krosser vs. hardenduro
Moderaator: Moded
Re: krosser vs. hardenduro
Olles LC4le sarnase isendi (Husky SM610) omanik , huvitab mind tõsiselt, et mis aja tagant sellist nö tänavakõlbulikuks kohandatud ratast ka hooldama peab. Selge see, et sarnaselt krossikatele iga 3 või 5 tunni tagant hooldada oleks mõttetu, kuid mis see soovituslik aeg (kilometraaz) oleks, kui peaks põhjalikuma mootorihoolduse ette võtma. Praeguseks on kogunenud 16 000 km ja ei oska öelda, kas ennem mind on talle suuremat hooldust tehtud. Samas aparaadi töös anomaaliaid märgata ei ole ning õli ka ei söö.
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Re: krosser vs. hardenduro
kõrtsmikumolu kirjutas:PS. LC4 EI KVALIFITSEERU IIALGI HARDENDUUROKS.
Miks mitte, higistama ajab ta ju palju lihtsamini kui kerge ratas
![]()
Kui võidu ei sõida ja omal kasvu alla keskmise ei ole saab temaga suhtkoht mõistlike kuludega lõbutseda piisavalt.
Tead Jüri,kui lc4 pealt exc peale kolida siis oled alguses higine mis hirmus. Ainult see higi on külm. Ja külili oled alguses kogu aeg,--- ei selili.
Kui on ikkagi huvi karjääride- radade vastu, siis lc4-ja ärge nn. vahepealseks rattaks soetage. Kohe kerge ratas.
See vähene tehnika, mis lc4-ga omandatud= ümmargune null ja jälle otsast peale.
Olge terved!
Nelari remont ja hooldus on kallim, seega kui isegi kulub vähem, teeb juppide hinnaga tagasi.
"energia jäävuse seadus"
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krosser vs. hardenduro
on kellelgi infi kummiteema kohta kus teatud endurokummid on tunnistatud ametlikult tänavalegaalseks ja teised mitte? kui olen kataloogidest uurinud siis silmaga küll nähtavat ja arusaadavat põhjendust ei ole.
Kas tegu siis sellega et mõni nn tänavakõlblik krossikumm on läbinud vastavad katsed, testid ja sertifitseeringu ja ainult seetõttu tunnistatud tänavale sobivaks või on erinevus ka kummisegus ja mustris?
olen kuulnud et isegi!! eesti politsei teab sellele nüansile tähelepanu pöörata. Samas kui paljud autod kimavad minimaalsest väiksema kummismustriga mööda teid. (ise ka patust prii ei ole... )
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krosser vs. hardenduro
mella kirjutas:creativ kirjutas:Kui õieti aru saan, siis 4T eelis ongi 2T ees, et sama kiiruse ja jõudluse jaoks on vaja vähem pöördeid ning mootor kulub vähem. On mu mõtted õigel teel?
Mida sa selle kulumise teadmisega peale hakkad? Eriti, kui vahe on marginaalne?
Pigem on 4T vs 2T vahe siiski mootori iseloomus, jõu andmises ning saastes.
Või arvad, et enamus krossimaailma sõidab nelariga, et remondikulusid kokku hoida?
Kui sa juba nii peeneks asja ajad, et sõidad ja valid mootorit nii, et kulumine oleks minimaalne, on targem ühistransporti kasutada.
Nelari remont ja hooldus on kallim, seega kui isegi kulub vähem, teeb juppide hinnaga tagasi.
Ei ma hakka ühistranspordiga sõitma!
Nu kui krossimaailm remondikulusid kokku ei hoia, siis miks see 4T üldse levima hakkas? 2T on ju küll hea ja kerge...
Milles siis on üldse 4T point tänapäeval kui asi pole hoolduskuludes ja tundub et isegi kallim kui 2T puhul?
Ja Mella! teema ei ole mulle tõestuseks et enduro ja kross on mõttetu ja kallis lõbu ja ohtlik ka kõigele lisaks, vaid pigem asjaolude valgustamiseks et minutaolised ka targemaks saaksid ja tulevikus lolle küsimusi vähem esitaksid!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: krosser vs. hardenduro
mqs kirjutas:Olles LC4le sarnase isendi (Husky SM610) omanik , huvitab mind tõsiselt, et mis aja tagant sellist nö tänavakõlbulikuks kohandatud ratast ka hooldama peab. Selge see, et sarnaselt krossikatele iga 3 või 5 tunni tagant hooldada oleks mõttetu, kuid mis see soovituslik aeg (kilometraaz) oleks, kui peaks põhjalikuma mootorihoolduse ette võtma. Praeguseks on kogunenud 16 000 km ja ei oska öelda, kas ennem mind on talle suuremat hooldust tehtud. Samas aparaadi töös anomaaliaid märgata ei ole ning õli ka ei söö.
