TDM 850 vs. TDM 900?
Moderaator: Moded
mõmm kirjutas:pritsu kirjutas:Karterikaitse tegi sõber ise. Annan talle teada, et Sul huvi.
Minul oleks huvi? Mitu raha läheb...... ja välimus?
Minul ka huvi.. samas näidise saaks http://coffer.elmatik.ee/miko/TDM/P9236267.JPG
See konkreetne ratas kuulub kasutajale XTA, pargime parklas kõrvuti.
Konesko Autotarvikust võiks ju küsida, mis hinnaga nad neid hulgi valmis vorbiks
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
pritsu kirjutas:Karterikaitse tegi sõber ise. Annan talle teada, et Sul huvi.
Mulle palun ka üks!
Suutsin lõpuks ära otsustada ja muretsesin endale 99a. TDMi.
Nüüd plaan ratast täiustada. Karterikaitse on nimekirjas üks esimesi asju.
Kui su sõber mõistliku hinnaga valmis teeks oleksin kindlasti ostja, nii, et võid talle teada anda, et mina olen ka käpp!
http://www.pohjatuultepojad.net
Mina olen siis see sõber, kes endale karterikaitse tegi....ja laibakaid vorpisime Pritsu ja TDM-ga ka oma ratastele ise teha. Laibakad jäid meil sellised: http://www.album.ee/node/14767769/50092157
Karterikaitset kellelegi tegema küll ei viitsi hakata ja tegelikult ma tegin koleda ka Minu jaoks peaasi, et toimib. Ei taha enam karteri põhja lappida
Idee lihtne - lattraua väänasin etteotsa laibakate kinnitusmutikate vahele ja tagapool analoogselt mingite mootorikinnituste vahele. Plekk peale ja valmis. Kes vähegi viitsib ise nikerdada saab asjaga suurepäraselt hakkama. Kui kellegil soovi laibakaid teha, siis umbkaudsete mõõtudega võib ikke aidata. Laibakad on tehtud mingite originaalide järgi, mille umbmäärased mõõdud Carpest 1 austraallane saatis.
Kogu see teema siin lõhnab ikka väga selle järele, et peab väikse TDM-laste kogunemise kuskil tegema.
P.S. Äkki keegi teab, kas tagaamorti on võimalik remontida ja kui on siis kus Otsustas kurjam õli välja lasta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Nii, sai UK'st endale ka karterikaitse tellitud-ebay abiks! Muuseas, seal (st www.e-bay.uk.co) on palju 3VD kola müügis, Landmarkbikes müüjaks. Saksa ebay's oli ka üks karterikaitse 3VD'le veel olemas. Andke aga hagu!!
Sai esimene mõnusam kruusa-metsatiir ära tehtud-siiamaani kisub rõõmsa ilme sihverplaadile! See masin on korraliku rehviga kruusatee jaoks mõeldud! Metsas on ta jah pisut raske ja madal. Üks probleem jäi häirima, nimelt kipub keskjalg konarlikul teel kolksuma aga see on eemaldamisega või mingi fiksaatoriga kõrvaldatav.
Edu
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
ants01 kirjutas:Üks probleem jäi häirima, nimelt kipub keskjalg konarlikul teel kolksuma aga see on eemaldamisega või mingi fiksaatoriga kõrvaldatav.
Keskjalg oli üldse üks esimesi asju mis ma oma rattal maha kruvisin, sest kui linnas mõnd kurvi lahedalt kallutasin, siis see ainult vastu maad käiski.. aga kallutama peab, sest muidu lähevad rehvid "kandiliseks"
Mis puudutab antud isendi sõiduasendit, siis ma üsna mitusada kilomeetrit jutti sõitnud ja pole hullu midagi, pigem on mul hea meel et see bike pole ja kaassõitjal ka suht mugav taga istuda. Pigem probleem, et pikemal sõidul tagaistuja magama ei jääks
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
ants01 kirjutas:Nii, sai UK'st endale ka karterikaitse tellitud-ebay abiks! Muuseas, seal (st http://www.e-bay.uk.co) on palju 3VD kola müügis, Landmarkbikes müüjaks. Saksa ebay's oli ka üks karterikaitse 3VD'le veel olemas. Andke aga hagu!!
