudu või interaktiivne Telematic süsteem. B-kingi disainifirma ideemootorratta pardal on isegi internetiühendus.
Ehk minujaoks üsnagi suur pettumus, et see kompressor/turbo sealt ära jäi.
Muidu väga stiilne ratas, kui sumpapütid ära vahetada. Need on küll ebakaines olekus disainitud.
No nii Suzuki hayabus 2008 seisab ramos saalis. kellel soovi võite ktsuma minna. Aga mina ostan selle ära. Mis ma sokan ütelda. ILus võimas ja täpselt minu egoga ühte mõõtu. Ramos seisab se Punane vägagi kõva. homme saan hinnapakumise ja siis kappan ostu sooritama
Appi milline rõvedus see on :S
Kipsi kirjutas:Appi milline rõvedus see on :S
... missugune neist siis: Busa, King või King'i sumpsid? Viimase osas olen Bashiga ühes paadis. Suht koledad, oleksid võinud olla väiksema venna sumpside ja tulede terviklahenduse moodi.
Just my 2 cents.
Kipsi kirjutas:Appi milline rõvedus see on :S
kellele on ja kellele mitte. Maitse asi. Kawasaki zx14r ninja on kole masin
Kipsi kirjutas:Appi milline rõvedus see on :S
uut busa saaks veldi poest 178 tuhhiga. ja novembris saaks kätte kui kohe ära tellida:)
Suzu-poiss mis hinnaga sa Ramost uue Hayabusa käte vahele said? Kuna endal plaan sama apastraat osta siis sondeerin pinda. Enne vaja enda Kawa Z1000 maha müüa.
Kas poleks mõtekam jaanuaris osta ja ARKi paberid siis teha - talvel ju nagunii ei sõida ja siis saad lisaks 2008 mudelile ka passi 2008
ramo ei anna hinnast alla eriti. Soovitan veldi käest osta se hayabusa. Aga kui saksast tooma lähete saate veel odavamalt. kui kesklaost tuua siis hind peaks olema 13 tuhhi taala. Ise ei ole veel ost aga raha olemas ja kohe ostan ära. võtab veidi veel aega. kuna garaaz remomdis
Suzu-poiss kirjutas:ramo ei anna hinnast alla eriti. Soovitan veldi käest osta se hayabusa. Aga kui saksast tooma lähete saate veel odavamalt. kui kesklaost tuua siis hind peaks olema 13 tuhhi taala. Ise ei ole veel ost aga raha olemas ja kohe ostan ära. võtab veidi veel aega. kuna garaaz remomdis
Äkki valgustad, kuidas kesklaost osta saaks?
Vidget kirjutas:Suzu-poiss kirjutas:ramo ei anna hinnast alla eriti. Soovitan veldi käest osta se hayabusa. Aga kui saksast tooma lähete saate veel odavamalt. kui kesklaost tuua siis hind peaks olema 13 tuhhi taala. Ise ei ole veel ost aga raha olemas ja kohe ostan ära. võtab veidi veel aega. kuna garaaz remomdis
Äkki valgustad, kuidas kesklaost osta saaks?
... ja kuidas sel juhul karantiide jms on. Kas sellise variandi puhul saad tsikli nö tooriku kastis ja paned ise lõplikult kokku
errorcode12 kirjutas:... ja kuidas sel juhul karantiide jms on. Kas sellise variandi puhul saad tsikli nö tooriku kastis ja paned ise lõplikult kokku
Mõne margi puhul sellisel juhul (ise kokku pannes) garantii kaotab kehtivuse.
kesklaost ostes ei ole jah kahjuks karantiid aga ühes tükkis bike saad sealt igate pidi. ja kesklaost otse osta bike tuleb selleks minna otse kesklatu ja ütelda et tahad nüüd ja kohe seda mudelit ja selle sa ka saad
mida postitus edasi, seda rohkem hakkab mulle tunduma, et foorumi kasutaja kodanik suzu-poiss on üks suur huumorimees. ahjaa... õigekirja võiks nagu ka veidi uurida ja endale selgeks teha. vanuses, mis lubab võita hayabusa sarnaste aparaatidega, võiks eesti keelt ka ikka osata.
ja moded > palun võtke kaks hetke aega ja rookige see teema puhtaks offtopicutest...
Suzu-poiss kirjutas:kesklaost ostes ei ole jah kahjuks karantiid aga ühes tükkis bike saad sealt igate pidi. ja kesklaost otse osta bike tuleb selleks minna otse kesklatu ja ütelda et tahad nüüd ja kohe seda mudelit ja selle sa ka saad
Tahan nüüd ja kohe seda mudelit, muidu juhtub see, mis juhtus eile...!!! (Aga eile juhtus see, et ei saanudki...)
Credo kirjutas:mida postitus edasi, seda rohkem hakkab mulle tunduma, et foorumi kasutaja kodanik suzu-poiss on üks suur huumorimees. ahjaa... õigekirja võiks nagu ka veidi uurida ja endale selgeks teha. vanuses, mis lubab võita hayabusa sarnaste aparaatidega, võiks eesti keelt ka ikka osata.
ja moded > palun võtke kaks hetke aega ja rookige see teema puhtaks offtopicutest...