Oi, see ratas tuleb kohe pulkadeks lahti võtta!!!
Ega ratas ei saa ju otsa paugust. Et teatud kilometraaz on täis ja keps kohe hulkumas.
Anomaaliad--õlivõtt, hääled,ketipinguti lõpus jne.
Kilomeetraaži ja korraliku hoolduse korral see ju uus ratas.
Re: krosser vs. hardenduro
creativ kirjutas:Nu kui krossimaailm remondikulusid kokku ei hoia, siis miks see 4T üldse levima hakkas? 2T on ju küll hea ja kerge...
Milles siis on üldse 4T point tänapäeval kui asi pole hoolduskuludes ja tundub et isegi kallim kui 2T puhul?
Kui viitsid natuke välismaa foorumites kolada, siis leiab sealt umbes 150+ leheküljelisi ususõdasid sellel teemal
Aga miks ei peaks tootjad 4T-d pushima? Mõtle, milline papp sellest neile voolab.
#609
Re: krosser vs. hardenduro
mqs kirjutas:Olles LC4le sarnase isendi (Husky SM610) omanik ,
Praeguseks on kogunenud 16 000 km ja ei oska öelda, kas ennem mind on talle suuremat hooldust tehtud.
Kas sulle ei tulnud pähe seda küsimust ENNE sõitma hakkamist küsida? Esimese asjana oleks võinud ka uurida tsikliga kaasa tulevat kasutusjuhendit, kus kenasti kirjas, kes ja millal ja mida tegema peab.
Sinu tsikli kasutamise loogika tundub olevat tehnika häving.
LC4 välp on 5000km (õli-raamis mudelil).
Ja juba kümneid küsimusi ennetades - lugege arhiivi, seal on KTM õlivahetusvälpadest korduvalt juttu.
Re: krosser vs. hardenduro
creativ kirjutas:Nu kui krossimaailm remondikulusid kokku ei hoia, siis miks see 4T üldse levima hakkas? 2T on ju küll hea ja kerge...
Milles siis on üldse 4T point tänapäeval kui asi pole hoolduskuludes ja tundub et isegi kallim kui 2T puhul?
4T saaste on väiksem, 4T on ökonoomsem (oluline pikkadel võistlustel), 4T on nagu automaatkast võrreldes 2T-ga.
Eks 2T mehed räägivad, kui tuttav see sidurilingi kasutamine on
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: krosser vs. hardenduro
mella kirjutas:mqs kirjutas:Olles LC4le sarnase isendi (Husky SM610) omanik ,
Praeguseks on kogunenud 16 000 km ja ei oska öelda, kas ennem mind on talle suuremat hooldust tehtud.
![]()
![]()
![]()
Kas sulle ei tulnud pähe seda küsimust ENNE sõitma hakkamist küsida? Esimese asjana oleks võinud ka uurida tsikliga kaasa tulevat kasutusjuhendit, kus kenasti kirjas, kes ja millal ja mida tegema peab.
Sinu tsikli kasutamise loogika tundub olevat tehnika häving..
No mina kusagilt välja ei loe, et mqs ise ühtegi hooldust teinud ei ole, pigem on teadmata eelmise omaniku tegemised.
Hooldus hoolduseks aga tegelikult on üks kategooria selliseid, kes üritavad iga hinna eest korras asja remontida, vat nendest ma aru ei saa
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: krosser vs. hardenduro
piloot kirjutas:No mina kusagilt välja ei loe, et mqs ise ühtegi hooldust teinud ei ole, pigem on teadmata eelmise omaniku tegemised.
Hooldus hoolduseks aga tegelikult on üks kategooria selliseid, kes üritavad iga hinna eest korras asja remontida, vat nendest ma aru ei saa
Vat sellega on nii, nagu Foteki kirja pandud lingis: http://twostrokemotocross.com/2008/09/an-arm-and-a-leg/
TICK, TOCK,
TICK, TOCK
BOOOM! There goes your brand “new” used bike.
Kui tunnid täis, peab ikka sättima küll.