Sai esimene mõnusam kruusa-metsatiir ära tehtud-siiamaani kisub rõõmsa ilme sihverplaadile! See masin on korraliku rehviga kruusatee jaoks mõeldud! Metsas on ta jah pisut raske ja madal. Üks probleem jäi häirima, nimelt kipub keskjalg konarlikul teel kolksuma aga see on eemaldamisega või mingi fiksaatoriga kõrvaldatav.Edu
Kuigi olen ebays ikka pikemat aega ringi kolanud ei leidnud ühtegi karterikaitset. Igasugust muud kola oli TDMile kuid karterikaitset ja mootoriraude polnud kuskil. Sa võiksid pildi enda omast panna ülesse ja viida anda sellele jupile.
Tänud ette.
Keskjalaga on nii , et ma ei jõua enda oma sinna peale tõmatagi. Üks päev tõmbasin selja paigast. Ega ta originaal vist pole ka.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Kui kiiresti teed siis: http://cgi.ebay.de/TDM-850-Motorschutzw ... dZViewItem
Enda oma saan järgmine nädal kätte, siis röögin
Edu
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
ants01 kirjutas:Enda oma saan järgmine nädal kätte, siis röögin
Kuule, aga ennem kui külge kruvid, lähme käime kambaga siin ära http://www.koneskoauto.ee/ ja vaatame mis kohapeal tegemise hinnaks tuleb. Mis arvad sellest ?
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
VWman kirjutas:ants01 kirjutas:Enda oma saan järgmine nädal kätte, siis röögin
Kuule, aga ennem kui külge kruvid, lähme käime kambaga siin ära http://www.koneskoauto.ee/ ja vaatame mis kohapeal tegemise hinnaks tuleb. Mis arvad sellest ?
Ma vaatan, et see on päris hea koht.
Minu jaoks sutsu kaugel, kuid kui te ära seal käite, võiksite siia ka postitada, et palju raha läheb nii karterikaitse puhul kui ka raudade umbkaudne hind. Ise sooviks selliseid raudasid mis ainult mootorit ei kaitseks vaid ka osaliselt gondleid(ehk siis tuleks peaaegu paagini välja.) Materjal võiks olla roostevaba teras.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
900-ne tuli 2002 välja, kas nendel esimestel mingeid hädasid ja vigasid mida karta ? Tasub ka esimesi piiluda või alates mingist aastast, mis modifikatsioone või muudatusi neil aastate lõikes on 2002, 2003, 2004 äkki keegi valgustab, piilun siin vaikselt 900-se poole. Kuda kütuse rüüpamine, kas pritse ei ole ökonoomsem siis kui karpad, keegi mainis et 900-ne jõulisem bena rüüpaja ? Kas vahe on mõekõrgune 850-ga võrreldes just pidurite ja käigukasti osas, ehk veel miskit lisaks ?
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Kuhu oma ratta ära sokutasid, Ghost?
Aga ei ole neil vahe mäekõrgune. Isegi künkakõrgune mitte. Igapäevaselt sõidan 98 aasta TDM 850ga ning olen sõitnud ka 2008 aasta 900ga. TDM nagu TDM ikka. Midagi suurt ja üllatuslikku uuemal juures ei ole.
Ghost kirjutas:900-ne tuli 2002 välja, kas nendel esimestel mingeid hädasid ja vigasid mida karta ? Tasub ka esimesi piiluda või alates mingist aastast, mis modifikatsioone või muudatusi neil aastate lõikes on 2002, 2003, 2004 äkki keegi valgustab, piilun siin vaikselt 900-se poole. Kuda kütuse rüüpamine, kas pritse ei ole ökonoomsem siis kui karpad, keegi mainis et 900-ne jõulisem bena rüüpaja ? Kas vahe on mõekõrgune 850-ga võrreldes just pidurite ja käigukasti osas, ehk veel miskit lisaks ?
