"See OTSE SAKSAST!! ei tähenda sittagi, ega seal metsad ja põllud siledamad pole kui meil."
Tahaks näha põldu ja metsa kus Saksas sõita saaks nii et esimese 10min. vangi ei panda.
Aga jah ,ronte leidub igalpool.
"See OTSE SAKSAST!! ei tähenda sittagi, ega seal metsad ja põllud siledamad pole kui meil."
Tahaks näha põldu ja metsa kus Saksas sõita saaks nii et esimese 10min. vangi ei panda.
Aga jah ,ronte leidub igalpool.
mx77 kirjutas:SXC625 kirjutas:Selline küsimus! Mis vahe on KTM 450 Exc facktoryl ja 450 exc´l?
Mõned tuuningu jupid on atavaliste asemel. Amordid vist ka veidi paremad. Mis aastast muidu jutt on?
2005
lärm kirjutas:Aga jah ,ronte leidub igalpool.
Väga õige. Seda enam et kergenduurokas pole honda civic, et käid hoolduses korraliselt ja vahetatakse õli ja 60k tagant rihma . Kuigi võiks olla, väga mõnus oleks. Ma niisama targutan siin
.
Lugupeetud porihunnik!
Ootame siin pilte Sinu saavutustest husabergi , või ktm-i muretsemisel.
Ühesõnaga paluks tagasisidet, kas meist siin natuke tolku ka oli või mitte?
Ah ma vastan ise su eest ära.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=43360
Nalja teed mees vä ? Nüüd ei ole sa poriunnik vaid oled poriunnikus kogu aeg kinni nagu hunnik õnnetust. Talvel kui poriunnikust välja saad, jäätub tagumine trummelpidur nii kinni, et lahti ei saagi enne kui alles suvel suure kuumaga.
Enduroabi uaz sõidab kogu aeg kõrval, tegelikult ei sõida ta midagi kõrval vaid seisab ja ootab seni kuni metsatehnohoole toimub. Sõidad varsti ihuüksi sest keegi ei taha metsas sinu ratast remontida ja seljakott osta kohe selline raamiga, sinna mahuvad kõik need topeltkarpussid ja muud varuosad ära.
Paistab , et kasutajal 4cl on päris kõrgelt arenenud huumorimeel
Ning ehk on ta kade mu uhke xl-i peale, mida tuleb atv-ga käima vedada?
Tegelikult on asjalood nii , et mina olen vaid üks nagamann kes viis törtsa vanametalli ja ostis endale vana xl-i raipe
See husa teema on rohkem papa rida..
Tal on jah üks husaberg fe 501 olemas, ning päris mõni ratas veel...
minul aga pole sittagi
Muide üks soodne pakkumine siiski oli
Ega ma Sind kuidagi pahandada ei tahtnudki ja tore, et nalja mõistad. Lihtsalt lugejana on imelik, kui korraldatakse gallup hus-ktm ja siis soetatakse xl. Esimeseks rattaks ok.
Muide, äkki on Sul mõni sõber nagamann, kes viib törtsa vanarauda ja tahab minu lc4.
Esimeseks enduroks on jah see pann(XL ) väga ok.Eriti tore oleks siis kui mõni husa-ktm-i mees saaks pika puuga rajal
Husa ei saa enne lubada , kui kooli kõrvalt djengit üle jäb , või soomes hernepõllud tühjad on
porihunnik kirjutas:Paistab , et kasutajal 4cl on päris kõrgelt arenenud huumorimeel
![]()
Ning ehk on ta kade mu uhke xl-i peale, mida tuleb atv-ga käima vedada?![]()
Tegelikult on asjalood nii , et mina olen vaid üks nagamann kes viis törtsa vanametalli ja ostis endale vana xl-i raipe![]()
See husa teema on rohkem papa rida..![]()
Tal on jah üks husaberg fe 501 olemas, ning päris mõni ratas veel...
minul aga pole sittagi
Miks atv-ga käima peab vedama?
Sest inimjõul seda pilli käima ei lükka juba
Ilmselt dekomp. ka ei toimi hästi.