Re: krosser vs. hardenduro
piloot kirjutas:Hooldus hoolduseks aga tegelikult on üks kategooria selliseid, kes üritavad iga hinna eest korras asja remontida, vat nendest ma aru ei saa
Einoh, mis sest õlist ja filtritest ikka vahetada. Ei kulu ju. Klapireguleerimine pole ka eriti oluline, mootor ju käib. Ega kepsu pole vaja õigeaegselt vahetada, küll ise märku annab, kui läbi karteri astub
ja mina lugesin välja, et kodanik ei tea, millal tema ratas hooldust vajab
Re: krosser vs. hardenduro
Nii palju segadust nii väikese ajaga:D
Lasin ennem ostu ratta korralikult Paikuse Motoklubis üle vaadata ning seal tehti sõitu ning kuulati mootorit ka kohapeal. Tean, et õlivahetus on tehtud nii 1000km tagasi, aga mille kohta mul info puudub, on mootori tõsisem hooldus. Just seetõtu küsisingi, kuna rattal miskisuguseid anomaaliaid ei esine - õli ei söö ega lekkimist ka kuskilt ei paista, samuti puuduvad kolinad ükskõik-kus. 2006 aasta ratas ka alles. Plaan oli sõita veel kuukene-kaks ja siis talvel ratas pilbasteks võtta.
Küsimus oligi suunatud rohkem sinna aeda, et palju üldse taolise supermotard tüüpi rataste läbisõit olla võiks, peale mida teda rohkem putitada ei ole mõtet. Tean, et see on väiksem kui baikidel, kuid isegi väljamaa foorumitest ei saanud päris seda vastust, mida ootasin.
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: krosser vs. hardenduro
fotek kirjutas:
ega ma nüüd pimesi 4T-d ei jumalda aga paar seisukohta selles reas kõlavad küll pisut küsitavalt mu meelest:
- Yeay for increased part wear (tires, chains, sprockets)?
Miks arvatakse, et 4T rohkem kuluosi sööb? Seda teeb suur pöördemoment, mitte taktide arv.
Usun, et võrreldavates tingimustes (sama ringiaeg) pole suurt vahet, kas raamivahel on 2T või 4T. Kumba agressiivsemalt tallatakse, see ka rohkem kulub.
Yeay for the “neutral only start” routine?
et 4T vajab vabakäiku aga 2T mitte?
Are (4T) riders truly faster? The clock may say so, but their skill would belay the numbers. Put em’ on a two stroke, and weep.
Ühesõnaga - stopperi järgi võivad 4T sõitjad ju kiired olla aga see on puha petlik arusaam, pane nad 2T selga ja ... puuks. Vaevalt et vastupidi vahetades (2T->4T ) ringiajad samaks jääksid.
Re: krosser vs. hardenduro
Kui panna 2- taktilise sõitja 4 taktilise pulti , siis on kiirem, kui 4- taktilise sõitja 2 takti seljas.
Tehke või test, eeldusel, et osapooled pole kunagi kas 4 või 2 taktilisega sõitnud.
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: krosser vs. hardenduro
Võimalik. 2T->4T-mees rapsib vasaku jalaga ilmselt ka siis kui vajadust pole aga samas kurvidesse kallamine on kindlasti suht harjumatu alguses. 4T->2T-mehel läheb vasak jalg varsti krampi, no mis head aega sealt saabki tulla.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: krosser vs. hardenduro
LC4 on siis siuke kummaline asi, et ei passi nagu kuhugi? Erinevaid endurosid on palju, aga kuidas neid siis jagatakse, seda ma päris täpselt ei tea, aga mina teeks seda nii:
- Reisienduurod (LC8 adventure, GS1200, Africa Twin, DR800BIG, Super Tenere, ...)
- Enduurod (KLE-d, DR-d, Tenered, 650f, LC4 Adventure, ...)
- Hardenduurod (EXC, DRZ, ...)
- Krossikad (SX, RM, ...)
LC4 tundub olevat kuskil enduuro ja hardenduuro vahepeal olevat, maanteel on sellega ikka päris kehv soita.
Ja väidetavalt ka krossirajal. Seega ei kõlba nagu millekski. Mulle isiklikult tundub see täitsa hardenduuro
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krosser vs. hardenduro
saan ma õieti aru et perspektiivis toimub arendustöö ainult 4T seas. Et 2T on pigem minevikku jääv nähtus? On 2T veel üldse arendatav?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: krosser vs. hardenduro
Neljataktilisega ikka tunduvalt lihtsam s6ita kui kahetaktilisega,ei rapsi nii palju,saab kiiremaid käike kasutada kurvides.Krossimaailm ei suundunud neljaste peale kindlasti mitte kokkuhoiust-juba stardisirgel jäid 2t rattad tahapoole.Samas on 2t rattad kergemad ja hooldus odavam.