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Oma ratta sokutasin vennale. Sai järsku päeva pealt isu täis ja tahtsin midagi muud, proovisin TDM-i, XT 660 R-i mõtlesin ja kaalusin ja jäin hetkel TDM juurde, päris muhe oli suristada ja hoopis teisest puust ratas, tahtsin vaheldust ratta näol.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Hmm... vastavalt: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 saan aru et 850-st toodeti aastani 2001 aga isendeid olen müügis näinud mobile.de lehel tuhnides näiteks 2002.a omasid ja isegi 2003.a oma leidsin ühe just 850-st pean silmas kas neid toodeti siis 2002 ja 2003 ka või on need ikkagi kuni 2001 lõpuni toodetud masinad ja arvele lihtsalt 2002 võetud ?
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Ghost kirjutas:Hmm... vastavalt: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 saan aru et 850-st toodeti aastani 2001 aga isendeid olen müügis näinud mobile.de lehel tuhnides näiteks 2002.a omasid ja isegi 2003.a oma leidsin ühe just 850-st pean silmas kas neid toodeti siis 2002 ja 2003 ka või on need ikkagi kuni 2001 lõpuni toodetud masinad ja arvele lihtsalt 2002 võetud ?
Ja mis selles nii erilist on?
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
kas peab midagi erilist olema, ei saanud nagu aru et kas 2001 lõpetati tootmine või hiljem, see oli küsimus millele otsin vastust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Minu masin on '98 väljalase, aga esmane regamine on 2000a oktoober.
Vaata siis värvikoodi järgi või siis http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=171
Ähh, osta ära, mis Sa ikke seda aastakest põed! Kui liiga vana tundub, vaata oma passi võrdluseks:D
PS
Ära enne 27.augustit osta, muidu ei jõua Ahto veel tööle!
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
ei põe aastat ja ostan ära loomulikult, mind lihtsalt huvitas. Selge siis et kuni 2001.a tehti neid. ärge siis kohe maha lööge
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Küll OT aga:
ants01 kirjutas:PS Ära enne 27.augustit osta, muidu ei jõua Ahto veel tööle!
Ratas on kül ennem 27-t olemas aga ma panen 25-l ise minema mõneks ajaks nii et sõita ikka ei saa... et siis sinu soov ka täitub
-
Teema algataja
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Tervitus TDM-i sõpradele!
Sai siin mõned nädalad tagasi eelmine ratas ära müüdud ja polnud plaanis tervislikel põhjustel sel aastal enam ratast soetada, kuid seda vestlust lugedes läksin käima ja tõin peale proovimist TDM 850 ( 97a.) oma õuele. Nüüdseks olen ikkagi juba 700 km mõnusaslt läbinud. Kuid eile peale suuri vihmasid tahtsin ikka sõitma minna ja lükkasin masina välja. Nädal oli seisnud vahepeal soojas hallis. Ja peale starteri vajutamist käis selline kärgatus ja kärsahais ,et pidin tsikli peaaegu käest pillama Ja käima enam ei läinud. Pool tundi seisis ja siis proovisin uuesti, natuke lubas juba korraks. ja ca 10 pärast läks ilusti käima ja käib siiani ilusti... Oskate kommenteerida?
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Dock kirjutas:Tervitus TDM-i sõpradele!