Ei tea midagi samas, proovi nii, süüde sisse, vabakäik sisse, jooksed võimalikult suure hoo sisse, hüppad peale aparaadile, hoiad gaasirutskat veerandi peal, vajutad siduri alla, tõmbad teise käigu rauda, säilitad gaasiasendit, tõused püsti ja täpselt samal ajal kui siduri lahti lased maandu istme peale tahapoole püstiseisvast asendist
Ma olen nii isegi 650cc 4 taktilise chopperi tööle saanud esimese jooksuga, kui algul ei õnnestu siis proovi veel. Teha tuleb seda siis asvaldi peal.
Mõte on selles, et kui niisama lükkad ja siduri ära lahti lased, siis tõmbab taguratta lohisema, selle hüppega istme tagumisse ossa tekitad selle efekti, et tõmbab ratta all keerlema, üldjuhul japsid lähevad suht kergesti tööle nii.
Hahaa , nii võib vist ainult vene ratastega teha
3kesi olen tööle saanud lükates
Kusjuures kõik on japside rattad mis niimoodi olen tööle pannud...
Vaevalt sinu Hondagi sitem on kawadest ja suzudest....
Tegelt ka proovi minu seletatud viisil, asja käppa saad siis paned üksi ka tööle, kui niisama lükata siis muidugi vaja 3 sõpra ja siis läheb ka sitemini tööle...
Ühe pütast 600 ccm tsiklit ei ole võimalik käima lükata, tal juba sidur ei lase, mis hakkab läbilibisema. See on selleks, et käiguga pidurdades ratast nii kergelt loha ei tõmbaks.
Ints kirjutas:Ühe pütast 600 ccm tsiklit ei ole võimalik käima lükata, tal juba sidur ei lase, mis hakkab läbilibisema. See on selleks, et käiguga pidurdades ratast nii kergelt loha ei tõmbaks.
Aga 800ccm 1 pütast on võimalik?
Stateri abiga läks, mäest alla.
Sellel mingi selline nipp, et käik sisse, mingi kõrgem, siis, tõmbad ilma sidurita ratast tahapoole, nii et enam ei tule.
Ning siis proovid nii nagu eel pool seletati.
Tegelikult jah saab üksi käima , kui pill korralik.
Täna võtsin mootori laiali ning rõnga lukuvahe oli a`la 5mm
Starterist läks ka käima kui 24 voldiga käivitati , sest 12 oli nii kohvile mootorile vähe
Äkki oleks 220-ga pidanud proovima. Pill oleks käinud nagu uus!!!
Ehk proovid seda oma ktmi-i peal?
To: Ints
Olen ise lükanud 600-seid tsikleid käima, KORDUVALT. Mingit läbilibisemise jama ei ole olnud. Isegu Husabergi on kambaga käima lükatud, baikidest rääkimata.
Ka seda hondat olen lükanud.
ehk oleks lihtsam nuppu vajutada??
Noo, aga siis ei saa sõprade ees hoobleda ju, vaat täna lükkasin tonnise baigi tööle
Ütleme nii , et wheelied ja stoppied on vanakool , eriti tegijad kraed nagu "võll" eputavad käima lükkamisega.
Pargib tsikli burksiputka ette , ning pärast tüdrukute ees laiab sellega kuidas ta oma tonnist baiki lükkab
Peaks mainima , et teema on veits per*e läinud.
Enamus kes seda vaatavad saavad tünga
Kõtt siit porihunnik!
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=43360
Mis kuradi akud ja starterid ja viis sõpra?
Mootorratas lüüakse käima. Vändast. Jalaga.
Et lähete nagu viiekesi hommikust jooksu tegema ja võtate mootorratta ka kaasa, et huvitavam oleks või?
Seltskond siin teemas, mull vaja "bellakas" käima lükata
teeks kohe mõne poti õlut sellepeale :mrgreen
(ja kirjutaks järgmisena youtube teemasse)
Veel üks mittekaateemmilik küsimus:
Kus saaks tsikli kaalu kontrollida saaks?
Ise olen kahe võimaluse peale mõelnud:
Metallikokkuost - see võiks aidata aga nad ju teevad tünga kaaluga , ehk ei saa õiget kaalu teada.
Ning tee ääres mõõdetakse ka ju sõidukite kaalu ,aga vaevalt sealt ka abi saab
Võtad kaks vannikaalu - üks esiratta ja teine tagumise ratta alla. Liita ju ikka oskad lihtne