Re: krosser vs. hardenduro
creativ kirjutas:saan ma õieti aru et perspektiivis toimub arendustöö ainult 4T seas. Et 2T on pigem minevikku jääv nähtus? On 2T veel üldse arendatav?
vastupidi 2T-d pidid just hetkel kõvasti arendama ja krossil keegi teadis rääkida,et kevadest pidi hakkama uusi 2seid välja tulema,jutt käis muidugi väikestest 85-125ccm-i,kuna nelarid pidavat ära keelatama nendes klassides,mine võta muidugi kinni ons see tõsi või mitte
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 8449
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: krosser vs. hardenduro
Lahe vaadata kuidas teemad arenevad. hardenduro vs. kross on sujuvalt muutunud 2T vs. 4T .
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Re: krosser vs. hardenduro
kahetaktilisi enam ei arendata juba mitmeid aastaid, ma pole täpselt kursis aga paar aastat tagasi oli veel see jutt et osad tootjad võtavad kahetaktilised krossikad üldse toodangust maha, ma ei teagi kas praegu on kõik veel toodangus. arendamine võib kõrvaltvaatajale tunduda küll kui tehakse mõnele uus disain, aga sellega pole mõtet enam tegeleda. nelareid arendatakse jõudsalt, kõik vähegi oskavad krossimehed on nelarite peal juba, vaatasin seda ka selle aasta MMM´il kui kahetaktilisi on ikka päris väheks jäänud. nelaritelt saavad tootjad ju hulga rohkem kasu(jutt ikka suurematest klassidest). ja 125cc küll arendama ei hakata, see ju samas klassis 250 4t´ga, seda ju küll ära ei keelata. kuid mõnus oleks küll näha praeguseid maailma tipp tegijaid kahetaktilistel MM´i sõitmas
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krosser vs. hardenduro
mx77 kirjutas:Lahe vaadata kuidas teemad arenevad. hardenduro vs. kross on sujuvalt muutunud 2T vs. 4T
.
hea tähelepanek! teemasse tagasi tulles!
arvestades eestimaa erastumist. liikluseeskirjade ja muude seaduste täienemist, heade endurokohtade vähenemist, kipub perspektiiv krosserite kasuks pöörduma. Kaua me saame suvalisi metsaradu, või mööda põlde, karjääre veel töristada? Soomes on mootorkelgusõit niivõrd reglementeeritud et sõna "enduro" muutub juba mõttetuks. Kogu sõit käib vaid ettevalmistatud ohutut ja reguleeritud radapidi. ja et maa läheb veel rohkem hinda, siis metsikut sõiduvõimalust enam tulevikus polegi. heal juhul jäävadki spets krossirajad....ja asfalteeritud teed. (mida või kus nad seal saksamaal üldse endurotavad aru ma ei saa!? kõikjal kõvakattega teed ja pori on tõeline luksus)
Mõne aasta pärast on Eestiski kruusatee pigem harva esinev nähtus. Polegi endurokaga midagi teha!
Seni tuleb võtta viimast
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: krosser vs. hardenduro
creativ kirjutas:Mõne aasta pärast on Eestiski kruusatee pigem harva esinev nähtus.
Ei kesta sul ükski krossikas nii kaua, hoolda kuidas tahad, et jõuaksid ühe ratta eluea jooksul Eestis kruusateed ärakaduda.
Ja vahet pole ka, meie asfaltteed on sakslastele juba täitsa enduro rada
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krosser vs. hardenduro
saqu kirjutas:creativ kirjutas:Mõne aasta pärast on Eestiski kruusatee pigem harva esinev nähtus.
Ei kesta sul ükski krossikas nii kaua, hoolda kuidas tahad, et jõuaksid ühe ratta eluea jooksul Eestis kruusateed ärakaduda.
![]()
Ja vahet pole ka, meie asfaltteed on sakslastele juba täitsa enduro rada
hea on mobile.de-st vaadata sakslaste suurekaalulisi (140+)endurokaid. kummid on sisuliselt asfaldi tarbeks. tsiklid on nii puhtad ja kriimudeta. pole elus need pillid peale vihma ja tolmu suuremat mustust näinud.
sakslane sõidab alpides mööda asfaldit mäe otsa ja siis kiitleb et käis endurotamas.
mina pole saksamaal küll siiani ühtegi kruusateed näinud.
keeravad oma siibrid lahti kiirteedel seal.