Sai siin mõned nädalad tagasi eelmine ratas ära müüdud ja polnud plaanis tervislikel põhjustel sel aastal enam ratast soetada, kuid seda vestlust lugedes läksin käima ja tõin peale proovimist TDM 850 ( 97a.) oma õuele. Nüüdseks olen ikkagi juba 700 km mõnusaslt läbinud. Kuid eile peale suuri vihmasid tahtsin ikka sõitma minna ja lükkasin masina välja. Nädal oli seisnud vahepeal soojas hallis. Ja peale starteri vajutamist käis selline kärgatus ja kärsahais ,et pidin tsikli peaaegu käest pillamaJa käima enam ei läinud. Pool tundi seisis ja siis proovisin uuesti, natuke lubas juba korraks. ja ca 10 pärast läks ilusti käima ja käib siiani ilusti... Oskate kommenteerida?
TDM il on bensu pump vaakumiga (elektrilise pumbaga lööb karpad kohe täis, aga TDM il pumpab ainult siis kui kolvid käivad)ja kuna pikemal seismisel kipuvad karpad tühjaks aurama, siis esimesel käivitusel on ka minu pill pauku teinud, või siis läheb peale mõningast käiamist kõigepealt ühe pütiga käima ja siis tuleb plörtsuga teine järgi!
See küll minu teooria!
-
Teema algataja
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Kas on keegi proovinud 850-sel kõhuall torusi otseks panna? Kas hääled lähevad ilma vahepajata ja originaal summutajatega väga lärmakaks?
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Antu kirjutas:Kas on keegi proovinud 850-sel kõhuall torusi otseks panna? Kas hääled lähevad ilma vahepajata ja originaal summutajatega väga lärmakaks?
On ikka. ants01 omale peaks olema ja minu eelmise aasta parkla naabril oli ka, aga kummalgi pole originaal sumpad.
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Endal kavatsen samuti peatselt teha, et vahepott läheb minema ja tuleb paremale poole veidi pikem custom sumpa. Kui lased teha või ostad siis vaata pigem ovaalse kujuga, hääled tulevad mõnusad madalad ja ei kriiska liialt. Originaalidest ei ma tea kahjuks midagi , et kas läheb hulluks või mitte. Originaalid näevad välja ka nagu rolleri sumpad, kuid see minu arvamus.
http://www.pohjatuultepojad.net
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Võtan ka värske TDM i omanikuna sõna. Minu 850sel on Rombo sportsumps, hääl on minu arust vägagi meeldiv. Põhimõtteliselt võiks ju sellest minek ka natuke äkilisem olla, aga kahjuks puudub võrdlusmoment tavalisega. Esmamuljed TDM ga sõidust on küll ainult positiivsed. Ainukese miinusena märgiks siin palju arutatud tuulemüra. Kuna esimestel päevadel olen kasutanud lahtist visiiriga kiivrit, siis sellega on küll jama - vägisi tahab visiiri eest minema raputada. Seda siis kõrgema tuuleklaasiga.
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Suht pseudo probleem. Parem osta korralik kiiver ja kõrvatropid ja ei ole sellega hullu midagi. Olen ise ka hullu moodi vaeva näinud kuidagigi seda müra vähemaks saada kuid suht asjatult. Endal mul veits kõrgem MRA klaas ja korralik kiiver ja ei sega enam.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: TDM 850 vs. TDM 900?
Võtaks ka sõna sumpast.
Variant a) Jäta alles ainult resonaator ja keevita/orgunni ilusamad torud resost välja. Hääl on mõnus. Kui nüüd viimase aja tsiklimoodi vaadata, siis on paljudel ratastel sumpa kõhu all.
Variant b) Viska reso minema, koos kahe rollusumpaga ja asenda see kas siis 2in1 või 2in2 süsteemiga. Viimane eeldab natuke suuremat müttamist.
Ise valisin 2in1 väljalaske. Pütiks on Suzi SV650 oma, mille sisu tühjaks rookisin ning perforeeritud toru ja tulekindla villaga asendasin.
Hääl on mega Samuti tuli juurde minekut alumistes pööretevahemikus. Mingeid karpaseadmeid ega õhufiltreid muutnud ei ole.
Ülekande poole pealt panin hiljuti ette 16 hambaga ketiratta, samuti he arendus, saab rahulikumalt lasta.
edu
Werbungit ka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.