No jah. vb tõesti kiri veidi väär. eksimine on inimlik. ei ole olemas 100% täiusliku inimest. hayabusa on bike mida ma endae ostan ja ma ei kahetse seda ostu
Suzu-poiss kirjutas:Credo kirjutas:mida postitus edasi, seda rohkem hakkab mulle tunduma, et foorumi kasutaja kodanik suzu-poiss on üks suur huumorimees. ahjaa... õigekirja võiks nagu ka veidi uurida ja endale selgeks teha. vanuses, mis lubab võita hayabusa sarnaste aparaatidega, võiks eesti keelt ka ikka osata.
ja moded > palun võtke kaks hetke aega ja rookige see teema puhtaks offtopicutest...kui sul midagi on ütelda siis ütle. vb on tõesti mu õigekiri veidi väära aga se sellest et ma Hiidlane. olen 20a saarel eland ja sellest se jura :S aga siiski bHayabusa se on bike mida sina endale ei saa lubada. see on ju sinu kadedus
Ärme siin nüüd kellegi rahakotti piiluma hakka. Kuid Onu Credol on rattaid olnud rohkem kui kümme
Ja talle meeldivad kroomid
[loe: paadid]
Suzumen kirjutas:Järgmine aasta ainult ära tule ust kraapima, kui teenindusjärjekorrad kuudes ja garantii kehtib ainult Veldi juures (ülejäänud euroopa esindused saadavad su pikalt)
miks peaks Veldi (või kelle iganes) teenindusjärjekorrad kuudepikkuseks venima? Kui klientuur kasvab, siis üldiselt on kombeks ettevõtet laiendada
wide-open kirjutas:Suzumen kirjutas:Järgmine aasta ainult ära tule ust kraapima, kui teenindusjärjekorrad kuudes ja garantii kehtib ainult Veldi juures (ülejäänud euroopa esindused saadavad su pikalt)
miks peaks Veldi (või kelle iganes) teenindusjärjekorrad kuudepikkuseks venima? Kui klientuur kasvab, siis üldiselt on kombeks ettevõtet laiendada
Meil siin Eestimaal nii lihtne töötajaid leida pole.
Suzumen kirjutas:.... ja garantii kehtib ainult Veldi juures (ülejäänud euroopa esindused saadavad su pikalt)
Oot-oot! Kuidas selline asi siis nüüd võimalik on? Kas valmistaja garantiid siis üldse ei ole? Ainult regiooni esindaja enda või lausa riikide maaletoojate endi oma?
hmmm... Yamaha ostan Yamaha keskusest või Veldi käest. Küsimus pigem hinnas ja hooldusi teevad kõik ühe ja sama raha eest ning mingi asja lagunemise hirm uuel asjal on suhteliselt väike (aga siiski olemas ja see on minu risk).
Aga isegi kui ma peaksin kunagi Suzuki ostma (mis on suhteliselt väikese tõenäosusega), siis isegi hea hinna juures jätan Ramost ostmata ja lähen Velti.
Sama teema on Apriliaga. Kuigi jah, Velt on läbi Leedu Aprilia ka ametlik Aprilia esindaja Eestis (tehnikud on läbinud ka ametliku Aprilia tehase koolitused).
Ärge ajage palun sassi tavalist teenindust (mis maksab igal pool) ja garantiid. Ja garantii puhul kipuvad paljud sõitjad peksma ka kõik oma vead ning möödalaskmised, mida nad hiljem niikuinii kinni peksavad kõvasti ja kiiresti.
Teine teema on selles, et Velt ei ole kunagi Eestis müünud mujale kui EMEA piirkonda toodetud sõidukeid. Seega täpselt need samad mida müüvad ka Yamaha keskus ja Ramo ja kes iganes.
Ning kes hakkab siin rääkima, et näiteks Suzuki rataste puhul ei toimi sama mehhanism nagu Ramos, siis mine palun puu otsa. Parim näide on hetkel üks 1800 valge Intruder, millele tehas saatis uue käigukasti ja mootori nii mis kolises.
Ilmselt siis kaitstakse oma esindajaid sellega, et ainult autoriseeritud organisatsioonide tehtud commissioning avab valmistaja garantii.
See on tõepoolest sageli kasutatav meede, aga pigem selliste toodete osas kus tuleb teha paigldus ja esmane seadme käivitus või töösselaskmine. Samas tekib küsimus, et kui Velt oma müüdavaid rattaid ei osta tehase poolt volitatud keskse kaupmehe käest siis kust need tulevad. Teoreetiliselt peaks ta olema ikkagi garantiikõlbulik, kuna varustuskanal peaks kuskil kõrgemal Ramo kasutatvaga lõpuks kokku jooksma ning garantii case puhul saaks nõuda kohustuste täitmist just sealt. See aga omakorda kõrgemalt kuni tehaseni välja. Aga see kõik on teooria ja minu uitmõtted.
Suzu-poiss kirjutas:kesklaost ostes ei ole jah kahjuks karantiid aga ühes tükkis bike saad sealt igate pidi. ja kesklaost otse osta bike tuleb selleks minna otse kesklatu ja ütelda et tahad nüüd ja kohe seda mudelit ja selle sa ka saad
Minu andmetel Suzukil pole Euroopas ainust ja suurt keskladu, on regoinaalsed kesklaod. Info pärit suhtlusest Hayabusa foorumist.
Aga ... eraisikuna pole võimalik astuda lattu ja öelda, et vot seda ma tahan. Seal aetakse asju vaid autoriseeritud diilerite või hulgiostjatega. Vähemalt minusugune tarbija sinna ligi ei saa. Kui Sul on teised kanalid, siis äkki plaanime ühisostu? Saaks soodsamalt.