aga mis puutub eesti kruusateedesse siis on siin areng enduro kahjuks silmaga näha. paar aastat vana kaardi peal on veel kruusatee aga tänaseks juba kõva kate peale tõmmatud. Nt Hageri ja Alu vaheline tee. Paljud metsikud teed on üldse rohtu kasvanud või on sinna eramaa silt ette riputatud kus tee lõppeb kellegi hoovis.
tulevik on see et kogu kola pead tõstma auto peale ja sõitma spetsiaalsele rajale. aga siis pole ju endurokat enam vaja.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
- Asukoht: Viljandimaa
Re: krosser vs. hardenduro
kaval kirjutas:creativ kirjutas:saan ma õieti aru et perspektiivis toimub arendustöö ainult 4T seas. Et 2T on pigem minevikku jääv nähtus? On 2T veel üldse arendatav?
vastupidi 2T-d pidid just hetkel kõvasti arendama ja krossil keegi teadis rääkida,et kevadest pidi hakkama uusi 2seid välja tulema,jutt käis muidugi väikestest 85-125ccm-i,kuna nelarid pidavat ära keelatama nendes klassides,mine võta muidugi kinni ons see tõsi või mitte
2008 Husqvarna ja TM 2T masinad ju tipptasemel.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Re: krosser vs. hardenduro
veits rumal küsimus, aga miks sellistel enduro ratastel on nii tihe õlivahetusvälp ning mootori detailide vahetus (kepsu, kolvi). Ses mõttes, et kui kestvuskrossidel ei osale, rajal sõitmas ei käi, aga tahaks siiski kergemat ratast omada, kui 150 kilos, siis paras tüütuspidevalt vahetada õli jm.
nt suzuki drz mudelil on välp 5000 km, kusjuures kaal jääb 130 kanti, exc-l seevastu iga 15 tunni tagant.
mõte on selles, et tahaks kergemat ratast metsas enduurotamiseks, mis nõuaks kavähem hooldust.
Re: krosser vs. hardenduro
Sama ka KTM 300 EXC. Aasta laguses tuli uuendatud mudel välja aku ja el. starteriga. Nii kaua kui x fighters'i võistlejad 2T masinatel võistlevad, ei kao need kuhugi.
hellcruiser kirjutas:kaval kirjutas:creativ kirjutas:saan ma õieti aru et perspektiivis toimub arendustöö ainult 4T seas. Et 2T on pigem minevikku jääv nähtus? On 2T veel üldse arendatav?
vastupidi 2T-d pidid just hetkel kõvasti arendama ja krossil keegi teadis rääkida,et kevadest pidi hakkama uusi 2seid välja tulema,jutt käis muidugi väikestest 85-125ccm-i,kuna nelarid pidavat ära keelatama nendes klassides,mine võta muidugi kinni ons see tõsi või mitte
2008 Husqvarna ja TM 2T masinad ju tipptasemel.
Re: krosser vs. hardenduro
Nüüd saadaval Husgvarnal pill TXC 450 Cross Country, mis ennem toodeti ameerika turu jaoks. Tegemist kestvussõitude jaoks mõeldud pilliga, Täpsemalt enduuro mootoriga krossikas! Starteriga ja jalg käivitus,pikem hooldusvälp, käiguvahed nagu enduurol, vedrustus nagu krossikal, 108 kg, Uuri Italmotost.
Re: krosser vs. hardenduro
mqs kirjutas:Nii palju segadust nii väikese ajaga:D
Lasin ennem ostu ratta korralikult Paikuse Motoklubis üle vaadata ning seal tehti sõitu ning kuulati mootorit ka kohapeal. Tean, et õlivahetus on tehtud nii 1000km tagasi, aga mille kohta mul info puudub, on mootori tõsisem hooldus. Just seetõtu küsisingi, kuna rattal miskisuguseid anomaaliaid ei esine - õli ei söö ega lekkimist ka kuskilt ei paista, samuti puuduvad kolinad ükskõik-kus. 2006 aasta ratas ka alles. Plaan oli sõita veel kuukene-kaks ja siis talvel ratas pilbasteks võtta.
Küsimus oligi suunatud rohkem sinna aeda, et palju üldse taolise supermotard tüüpi rataste läbisõit olla võiks, peale mida teda rohkem putitada ei ole mõtet. Tean, et see on väiksem kui baikidel, kuid isegi väljamaa foorumitest ei saanud päris seda vastust, mida ootasin.
Siit sikuta teadmisi.
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
Mida Sa seal pilbastad?? Sõida ikka veel aastakene-kaks ja siis hakka vaatama. See ju suure välba ratas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.